Nähdä ihan joka päivä, mua vaan vähän jänskättää 😘🫢🥺
Kyllä mä haluaisin
25
698
Vastaukset
- Anonyymi
Ookko nainen?
- Anonyymi
Miestäkin vähän jänskättää🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miestäkin vähän jänskättää🤭
No, niin jänskättää oot oikeessa.
- Anonyymi
Olisi hyvä todella, nähtiinkö tänään?
- Anonyymi
en mä ainakaan huomannut, enkä mä kovin kaukana tänään ole liikkunutkaan kun vaan tossa ihan lähellä töissä käväisin ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en mä ainakaan huomannut, enkä mä kovin kaukana tänään ole liikkunutkaan kun vaan tossa ihan lähellä töissä käväisin ;D
siis eilen ja tänäänkin
- Anonyymi
En tiedä oletko mies, mutta hänelle sanoisin, että annetaan meille mahdollisuus. 😍
- Anonyymi
Olen nainen
- Anonyymi
No ei siitä sitten mitäänn tule kun sua aina vaan jännittää ja kun oot niin arka olethan jo lähemmäs 40 kympin niin luulis olevan elämän kokemusta ja jännitykset pois
- Anonyymi
400 on jo tosi vanha jänskätykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
400 on jo tosi vanha jänskätykseen.
😂.. No ei se kaikilla sitä ikää katso.
- Anonyymi
Ketä haluaisit nähdä.
- Anonyymi
T-naista ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T-naista ;)
J-miestäpäs. 🫣
- Anonyymi
Lupa saatu!
- Anonyymi
Mikä lupa? :)
- Anonyymi
En voi nähdä joka päivä. Menen tp-utva kokoukseen
- Anonyymi
Toiletpaper-ultravioletti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiletpaper-ultravioletti.
Kiitos, kun suomensit. Olin ihan ulalla, että mikä tuo on…
- Anonyymi
Rakas älä luovuta jooko😘❤️
- Anonyymi
en luovuta ❣️🤗
hei minulla on ihan valtava ikävä sua 🥰 voi kumpa joskus kohdattais 💕
- Anonyymi
Minäkin haluaisin nähdä joka päivä sellaista ihanaa tummatukkaista 50+ miestä. Aika näyttää mistä juuri sopiva löytyy. Käy myös tummatukkainen ja ruskeasilmäinen. Tänään sellaisen näin. Hakualueena Helsinki jos ei muutaman kilometrin päästä löydy sopivaa.
- Anonyymi
Mahdottomalta tuntuu. Valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1842591- 1201983
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611652Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791522- 1631440
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751221- 591198
- 1191101