Asensin uusimma ohjelmiston ja exel alkoi latamaan asiakirjaa pidempään eli mites tuon saa heräämään aikasemmin avamaan ei ole mikään iso tiedosto. WIin10 käyttiksenä. Joku täppi tai muu siellä nyt jumittaa ....kertokaas miten saa nopsaan auki asiakirjan..
Open office= hidas asiakirjan lataus
5
491
Vastaukset
- Anonyymi
Poista se Ubuntu, siitä ne kaikki ongelmat alkaa. Joo joo, älä missään nimessä asenna Debianiin pohjautuvaa fyysisesti samalle kiintolevylle Windowsin kanssa. On aivan eri juttu jos osaisit käyttää jotakin järjestelmää mutta kun avaus jo todistaa ettet osaa niin on parempi vaan tehdä justiinsa niin kuin viisaammat neuvoo.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18226446
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Openoffice on ikivanha ohjelmisto. Ei siis mikään ihme..
- Anonyymi
Anonyymi-ap 2024-01-22
Vika selvitetty: Se täppi löytyi joka aiheutti jumittelua.. tai sanotaan tallensi jatkuvasti asiakirjaa kun sitä täydensi on korjattu.
Korjaus: Ominaisuudet > Päivitä asiakirja > Automaattisesti (poistettu) "Täppi" valittu > 30sek välein.
Nyt Open office toimii taas ihan kuten ennen. - Anonyymi
Windows 10:ssä ei ole OpenOfficea eikä OpenOfficessa ole Exceliä, ja OpenOfficekin on ajat sitten kuollut.
Liian sekavaa ongelman kuvausta että tuota pystyy mitenkään selvittämään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374