Sekasaunaa kavereiden kanssa

Anonyymi-ap

Tuleeko sun tyttis alasti sekasaunaan kaveriporukassa?
Millaisia kokemuksia on ollut?

24

1154

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ei me käydä seka saunas ku molemmat ollaan tyttöi mut kyl me alasti siellä käydään! Ja jos käydään kahestaan niin sitten tehään siellä vähän jotain esim:pussaillaan tai makoillaan tai jotain!

      • Anonyymi

        Minkä ikäisiä olette?


    • Anonyymi

      On meillä ainakin ollut kaveriporukassa näitä sekasaunomisia ajan mittaan, osa tytöistä ovat olleet varattuja, osa ei.
      Onhan se vähän kuumottavaakin omalla tavallansa, muttei häiritsevästi. Osa naisväestä on vielä aikas hyvännäköisiä tytteleitä kaikin puolin ja onhan se kiva, kun saa nähdä vastakkaisen sukupuolen alapäitä luvan kanssa.
      Tuo hyvää motivaatiota oman kivan pitämiseen....;)

      • Anonyymi

        Minä en voi käydä sekasaunassa, mulla alkaa seisomaan kun nään alastomia tyttöjä ja se on noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en voi käydä sekasaunassa, mulla alkaa seisomaan kun nään alastomia tyttöjä ja se on noloa.

        Ollut likellä itselläkin pari kertaa, mutta saanut pelastettua tilanteen jotenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollut likellä itselläkin pari kertaa, mutta saanut pelastettua tilanteen jotenkin.

        jos puree suun sisällä kieltä tai poskea tarpeeksi kovaa niin kyllä se auttaa kun ei sitten ajattele asiaa


    • Anonyymi

      Minun ja tyttökaverin ensimmäinen sekasauna alasti tapahtui pari kesää sitten jolloin olimme 17v. Olimme mökillä kaveriparin kanssa ja laitettiin sauna lämpeämään. Kaveriparin sanoi että eiköhän mennä yhdessä saunaan. Hiukan tyttökaveri oli hämillään koska oli eka kerta mutta sanoi reippaasti että mennään vaan.

      • Anonyymi

        Miltä susta tuntui kun kaverisi näki sun tyttökaverin alasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä susta tuntui kun kaverisi näki sun tyttökaverin alasti?

        Ensin jännitti koko asia ja varsinkin se että tyttökaverini tulee nähdyksi alastomana ensimmäistä kertaa. Hetken oltuamme saunassa tuntui enemmän ja enemmän kiihottavalta alastomuus ja näkeminen, nähdyksi tuleminen. Sainhan myös itse nähdä kaverin naisen alastomana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin jännitti koko asia ja varsinkin se että tyttökaverini tulee nähdyksi alastomana ensimmäistä kertaa. Hetken oltuamme saunassa tuntui enemmän ja enemmän kiihottavalta alastomuus ja näkeminen, nähdyksi tuleminen. Sainhan myös itse nähdä kaverin naisen alastomana.

        Oliko tämä kaveriparille ensimmäinen kerta kun sekasaunoivat alasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tämä kaveriparille ensimmäinen kerta kun sekasaunoivat alasti?

        Ei kuulemma ollut. Muutaman kerran ovat olleet ennenkin sekasaunassa.


    • Anonyymi

      Olimme poikaporukalla (14-16v) saunomassa ja kun yhdellä alkoi stondaa niin kohta kaikilla stondasi varmaan kävisi sama sekaporukalla.

    • Anonyymi

      Ollaan oltu sekasaunassa kaveriporukalla, ei mitään ongelmia, vaikka kyllähän sitä tulee tirkisteltyäkin ja himotkin herää ainakin jälkeen päin, kun muistelee näkemäänsä.
      Kerran kyllä sattui aika hauskasti.
      Oltiin porukalla kaverin mökillä ja muut meni saunasta pihalle, uimaan ym, ja mä jäin kaverin serkun kanssa vielä saunaan. Välillä ulos jäähylle ja sitten saunaan takaisin.
      No, katselin häntä ja hänen juttujaan ja mulla alkoi seisomaan.
      Pokka piti kuitenkin, vaikka kaverin sekku yllättyi ilmeestä päätellen hitosti ja tuijottikin aikansa aika kursailematta.
      Mutta sitten alkoi virnuilemaan ja tällaista, vielä kun seisokki ei mennyt pois.
      Vilkuili sitä vähän väliä ja tirskahtelikin ja naurettiinkin yms. En edes tajunnut yrittää päästä panemaan tai muutakaan. Välillä kyllä taisi kiusasikin tai varmisti ainakin että seisokkini pysyy, kun asettui niin, että oli haarat oikein levällään mun suuntaan. Taisi vähän käyttää sormiaankin alhaalla.
      Mutta ei siinä mitään, siellä mentiin ja saunottiin, mäkin muna pystyssä heiluen.

      • Anonyymi

        Minä en voi, mulla alkaa heti stondaa kun vain nään alastoman naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en voi, mulla alkaa heti stondaa kun vain nään alastoman naisen.

        Niin siis mullakin alkoi, ainoa ero oli tosiaan tuo, että stondis tuli tuon tytön kannsa kahdestaan jäätyämme.
        Ihan hauska kokemus, joskin varmaan vähän outokin.
        Mutta olen ajatellut, että jos vielä joskus käy noin, että alkaa seisomaan kun jään kahdestaan jonkun pimun kanssa saunaan, niin varmasti yritän ainakin päästä pukille. Ja jos ei sovi, niin sitten kyllä vedän käteen sen pimun nähden. Saa itse valita, jääkö katselemaan.


    • Anonyymi

      Me käydään mökillä kavereiden kaa saunassa, mun 16v tyttöystävä on kyllä ihan alasti.

      • Anonyymi

        Keitä kaveripiirin kuuluu? Ovatko kaikki kaverit miehiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keitä kaveripiirin kuuluu? Ovatko kaikki kaverit miehiä?

        Ei ole. Toisinaan on myös tyttökaveri mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keitä kaveripiirin kuuluu? Ovatko kaikki kaverit miehiä?

        Koulukavereita, isoveli ja myös pari muuta tyttöä.


    • Joo mun poikakaveri yritti kerran väen vängällä osallistua kaveriporukan sekasaunaan. Eihän siitä mitään tullu ku sellanen 200 kilonen puuhella yrittää kiivetä siihen lauteelle ja on kato märkä laude ni liukastu sitten siitä perse eellä kiukaaseen. Tuli jäätävä rasvapalo ja kaikki melkeen tukehtu. Ei olla sen jälkeen puhuttu.

      • Anonyymi

        Oletko yhdeksän vuotias vai pelkästään henkisesti sellaisen tasolla? Kirjoitat niin huonosti.


    • Anonyymi

      Mun tyttökaverin ensimmäinen sekasauna juttu tapahtui ilman minua. Hän oli kaverinsa tupareissa ja siellä illalla laitettiin sauna päälle kun paikalla enään hänen paras kaverinsa jonka tupareissa oli ja kaverin poikakaveri. Kun oli saunaan lähtö aika tytöt menivät makkariin riisuu ja sinne myös tuli myös tämä poikakaveri. Kaverinsa kysyi että ei kai haittaa jos hänen poikakaverinsa tulee myös saunaan.

      • Anonyymi

        Tyttökaverisi ilmeisesti kertoi sulle tämän? Miltä tuntui kuulla?
        Mulla saman tyyppinen kokemus.


    • Anonyymi

      Mun tyttöystävä antaa kättä kaikille saunassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe