Minkälainen yrittäjä on Snezana Leibinen?
Tunnetaanko
11
1552
Vastaukset
- Anonyymi
Saat hänestä jonkin verran tietoa nimihaulla netistä. Olen tavannut henkilön noin 10 vuotta sitten. Tapasin myös hänen tyttärensä ja poikansa silloin tällöin kun asuimme saman tien varrella. Snezana on kotoisin Venäjän Kemerovosta. Oli naimisissa suomalaisen kanssa. Yrittäjänä Leibinen on toiminut lähinnä kiinteistöalalla Suomessa, Virossa ja jopa Ruotsissa. Toimivia ja lakanneita yrityksiä on useita.
- Anonyymi
Onko yhteyttä Savon solmu yrittäjään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko yhteyttä Savon solmu yrittäjään?
Entä Thomas Zilliacu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä Thomas Zilliacu
Moktar Gubta?
- Anonyymi
Ei kuulosta luottamusta herättävältä.
- Anonyymi
Brynolf tuntee, ja multihahmonsa toki myös tuntevat.
- Anonyymi
Snezana on toiminut yhdessä Kimmo Starckin kanssa erilaisissa liiketoimissa. Kaikki ne ovat kaatunut ja menneet konkurssiin. Ei kannata uskoa sanaakaan mitä puhuvat. Paljon ovat aiheuttaneet tuskaa ja rahallista menetystä. Saattavat olla lähteneet ulkomaille.
- Anonyymi
Järjestäytynyttä yhteiskuntaa on hyvä puolustaa huijareiden paljastamisella.
- Anonyymi
Snezana on myös täysin Putin-uskovainen,nyky-Venäjän propagandaa tulee sanasta sanaan kuin nauhalta.Epämääräisissä bisnes-kuvioissa toimineet bulvaaneina ja rahanpesijöinä venäläisille tahoille.
- Anonyymi
Kiertäkää kaukaa. Älkää uskoko mitään mitä sanoo.
- Anonyymi
ei hajuakaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1492852Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3652030- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351698Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321401Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782