eli tässä ois pieni kysely FF:ien pelaajille.. rastia ruutuun vain..
[]olen mies
[]tai nainen
[]ehkä salamanteri
[]ikäni on alle 10
[]10-14
[]15-18
[]yli 18
esimmäinen FF jonka pelasin oli
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
paras näistä on
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
olen pelannut läpi
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
[]omistan trampoliinin
[]olen pelannut läpi Kingdom heartsin
[]se oli mahtava
[]heitin sillä vesilintua
[]Cloud on ihana
[]eipäs kun Tidus on paras
[]ohan ne nättejä mutta Tifa on kaunein
[]siis Rikku on
[]Squall on HOT
[]en tykkää blondeista, valintani on siis Lulu ja Rinoa
[]omistan eläimen joka on nimetty FF henkilön mukaan
[]aion kesällä pelata FF-pelejä alusta loppuun
[]aion raahata TV:n ja pleikan ulos ja nauttia hyvistä kesäilmoista
[]Final Fantasyton kesä
[]koirani haluaa ulos
[]sisäinen salamanterini haluaa ulos
[]minulla on sisaruksia jotka myös pelaavat Finaleita
[]kerron tästä gallupista hänelle/heille
[]koska tämä oli niin hyvä
[]koska huonompaa en ole koskaan ennen tehnyt
HAUSKAA KESÄÄ KAIKILLE!!!
Gallup [x]
16
722
Vastaukset
- oon Åke
[]olen mies
[x]tai nainen
[]ehkä salamanteri
[]ikäni on alle 10
[]10-14
[x]15-18
[]yli 18
esimmäinen FF jonka pelasin oli
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[x]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
paras näistä on
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[x]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
olen pelannut läpi
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[x]FFX
[x]FFX-2
[]FFXI
[]omistan trampoliinin
[x]olen pelannut läpi Kingdom heartsin
[x]se oli mahtava
[]heitin sillä vesilintua
[x]Cloud on ihana
[x]eipäs kun Tidus on paras
[]ohan ne nättejä mutta Tifa on kaunein
[]siis Rikku on
[x]Squall on HOT
[]en tykkää blondeista, valintani on siis Lulu ja Rinoa
[]omistan eläimen joka on nimetty FF henkilön mukaan
[x]aion kesällä pelata FF-pelejä alusta loppuun
[x]aion raahata TV:n ja pleikan ulos ja nauttia hyvistä kesäilmoista
[]Final Fantasyton kesä
[]koirani haluaa ulos
[x]sisäinen salamanterini haluaa ulos
[x]minulla on sisaruksia jotka myös pelaavat Finaleita
[x]kerron tästä gallupista hänelle/heille
[x]koska tämä oli niin hyvä
[]koska huonompaa en ole koskaan ennen tehnyt - R1kku
[]olen mies
[x]tai nainen
[]ehkä salamanteri
[]ikäni on alle 10
[x]10-14
[]15-18
[]yli 18
esimmäinen FF jonka pelasin oli
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[x]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
paras näistä on
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[x]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
olen pelannut läpi
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[x]FFX
[x]FFX-2
[]FFXI
[x]omistan trampoliinin
[x]olen pelannut läpi Kingdom heartsin
[x]se oli mahtava
[]heitin sillä vesilintua
[x]Cloud on ihana
[x]eipäs kun Tidus on paras
[]ohan ne nättejä mutta Tifa on kaunein
[]siis Rikku on
[]Squall on HOT
[]en tykkää blondeista, valintani on siis Lulu ja Rinoa
[]omistan eläimen joka on nimetty FF henkilön mukaan
[]aion kesällä pelata FF-pelejä alusta loppuun
[x]aion raahata TV:n ja pleikan ulos ja nauttia hyvistä kesäilmoista
[]Final Fantasyton kesä
[]koirani haluaa ulos
[]sisäinen salamanterini haluaa ulos
[x]minulla on sisaruksia jotka myös pelaavat Finaleita
[x]kerron tästä gallupista hänelle/heille
[x]koska tämä oli niin hyvä
[]koska huonompaa en ole koskaan ennen tehnyt- Baka-Saru
[x]olen mies
[]tai nainen
[]ehkä salamanteri
[]ikäni on alle 10
[]10-14
[x]15-18
[]yli 18
esimmäinen FF jonka pelasin oli
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[]FFVIII
[x]FFIX
[]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
paras näistä on
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[x]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
olen pelannut läpi
[x]FFI
[x]FFII
[]FFIII
[x]FFIV
[x]FFV
[x]FFVI
[]FFVII
[x]FFVIII
[x]FFIX
[x]FFX
[x]FFX-2
[]FFXI
[]omistan trampoliinin
[]olen pelannut läpi Kingdom heartsin
[]se oli mahtava
[]heitin sillä vesilintua
[]Cloud on ihana
[x]eipäs kun Tidus on paras
[]ohan ne nättejä mutta Tifa on kaunein
[]siis Rikku on
[]Squall on HOT
[]en tykkää blondeista, valintani on siis Lulu ja Rinoa
[]omistan eläimen joka on nimetty FF henkilön mukaan
[]aion kesällä pelata FF-pelejä alusta loppuun
[]aion raahata TV:n ja pleikan ulos ja nauttia hyvistä kesäilmoista
[]Final Fantasyton kesä
[x]koirani haluaa ulos
[]sisäinen salamanterini haluaa ulos
[x]minulla on sisaruksia jotka myös pelaavat Finaleita
[x]kerron tästä gallupista hänelle/heille
[]koska tämä oli niin hyvä
[x]koska huonompaa en ole koskaan ennen tehnyt
- Mima
[]olen mies
[x]tai nainen
[]ehkä salamanteri
[]ikäni on alle 10
[]10-14
[x]15-18
[]yli 18
esimmäinen FF jonka pelasin oli
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[]FFVIII
[x]FFIX
[]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
paras näistä on
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[x]FFVI
[x]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
olen pelannut läpi
[x]FFI
[x]FFII
[]FFIII
[x]FFIV
[x]FFV
[x]FFVI
[x]FFVII
[x]FFVIII
[x]FFIX
[x]FFX
[x]FFX-2
[]FFXI
[]omistan trampoliinin
[x]olen pelannut läpi Kingdom heartsin
[x]se oli mahtava
[]heitin sillä vesilintua
[x]Cloud on ihana
[]eipäs kun Tidus on paras
[]ohan ne nättejä mutta Tifa on kaunein
[]siis Rikku on
[]Squall on HOT
[]en tykkää blondeista, valintani on siis Lulu ja Rinoa
[]omistan eläimen joka on nimetty FF henkilön mukaan
[]aion kesällä pelata FF-pelejä alusta loppuun
[]aion raahata TV:n ja pleikan ulos ja nauttia hyvistä kesäilmoista
[x]Final Fantasyton kesä
[]koirani haluaa ulos
[x]sisäinen salamanterini haluaa ulos
[x]minulla on sisaruksia jotka myös pelaavat Finaleita
[]kerron tästä gallupista hänelle/heille
[]koska tämä oli niin hyvä
[]koska huonompaa en ole koskaan ennen tehnyt - Vincent
[]olen mies
[x]tai nainen
[]ehkä salamanteri
[]ikäni on alle 10
[x]10-14
[]15-18
[]yli 18
esimmäinen FF jonka pelasin oli
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[x]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
paras näistä on
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[x]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
olen pelannut läpi
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[x]FFVII
[]FFVIII
[x]FFIX
[x]FFX
[x]FFX-2
[]FFXI
[]omistan trampoliinin
[]olen pelannut läpi Kingdom heartsin
[]se oli mahtava
[]heitin sillä vesilintua
[x]Cloud on ihana
[]eipäs kun Tidus on paras
[]ohan ne nättejä mutta Tifa on kaunein
[]siis Rikku on
[]Squall on HOT
[]en tykkää blondeista, valintani on siis Lulu ja Rinoa
[]omistan eläimen joka on nimetty FF henkilön mukaan
[]aion kesällä pelata FF-pelejä alusta loppuun
[]aion raahata TV:n ja pleikan ulos ja nauttia hyvistä kesäilmoista
[]Final Fantasyton kesä
[x]koirani haluaa ulos
[]sisäinen salamanterini haluaa ulos
[x]minulla on sisaruksia jotka myös pelaavat Finaleita
[]kerron tästä gallupista hänelle/heille
[]koska tämä oli niin hyvä
[]koska huonompaa en ole koskaan ennen tehnyt - kotilo-ja gekkofani
[]olen mies
[x]tai nainen
[x]ehkä salamanteri
[]ikäni on alle 10
[x]10-14
[]15-18
[]yli 18
ensimmäinen FF jonka pelasin oli
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[x]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
paras näistä on
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[x]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
olen pelannut läpi
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[x]FFX
[]FFX-2
[]FXI
[]omistan trampoliinin
[]olen pelannut läpi Kingdom heartsin
[]se oli mahtava
[]heitin sillä vesilintua
[]Cloud on ihana
[x]eipäs kun Tidus on paras
[]onhan ne nättejä mutta Tifa on kaunein
[x]siis Rikku on
[]Squall on HOT
[]en tykkä blondeista, valintani on siis Lulu ja Rinoa
[]omistan eläimen joka on nimetty FF henkilön mukaan
[x]aion kesällä pelata FF-pelejä alusta loppuun
[]aion raahata TV:n ja pleikan ulos ja nauttia hyvistä kesäilmoista
[]Final Fantasyton kesä
[]koirani haluaa ulos
[x]sisäinen salamanterini haluaa ulos
[]minulla on sisaruksia jotka myös pelaavat Finaleita
[]kerron tästä gallupista hänelle/heille
[x]koska tämä oli niin hyvä
[]koska huonompaa en ole koskaan ennen tehnyt - tapzagrath
[X]olen mies
[]tai nainen
[]ehkä salamanteri
[]ikäni on alle 10
[]10-14
[X]15-18
[]yli 18
esimmäinen FF jonka pelasin oli
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[X]FFVIII
[]FFIX
[]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
paras näistä on
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[X]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
olen pelannut läpi
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[X]FFVII
[X]FFVIII
[X]FFIX
[X]FFX
[X]FFX-2
[]FFXI
[]omistan trampoliinin
[]olen pelannut läpi Kingdom heartsin
[]se oli mahtava
[]heitin sillä vesilintua
[]Cloud on ihana
[]eipäs kun Tidus on paras
[]ohan ne nättejä mutta Tifa on kaunein
[X]siis Rikku on
[]Squall on HOT
[]en tykkää blondeista, valintani on siis Lulu ja Rinoa
[]omistan eläimen joka on nimetty FF henkilön mukaan
[X]aion kesällä pelata FF-pelejä alusta loppuun
[]aion raahata TV:n ja pleikan ulos ja nauttia hyvistä kesäilmoista
[]Final Fantasyton kesä
[]koirani haluaa ulos
[]sisäinen salamanterini haluaa ulos
[]minulla on sisaruksia jotka myös pelaavat Finaleita
[]kerron tästä gallupista hänelle/heille
[]koska tämä oli niin hyvä
[]koska huonompaa en ole koskaan ennen tehnyt - Link
[x]olen mies
[]tai nainen
[]ehkä salamanteri
[]ikäni on alle 10
[]10-14
[x]15-18
[]yli 18
esimmäinen FF jonka pelasin oli
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[x]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
paras näistä on
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[x]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
olen pelannut läpi
[x]FFI
[x]FFII
[x]FFIII
[x]FFIV
[x]FFV
[x]FFVI
[x]FFVII
[x]FFVIII
[x]FFIX
[x]FFX
[x]FFX-2
[]FFXI
[x]omistan trampoliinin
[x]olen pelannut läpi Kingdom heartsin
[]se oli mahtava
[]heitin sillä vesilintua
[]Cloud on ihana
[]eipäs kun Tidus on paras
[]ohan ne nättejä mutta Tifa on kaunein
[]ja Rikku on
[]Squall on HOT
[x]tykkään blondeista,mutta valintani on silti Lulu ja Rinoa (ja Aeris)
[]omistan eläimen joka on nimetty FF henkilön mukaan
[x]aion kesällä pelata FF-pelejä alusta loppuun
[]aion raahata TV:n ja pleikan ulos ja nauttia hyvistä kesäilmoista
[]Final Fantasyton kesä
[]koirani haluaa ulos
[]sisäinen salamanterini haluaa ulos
[x]minulla on kavereita jotka myös pelaavat Finaleita
[x]kerron tästä gallupista hänelle/heille
[x]koska tämä oli niin hyvä :D
[]koska huonompaa en ole koskaan ennen tehnyt- ILoveFinalFantasy
toi viesti tän yläpuolella on mun olin vain kirjautuneena sisään...
- nemesis
x]olen mies
[]tai nainen
[]ehkä salamanteri
[]ikäni on alle 10
[]10-14
[]15-18
[x]yli 18
esimmäinen FF jonka pelasin oli
[x]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[x]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
paras näistä on
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[x]FFVIII
[]FFIX
[]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
olen pelannut läpi
[x]FFI
[x]FFII
[x]FFIII
[x]FFIV
[x]FFV
[x]FFVI
[x]FFVII
[x]FFVIII
[x]FFIX
[x]FFX
[x]FFX-2
[]FFXI
[]omistan trampoliinin
[]olen pelannut läpi Kingdom heartsin
[]se oli mahtava
[]heitin sillä vesilintua
[]Cloud on ihana
[]eipäs kun Tidus on paras
[x]ohan ne nättejä mutta Tifa on kaunein
[x]ja Rikku on
[]Squall on HOT
[x]tykkään blondeista,mutta valintani on silti Lulu ja Rinoa (ja Aeris)
[]omistan eläimen joka on nimetty FF henkilön mukaan
[]aion kesällä pelata FF-pelejä alusta loppuun
[]aion raahata TV:n ja pleikan ulos ja nauttia hyvistä kesäilmoista
[]Final Fantasyton kesä
[]koirani haluaa ulos
[]sisäinen salamanterini haluaa ulos
[x]minulla on kavereita jotka myös pelaavat Finaleita
[]kerron tästä gallupista hänelle/heille
[]koska tämä oli niin hyvä :D
[]koska huonompaa en ole koskaan ennen tehnyt
- ff-pelaaja
[]olen mies
[]tai nainen
[x]ehkä salamanteri
[]ikäni on alle 10
[]10-14
[]15-18
[x]yli 18
esimmäinen FF jonka pelasin oli
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[x]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
paras näistä on
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[x]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
olen pelannut läpi
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[x]FFVI
[x]FFVII
[x]FFVIII
[x]FFIX
[x]FFX
[x]FFX-2
[]FFXI
[]omistan trampoliinin
[x]olen pelannut läpi Kingdom heartsin
[x]se oli mahtava
[]heitin sillä vesilintua
[]Cloud on ihana
[]eipäs kun Tidus on paras
[x]ohan ne nättejä mutta Tifa on kaunein
[]siis Rikku on
[]Squall on HOT
[]en tykkää blondeista, valintani on siis Lulu ja Rinoa
[]omistan eläimen joka on nimetty FF henkilön mukaan
[x]aion kesällä pelata FF-pelejä alusta loppuun
[]aion raahata TV:n ja pleikan ulos ja nauttia hyvistä kesäilmoista
[]Final Fantasyton kesä
[]koirani haluaa ulos
[x]sisäinen salamanterini haluaa ulos
[]minulla on sisaruksia jotka myös pelaavat Finaleita
[]kerron tästä gallupista hänelle/heille
[]koska tämä oli niin hyvä
[]koska huonompaa en ole koskaan ennen tehnyt - fffani
[]olen mies
[x]tai nainen
[]ehkä salamanteri
[]ikäni on alle 10
[]10-14
[x]15-18
[]yli 18
esimmäinen FF jonka pelasin oli
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[x]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
paras näistä on
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[x]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
olen pelannut läpi
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[x]FFX
[x]FFX-2
[]FFXI
[]omistan trampoliinin
[]olen pelannut läpi Kingdom heartsin
[]se oli mahtava
[]heitin sillä vesilintua
[x]Cloud on ihana
[x]eipäs kun Tidus on paras
[]ohan ne nättejä mutta Tifa on kaunein
[]siis Rikku on
[x]Squall on HOT
[]en tykkää blondeista, valintani on siis Lulu ja Rinoa
[]omistan eläimen joka on nimetty FF henkilön mukaan
[x]aion kesällä pelata FF-pelejä alusta loppuun
[x]aion raahata TV:n ja pleikan ulos ja nauttia hyvistä kesäilmoista
[]Final Fantasyton kesä
[]koirani haluaa ulos
[]sisäinen salamanterini haluaa ulos
[x]minulla on sisaruksia jotka myös pelaavat Finaleita
[x]kerron tästä gallupista hänelle/heille
[x]koska tämä oli niin hyvä
[]koska huonompaa en ole koskaan ennen tehnyt [x]olen mies
[]tai nainen
[]ehkä salamanteri
[]ikäni on alle 10
[]10-14
[]15-18
[x]yli 18
esimmäinen FF jonka pelasin oli
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[x]FFIV (jota)
[]FFV
[x]FFVI (jonka)
[]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
paras näistä on
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[x]FFVI
[]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
olen pelannut läpi
[x]FFI
[x]FFII
[]FFIII
[x]FFIV
[x]FFV
[x]FFVI
[x]FFVII
[x]FFVIII
[x]FFIX
[x]FFX
[x]FFX-2
[]FFXI
[]omistan trampoliinin
[x]olen pelannut läpi Kingdom heartsin
[]se oli mahtava
[]heitin sillä vesilintua
[]Cloud on ihana
[]eipäs kun Tidus on paras
[x]ohan ne nättejä mutta Tifa on kaunein
[]siis Rikku on
[]Squall on HOT
[x]en tykkää blondeista, valintani on siis Lulu ja Rinoa (no jos molemmat hoho)
[]omistan eläimen joka on nimetty FF henkilön mukaan
[]aion kesällä pelata FF-pelejä alusta loppuun
[]aion raahata TV:n ja pleikan ulos ja nauttia hyvistä kesäilmoista
[x]Final Fantasyton kesä (hyvä idis)
[]koirani haluaa ulos
[]sisäinen salamanterini haluaa ulos
[x]minulla on sisaruksia jotka myös pelaavat Finaleita
[]kerron tästä gallupista hänelle/heille
[]koska tämä oli niin hyvä
[]koska huonompaa en ole koskaan ennen tehnyt- Kyo-kun
[X]olen mies
[]tai nainen
[]ehkä salamanteri
[]ikäni on alle 10
[]10-14
[]15-18
[X]yli 18
esimmäinen FF jonka pelasin oli
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[X]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
paras näistä on
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[X]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
olen pelannut läpi
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[X]FFVII
[X]FFVIII
[]FFIX
[]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
[]omistan trampoliinin
[]olen pelannut läpi Kingdom heartsin
[]se oli mahtava
[]heitin sillä vesilintua
[]Cloud on ihana
[]eipäs kun Tidus on paras
[]ohan ne nättejä mutta Tifa on kaunein
[]siis Rikku on
[]Squall on HOT
[]en tykkää blondeista, valintani on siis Lulu ja Rinoa
[]omistan eläimen joka on nimetty FF henkilön mukaan
[]aion kesällä pelata FF-pelejä alusta loppuun
[]aion raahata TV:n ja pleikan ulos ja nauttia hyvistä kesäilmoista
[]Final Fantasyton kesä
[]koirani haluaa ulos
[]sisäinen salamanterini haluaa ulos
[]minulla on sisaruksia jotka myös pelaavat Finaleita
[]kerron tästä gallupista hänelle/heille
[]koska tämä oli niin hyvä
[]koska huonompaa en ole koskaan ennen tehnyt - ff-mestari
[x]olen mies
[]tai nainen
[]ehkä salamanteri
[]ikäni on alle 10
[x]10-14
[]15-18
[]yli 18
esimmäinen FF jonka pelasin oli
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[x]FFVIII
[]FFIX
[]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
paras näistä on
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[x]FFVIII
[]FFIX
[]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
olen pelannut läpi
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[x]FFIV
[x]FFV
[x]FFVI
[x]FFVII
[x]FFVIII
[x]FFIX
[x]FFX
[x]FFX-2
[]FFXI
[]omistan trampoliinin
[x]olen pelannut läpi Kingdom heartsin
[]se oli mahtava
[x]heitin sillä vesilintua
[]Cloud on ihana
[]eipäs kun Tidus on paras
[]ohan ne nättejä mutta Tifa on kaunein
[]siis Rikku on
[]Squall on HOT
[]en tykkää blondeista, valintani on siis Lulu ja Rinoa
[]omistan eläimen joka on nimetty FF henkilön mukaan
[x]aion kesällä pelata FF-pelejä alusta loppuun
[x]aion raahata TV:n ja pleikan ulos ja nauttia hyvistä kesäilmoista
[x]Final Fantasyton kesä
[]koirani haluaa ulos
[]sisäinen salamanterini haluaa ulos
[]minulla on sisaruksia jotka myös pelaavat Finaleita
[]kerron tästä gallupista hänelle/heille
[x]koska tämä oli niin hyvä
[]koska huonompaa en ole koskaan ennen tehnyt - Rikkuun-ihastunut
[x] olen mies
[] olen nainen
[] ehkä salamanteri
[] ikäni on alle 10
[x] 10-14
[] 15-18
[] yli 18
ensimmäinen FF jonka pelasin oli
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[]FFX
[X]FFX-2
[]FFXI
paras näistä on
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[]FFX
[X]FFX-2
[]FFXI
olen pelannut läpi
[]FFI
[]FFII
[]FFIII
[]FFIV
[]FFV
[]FFVI
[]FFVII
[]FFVIII
[]FFIX
[]FFX
[]FFX-2
[]FFXI
[]omistan trampoliinin
[]olen pelannut läpi kingdom heartsin
[]se oli mahtava
[]heitin vesilintua
[]Cloud on ihana
[]eikun Tidus on paras
[]onhan ne nättejä mut Tifa on kaunein
[X] siis Rikku on
[]Squall on HOT
[]en tykkää blondeista,valintani on siis >Lulu ja Rinoa
[]omistan eläimen jöka on nimetty FF henkilön mukaan
[X]aion kesällä pelata FF pelejä alusta loppuun
[]aion raahata TV:n ja pleikan ulos ja nauttia hyvistä kesäilmoista
[]Final Fantasyton kesä
[]koirani haluaa ulos
[]sisäinen salamanterini haluaa ulos
[]minulla on sisaruksia jotka myös pelaavat Finaleita
[]kerron tästä gallupista hänelle/heille
[]koska tämä oli niin hyvä
[]koska huononpaa en ole ikinä tehnyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483