Vaalivilppi

Anonyymi-ap

Suomessa ei kuulemma ole vaalivilppiä. Mutta voihan kaverin ajokortilla käydä äänestämässä eihän nämä virkailijat edes kunnolla vilkaise sitä kuvaa.

58

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta minäkin olen 18 kaverin kortilla äänestänyt eikä kertaakaa ole kysytty edes korttia.

      • Anonyymi

        Täytyypä testata tuo meniskö läpi mun pikkuveli ei varmaan äänestä lainaan sen ajokorttia ja kokeilen tokan kierroksen ennakkojutskassa. Täytyy vaan varmaan käydä eri paikoissa. Kerron sitten onnistuiko.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­­­N­­y­­­m­f­­o­­m­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Vaalivilppi ei kyllä tarkoita tuota. Jos äänestät 2 kertaa samalla kaverisi kortilla, se on vaalivilppi. Suomessa on 5 miljoonaa äänioikeutta, jos äänestät kaverisi ajokortilla, niin yksi äänioikeus poistuu.

      • Anonyymi

        Eli saan siis sinun mielestäsi äänestää omallani sekä kavereideni korteilla yhteensä niin monta kertaa kuin ehdin eikä mitään vilppiä tapahdu?
        Selvä. Teen niin toisella kierroksella koska ei minun kaverit äänestä tällä hetkellä minulla on nyt koossa jo 7 ääntä. Yksi kaveri sanoi että olisi äänestänyt itse mutta antaa äänensä minun käyttööni jos haluan kokeilla jotain Suomen ennätystä montako kertaa pystyn äänestämään samoissa vaaleissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli saan siis sinun mielestäsi äänestää omallani sekä kavereideni korteilla yhteensä niin monta kertaa kuin ehdin eikä mitään vilppiä tapahdu?
        Selvä. Teen niin toisella kierroksella koska ei minun kaverit äänestä tällä hetkellä minulla on nyt koossa jo 7 ääntä. Yksi kaveri sanoi että olisi äänestänyt itse mutta antaa äänensä minun käyttööni jos haluan kokeilla jotain Suomen ennätystä montako kertaa pystyn äänestämään samoissa vaaleissa.

        Ei ne sun kaverit ole yhtä rumia kuin sinä jäät kiinni. Siitä voi saada jopa vankeutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli saan siis sinun mielestäsi äänestää omallani sekä kavereideni korteilla yhteensä niin monta kertaa kuin ehdin eikä mitään vilppiä tapahdu?
        Selvä. Teen niin toisella kierroksella koska ei minun kaverit äänestä tällä hetkellä minulla on nyt koossa jo 7 ääntä. Yksi kaveri sanoi että olisi äänestänyt itse mutta antaa äänensä minun käyttööni jos haluan kokeilla jotain Suomen ennätystä montako kertaa pystyn äänestämään samoissa vaaleissa.

        Yleensä kun puhutaan vaalivilpistä, niin tarkoitetaan sitä että samalla ajokortilla äänestetään kaksi kertaa. Kyllä sekin voi olla vaalivilppi jos äänestät kaverisi ajokortilla, mutta siitä on puhuttu vähemmän, koska tässä tapauksessa sinun kaverisi menettää oman oikeutensa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä kun puhutaan vaalivilpistä, niin tarkoitetaan sitä että samalla ajokortilla äänestetään kaksi kertaa. Kyllä sekin voi olla vaalivilppi jos äänestät kaverisi ajokortilla, mutta siitä on puhuttu vähemmän, koska tässä tapauksessa sinun kaverisi menettää oman oikeutensa

        Siitä tässä on koko ajan puhuttu mutta jos ei ymmärrä lukemaansa niin ei ymmärrä. Ja kyllä vaalivilppiä on monenlaista ei pelkästään tuo sinun oma pieni suppea käsityksesi siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä kun puhutaan vaalivilpistä, niin tarkoitetaan sitä että samalla ajokortilla äänestetään kaksi kertaa. Kyllä sekin voi olla vaalivilppi jos äänestät kaverisi ajokortilla, mutta siitä on puhuttu vähemmän, koska tässä tapauksessa sinun kaverisi menettää oman oikeutensa

        Luuleeko toi toope että äänioikeus on jokin pulla jonka voi antaa toiselle jossei ite haluu sitä? Juu asia on ihan okei kun pullat tuli syötyä eikä menny hukkaan? Onko tää kaveri karannut jostain laitoksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuleeko toi toope että äänioikeus on jokin pulla jonka voi antaa toiselle jossei ite haluu sitä? Juu asia on ihan okei kun pullat tuli syötyä eikä menny hukkaan? Onko tää kaveri karannut jostain laitoksesta.

        Oli pakko tulla pätemään, koska kukaan ei ole ikinä tehnyt tuolla tavalla, mitä tämän keskustelun aloittaja otti puheeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä kun puhutaan vaalivilpistä, niin tarkoitetaan sitä että samalla ajokortilla äänestetään kaksi kertaa. Kyllä sekin voi olla vaalivilppi jos äänestät kaverisi ajokortilla, mutta siitä on puhuttu vähemmän, koska tässä tapauksessa sinun kaverisi menettää oman oikeutensa

        Kyse on siitä kuka saa ääniä ja keneltä,eihän se niin saa mennä että joku äänestää muitten puolesta homo Pekkaa 7 kertaa. Tuo on rikos ja vaalivilppi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on siitä kuka saa ääniä ja keneltä,eihän se niin saa mennä että joku äänestää muitten puolesta homo Pekkaa 7 kertaa. Tuo on rikos ja vaalivilppi!

        Ei ole ellei jää kiinni.


    • Anonyymi

      35% äänestämättömistä riittää monta ylimääräistä korttia takahuoneessa täytettäväksi, siksi puolueet kärkkyvät kieli pitkänä vaalivirkailijoiden paikkoja ja rintatasku on kyniä täynnä odottamassa vaaliovien sulkeutumista ...

      • Anonyymi

        Puolueet päinvastoin valvovat toisiaan, jotta kukaan ei pääse vilppiä harjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolueet päinvastoin valvovat toisiaan, jotta kukaan ei pääse vilppiä harjoittamaan.

        Heh heh. Kovasti ne leikkii toistensa vihollisia mutta totuus on aivan toinen.


    • Anonyymi

      Luulen että ainakin kunnallisvaaleissa on ehdokkaita valvojina ja omia numeroita sujautellaan uurnaan pitkin päivää. Pitää vaan päivän lopuksi merkata yhtä monta nukkuvaa äänestäneiksi.

      • Anonyymi

        Aivan, ei mistään voi tarkistaa äänestitkö vaaleissa.

        Jos vilpittömät vaalit järjestettäisiin:
        1. äänestys sähköisesti
        2. keskustietokone merkitsee äänestäneet
        3. keskustietokone lähettää äänen ilman äänestäneen nimeä (anonyymisti) 10:lle äänestyskoneelle kaikille yhtä aikaa (moninkertainen varmistus).
        4. 10 äänestyskoneen tulos verrataan keskenään.
        5. jokainen voi tarkistaa keskustietokoneelta sähköisesti äänestikö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, ei mistään voi tarkistaa äänestitkö vaaleissa.

        Jos vilpittömät vaalit järjestettäisiin:
        1. äänestys sähköisesti
        2. keskustietokone merkitsee äänestäneet
        3. keskustietokone lähettää äänen ilman äänestäneen nimeä (anonyymisti) 10:lle äänestyskoneelle kaikille yhtä aikaa (moninkertainen varmistus).
        4. 10 äänestyskoneen tulos verrataan keskenään.
        5. jokainen voi tarkistaa keskustietokoneelta sähköisesti äänestikö

        JA TÄHÄN EI MENE 100 MILJOONA AKA POLIISIHALLITUKSEN KUPATTU VITJA-PATJA-*UNA-JÄRJESTELMÄ.

        Vaan abauttirallaa viikon työt x 5 heppua + tietokoneet ja internetlittymät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA TÄHÄN EI MENE 100 MILJOONA AKA POLIISIHALLITUKSEN KUPATTU VITJA-PATJA-*UNA-JÄRJESTELMÄ.

        Vaan abauttirallaa viikon työt x 5 heppua tietokoneet ja internetlittymät.

        S-kortilla kun todistaa henkilöllisyytensä ja menee äänestämään niin saa myös bonukset tilille välittömästi ja jos äänestää Peksiä niin bonarit tulee tuplana eli kakkosella kerrottuna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S-kortilla kun todistaa henkilöllisyytensä ja menee äänestämään niin saa myös bonukset tilille välittömästi ja jos äänestää Peksiä niin bonarit tulee tuplana eli kakkosella kerrottuna

        Äänestän spegua! Saan kakkosena bonuksen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestän spegua! Saan kakkosena bonuksen!

        Ensi pressan vaaleissa ovatkin toisella kierroksella vastakkain kaksi Tynkkystä. Siinä onkin sitten jo vaikea valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, ei mistään voi tarkistaa äänestitkö vaaleissa.

        Jos vilpittömät vaalit järjestettäisiin:
        1. äänestys sähköisesti
        2. keskustietokone merkitsee äänestäneet
        3. keskustietokone lähettää äänen ilman äänestäneen nimeä (anonyymisti) 10:lle äänestyskoneelle kaikille yhtä aikaa (moninkertainen varmistus).
        4. 10 äänestyskoneen tulos verrataan keskenään.
        5. jokainen voi tarkistaa keskustietokoneelta sähköisesti äänestikö

        Ja olisi hyvä että voisi tarkastaa tietokannasta että onko oma ääni rekisteröitynyt järjestelmään eli äänestäneiden nimet tulisi olla julkisia että voidaan tarvittaessa jälkikäteen tarkastaa että täsmäälä luvut ja löytyykö listalta feikki henkilöllisyyksiä esim kuolleet ja maasta karanneet jne


    • Anonyymi

      Summa sun maarum. Tärkeintä on että homo valitaan. Hyvä Haavisto Hyvä Tynkkysen reiskat! Nyt kun on veteraaneista aika jättänyt voidaan linnassa järjestää kunnon homo bileet! Kaikki glbt tyypit messiin ja village people täysille!

    • Anonyymi

      Ei ole vilppiä Suomessa siitä olen satavarma

      • Anonyymi

        Ei ollut mitään ongelmaa äänestää toisen ajokortilla. Testattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut mitään ongelmaa äänestää toisen ajokortilla. Testattu.

        Kerrotko vielä missä tarkalleen äänestit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko vielä missä tarkalleen äänestit?

        Taisi olla Venäjällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko vielä missä tarkalleen äänestit?

        Enpäs kerro missä ja koska. Tuplakättelijä ei halua julkisuutta eikä kertoa yksityiskohtia en myöskään minä Tuplaäänestäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko vielä missä tarkalleen äänestit?

        Tuomelan koululla


    • Anonyymi

      Kahdeksan jälkeen alkaa ilmestyä vaalivilppikirjoituksia pilvin pimein. Uskallan lyödä asiasta vaikka vitosella vetoa.

    • Anonyymi

      Kun on selvää ettei Halla-Aho päässyt toiselle kierrokselle, niin oli täysin odotettavissa että Persut aloittavat vaalivilppikeskustelun - ottaneet kai mallia jenkkien mestarista Trumpista.

      • Anonyymi

        Vitosia on hylätty epäselvinä numeroina varmasti ainakin 200000.


    • Anonyymi

      Itseasiassa tämä tuli kokeiltua (kaverin passilla tosin) ja hyvin pystyy äänestämään eivät katso ollenkaan

      • Anonyymi

        Niin on kun on paljon porukkaa jotka tajuaa äänestämisen naurettavuuden suhteessa vaikuttamiseen eikä enää välitä tippaakaan edes siitä kenelle se oma ääni menee voi yksi ihminen äänestää lähes rajattoman monta kertaa toisten papereilla. Niin monta kertaa kun hänellä tälläisiä nukkuvia ystäviä on. Eli en nyt ihan sanoisi että jokaisella on yksi ääni. Osalla voi olla vaikka 50.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on kun on paljon porukkaa jotka tajuaa äänestämisen naurettavuuden suhteessa vaikuttamiseen eikä enää välitä tippaakaan edes siitä kenelle se oma ääni menee voi yksi ihminen äänestää lähes rajattoman monta kertaa toisten papereilla. Niin monta kertaa kun hänellä tälläisiä nukkuvia ystäviä on. Eli en nyt ihan sanoisi että jokaisella on yksi ääni. Osalla voi olla vaikka 50.

        Olet aivan oikeassa ja minäkin äänestin 21 kaverin papereilla ja kaveri yli 30.


    • Anonyymi

      Rikoslaki, 14 luku 3 §
      Vilpillinen äänestäminen
      Joka yleisissä vaaleissa tai yleisessä äänestyksessä äänestää ilman äänioikeutta, toisen nimissä tai useamman kuin yhden kerran, on tuomittava vilpillisestä äänestämisestä sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
      Yritys on rangaistava.

      • Anonyymi

        Mä en vaa jääny kii kun 16 kerta tekaisi vilppii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en vaa jääny kii kun 16 kerta tekaisi vilppii

        Voit vielä jäädä. Demokratiaa ei halveksuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit vielä jäädä. Demokratiaa ei halveksuta.

        Demokratia on itsessään kansanvaltaa halveksuvaa, se johtaa poikkeuksetta aina lopulta tyranniaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demokratia on itsessään kansanvaltaa halveksuvaa, se johtaa poikkeuksetta aina lopulta tyranniaan.

        Näin on. Oikeasti demokraattisessa yhteiskunnassa pitäisi olla kaikki kansalaiset ehdolla. Voisit äänestää tuntemaasi oikeasti hyvää ihmistä eikä vaan jotain rahan perässä juoksevaa narsistia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Oikeasti demokraattisessa yhteiskunnassa pitäisi olla kaikki kansalaiset ehdolla. Voisit äänestää tuntemaasi oikeasti hyvää ihmistä eikä vaan jotain rahan perässä juoksevaa narsistia.

        Aika monta vaalikierrosta menisi että selviäisi kaksi parasta viimeiselle kierrokselle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monta vaalikierrosta menisi että selviäisi kaksi parasta viimeiselle kierrokselle...

        Mille ihmeen viimeiselle kierrokselle. Eniten ääniä saanut voittaisi jos heitä on useampi niin arpa ratkaisisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mille ihmeen viimeiselle kierrokselle. Eniten ääniä saanut voittaisi jos heitä on useampi niin arpa ratkaisisi.

        Lapsen puhetta. Miksi olisin ehdolla kun en halua ja jos tulisin valituksi en tekisi mitää kun ei kiinnosta paitsi ilmainen raha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsen puhetta. Miksi olisin ehdolla kun en halua ja jos tulisin valituksi en tekisi mitää kun ei kiinnosta paitsi ilmainen raha.

        Tiedetään. Joko täytit ensi kuun hakemuksen?


    • Anonyymi

      Epäilystä herättää myös lyijykynä jolla numero raapustettiin, helppo kumittaa.

      • Anonyymi

        Kuuleppas minä olen äänestänyt jo 60 vuotta aina lyijykynällä. Lyijykynä on ainoa sallittu kynä ollut tähän asti. Miksi tämänkin pitää muuttua en hyväksy.


      • Anonyymi

        Kuula kärki kynällä kirjoitetut numerot hylätään ja korvataan lyijy kynällä kirjoitetuilla.


    • Anonyymi

      Kannattaa kirjoittaa se nimi siihen paperiin vaaleissa,kirjoittakaa kaikki Pekka.😅 niin se varmasti voittaa.

      • Anonyymi

        Kirjoitan Cai-Göran Alexander Stubb Helsinfors Iddrotts Föreningen Klubb


    • Anonyymi

      Piirrä siihen ympyrän keskelle piste niin ääni menee peräpekalle.

      • Anonyymi

        Tuosta sainkin idean millaisen kuvion piirrän korttiin tällä kertaa.


    • Anonyymi

      Suomessa on annettu 33 500 ääntä enemmän kuin on merkattu äänestäneiksi. On siinä vaalivirkailijoilla ollut kiirettä pitänyt tunkea lisä-ääniä uurnaan omalle suosikilleen.

      • Anonyymi

        Minun tuli tunkea 30000 ja vähän jäi urakkaa niin muille ja kyllä kiirettä piteli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun tuli tunkea 30000 ja vähän jäi urakkaa niin muille ja kyllä kiirettä piteli.

        Ehkä ei mene läpi että Pihtiputaan väkimäärä olisi yhtäkkiä kasvanut 30000 hengellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei mene läpi että Pihtiputaan väkimäärä olisi yhtäkkiä kasvanut 30000 hengellä.

        Ei vaan Seinäjoella olin asialla ja äänet jo laskettu


    • Anonyymi

      Nyt toisella kierroksella äänestän niin monta kertaa kuin suinkin ehdin. Kolmet henkkarit on nyt tiedossa yhdet on eri sukupuolta huomaakohan virkailijat sitä? Ehkä en taida uskaltaa niillä mennä. Tosin olisihan se hauskaa jos menisi läpi. Pitäisi kuitenkin jotenkin laittautua eri sukupuolen vaatteisiin enkä tiedä onko pokkaa.

      • Anonyymi

        Ikävä kyllä, ne nuoret koneittensa takana istuvat opiskelijat eli ns. "vaalitoimitsijat" eivät edes vilkaise äänestäjän pärstää, kun kiirehtivät leimaamaan lipun (sekö tärkeintä?) ja kirjoittamaan koneelle henkkarin mukaisen henkilötunnuksen ja sillä selvä. Virallisia EU:n tai YK:n vaalitarkkailijoita tarvittaisiin meilläkin kaikissa vaaleissa! On kyllä hyvät mahdollisuudet äänestää toisen ihmisen kortilla.

        Vaalihuoneistojen ovilla olevien eläkeikäisten horiskojen lippujen jakajien kuuluu myös tarkistaa jokaisen henkilöllisyys ennen kuin päästää ihmisen äänestämään. Näin oli ainakin ennen. Onko laki muuttunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä, ne nuoret koneittensa takana istuvat opiskelijat eli ns. "vaalitoimitsijat" eivät edes vilkaise äänestäjän pärstää, kun kiirehtivät leimaamaan lipun (sekö tärkeintä?) ja kirjoittamaan koneelle henkkarin mukaisen henkilötunnuksen ja sillä selvä. Virallisia EU:n tai YK:n vaalitarkkailijoita tarvittaisiin meilläkin kaikissa vaaleissa! On kyllä hyvät mahdollisuudet äänestää toisen ihmisen kortilla.

        Vaalihuoneistojen ovilla olevien eläkeikäisten horiskojen lippujen jakajien kuuluu myös tarkistaa jokaisen henkilöllisyys ennen kuin päästää ihmisen äänestämään. Näin oli ainakin ennen. Onko laki muuttunut?

        Tänäänkin äänestin muijan papereilla ja täydestä meni. Vaalivirkailija ei huomannu mitää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1492
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1278
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      162
      1113
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      896
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      800
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      794
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      681
    Aihe