Meillä on tullut lavuaariin muutama naarmu ja ne erottuvat aika selkeästi tummina viiruina valkoisessa pinnassa.
Saako niitä millään tavalla piiloon/peitettyä/korjattua ?
Naarmut lavuaarissa
5
10187
Vastaukset
- ainoa keino
on vaihtaa lavuaari. Lasite on rikki, joten jossain vaiheessa se tulee pienestäkin kolhusta hajoamaan.
- naarmuttaja
.. lavuaari on aika uusi emmekä lähde sitä tässä vaiheessa (= ennen kuin on pakko) vaihtamaan. Naarmut ovat aika pieniä ja ne ovat paikassa johon ei 'pitäisi' tulla rasitusta.
Alunperin luulin, että naarmut ovat tulleet lasitteen alle mutta nyt kun tutkin kohtaa uudestaan niin huomasin, että kyllä ne naarmut ovat pinnassa.
Tällä hetkellä naarmuista on lähinnä kosmeettista haittaa ja ajatuksena oli, että saisimme ne jotenkin peitettyä niin, että pinnassa ei olisi mitään katseen vangitsijaa. Riittäisi kun saisi naarmut vaaleammiksi kuin mitä ne nyt ovat. - tahvo
naarmuttaja kirjoitti:
.. lavuaari on aika uusi emmekä lähde sitä tässä vaiheessa (= ennen kuin on pakko) vaihtamaan. Naarmut ovat aika pieniä ja ne ovat paikassa johon ei 'pitäisi' tulla rasitusta.
Alunperin luulin, että naarmut ovat tulleet lasitteen alle mutta nyt kun tutkin kohtaa uudestaan niin huomasin, että kyllä ne naarmut ovat pinnassa.
Tällä hetkellä naarmuista on lähinnä kosmeettista haittaa ja ajatuksena oli, että saisimme ne jotenkin peitettyä niin, että pinnassa ei olisi mitään katseen vangitsijaa. Riittäisi kun saisi naarmut vaaleammiksi kuin mitä ne nyt ovat.maalipuotiin ja kerro huolesi! Seuraat ohjeita, seuraavana päivänä maalauksesi jälkeen on lavuaarisi hohdokkaampi kuin uusi.
vanhempi lavuristi - kokeillut
Itse korjasin uuteen lavuaariin tulleen kolhun korjausmaalilla. Se oli pieni pullo jonka ostin Hanaset liikkeestä. Hyvin on pysynyt jo 5 vuotta.
- Anonyymi
voiko 3-4 cm pitkä naarmu jos sitä ei ehditä liimata( pienen kevyen lasipullon tippuminen yläkaapista) aiheuttaa koko lavuaarin pinnan halkeamisen ajan kanssa niin että useat lavuaarin pinnan palaset halkeavat kappaleiksi ja näyttää siltä materaali lavuaarissa on ollut kaksi kerroksinen. Vesi ei kuitenkaan valu lavuaarista muuta kautta kuin poistoputken kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279