Jos paikalla ko.auton tietäjiä niin ilmianna itsesi.auto antaa vikakoodin p1131.
Nissan Almera,1.8 vm01
1
615
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida swirl valve toimia niinkuin pitäisi, eli ennen varsinaisia imuventtiileitä olevat sulkuventtiilit joilla suljetaan yksi ilmakanava, kun moottorissa on kierrokset alhaalla, jolloin saadaan ilman virtausnopeus suuremmaksi.
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=OBHSiwN1cEg
Itse jos tuon kanssa joutuisin painimaan niin imisin ensimmäiseksi sinne kalvolle alipaineen ja jos se katoaa, on tuo alipaineella toimiva solenoidi viallinen.
Tietysti jos alipaine katoaa, vuotavan letkun vuoksi, tai tuo välitysmekanismi on mekaanisesti jäykkä voi aiheuttaa ongelmaa toimintaan.
Osaa tuskin saa muualta kuin merkkiliikkeestä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1164456Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv622567Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61123- 66864
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 40806
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789- 62768