Facebook kehitysvamma ryhmä

Anonyymi-ap

Kehitysvammaisten Facebook sivulla poisti minun kommentti jutun

Kun kirjoitin kehitysvammaisten tukiliitto Facebook ryhmässä minun mielestäni ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma niiden ei pitäisi tehdä omaa lasta.

Perustelin Lievä älyllinen kehitysvamma on oppimisen ja ymmäryksen vamma joka tarkoittaa oppimisen taidot kirjoituksessa on 9-12 lapsen tasolle jäänyt.

Ja entä jos lapsen äiti ja isä kumpikin on 10v lapsen oppimisen tasolle jäänyt ja kummallakin on 10v iässä olevan lapsen ymmärrys taso.

Tai äidin ja isän oppimisen ja ymmärrys taso on 12 vuoden iässä olevan lapsen tasolle jäänyt.

Sen jälkeen kun lapsi menee koůluun siinä vaiheessa se lapsi otetaan niiltä kokonaan pois joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma.

Minun mielestäni ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma voisi joskus kerran kuukaudessa hoitaa esim kummi lasta max 2 tuntia.

Ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja jotka tekevät omia lapsia ne joilla on liitännäinen diagnoosi Autismi tai Adhd tai Tourette ne tekee niitä omia lapsia

Jos jo pelkkä vaikea Adhd tai pelkkä Asperger tai pelkkä epilepsia tai pelkkä Dysfasia tekee lasten vanhemmat ei jaksa niin saati, jos oli älyllinen kehitysvamma.

Lievän älyllisen kehitysvamman saaneeena olevat voi korkeintaan hoitaa kotieläintä joka tuo älyllisen kehitysvamman saaneeena oleville vastuuta ja ne joilla on Lievän älyllisen kehitysvamman lisäksi Adhd niillä on todettu eläinten hoito vähentää kehitysvamma ja Adhd tai Autismi diagnoosi oireita.

Mutta mielestäni myös Kehitysvammaisten kohdalla ei omaksi koskaan omaa kissaa tai koiraa max kaksi yötä kissa tai koira yö kylään, jos kehitysvamma oireet vähenee ja se toimii ohjatusti paremmin kissan tai koiran seurassa joilla on älyllinen kehitysvamma.


Tämän kirjotus jutun kehitysvammaisten tukiliitto Facebook sivulla posti


Sen kommentti jutun alta jossa luki 2.2 tulee perjantai ohjelma jossa on Lievästi älyllisenä kehitysvammainen äiti.

Olisi kiva saada kuulla mitä niiden lapset joiden äidillä ja isällä on Lievä älyllinen kehitysvamma sanoo jos niillä lapsilla ei ole tullut Lievää älyllistä kehitysvamma juttua.

Kukaan lapsi ei halua, että äiti tai isä ei osaa kirjoittaa oikealla tavalla.

Ja jos Lievästi älyllisenä kehitysvamman saaneeena olevat ei osaa lukea yleiskielen kirjoja ei ne ole kykeneviä olemaan äitinä tai isänä.

Tietenkin jos Lievän älyllisen kehitysvamman lisäksi on Adhd tai Asperger, tourette jos se on jossain esim Adhd selkeä diagnoosi kuin Lievä älyllinen kehitysvamma silloin ne ihmiset haluavat oman lapsen,mutta Adhd ja Autismi diagnoosi on todettu olevan geeneissä perinnöllinen ja tuskin kukaan haluaa, että oma lapsi saa Adhd tai Autismi diagnoosin jotka tekevät mielenterveys ongelmia ja ne vanhemmat joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja lisäksi Adhd tai Autismi ne ei osaa ajoissa tunnistaa onko
lapsella selvittämättä Adhd tai Autismi joissa on todettu ne lapset alkaa käyttää huumeita joilla on selvittämättä Adhd tai Autismi ne ihmiset on tällä hetkellä työttömänä ja hakee tukia joilla on selvittämättä Autismi ja Adhd ne ihmiset käyttävät toimeentulo tuki ja työkyvyttömyys eläke rahat huumeisiin.

Ykkös veli joka on alkanut käyttää huumeita sen tytöllä on myös Adhd ja ykkös veli menetti nyt työn ulkomailla asuessa ja sillä onnistunut huumeiden katko hoito ja veljeni haluaisi Adhd ja Autismi diagnoosi testeihin.

Kaksi veljeä käyttää huumeita kumpikin veli on saanut kuulla ongelmien syynä on selvittämättä Adhd tai Autismi diagnoosi


Saati ne joilla on Adhd ja lisäksi Lievä älyllinen kehitysvamma eikö ne ymmärrä, että Adhd ja Autismi diagnoosi on suvun geeneissä perinnöllinen ja niiden omat lapset jos ei saa ajoissa Adhd tai Autismi diagnoosi juttua ne lapset alkaa käyttää huumeita.

3

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No miten määrittelet kun on "opimisen taidot kirjoituksessa on 9-12 lapsen tasolle jäänyt".

      Äitini käsiala ei ole mikään kovinkaan hehkuttava (juurikin ekaluokkalaisen tasoa) ja silti hän on lukenut lääkäriksi.

      Samoin isäni, joka on lakitieteiden maisteri ja Siskoni, joka juuri valmistui Diplomi-insinööriksi.

      Itselläni ei ole kovinkaan hääppöinen käsiala, mutta eipä se ole ollut este kauppatieteiden opinnoissa lainkaan.

      Mahdatko vain olla katkera, kun et itse saavuta omasta mielestäsi mitään merkityksellistä, ja ahdistaa kun moni kehitysvammainenkin pärjää sinua paremmin?

      • Anonyymi

        Tuo huono käsiala voi viitata lukihäiriöön, eikä se tee kenestäkään kehitysvammaista. Mulla on todettu tuo lukihäiriö ja oppiminen on sen takia ollut työlästä. Tämän takia olenkin käynyt kuntoutuksessa, jonka kautta on löydetty ne sopivat oppimisstrategiat. Lukihäiriöisissä on lääkäreitä, liikemiehiä ja jopa opettajiakin. Moniko kehitysvammainen on liikemies tai lääkäri? Ihan karu totuus on se, että kehitysvammainen on lapsen tasolla ja jos kehitysvammainen tekee lapsia, se tarkoittaa sitä että lapsesta tulee varhain vanhempiensa omaishoitaja kun ei vanhemmat osaa hakea erilaisia etuuksia tai selviytyä teinin tunnekuohuista.


    • Anonyymi

      Ja siis lisäisin tähän vielä:

      Tunnen MONTA ihan tavallista äitiä ja isää, jotka ovat narahtaneet päihteisiin.

      Autismin kirjoon kuuluvilla riski jäädä päihteisiin koukkuun kertalaakista on muita suurempi, mutta ei se tarkoita että kaikki lähtee käyttämään huumeita.

      Itselläni on AdHd ja juuri tuli 16 vuotta täyteen siitä, kun lopetin tupakoinnin. Alkoholia juon kirjaimellisesti pari kolme kertaa vuodessa, koska tiedostan hyvin etten pysty itse sitä muutoin hillitsemään.

      En ole koskaan eläissäni käyttänyt mitään tupakkaa ja alkoholia kummempia päihteitä, enkä usko tulevaisuudessa tulevani niitä käyttämäänkään.

      Olen kyllä kuullut kuinka yleistä adhd on päihteiden käyttäjien keskuudessa, mutta itse en tunne yhtäkään autistia, jolla olisi alkoholia kummempi päihdeongelma, ja juuri muunlaisessa seurassa en juurikaan edes liiku

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe