Tyhjiö viemäröinnistä ja alipaineistamisesta

Anonyymi-ap

Tässä käännös Pattaya One- lehden artikkelista vuodelta 2017.

"Krohne Messtechnik GmbH on aluejohtaja parhaiden suunnittelupalveluiden tarjoajana. Tarjoaa yhteistyössä Flottweg SE:n kanssa (Pattayan kaupungin alaisuudessa) maailmanluokan MEP-palveluita tyhjiöviemäröinti- ja vedensiirtojärjestelmissä.
Yksi projekteista oli tyhjiöviemärijärjestelmän suunnittelu, toimittaminen, asentaminen, käyttöönotto ja käyttö Pattayalla Chonburin provinssissa Thaimaassa.

15

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkuu...
      "Tärkeää on, että Krohne Messtechnik GmbH on sertifioitu ISO 9001:2015-, ISO 14001:2015- ja ISO 45001:2018 -standardien mukaisesti. Olemme sitoutuneet tarjoamaan asiakkaillemme parhaat palvelut äärimmäisen huolellisesti ja suojelemalla ympäristöä sekä työntekijöidemme terveyttä ja työturvallisuutta"

      • Kyllä, asia ei ole lainkaan uusi ja tullut tutuksi varmaankin esimerkiksi ruotsin laivaryyppäyskinkereillä rakkaille.

        Kyse on täysin uudesta viemäröintijärjestelmästä, ei vanhan alipaineistamisesta, eikä myöskään avoviemäreiden.

        Rakas yrittää pyristellä aiheessa pois varsinaisesta alkuperäisestä, jossa oli kyse yksinomaan paikkapaikoin viemärin tuulettamisesta.


      • SENSSU kirjoitti:

        Kyllä, asia ei ole lainkaan uusi ja tullut tutuksi varmaankin esimerkiksi ruotsin laivaryyppäyskinkereillä rakkaille.

        Kyse on täysin uudesta viemäröintijärjestelmästä, ei vanhan alipaineistamisesta, eikä myöskään avoviemäreiden.

        Rakas yrittää pyristellä aiheessa pois varsinaisesta alkuperäisestä, jossa oli kyse yksinomaan paikkapaikoin viemärin tuulettamisesta.

        Niin ja viite artikkeliin on vuodelta 2017 meidän nyt eläen vuotta 2024.

        Missä on alipaineistetut katuviemärit nykyisellään Pattayalla?


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­­­N­­­y­­­m­­f­­­o­­­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18229030

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Avoviemäreitä ei ole mitenkään mahdollista alipaineistaan se on fysiikan lakien vastaista, avoviemärissä on aina yksi osa avoin mistä tulee nimi avoviemäri, sinne kaadetaan kaikki jätteet mitä ihmiset tuottavat, alipaineistaminen tarkoittaa sitä että ensin viemäri on hermeettisesti suljettava, sitten sinne johdetaan alipainetta joka imee jötökset pois, näitä on käytössä kaikissa lentokoneissa, ja jossain junissa, jossa jätökset eivät valu suoraan radalle, mikä taitaa kuitenkin olla vallitseva käytäntö, rakennusalan ammattilainen joka väittää muuta ei ymmärrä mitään rakennustekniikasta, sellainen on lahkolainen.

      • Anonyymi

        Ja voin vakuuttaa että paskanhaju ei ole vuosien varrella hävinnyt yhtään mihinkään, kävelykadun rannanpuoleisessa alkupäässä, sama paska on haissut jo 30 vuotta ja haisee edelleenkin, kävi sääliksi niitä oppaita jotka myivät palveluksiaan ja olivat alueen vieressä olevalla ensimmäisellä baarialueella, kun sai haistella paskaa jatkuvasti päivästä toiseen, toisaalta se voi ollakin hyvä asia, kertoo vaan että mitä on tulossa, noin niin kuin laajemmin, silloin ei pienet eikä suuremmat paskan hajut juurikaan haittaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voin vakuuttaa että paskanhaju ei ole vuosien varrella hävinnyt yhtään mihinkään, kävelykadun rannanpuoleisessa alkupäässä, sama paska on haissut jo 30 vuotta ja haisee edelleenkin, kävi sääliksi niitä oppaita jotka myivät palveluksiaan ja olivat alueen vieressä olevalla ensimmäisellä baarialueella, kun sai haistella paskaa jatkuvasti päivästä toiseen, toisaalta se voi ollakin hyvä asia, kertoo vaan että mitä on tulossa, noin niin kuin laajemmin, silloin ei pienet eikä suuremmat paskan hajut juurikaan haittaa...

        Taas Senssu muuttui vakuuttavaksi Pasaseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas Senssu muuttui vakuuttavaksi Pasaseksi.

        Pilleri päivässä voisi helpottaa sun oloasi .... Anonyymi puskahuutelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas Senssu muuttui vakuuttavaksi Pasaseksi.

        Nuo harhat varmasti katoavat jonkin värisellä tabulla, tai siten pitää siirtyä lobotomiaan tai ainakin sähköshokkeihin---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voin vakuuttaa että paskanhaju ei ole vuosien varrella hävinnyt yhtään mihinkään, kävelykadun rannanpuoleisessa alkupäässä, sama paska on haissut jo 30 vuotta ja haisee edelleenkin, kävi sääliksi niitä oppaita jotka myivät palveluksiaan ja olivat alueen vieressä olevalla ensimmäisellä baarialueella, kun sai haistella paskaa jatkuvasti päivästä toiseen, toisaalta se voi ollakin hyvä asia, kertoo vaan että mitä on tulossa, noin niin kuin laajemmin, silloin ei pienet eikä suuremmat paskan hajut juurikaan haittaa...

        Miksi et oireile omilla nimimerkeilläsi Sensei Sittisontiainen-Pasanen?


    • Anonyymi

      Jomtien viemärit haisee mutta vähän koska ei ole avoritilöitä enää.

      Pattiksella ja Dongtan beach'illä niitä ei ole - pa#kanhaju voimakas!

      Jo oli aikakin päästä eroon pa#kanhajusta! -;)

      PS. Fiksut kauppioaat peittää avoritilät matoilla bisnespaikkansa edessä.

      • Anonyymi

        voi lapsi rakas, mistä kuvittelit että paskanhaju tulee avoritilästä, niitä on kyllä koko pattaya beach täynnä mutta ne on piilotettu sinne rantakadun rannanpuoleisen tien reunaan, ritilät siis, mutta tämä kävelykadun alkupäässä hajun aiheuttaa pumppuasema, jossa on totaalinen paskanhaju ollut jo 30 vuotta, ja haisee edelleenkin... myös jompparin viemärit on rakennettu samalla tavalla kuin pattayabeachin viemärit, ja niitä ei vieläkään voi alipaineistaan, eikä edes sukittaa, millään muotoa, 2010 on pelattu ulos pelistä jo moneen kertaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi lapsi rakas, mistä kuvittelit että paskanhaju tulee avoritilästä, niitä on kyllä koko pattaya beach täynnä mutta ne on piilotettu sinne rantakadun rannanpuoleisen tien reunaan, ritilät siis, mutta tämä kävelykadun alkupäässä hajun aiheuttaa pumppuasema, jossa on totaalinen paskanhaju ollut jo 30 vuotta, ja haisee edelleenkin... myös jompparin viemärit on rakennettu samalla tavalla kuin pattayabeachin viemärit, ja niitä ei vieläkään voi alipaineistaan, eikä edes sukittaa, millään muotoa, 2010 on pelattu ulos pelistä jo moneen kertaan.

        Mitenkä ne sadat hua hinin laittomat kaatopaikat, lähteekö niistä mitään tuoksuja. Tokihan olet käynyt nuuskimassa. Hankasalmella sitten ihan uudet haasteet, tiedä mitä tuoksuja sieltä löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä ne sadat hua hinin laittomat kaatopaikat, lähteekö niistä mitään tuoksuja. Tokihan olet käynyt nuuskimassa. Hankasalmella sitten ihan uudet haasteet, tiedä mitä tuoksuja sieltä löytyy.

        Ja taas rakkaalle tyypilliseen tapaan juttu muuttui, joten seuraavaksi varmaankin arvostellaan kaatopaikkavalokuvien tasoa.


    • Anonyymi

      Taas on Pasasen veljekset taputeltu tatamin alle suohon. Vain kupla nousee pintaan ja haisee pahalle jos se puhkeaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3258
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1182
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      971
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      814
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      698
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      625
    Aihe