Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Fantasian hetkiä 2: Rajankäyntiä tapilla

Kommentoikaa tarinaa, onko se liian siveä, sopiva vai karkea, tai mitä tahansa muuta.

---

Kati tekstasi minulle äsken, että kotiin palatessa seuraa yllätys. Mietin, että mitä se mahtaa olla. Viimeksi naimme eteisessä kuin pupujussit, kun hän imi kulliani, panin häntä takaapäin ja laukesin sykkivään pilluun. Ehkä nyt pääsisin panemaan perseeseen, kuka tietää.

Kun tulen kotiin, niin hän odottaa jo asusteeseen pukeutuneena. Katin tiukat nahkavarusteensa paljastavat muhkeat rinnat ja sopivasti karvaisen pillun. Minun tekee heti syöksyä nuolemaan tuota viivaa, mutta hänellä on muuta mielessä.

Määrätietoisin ottein ja sanoin Kati johdattaa minut alasti sohvalle nelinkontin. Hän levittää jalkani ja läpsäyttää kunnolla pakaroille, lurauttaa liukastetta anaaliini ja kumihanskat kädessä tutkii sormilla aukon leveyttä. "Kyllä mahtuu", Kati sanoo ilkikurisesti.

Minulla on jo kulli ollut kovana pitkän aikaa. Esispermaa tippuu sohvalle ja jos hän olisi jatkanut peppureikäni hivelyä pidempään olisin varmasti tulla ruiskauttanut ennen aikojaan.

Kati hakee kumivasaran sekä ison dildon ja alkaa "naulaamaan" dildoa anaaliini. Reikä on sen verran liukas, että dildo luiskahtaa helposti sisään. Vasara toimii enemmänkin rekvisiittana. Tunnen painetta eturauhasessani ja kalu sen kuin kovenee. Kiihotun kohti laukeamispistettä.

Hän alkaa lypsämään kovaa alaspäin sojottavaa munaani. Katin toinen käsi liikuttaa perseestäni sojottavaa dildoa ja toisella kädellä hän lypsää kaluani ylösalaisella liikkeellä spermaa pyytäen. Terskani jännittyy kuin punaisena hohtava majakka ja dildo mankeloi eturauhastani. Ajatukseni pyörivät tulossa olevan mahtavan orgasmin odotuksessa.

Haluan truutata spermani pihalle nyt ja lopettaa tämän nautinnon tuskan ylimaalliseen hekumanhuippuun.

Kun olen juuri räjähtämäisilläni, niin Kati lopettaa, irrottaa molemmat kädet ja menee keittiöön. Ei voi käydä näin. Haluan siemensyöksyn juuri nyt, lastit pihalle orgastisen nautinnon saattelemana. "Kati, runkkaa minut loppuun ja heti" - ajattelen, mutta en voi käskeä häntä, koska olen orjan roolissa.

Kati tulee hetken päästä takaisin lasi kädessä. Hän asettaa lasin kullini alle maitoa vastaanottamaan. Hän ottaa molemmista ohjaksista kiinni ja alkaa hitaasti runkata kulliani ja pyörittää dildoa pepussani. Hän nostattaa kiihotustani jälleen, hitaasti reaktioitani tutkien. Ääntelen nautinnon tuskissani ja odotan kärsimättömästi orgasmia. Käyn useamman kerran laukeamisrajalla, jolloin hän hellittää otteita ja palaan taas tuskaiseen rajankäyntiin.

Lopulta nautinnon tuskaa on jatkunut Katin mielestä tarpeeksi ja hän armahtaa minut. Hän stimuloi minut yli rajan, jolta ei ole paluuta, runkkaa nopeasti kulliani ja vääntää dildoa vaihekepin lailla eturauhastani painellen. Tulen lähes välittömästi.

Kuin öljylähteen purkautuessa, spermani suihkuavat allani olevaan lasiin. Koko kehoni nytkähtää voimakkaasti pääsyöksyn aikana, jonka jälkeen useat jälkijäristykset ruiskuttavat valkoista nestettä terskani kärjestä. Hekumanhuipun aikana Kati vetää esinahkaani taakse pitäen sen tiukasti pingotettuna. Dildo painautuu eturauhaseeni tuoden uskomattoman lisänautinnon. Suustani pääsee karjunnan ja voihkimisen sekoitusta. Olen kuin sonni, jonka kouran kokoiset pallit ovat juuri tyhjentymässä.

Kun sperman tulo omin avuin on tyrehtymässä, niin Kati käy lypsämään ja runkkaamaan kulliani. Auts, kankeni on herkkä äskeisen kliimaksin jälkeen. Taitavin ottein hän saa vedettyä vielä jonkun tipan tahmeaa ainetta ulos. Olen ollut hänen orjalehmänsä, joka on lypsetty tyhjäksi.

Kati läpsäyttää perseelleni sanoen, että "hyvä poika, noin sitä pitää". Hän ottaa dildon anaalistani ja poistuu lasin kanssa muualle. Jään tyydytettynä perse pystyssä lepäämään sohvalle vielä hetkeksi.

1

876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      😋 ­­N­­y­m­­­f­­­o­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18224430

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe