Buuttaava tikku. Miten tekisitte sen seuraavan ohjeen mukaan

Anonyymi-ap

Tarkoitan siis, että on rar-tiedosto joka purkautuu. Siitä syntyy sekaä "asennustyökalu" että img-tiedosto. En kertakaikkiaan tajuu, mitä seuraavaksi pitäs tehdä ja missä järjestyksessä. Olisiko jollakin selvillä buuttitikun proseduuri ja vois rautalangasta vääntää tikun tekovaiheet, ett pääsis itse linkin aiheeseen. Ohjeen antaja pitä tikun tekoa itsestäänselvänä mutta sitähän se ei ole. Mulla on 256 mt palikka, sen pitäs riittää ja se toimii. Tossa linkin jutussa itse pääasia eli b-tikku kuitataan lauseella:
https://forum.gsmhosting.com/vbb/f788/hp-elitebook-probook-bios-password-reset-1920290/index2.html

Tossa linkin jutussa itse pääasia eli b-tikun teko kuitataan lauseella:
""Once your thumbdrive has been imaged with HPBR.IMG, boot your HP""


Käytössä on joko se läppäri josta ed. linkissä puhutaan tai pöytäkone tarvittavin resurssein

9

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän jos kysyisit sitä salasanaa koneen omistajalta.

      • Anonyymi

        ehti kuolla...


      • Anonyymi

        Alkuperäinen kirjoittaja quasim0438 Näytä viesti
        Se sisältää kansion, jossa on apuohjelma usb-muistiaseman varmuuskopiointiin ja uudelleenkuvaukseen.
        Se sisältää kuvan (HPBR.IMG) USB-muistitikustani.

        Kuvani tehtiin 64 Mt:n kiintolevyltä, mutta se pakattiin super mahtavasti, joten nyt rar-paketti on ~500 kt. Peukaloasemasi on oltava 64 Mt tai suurempi! Kuvauksen jälkeen sen kapasiteetiksi tulee 64 megatavua (IE: 1 Gt:n asemasta tulee 64 megatavua), ja se saattaa vaatia Linux DD:n todellisen kapasiteetin palauttamiseksi, mutta se ei kuulu tämän työkalun piiriin, sanon sen enemmänkin tiedoksi. Minulla on tuki näille 22 mallille. Tuettu malli ei kuitenkaan takaa yhteensopivuutta. Jos saat Mallia ei tueta -virheilmoituksen, lähetä minulle virhekoodi.

        [TUETUT MALLIT]
        Elitebook 4310s Elitebook 2530p, Elitebook 4510s, Elitebook 6930p, Elitebook 8530w, Elitebook 8460p, Probook, 6550b, Probook 6535b, Probook 6730b, Probook 2530, Probook 6730b, Pro40, 6, 60b book 2230s, Probook 2560p, Probook 6455b, Probook 8560p, Probook 2730p Probook 8440p, Probook 8530p, Probook 8540w, Probook 2740p, Probook 8560w

        [KÄYTTÖ]
        Kun muistitikulle on kuvattu HPBR.IMG, käynnistä HP Probook/Elitebook USB-muistitikulla. Näyttöön tulee valikko:

        HP PRO/ELITEBOOK BIOS SALASANAN PALAUTA
        (c)2014 Mazzif KERRO
        VALIKKOVALINTASI

        1] ENSIMMÄINEN KÄYTTÖ? 4] NOIN
        2] TOINEN AJO? 5] SHOTGUN
        3] RE-PROGRAM 6] EXIT

        Valintanumero:


        Vaihtoehdot ovat enimmäkseen itsestään selviä.

        1] Jos käytät työkalua ensimmäistä kertaa, käytä tätä. Jotkut mallit vaativat toisen ajon, ja se kertoo, jos sinun on suoritettava uudelleen. Jos on, valitse '2'

        2] Jos ohjelma kehottaa käynnistämään uudelleen ja suorittamaan sen uudelleen

        3] Jos saat POST-testin aikana valkoisen näytön puuttuvista tai virheellisistä emolevyn tiedoista, käytä tätä vaihtoehtoa ohjelmoidaksesi kortin uudelleen. Se voi pyytää sarjanumeroa, osanumeroa (SKU), omaisuustunnisteen numeroa tai konfiguraatiotunnusta (jos kysytään konfiguraatiotunnusta, käytä 25 0:ta (kaksikymmentäviisi nollaa)

        4] Tietoja työstäni

        5] SHOTGUN
        Käyttää kaikkia avaimia. Hyvä testaukseen mallit, joita ei ole luettelossa

        6] POISTU
        Lopeta puhtaana



        Vaihtoehto 1 tuo esiin toisen valikon, jossa valitset sitten mallisi:

        HP PRO/ELITEBOOK FIRST RUN
        1 Probook 6550b 12 Elitebook
        4310s 2 Elitebook 2530p
        13 Elitebook 4510s 3 Elitebook 669b30p
        169b Elitebook 8530w 15 Probook 6730b
        5 Elitebook 8460p 16 Probook 6735b
        6 Probook 6460b 17 Probook 8730w
        7 Probook 2230s
        18 Probook 2560p 8 Probook
        6455b Probook 39p 5047 0p
        10 Probook 8530p 21 Probook 8540w
        11 Probook 2740p 22 Probook 8560w

        Valintanumero:

        Valitse malliasi vastaava numero ja paina Enter. Järjestelmä hoitaa loput.

        Jos sinua kehotetaan suorittamaan toinen kerta, käynnistä uudelleen thumbdrive, tällä kertaa valitsemalla vaihtoehto 2 ja paina Enter. Jälleen sinulla on mallin valinta. Valitse malliasi vastaava numero uudelleen ja paina Enter.

        En tiedä mitä muuta sanoa tähän. Tämä on ensimmäinen C-ohjelmani, jonka olen koskaan kirjoittanut, joten siinä voi olla odottamattomia virheitä. Lopullinen rivimääräni oli 1162 riviä C. Käytin Open Watcom C v2 Compileria. Toistaiseksi olen ollut ainoa testaaja, enkä ole kaikkia 22 mallia käsillä, mutta 11 22:sta tein, joten testasin ne fyysisesti, ja ne kaikki toimivat loistavasti. Jos törmäät bugiin tai hankaluuksiin, ilmoita siitä minulle ja korjaa se.

        Toivottavasti työstäni on hyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuperäinen kirjoittaja quasim0438 Näytä viesti
        Se sisältää kansion, jossa on apuohjelma usb-muistiaseman varmuuskopiointiin ja uudelleenkuvaukseen.
        Se sisältää kuvan (HPBR.IMG) USB-muistitikustani.

        Kuvani tehtiin 64 Mt:n kiintolevyltä, mutta se pakattiin super mahtavasti, joten nyt rar-paketti on ~500 kt. Peukaloasemasi on oltava 64 Mt tai suurempi! Kuvauksen jälkeen sen kapasiteetiksi tulee 64 megatavua (IE: 1 Gt:n asemasta tulee 64 megatavua), ja se saattaa vaatia Linux DD:n todellisen kapasiteetin palauttamiseksi, mutta se ei kuulu tämän työkalun piiriin, sanon sen enemmänkin tiedoksi. Minulla on tuki näille 22 mallille. Tuettu malli ei kuitenkaan takaa yhteensopivuutta. Jos saat Mallia ei tueta -virheilmoituksen, lähetä minulle virhekoodi.

        [TUETUT MALLIT]
        Elitebook 4310s Elitebook 2530p, Elitebook 4510s, Elitebook 6930p, Elitebook 8530w, Elitebook 8460p, Probook, 6550b, Probook 6535b, Probook 6730b, Probook 2530, Probook 6730b, Pro40, 6, 60b book 2230s, Probook 2560p, Probook 6455b, Probook 8560p, Probook 2730p Probook 8440p, Probook 8530p, Probook 8540w, Probook 2740p, Probook 8560w

        [KÄYTTÖ]
        Kun muistitikulle on kuvattu HPBR.IMG, käynnistä HP Probook/Elitebook USB-muistitikulla. Näyttöön tulee valikko:

        HP PRO/ELITEBOOK BIOS SALASANAN PALAUTA
        (c)2014 Mazzif KERRO
        VALIKKOVALINTASI

        1] ENSIMMÄINEN KÄYTTÖ? 4] NOIN
        2] TOINEN AJO? 5] SHOTGUN
        3] RE-PROGRAM 6] EXIT

        Valintanumero:


        Vaihtoehdot ovat enimmäkseen itsestään selviä.

        1] Jos käytät työkalua ensimmäistä kertaa, käytä tätä. Jotkut mallit vaativat toisen ajon, ja se kertoo, jos sinun on suoritettava uudelleen. Jos on, valitse '2'

        2] Jos ohjelma kehottaa käynnistämään uudelleen ja suorittamaan sen uudelleen

        3] Jos saat POST-testin aikana valkoisen näytön puuttuvista tai virheellisistä emolevyn tiedoista, käytä tätä vaihtoehtoa ohjelmoidaksesi kortin uudelleen. Se voi pyytää sarjanumeroa, osanumeroa (SKU), omaisuustunnisteen numeroa tai konfiguraatiotunnusta (jos kysytään konfiguraatiotunnusta, käytä 25 0:ta (kaksikymmentäviisi nollaa)

        4] Tietoja työstäni

        5] SHOTGUN
        Käyttää kaikkia avaimia. Hyvä testaukseen mallit, joita ei ole luettelossa

        6] POISTU
        Lopeta puhtaana



        Vaihtoehto 1 tuo esiin toisen valikon, jossa valitset sitten mallisi:

        HP PRO/ELITEBOOK FIRST RUN
        1 Probook 6550b 12 Elitebook
        4310s 2 Elitebook 2530p
        13 Elitebook 4510s 3 Elitebook 669b30p
        169b Elitebook 8530w 15 Probook 6730b
        5 Elitebook 8460p 16 Probook 6735b
        6 Probook 6460b 17 Probook 8730w
        7 Probook 2230s
        18 Probook 2560p 8 Probook
        6455b Probook 39p 5047 0p
        10 Probook 8530p 21 Probook 8540w
        11 Probook 2740p 22 Probook 8560w

        Valintanumero:

        Valitse malliasi vastaava numero ja paina Enter. Järjestelmä hoitaa loput.

        Jos sinua kehotetaan suorittamaan toinen kerta, käynnistä uudelleen thumbdrive, tällä kertaa valitsemalla vaihtoehto 2 ja paina Enter. Jälleen sinulla on mallin valinta. Valitse malliasi vastaava numero uudelleen ja paina Enter.

        En tiedä mitä muuta sanoa tähän. Tämä on ensimmäinen C-ohjelmani, jonka olen koskaan kirjoittanut, joten siinä voi olla odottamattomia virheitä. Lopullinen rivimääräni oli 1162 riviä C. Käytin Open Watcom C v2 Compileria. Toistaiseksi olen ollut ainoa testaaja, enkä ole kaikkia 22 mallia käsillä, mutta 11 22:sta tein, joten testasin ne fyysisesti, ja ne kaikki toimivat loistavasti. Jos törmäät bugiin tai hankaluuksiin, ilmoita siitä minulle ja korjaa se.

        Toivottavasti työstäni on hyötyä.

        Lataa tiedosto
        https://www.mediafire.com/download/7uaxht01pt7jh57/HPBR.rar


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­N­y­m­­­f­­o­m­­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Pitää muistaa että Biosalasanan nollauksella menetetään kaikki tieto levyltä, koska se varmaan tpm salaama. Ja os joudutaan asentamaan uudestaan.

      • Anonyymi

        Ei aina, onko levy salattu?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe