Tajusin jokin aika sitten pitäväni paljon erään henkilön seurasta. Kohtaamme melkein päivittäin arkisin, mutta ainoastaan ammatillisissa merkeissä. Emme työskentele samassa työpaikassa, mutta samalla alalla. Olen koittanut etsiä merkkejä hänen käytöksestään ja kohtaamisistamme, onko toinen kiinnostunut viemään näitä puhtaasti ammattimaisia kohtaamisia epävirallisempaan ja tuttavallisempaan suuntaan. Selviä merkkejä en ole saanut, mutta silti minulla on ollut vahva intuitio, etten ole tunteideni kanssa yksin. Että yhteys on, mutta kuinka syvä ja kuinka pitkälle se olisi mahdollista viedä, on ollut hämärän peitossa.
Uskalsin lähestyä häntä hiljattain viestillä, jossa varsin hienovaraisesti kerroin arvostavani kohtaamisia hänen kanssaan, johon hän vastasi ystävällisesti varsin nopeasti. Nyt emme ole vähään aikaan nähneet, joten lähetin hänelle viestin kysyäkseni kuulumisia. Siihen viestiin hän ei ole vastannut. Mitä tästäkin nyt pitäisi tulkita?
Ulapalla, karilla vai missä sitä nyt seilataan... syvillä vesillä?
4
353
Vastaukset
- Anonyymi
Annoitko ymmärtää viestissäsi, että arvostat kohtaamisia muutenkin kuin ammatillisessa mielessä?
- Anonyymi
Ei, en antanut ymmärtää sellaista, sillä se olisi saattanut tuntua toisesta tungettelevalta ja ahdistavalta. Koitin olla hienovarainen viesteissä, sillä nämä olivat ensimmäisiä epäammattimaisia viestejä, jotka hänelle lähetin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, en antanut ymmärtää sellaista, sillä se olisi saattanut tuntua toisesta tungettelevalta ja ahdistavalta. Koitin olla hienovarainen viesteissä, sillä nämä olivat ensimmäisiä epäammattimaisia viestejä, jotka hänelle lähetin.
Tuskin ymmärsi taka-ajatuksesi, muuten olisi itse jatkanut viestimistä tai pitänyt yllä kontaktia muuten. Olettaen että kiinnostus on molemminpuolista. Juttu tulee kuitenkin selviämään ajan kanssa, koska ilmeisesti jatkossakin olette työn takia tekemisissä?
Voitko seuraavalla kerralla viedä keskustelua vapaa-ajankin suuntaan? Kertoa omasta elämästäsi ja kysyä hänen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin ymmärsi taka-ajatuksesi, muuten olisi itse jatkanut viestimistä tai pitänyt yllä kontaktia muuten. Olettaen että kiinnostus on molemminpuolista. Juttu tulee kuitenkin selviämään ajan kanssa, koska ilmeisesti jatkossakin olette työn takia tekemisissä?
Voitko seuraavalla kerralla viedä keskustelua vapaa-ajankin suuntaan? Kertoa omasta elämästäsi ja kysyä hänen.No sitä on koitettukin jo hiukan tehdä. Olen ollut se aloitteellisempi osapuoli, olen jotain pikkupaloja sopivissa tilanteissa kertonut, samalla kannustaen häntäkin avautumaan. Jossain määrin siinä olen onnistunutkin, sillä hänen kanssaan tuntuu helpolta ja mukavalta keskustella ihan mistä vain, olipa kyse päivän säästä tai työpäivän kulusta. Ehkä olen vain kärsimätön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071009- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4899Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812