"Kovalla pakkasella tehdyissä maantiekokeissa autojen sisällä olevat anturit osoittivat, että lämpimin oli hybridi Toyota Prius, jonka sisälämpötila nousi 32 asteen pakkasessa keskimäärin +28 asteeseen ja reilun 20 asteen pakkasella keskimäärin yli +30 asteeseen."
Yllä oleva on leike Tekniikan Maailmasta
https://tekniikanmaailma.fi/talviauto-2024-teslassa-kuskille-tuli-niin-kuuma-etta-han-riisui-paitansa-mutta-onko-teslassa-testien-paras-lammityslaite/
Käynnissä olevan Tekniikan Maailman talvitestin lämpimin auto oli uusi ladattava Toyota Prius
83
1091
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi Lapissa, Kemijärvellä ja Savukoskella on kaikkein eniten Toyotia eli kolmasosa autoista?
Ketjun aloituksessa on vastaus yhdeltä Toyotan alueelta tuohon kysymykseen.
Laatu ja luotettavuus kovissa oleissa ovat muut vastaukset.- Anonyymi
Takajalkatila oli kaikkein lämpimin ja autotoimittajat väittivät, että takana matkustaville ei ole lämpösuuttimia. Eivät kehdanneet vilkaista etupenkkien alle.
- Anonyymi
Näinhyvin se asia oli aiemminkin kun Corolla oli mukana talvivertailussa:
Tekniikan Maailman mukaan Corolla sai täyden kympin arvosanat hallittavuudesta ja vielä tärkeämpänä lämmityslaitteesta. Se oli ainoa auto, joka kokonaispisteissä nousi yhdeksään pisteeseen. Kokonaisuutena Tekniikan Maailma totesi Corollan olevan hieno talviauto.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/c30c3f8d-f3af-4c96-8bdf-26d08f555df5 - Anonyymi
Näin kirjoittaa Tekniikan Maailma 10.2.2016.
"Jotta nelivedon ja kaksivedon erot saataisiin näkyviin selvästi, mukaan otettiin verrokiksi jo aiemmin hyväksi talviautoksi todettu Toyota Auris Hybrid."
"Kaksivetoinen verrokki Toyota Auris osoittautui monessa suhteessa tasaveroiseksi kilpailijaksi nelivedoille. Jopa hallittavuuskokeissa se oli muutamia nelivetoja nopeampi. Ainoastaan etenemiskykykokeissa se oli selvä altavastaaja."
https://tekniikanmaailma.fi/tm-talviauto-2016-on-valittu/ - Anonyymi
Tästä näkyy kuinka todella lämmin Prius on. Lämpö nousi upeisiin lukemiin:
https://cdn.tekniikanmaailma.fi/wp-content/uploads/s3/2024/01/23235916/graafit-tesla-ja-prius.jpg - Anonyymi
Teslan testaaja otti ensin takin ja sitten paidankin pois, mutta Toyota Prius oli kuitenkin vielä Teslaakin lämpimämpi.
https://wp.tekniikanmaailma.fi/awpo/img/s3/2024/01/24000957/tero-teslassa-ilman-paitaa-e1706048021136.jpg?w=900
- Anonyymi
2023 Toyota Prius Prime -arvostelu: Erinomainen pistokehybridi.
https://www.thetorquereport.com/2023-toyota-prius-prime-review-an-excellent-plug-in-hybrid/- Anonyymi
Kaikkialla vain Toyotan ylivoimaisesta laadusta, luotettavuudesta ja muotoilusta kertovia ylistäviä juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkialla vain Toyotan ylivoimaisesta laadusta, luotettavuudesta ja muotoilusta kertovia ylistäviä juttuja.
Entä ne jutut missä kerrotaan Toyotan hybridin ongelmasta kun eivät tahdo käynnistyä pakkasilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä ne jutut missä kerrotaan Toyotan hybridin ongelmasta kun eivät tahdo käynnistyä pakkasilla?
Ongelmia on, ja pahoja.
Aamuyöllä takavalot väreilivät kuin surullisimmat jouluvalot. Näky oli erityinen, sillä tapahtumahetkellä Volkswagen ID.7 oli visusti lukittuna omakotitalon pihassa.
Aamulla Volkswagenin uusi täyssähköauto oli täysin mykkä. Keulapellin alta löytyneen 12 voltin akun jännite oli jotain nollan ja puolentoista voltin välillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelmia on, ja pahoja.
Aamuyöllä takavalot väreilivät kuin surullisimmat jouluvalot. Näky oli erityinen, sillä tapahtumahetkellä Volkswagen ID.7 oli visusti lukittuna omakotitalon pihassa.
Aamulla Volkswagenin uusi täyssähköauto oli täysin mykkä. Keulapellin alta löytyneen 12 voltin akun jännite oli jotain nollan ja puolentoista voltin välillä.Toyotan omapoika on menettänyt taas mielensä hallinnan ja spämmää samaa väärinkäyttö tapausta jo kymmeniä kertoja parin päivän sisään.
Ei Toyotan ongelmat miksikään muutu, vaikka TM: testaajat tekivät virheen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä ne jutut missä kerrotaan Toyotan hybridin ongelmasta kun eivät tahdo käynnistyä pakkasilla?
Toyotassa muka talviautoiluongelmia ... elä naurata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä ne jutut missä kerrotaan Toyotan hybridin ongelmasta kun eivät tahdo käynnistyä pakkasilla?
Se on siellä Törhön autoliikkeessä keksitty juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotassa muka talviautoiluongelmia ... elä naurata.
Mikäs auto se oli jonka jarrut petti 15 asteessa? Onko jo korjattu tälle vuodelle?
Siinä ei lämmitintä tarvita kun hiki pukkaa pintaan kun yrittää turhaan polkea jarrua tasoristeykseen tullessa.
- Anonyymi
Mitä hyötyä on noin kuumasta matkustamosta?
Talvella ei kuitenkaan kukaan lähde shortseissa ja paidassa liikenteeseen ja kesälläkin autoa mieluummin jäähdytetään lähemmäs +23 asteiseksi.
Mutta pitäähän Teron yrittää edes jostain kaivaa mielestään hyviä asioita Toyotasta kun oikeat asiat on kovin vähissä.- Anonyymi
Olet näköjään ymmärtänyt vertailun täysin väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet näköjään ymmärtänyt vertailun täysin väärin.
No valista ja kerro minulle sitten miten tuo mahdollisimman suuri lämpötila on tärkeää. Minusta tasainen ja kohtuullisen nopea lämpeneminen on paljon tärkeämpää. Toisaalta istuinlämmitys on todella tärkeä ja ratinlämmitys todella mukava lisä josta en luovu helpolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No valista ja kerro minulle sitten miten tuo mahdollisimman suuri lämpötila on tärkeää. Minusta tasainen ja kohtuullisen nopea lämpeneminen on paljon tärkeämpää. Toisaalta istuinlämmitys on todella tärkeä ja ratinlämmitys todella mukava lisä josta en luovu helpolla.
Sen ratinlämmityksen saa honda kivikkiin 50000 eurolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No valista ja kerro minulle sitten miten tuo mahdollisimman suuri lämpötila on tärkeää. Minusta tasainen ja kohtuullisen nopea lämpeneminen on paljon tärkeämpää. Toisaalta istuinlämmitys on todella tärkeä ja ratinlämmitys todella mukava lisä josta en luovu helpolla.
Munun uudessa Priuksessani ainakin on ratin lämmitys ja ratti lämpenee hetkessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No valista ja kerro minulle sitten miten tuo mahdollisimman suuri lämpötila on tärkeää. Minusta tasainen ja kohtuullisen nopea lämpeneminen on paljon tärkeämpää. Toisaalta istuinlämmitys on todella tärkeä ja ratinlämmitys todella mukava lisä josta en luovu helpolla.
Sekä Priuksen Style- että Premium-malleissa on ratin lämmitys ja Premium-mallissa todella tehokkaat istuinlammitykset ja myös takapenkillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munun uudessa Priuksessani ainakin on ratin lämmitys ja ratti lämpenee hetkessä.
Kokeilepa uudelleen lämpiääkö yläkehältä ja alakehältä – ei lämpiä. Oikeissa autoissa lämpiää koko ratti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä Priuksen Style- että Premium-malleissa on ratin lämmitys ja Premium-mallissa todella tehokkaat istuinlammitykset ja myös takapenkillä.
Säästömallin ratinlämmitys kun lämpiää vain osittain, siis tyypillistä Toyotaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä Priuksen Style- että Premium-malleissa on ratin lämmitys ja Premium-mallissa todella tehokkaat istuinlammitykset ja myös takapenkillä.
Juu ja ahdas pikkukippo maksaa silloin yli 50ke, on se valtava hinta Toyotan pikkukiposta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilepa uudelleen lämpiääkö yläkehältä ja alakehältä – ei lämpiä. Oikeissa autoissa lämpiää koko ratti.
Tyypillinen tollokuski joka pitää ratista kiinni klo. 6 ja 12 asennoissa. Teikäläisillä se lippalakkipää rötköttää keskellä autoa vastaan tullessa, veltto selkä kai tai jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja ahdas pikkukippo maksaa silloin yli 50ke, on se valtava hinta Toyotan pikkukiposta.
Style maksaa 44.000, joten taas valehtelit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Style maksaa 44.000, joten taas valehtelit.
Hinnat alkaen setämies versio, no se on nolo.
Kunnon varusteilla ja muilla välttämättömyyksillä hinta kohoaa reilusti yli 50ke. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillinen tollokuski joka pitää ratista kiinni klo. 6 ja 12 asennoissa. Teikäläisillä se lippalakkipää rötköttää keskellä autoa vastaan tullessa, veltto selkä kai tai jotain.
Kuka niin on sanonut, että pitää kiinni ylä- tai alakehältä?
Kun olet autoinesi missä tahansa, jossa joudut kääntymään jyrkästi, joudut tojon osittain toteutetusta "lämmitetystä" ohjauspyörästä ottamaan kiinni sen kylmästä osasta. Tai jos haluat välttää kylmää ratin osaa, joudut kiinnittämään siihen erityistä huomiota, joka on pois muusta havainnoinnista.
Tojo tekee näitä varustelistaa pidentäviä puolivalmisteita laajemminkin. Esimerkkinä vaikka "lämmitettävä tuulilasi", joka lämpiää vain alareunasta lasinpyyhkimien kohdalta. Täysin hyödytön ominaisuus kun erittäin tarpeellinen pissapojan suuttimien lämmitys kuitenkin puuttuu. Sitä Toyota ei ole keksinyt vieläkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hinnat alkaen setämies versio, no se on nolo.
Kunnon varusteilla ja muilla välttämättömyyksillä hinta kohoaa reilusti yli 50ke.Mikä on setämies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hinnat alkaen setämies versio, no se on nolo.
Kunnon varusteilla ja muilla välttämättömyyksillä hinta kohoaa reilusti yli 50ke.Ostin 3v vanhan, 47K ajetun ex.leasing MB GLC bensahybridin kahden vuoden tehdastakuulla Saksasta näkemättä autoa. Auto toimitettiin laivalla Helsinkiin. Veroineen ja konsultti / kuskauspalveluineen se tuli maksamaan 46 300€ (hybridien autoveroprosentti laski 2019 ja vero menee käyttöönottovuoden mukaan).
Autossa on sähkökoukku, lasikatto, täysnahkasisutus, keinonahalla verhoiltu kojelauta, musta sisäkatto, musta tammiviilu sen ikävän kiiltävän muovin sijaan, kaikki apuhärpäkkeet erilaisista vahdeista etäisyyden mukaan säätyvään vakionopeudensäätimeen. Auto pysyy hyvin kaistalla kun kaistamerkinnät ovat näkyvissä vaikka kädet irroittaa ratista. Tosin jossain vaiheessa se rupeaa piipittämään. Vakionopeudensäätimellä on mukavaa körötellä jonossa ja se pysäyttää tarvittaessa auton ja lähtee uudestaan liikkeelle liikenteen mukana. Käytän vakionopeudensäädintä myös regeneratiiviseen jarruttamiseen. Auto oli täysin virheetön, ei ensimmäistäkään kiveniskemää (nyt on) ja myyjän puolesta juuri huollettu ja katsatettu. Ainoa miinus oli talvirenkaiden puute, jotka nekin tilasin Saksasta aluvanteineen ja paineantureineen (pohjoismaiset Michelin X-Ice Snow kitkat).
Eli Priuksen hinnalla voit ajaa hyvin varustetulla vähän käytetyllä plugari Mersulla hieman vaivaa näkemällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet näköjään ymmärtänyt vertailun täysin väärin.
Paras on se nopeimmin käyttölämpöiseksi lämpiävä sisätila, mahdollisimman tasainen lämpötila koko matkustamossa ja puhtaana pysyvät lasit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munun uudessa Priuksessani ainakin on ratin lämmitys ja ratti lämpenee hetkessä.
Ei lämpeä sununkaan Priuksen ratti koko kehältään, koska tojo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin 3v vanhan, 47K ajetun ex.leasing MB GLC bensahybridin kahden vuoden tehdastakuulla Saksasta näkemättä autoa. Auto toimitettiin laivalla Helsinkiin. Veroineen ja konsultti / kuskauspalveluineen se tuli maksamaan 46 300€ (hybridien autoveroprosentti laski 2019 ja vero menee käyttöönottovuoden mukaan).
Autossa on sähkökoukku, lasikatto, täysnahkasisutus, keinonahalla verhoiltu kojelauta, musta sisäkatto, musta tammiviilu sen ikävän kiiltävän muovin sijaan, kaikki apuhärpäkkeet erilaisista vahdeista etäisyyden mukaan säätyvään vakionopeudensäätimeen. Auto pysyy hyvin kaistalla kun kaistamerkinnät ovat näkyvissä vaikka kädet irroittaa ratista. Tosin jossain vaiheessa se rupeaa piipittämään. Vakionopeudensäätimellä on mukavaa körötellä jonossa ja se pysäyttää tarvittaessa auton ja lähtee uudestaan liikkeelle liikenteen mukana. Käytän vakionopeudensäädintä myös regeneratiiviseen jarruttamiseen. Auto oli täysin virheetön, ei ensimmäistäkään kiveniskemää (nyt on) ja myyjän puolesta juuri huollettu ja katsatettu. Ainoa miinus oli talvirenkaiden puute, jotka nekin tilasin Saksasta aluvanteineen ja paineantureineen (pohjoismaiset Michelin X-Ice Snow kitkat).
Eli Priuksen hinnalla voit ajaa hyvin varustetulla vähän käytetyllä plugari Mersulla hieman vaivaa näkemällä.Juu pääsee Mersulla korjaamolle. Vikaa piisaa, ja vielä kötöstys-sakuhybridi. Ne ei osaa tehdä hybridiä, Toyota osaa.
- Anonyymi
No mutta! Eikös nämä Teknarin testit ole aina olleet Volkkarin maksamia? Miten nyt, kuka nyt on maksanut?
- Anonyymi
Noinko oli taas tojo paras?
- Anonyymi
Tuskin, joskus ovat pärjänneet lämmityslaitteiden avulla ja silloinkin kun puhutaan lämpötiloista joita ei kukaan käytä, eli yli +23 asteista ja pienestä erosta miten nopeasti lämpö nousee +15-+23 välillä. Kyllä jo +15 on hyvä lämpötila mihin kaikkien lämmöt nousee nopeasti ja +18- +20 vaatikin jo riisuutumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin, joskus ovat pärjänneet lämmityslaitteiden avulla ja silloinkin kun puhutaan lämpötiloista joita ei kukaan käytä, eli yli 23 asteista ja pienestä erosta miten nopeasti lämpö nousee 15- 23 välillä. Kyllä jo 15 on hyvä lämpötila mihin kaikkien lämmöt nousee nopeasti ja 18- 20 vaatikin jo riisuutumista.
Siinä on hyvä osoitus sinun ymmärryksestäsi ja pelkällä lämpimyydellä ei vertailuja voiteta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on hyvä osoitus sinun ymmärryksestäsi ja pelkällä lämpimyydellä ei vertailuja voiteta.
Mitä tarkoitat: "pelkällä lämpimyydellä"? Kun on kaikki muutkin ominaisuudet paremmin ja ylitse muiden niin silloin piikkipaikka on taattu niinkuin Toyotalle on päässyt käymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat: "pelkällä lämpimyydellä"? Kun on kaikki muutkin ominaisuudet paremmin ja ylitse muiden niin silloin piikkipaikka on taattu niinkuin Toyotalle on päässyt käymään.
Lämpimyydellä on vain pieni vaikutus loppupisteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lämpimyydellä on vain pieni vaikutus loppupisteisiin.
Varsinkin, kun Tesla lämpeni nopeammin, vaikkei saavuttanutkaan saunalämpötiloja. Nopeus on tässä parempi ominaisuus, kuin korkein lämpötila lopussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin, kun Tesla lämpeni nopeammin, vaikkei saavuttanutkaan saunalämpötiloja. Nopeus on tässä parempi ominaisuus, kuin korkein lämpötila lopussa.
Et tainnut tutkia kuvaajaa huolella. Ainoastaan Teslan katto lämpeni nopeammin. Jalkatiloissa ja keskiarvossa se oli hitaampi ja kylmempi.
- Anonyymi
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/sahkoautot-hyytyvat-pakkasella-autoliiton-avustustilasto-on-karua-luettavaa/
käyttökokemus on ihan eri asia kuin TM testit? - Anonyymi
Tojo tuli liukumäkeä perse edellä alas. Loistava talviominaisuus.
- Anonyymi
Koeajoin Priuksen ja se kulki uskomattoman hyvin syvässä lumessa, vaikka ei ole neliveto
- Anonyymi
Minulla ei ole autoa riesanani ja silloin kun autoa tarvitsen ylettömän päihtymykseni vuoksi tullessani kapakasta kotiin, muistan aina taksijonosta tarkistaa ettei auto ole Toyota. Pienessä kotikaupungissani ei onneksi ole takseina kuin länsiautoja ja Kiat ym. eivät ole länsiautoja vaikka toyyyyyotististit muuta vannoittavatkin. Oliko amispojille outo sana? Kuten Jörn Donnerkin eläessään sanoi; Lukeminen kannattaa aina! Siis muitakin kuin Toyyyyotan mainoksia.
- Anonyymi
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto. Taksi jää välille mutta eipä tuo teikäläistä alkoholistia haitanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto. Taksi jää välille mutta eipä tuo teikäläistä alkoholistia haitanne.
Ilman saksalaisia sinäkin ajaisit nyt Ladalla, runkku, ja olisit nyt Ukrainassa murhaamassa siviilejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman saksalaisia sinäkin ajaisit nyt Ladalla, runkku, ja olisit nyt Ukrainassa murhaamassa siviilejä.
Ilman saksalaisia, impotentti, maamme olisi vauras ja maapinta-alaa reilusti enemmän. Elinkeinorakenteemme olisi monipuolisempi eikä olisi ollut suomettumisia sun muita.
- Anonyymi
Luepa vielä sotahistoriaa miten japsit raiskaivat ja kiduttivat miehittämiään Tyynenmeren kansoja. Siellä japseja vihataan vieläkin yli kaiken. Siinä sinun ihannoimasi kansa ja sen humaanit uroteot. Jos kohtaisimme en olisi sinua kohtaan yhtään sen armeliaampi, mitä japanilaiset olivat muita vinosilmiä kohtaan. Niks naks!
- Anonyymi
Onneksi sakemannit olivat kuin enkeleitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi sakemannit olivat kuin enkeleitä.
Suomen Lappi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi sakemannit olivat kuin enkeleitä.
Miksi ne japanilaisia ydinpommitti? Japanilaisethan ovat kaikki reiluja heppuja ja iloisia veikkoja! Ja niiiin LUOTETTAVIA!
- Anonyymi
Tähän autooni olen kyllä todella tyytväinen. Testejä en niin seuraa mutta jotenkin vaan pidän kaikesta ja tunteesta että kaikki toimii pitkään hyvin. Kaverin iso bmw on hiukan laadukkaamman tuntuinen mutta kait yli 100000€ auto täytyykin olla hiukan parempi mutta ikinä koskaan en ottaisi semmoista bmwtä riesaksi,on korjattu usein jo. Toyota on paras! Niin ja lämmin.
- Anonyymi
"kaikki toimii pitkään hyvin", tuo kertoo suuresta ja sokeasta uskosta jos etukäteen "tuntee" uutuusmallista tuon.
Ja tuo Bemu tarina vielä vakuudeksi huonosta keksitystä tarinasta.
Etkö vieläkään ole oppinut ettei noissa jutuissa kannata liioitella ja valehdella liikaa, menee aina uskottavuus.
- Anonyymi
Kaikissa koeajoissa kehutaan ja ylistetään tätä Priusta. Googleta,
- Anonyymi
Onko noin, ei kai nyt sentään.
Ensitesteissä autoja poikkeuksetta kehutaan kun toimittajat pääsevät ulkomaille täyden ylläpidon iloihin ilmaiseksi ja annetaan ajaa 10 minuuttia ja sitten annetaan mainosteksti joka "olisi kiva, että huomioisitte nämä sanat" kun arvioitte auton.
Odotellaan näitä vertailutestejä ja sitten vasta voimme nähdä missä Priuksen taso on.
Ruosteenestokäsittelyä tuskin löytyy ja ainakin sisusta on muovinen, mittaristo jää piiloon ratin taakse, takatilat surkeat, ei juurikaan tavaratilaa, lataus ominaisuudet puutteelliset ja hitaat, näistäkin on kerrottu, mutta Toyota lasien takaa nekin unohtuu helposti, vai mitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko noin, ei kai nyt sentään.
Ensitesteissä autoja poikkeuksetta kehutaan kun toimittajat pääsevät ulkomaille täyden ylläpidon iloihin ilmaiseksi ja annetaan ajaa 10 minuuttia ja sitten annetaan mainosteksti joka "olisi kiva, että huomioisitte nämä sanat" kun arvioitte auton.
Odotellaan näitä vertailutestejä ja sitten vasta voimme nähdä missä Priuksen taso on.
Ruosteenestokäsittelyä tuskin löytyy ja ainakin sisusta on muovinen, mittaristo jää piiloon ratin taakse, takatilat surkeat, ei juurikaan tavaratilaa, lataus ominaisuudet puutteelliset ja hitaat, näistäkin on kerrottu, mutta Toyota lasien takaa nekin unohtuu helposti, vai mitä?Lue tuhansien maailman lehtien ja kuluttajajärjestöjen ylistykset uudesta Priuksesta, äläkä valehtele.
- Anonyymi
Polttis motor luulisi tuottavan hukkalämpöä ihan riittävästi jopa toyotassa?🤡
- Anonyymi
Ei näköjään tuota muissa kuin Toyotassa.
- Anonyymi
Tottahan -28 pakkasilla pitää matkustamo saada vähintään +30 lämpöön. Tuo on ihan tärkein ja hyödyllisin asia mitä maailmassa olla voi.
- Anonyymi
Se on katsos, vara on viisautta ja etenkin pelivara jos on pelimies. Onko perää että vikavagen tarjoaa vain kylmää kyytiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on katsos, vara on viisautta ja etenkin pelivara jos on pelimies. Onko perää että vikavagen tarjoaa vain kylmää kyytiä?
Riittävä lämmitys riittää, kaikki muu on turhaa. Olisi Toyota panostanut ennemmin vaikka ruosteenestokäsittelyyn tai parempaan elektroniikkaan.
- Anonyymi
Monissa koeajoissa koeajaja väittää että Priuksen takamatkustajille ei ole olemassa lämpösuuttimia. Eivät viitsineet katso etuistuinten alle. Tekniikan Maailman talvivertailun mukaan takamatkustajilla on kaikkein lämpimimmät oltavat.
https://cdn.tekniikanmaailma.fi/wp-content/uploads/s3/2024/01/23235916/graafit-tesla-ja-prius.jpg- Anonyymi
Sähkö ja Toyotan lämmönvaihdin antavat hyvät lämmöt.
- Anonyymi
Pian tulee koko talvivertailun tulokset.
- Anonyymi
Koeajossani tuo Prius lämpeni uskomattoman nopesti ja istuinlämmittimet alkoivat heti kuumottaa takapuolta. Kulki myös paksussa lumessa paremmin kuin neliveto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koeajossani tuo Prius lämpeni uskomattoman nopesti ja istuinlämmittimet alkoivat heti kuumottaa takapuolta. Kulki myös paksussa lumessa paremmin kuin neliveto.
Nyt on jutut kuin Putinin esikunnalla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on jutut kuin Putinin esikunnalla!
Minakin ole koeajanut tuon auton ja tilannut. Tuo teksti on totta joka sana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on jutut kuin Putinin esikunnalla!
Tuo voi pitää Toyotan nelivetoon. Toyotan neliveto on sellainen kun etuvetoisen auton takapyörille lisätään akkuporakoneen moottori. Se saattaa toimia liikkeellelähtö avustimena.
- Anonyymi
Prius on tällä hetkellä Tekniikan Maailman talvitestissä kuudentena ja Toyotan vahvimmat osa-alueet kuten lämpiävyys ja hallittavuus puuttuvat tuloksista. Prius tulee nousemaan kärkikahinoihin.
- Anonyymi
Siinä näette! Passaa autoksi myös pohjoiseen. Ilmankos poroisännillä on Toyotaa.
- Anonyymi
Ei auta lämppäri, kun akku on tyhjä, auto on kuollut ja auton ovet ei edes avaudu kuin mekaanisella avaimella.
- Anonyymi
Mitähän sinäkin horiset.
- Anonyymi
Upea ja kuuma auto tuo Prius.
- Anonyymi
Testin puolivälin raportissa Prius on 6. ja alussa on kaikki ajamiseen liittyvät osa-alueet testattuna, eli jääkäytännössä lämmityslaitteen varaan nouseeko sijoitus. Tosin oikeassa elämässä se "ylikuuma" matkustamo ei ole lainkaan kiva juttu ja on hyödytön.
- Anonyymi
Montako kilometriä sillä päästiin Lapissa pelkällä sähköllä?
- Anonyymi
Ei mitattu, kun ei kulje pakkasella pelkällä sähköllä. Mitä tuollaisella autolla tekee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitattu, kun ei kulje pakkasella pelkällä sähköllä. Mitä tuollaisella autolla tekee?
Voi kuvitella ajavansa sähköautolla.
- Anonyymi
Kulkee sähköllä siihen asti kun pakkasta on eneintään miinus 10 astetta. Se on erittäin järkevä ratkaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulkee sähköllä siihen asti kun pakkasta on eneintään miinus 10 astetta. Se on erittäin järkevä ratkaisu.
Onhan se mahtavaa, kun lataa 4 tuntia, niin voi ajaa puoli tuntia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se mahtavaa, kun lataa 4 tuntia, niin voi ajaa puoli tuntia.
Kun lataa neljä tuntia niin voi ajaa 80 km sähköllä. Tiedän kun omistan.
- Anonyymi
Onpas vaan Toyota, onpas vaan kuuma.
- Anonyymi
Toyota on tällä hetkellä talvitestissä kuudentena ja kaikki Toyotan parhaimmat osa-alueet ovat testaamatta. Toyota ottaa yhden kolmesta kärkipaikasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on tällä hetkellä talvitestissä kuudentena ja kaikki Toyotan parhaimmat osa-alueet ovat testaamatta. Toyota ottaa yhden kolmesta kärkipaikasta.
Ja niinhän siinä taas kävi, että Toyota kiri lopussa ja pääsi kunniakkaalle viidennelle sijalle. Edellä olivat vain BMW, Mercedes, Volkswagen ja Tesla.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651125Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2041121Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1751079Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745