Hel
Tunnen olevani mahdollisen koston kohteena.
Onko asiassa kanavia ilmoittaa ilman rikosilmoitusta poliisille?
Jääkö asia vain poliisin tietoon?
Vaaran ilmoittaminen
11
293
Vastaukset
- Anonyymi
Poliisi turvaa vain Tasavallan presidentin ja ministereiden turvallisuutta. Muut joutuvat käyttämään yksityisiä turvallisuuspalveluja, jos suojelua haluaa. Poliisi astuu kuvioon vasta sitten, kun uhka/vaara on kohta päätä uhkaava.
- Anonyymi
Niin aina sanotaan että ensin pitää tapahtua.... valitettavsti mutta kai sen voi ilmoittaa esim vihjeenä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin aina sanotaan että ensin pitää tapahtua.... valitettavsti mutta kai sen voi ilmoittaa esim vihjeenä....
Tietysti, mutta riippuu siitä, kuka poliisissa ottaa vihjeen vastaan. Kaikki tiedossa olevat konnat ja rosvot ovat poliisin tietokoneilla ja voihan kyseinen poliisi lisätä vihjeen uhkaajan vihjetietoihin. Jos sinulle jotain tapahtuu, niin tekijä löytyy silloin tietokoneelta sekunnissa.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18223258
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kostosta kyse? Mitä lie taustalla?
- Anonyymi
Asia.
- Anonyymi
Kysy selvännäkijältä.....
- Anonyymi
Hyvä se on olla tiedossa heillä.
- Anonyymi
En tiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä
Mitä et tiedä?
- Anonyymi
Voit hakea tietyissä tilanteissa lähestymiskieltoa uhkaavaa henkilö kohtaan. Sinun on esitettävä todisteita henkilön uhkaavuudesta tai häiriöistä sinua kohtaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329