Ulapalla, karilla vai missä sitä nyt seilataan... syvillä vesillä?

Anonyymi-ap

Tajusin jokin aika sitten pitäväni paljon erään henkilön seurasta. Kohtaamme melkein päivittäin arkisin, mutta ainoastaan ammatillisissa merkeissä. Emme työskentele samassa työpaikassa, mutta samalla alalla. Olen koittanut etsiä merkkejä hänen käytöksestään ja kohtaamisistamme, onko toinen kiinnostunut viemään näitä puhtaasti ammattimaisia kohtaamisia epävirallisempaan ja tuttavallisempaan suuntaan. Selviä merkkejä en ole saanut, mutta silti minulla on ollut vahva intuitio, etten ole tunteideni kanssa yksin. Että yhteys on, mutta kuinka syvä ja kuinka pitkälle se olisi mahdollista viedä, on ollut hämärän peitossa.

Uskalsin lähestyä häntä hiljattain viestillä, jossa varsin hienovaraisesti kerroin arvostavani kohtaamisia hänen kanssaan, johon hän vastasi ystävällisesti varsin nopeasti. Nyt emme ole vähään aikaan nähneet, joten lähetin hänelle viestin kysyäkseni kuulumisia. Siihen viestiin hän ei ole vastannut. Mitä tästäkin nyt pitäisi tulkita?

4

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Annoitko ymmärtää viestissäsi, että arvostat kohtaamisia muutenkin kuin ammatillisessa mielessä?

• Anonyymi

Ei, en antanut ymmärtää sellaista, sillä se olisi saattanut tuntua toisesta tungettelevalta ja ahdistavalta. Koitin olla hienovarainen viesteissä, sillä nämä olivat ensimmäisiä epäammattimaisia viestejä, jotka hänelle lähetin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, en antanut ymmärtää sellaista, sillä se olisi saattanut tuntua toisesta tungettelevalta ja ahdistavalta. Koitin olla hienovarainen viesteissä, sillä nämä olivat ensimmäisiä epäammattimaisia viestejä, jotka hänelle lähetin.

Tuskin ymmärsi taka-ajatuksesi, muuten olisi itse jatkanut viestimistä tai pitänyt yllä kontaktia muuten. Olettaen että kiinnostus on molemminpuolista. Juttu tulee kuitenkin selviämään ajan kanssa, koska ilmeisesti jatkossakin olette työn takia tekemisissä?

Voitko seuraavalla kerralla viedä keskustelua vapaa-ajankin suuntaan? Kertoa omasta elämästäsi ja kysyä hänen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin ymmärsi taka-ajatuksesi, muuten olisi itse jatkanut viestimistä tai pitänyt yllä kontaktia muuten. Olettaen että kiinnostus on molemminpuolista. Juttu tulee kuitenkin selviämään ajan kanssa, koska ilmeisesti jatkossakin olette työn takia tekemisissä?

Voitko seuraavalla kerralla viedä keskustelua vapaa-ajankin suuntaan? Kertoa omasta elämästäsi ja kysyä hänen.

No sitä on koitettukin jo hiukan tehdä. Olen ollut se aloitteellisempi osapuoli, olen jotain pikkupaloja sopivissa tilanteissa kertonut, samalla kannustaen häntäkin avautumaan. Jossain määrin siinä olen onnistunutkin, sillä hänen kanssaan tuntuu helpolta ja mukavalta keskustella ihan mistä vain, olipa kyse päivän säästä tai työpäivän kulusta. Ehkä olen vain kärsimätön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      101
      2029
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      242
      1658
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

"Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1040
    4. Nainen voi rakastaa

Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      935
    5. Melkein lähetin viestin.

Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      84
      924
    6. Taas kuoli kuortaneella

Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      845
    7. Rakastan sinua

Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      781
    8. Kalateltta fiasko

Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      775
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      744
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      719
    Aihe