meikäläisen eka muutto pois kotoa

Anonyymi-ap

Hei!

En oo ihan varma kuuluuko tämä aihe tänne, mutta koska en löytänyt muuta sopivaa paikkaa laittaa tätä niin laitan tämän sitten tänne. Elikkäs löysin tossa muutama päivä sitten sopivan vuokra-asunnon joka on poikaystäväni naapurissa ja ajattelin sinne sitten muuttaa tässä lähiaikoina. Ainoa ongelma tässä on se, että kaikki asiat tapahtui niin nopeasti etten oikeen ole ehtinyt prosessoida tätä asiaa.

Mulla on siis seuraavalla viikolla asunnon esittely ja nyt en ole enää kovinkaan varma haluanko mennä sinne, koska kaikki tämä muuttamis asiat ovat sekoittaneet meikäläisen pään siihen kuntoon, etten meinaa pystyä oikeen itsekään tekemään mitään. Pelko, ahdistus ja stressi ovat sen verran huipussa että tänäänkin makasin vaan lamaantuneena sängyssä.

Syy minkä takia laitan tämän keskustelun tänne on se, että haluaisin muiden ihmisten mielipiteen siitä, että kannattaako minun muuttaa vielä. Itse tiedän, että jos nyt vaan jätän tämän asian tähän, niin meikäläistä tulee harmittamaan todella paljon tulevaisuudessa, sillä olen jo haaveillut muutaman vuoden kotoa pois muuttamisesta.

Elikkäs mitä ihmiset tekisivät meikäläisen tilanteessa?

8

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      muutin kotoa 18v. pitää huolehtia asioista kuten vuokra, siisteys, sähkölasku jne mutta saa olla vapaasti.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­­N­y­m­­f­­­o­­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Koska seuraavan kerran joku tekee näin turhan vedätyksen muuttamisesta ?

      • Anonyymi

        Voin tehdä vaikka heti. Mitä maksat?


    • Anonyymi

      Olisiko parempi kuitenkin käydä ekana intti tai siviilipalvelus pois kuleksimasta ja muuttaa sitten vasta yhteen poikakaverin kanssa?

      • Anonyymi

        mä oon nainen joten meikän ei tarvii käydä inttiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä oon nainen joten meikän ei tarvii käydä inttiä

        Ai sori, tuli jotenkin viestistäsi mielikuva vegaani pojasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sori, tuli jotenkin viestistäsi mielikuva vegaani pojasta.

        noh, ei ole eka kerta kun on pojaksi luultu :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe