Gootit

p3rh0n3n

Jos teillä on kuvia jossain niin haluisitteko kertoo nickin ja miten saitte ajatuksen alkaa gootiksi?
Tai kertokaa jotain itsestänne... Miten voin helposti muuttua gootiksi??

16

2104

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuviani en taida täällä yleisesti levitellä...

      Mutta itse en ainakaan ole missään vaiheessa saanut ajatusta ryhtyä gootiksi. Silti minua sellaiseksi usein kutsutaan. Tiedä sitten olenko todella. Pukeudun vain juuri niin kuin satun tykkäämään ja ehkä tyylini sitten on vähintäänkin gootahtava.

      Miksi pitäisi muuttua joksikin? Sitä en nyt oikein ymmärrä. Eikö voi olla oma itsensä ja pukeutua niin kuin tuntuu ja kuunnella sellaista musiikkia kuin haluaa. Vai pitääkö muuttua esim. gootiksi, koska se on jollain tavalla hienoa? O_o

    • katosivat

      Gootit hallitsi jonkin aikaa Italian ja Espanjan alueita mutta hävisivät pian vahvemmilleen ja katosivat kokonaan näkyvistä

      Alkuaan ehkä Etelä-Ruotsista lähtenyt heimo joka vaelsi 200 jkr.Mustanmeren rannoille ja sieltä hunnien hyökkäyksen ajamana 400 jkr.Italiaan ja Espanjaan

      • ytutjg

        Näinhän se menee! kerrankin joku järkevä on valistanut ihmisiä jotka eivät tiedä mistään mitään! jei


    • Gootti

      Siis miten tulla gootiksi?
      Ha ha haa, EI GOOTIKSI NOIN VAIN RYHDYTÄ!
      Olet aito gootti, jos elämäntapasi ym. vain sattuu menemään suunnilleen goottilaisten tavalla.

      Nykyään näkee hirveästi tuollaisia wannabe-gootteja, jotka luulevat gootteja supersiisteixvampyyrityypeiks, jotka puuteroi naaman valkoseks ja pukeutuu mustiin...

      Goottilaisuusei todellakaan ole pukeutumistyyli.
      Yleensä gootit kyllä suosivat mustaa, valkoista, liilaa ja punaista - tekevät vaatteensa yleensä itse - ja niinpäinpois, mutta gootteihin liittyy paljon muutakin! Yleensä gootit ovat vähintään 15-vuotiaita, toisin kuin tämän ketjun aloittaja(luultavimmin 10-11v).
      Gootit ovat usein taiteellisia, musikaalisia ja hiljaisia. En väitä, että gootit ovat täydellisiä. Kyllähän goottien näkee polttavan ja juovan alkoholijuomia...

      -olen puhunut-

      • mitä.sihmettä

        olet nolo.


    • 16v poika

      älä ihmeessä sellaseks kuvotukseks rupee... mua ainaki ällöttää gootit!

      • gaborone

        Miksi hänen pitäisi elää elämänsä jonkun muun tahdon mukaisesti, kuten sinun?


    • gaborone

      Gootiksi ei voi muuttua. Sellaiseksi synnytään, niinkuin gootit yleensä sanoo.. Tai ehkä ois parempi sanoa, että kasvetaan (kukaan tuskin ihan vauvana on gootti). Harvoin saadaan vain ajatus alkaa gootiksi, pikemminkin oivalletaan että "*pim* olen gootti!" ja aletaan pukeutua ja käyttäytyä sen mukaisesti..

      Viestisi perusteella sua pidetään varmasti wannabe goottina, mutta en usko että välttämättä olet sellainen, sillä kaikki gootit on joskus "alkuvaiheissaan" tuollaisessa tilassa..

      En ole gootti, joten en hirveen hyvin osaa sanoa kaikkia juttuja, mutta selitän mitä selitän.

      Goottivaatteet ainakin mun käsittääkseni maksaa tosi paljon. Morticia tai joku vastaava on joku goottivaateliike siellä-jossain-en-tiedä-missä. Ehkä on kuitenkin parempi tehdä tai teetättää vaatteensa, jos ei rahaa ihan hirveesti ole..

      Ainakin väreistä tuskin on epäilystäkään: valtavasti mustaa, jonkun verran punaista tai violettia. Valkoistakin on nähty, mutta en suosisttelisi sitä, ainakaan paljon.

      Paljon nahkaa, kumia (jopa kokokumisista mekoista olen lukenut - mahtaa olla hankalia), korsetit, tosi korkeapohjaiset saappaat (yksi melkeingootti kaverini sanoo niitä huorasaappaiksi, vaikka pitää sellaisia itsekin)...

      Hiukset mustat, violetit tai punaiset.

      Vapaa-ajallaan tuskin hirveästi pukeudutaan ihan sellaisiin vaatteisiin, mitä yleensä sanotaan goottivaatteiksi, koska ne vois olla tosi hankalia..

      Suosittelisin, ettet vaivautuisi kiskomaan yllesi goottivaatteita, mikäli asenne ei oikeen täsmää vaatteiden kanssa, mutta jos asenteesi on kapinaa huokuvaa tuskaa ja kuolemaa, niin mikäs siinä :) Olen huomannut ainakin siitä mun melkeingootista kaveristani että hän on tosi surumielinen ihan luonnollisesti ja kun luonnollinen- sana tuli esille, niin mainittakoon, että luonnonuskovat on tosi monesti gootteja (ainakin mitä minä tiedän... Mistäköhän mahtaa johtua..?)....

      Yritä etsiä googlesta kuvahausta tai vaikka sivuja esim. hakusanalla "goth" (ilman lainausmerkkejä..).

      Goottismi ei kuitenkaan estä hymyilemästä ja olemasta iloinen jos siltä tuntuu.......

      Onnea :)

    • Pallokala

      Gootiksi ei muututa,se on elämäntapa. xD

    • _-_

      Asterix ja gootit

    • pianna87

      Itse en kutsu itseäni gootiksi, mutta siksi minua on sanottu. Mielestäni olen puolipäivägootti, sillä vaikka yleensä pukeudunkin kuten gootit, saatan joskus näyttää hyvinkin tavikselta. Aatteeni täsmäävät goottilaisten kanssa, ja uskon, että aatteeni ovat tärkeämmät, kuin ulkonäköni. Goottivaatteita käytän vain, koska pidän niiden kauneudesta ja naisellisuudesta.

      Uskon että minun "muutokseni" gootiksi on vielä kesken. Itseasiassa, en varmaan koskaan tule olemaan true-gootti, olenpa vain tälläinen Black-Uskis. ;)

      • Niitti

        Gooteilla mitään aatetta ole. Vaatetus ja musiikki lähinnä täsmäävät. Onhan sitten myös näitä sattumalta samoja mieltymyksiä, kuten vampyyrit, kynttilät, pimeys tai mitä lie.

        Teinigootithan siitä tunnistaa että niillä on niitä goottiaatteita :P


    • Depression

      Pelästyin nickiäsi ja noita sydämiä tuolla viestin perässä. Ihan totta, gootiksiko aiot?

    • goth

      Jos gootiksi todella haluat, niin ala kuuntelemaan goottimusiikkia. Vaatteilla ei ole niinkään väliä kuin musiikilla. Toki gootit yleensä pitävät tietyn tyylisistä vaatteista, joita sitten käyttävät. Oikea gootti ei kysele mitä voi käyttää, vaan pitää päällään sellaisia vaatteita mitä haluaa.

      Gooteilla ei ole yhteisiä keskeisiä aatteita, melkeinpä ainoat yhdistävät asiat ovat musiikki ja usein vaatetus.

    • Goottigirl

      Mä oon gootti ja se on kivaa muassa ei kiusata enää kun o gootti jos haluut goottikis leikaat vaan lyhyet hiukset ja värjäät ne mustaksi ja Rupert meikaa mustiin meikeihin ja lakaamusta kynnet ja kaikki mustaa vaatetta jos ei ole niin mee vaate kaupaan

      • Perunalapsonen

        Aika monella gootilla mitä oon nähny on pitkät hiukset mut kaipa ne lyhyetki kelpaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe