Porvoo ja Pori väkivaltaisia kaupunkeja
emme tiedä mitä niitä vaivaa
mutta ihmetellään ääneen mitä
mikä niitä yhdistää, ketä asuu kaupungeissa
Porvoo, Pori
4
366
Vastaukset 4
- Anonyymi
saavatko maahanmuuttajat kaupunkien kilpailukykyä kasvatettuaan?
ehkä kaupungit kilpailevat helsingin kanssa- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18226992
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
On se kumma kun mamut nukkuu päivät yöllä on aikaa tehdä rikoksia. Pirun yö kyöpelit missä rikos siellä mamu mahtaa olla poliisit kyllästyneitä näihin mustiin minä ainaskin olen niin täys tätä mustaa kansaa. Rakastavat rikoksia. Työ ei kiinnosta niin pitää jotain hommailla.
- Anonyymi
Kyllä suurin syy on mamujen liika oleminen suomessa. Suurin ryhmä raiskaus ryöstö on mamujen tekemiä. Ovat tottuneet loisimaan suomessa niin ajankuluksi pitää keksiä jotain. Ilmankos rasismi lisääntyy. Kyllä mutkan teen kun mamu tulee kadulla vastaan. Pinkin värinen kieli lipoo kun ohi kävelee yäk yäk. Ajatus on kauhea jos vielä raiskais. Ihmekös kun hulluksi tulee käsittelyn jälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531323Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1201069Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33842Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216819En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64752
- 141734
- 47686
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss62590