Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

8 lk lääkärintarkastus, ahdas esari

Anonyymi-ap

Olis tulossa lääkärin tarkastus ja saatiin semmoset kyselylaput sitä varten. Kun siinä lapussa kysytään onko esinahka ahdas niin onks kukaan laittanu et on ja mitä sitten tapahtu?

Mulla ei mee esari taakse ja en tiiä viitinkö laittaa siitä tohon lappuun ku sit joutuu johonki tutkimuksiin?

29

849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos haluat/tarvitset asian kanssa apua, niin eikös kannata laittaa?

      • Anonyymi

        Varmaan joo mut kun en haluis et kukaan saa tietää tai joutua mihinkään leikkaukseen. Niin siks kiinnostais mitä on tapahtunu jos on laittanu et on ahdas esari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan joo mut kun en haluis et kukaan saa tietää tai joutua mihinkään leikkaukseen. Niin siks kiinnostais mitä on tapahtunu jos on laittanu et on ahdas esari

        Multakin leikattiin eikä kaverit nauraneet kannattaa hoitaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan joo mut kun en haluis et kukaan saa tietää tai joutua mihinkään leikkaukseen. Niin siks kiinnostais mitä on tapahtunu jos on laittanu et on ahdas esari

        Ei sitä esaria yleensäkään leikata kun asia ratkeaa useimmiten venyttämällä. Varmaan kannattaa hankkia asiantuntevaa apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan joo mut kun en haluis et kukaan saa tietää tai joutua mihinkään leikkaukseen. Niin siks kiinnostais mitä on tapahtunu jos on laittanu et on ahdas esari

        Noh se kokeilee run-kuttaa sitä miten paljo menee alas, kattoo kivekset ja paljoko on karvoja ja kirjottaa sulle kortisoonireseptin, ei nykyään HETI leikata. Kortisoonilla nahka venyy..


      • Anonyymi

        Kouluterkkari panee tiskihanskat käteen ja vetää! Kylä lähtee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Multakin leikattiin eikä kaverit nauraneet kannattaa hoitaa

        Kannatti varmaan hoitaa ja nyt menee varmaan hyvin taakse? Ja hyvii kavereita ihan normaali juttu kuiteskin!


    • Anonyymi

      Parempi se on hoitaa kuntoon. Ahdas esinahka vaikeuttaa hygienista huolehtimista ja voi johtaa tulehduksiin.

    • Anonyymi

      Totta kai kannattaa vastata. Mitään leikkauksia eivät voi tehdä ilman sinun suostumustasi ja ympärileikkaus on huonoin vaihtoehto joka aiheuttaa myöhemmin ongelmia joten siihen ei kannata lähteä.

    • Anonyymi

      Suosittelen et laitat siihen lappuun rehellisesti et on tiukka. Tiukka esari haittaa puhtaana pitoa, voi aiheuttaa tulehdyksia ja haittaa seksielämää myös. Usein pieni nipsaisu auttaa että saadaan esariin sen verta löysyyttä. Sulla murrosikä menossa joskus käy niin että jos penis kasvaa nopeasti voi nahka jäädä ahtaaks.

    • Anonyymi

      Mä 15v ja multa esaru leikattiin neljä kuukautta sitten. Kannattaa hoitaa asia pois. Mulla esari oli niin tiukka.

      • Anonyymi

        Hyvä et hoidit! et varmaan kadu kun menee taakse hyvin ja toimii kuten pitää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä et hoidit! et varmaan kadu kun menee taakse hyvin ja toimii kuten pitää!

        Kyllä toimii kuten pitää. Vielä sai ennen toimenpidettä tyydyttää kun sit tulee taukoa leikkauksen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä toimii kuten pitää. Vielä sai ennen toimenpidettä tyydyttää kun sit tulee taukoa leikkauksen jälkeen.

        Joo veikkaan että se kyl sen verran leikkauksen jälkeen on arka että itsetyydytys ei välttämättä onnistu. Jouduitko oleen kuinka kauan laukeematta leikkauksen jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo veikkaan että se kyl sen verran leikkauksen jälkeen on arka että itsetyydytys ei välttämättä onnistu. Jouduitko oleen kuinka kauan laukeematta leikkauksen jälkeen?

        Sain kyllä jo 12 päivän kuluttua tyydytettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain kyllä jo 12 päivän kuluttua tyydytettyä.

        12 päivää aika pitkä aika! Mut tuntuu se tietty vieläkin paremmalta kun pitäny melkein 2 viikkoo taukoo. Voin vaan kuvitella sitä sperman määrää sen jälkeen!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12 päivää aika pitkä aika! Mut tuntuu se tietty vieläkin paremmalta kun pitäny melkein 2 viikkoo taukoo. Voin vaan kuvitella sitä sperman määrää sen jälkeen!!!

        Kyllä sitä tuli paljon ja rajulla paineella kun sain varovasti tehtyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä tuli paljon ja rajulla paineella kun sain varovasti tehtyä.

        Jebs takuul aika sotku! Jos sul vielä normaalistikin tulee orkus paljon nii pitkäs tauos se vaan korostuu. Ite kans laukeen paljo varsinki jos pitää taukoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jebs takuul aika sotku! Jos sul vielä normaalistikin tulee orkus paljon nii pitkäs tauos se vaan korostuu. Ite kans laukeen paljo varsinki jos pitää taukoo.

        Kaikki tuli mun päälle kun olin sängyllä selälläni. En mä normaalisti taukoja pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tuli mun päälle kun olin sängyllä selälläni. En mä normaalisti taukoja pidä.

        joo aika vaikeeta pitää taukoo pakkohan sunki on päästää paineet ulos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo aika vaikeeta pitää taukoo pakkohan sunki on päästää paineet ulos

        On todellakin kun koulussa tytöt tiukoissa farkuissa ja mahtavia farkkupeppuja.


      • Anonyymi

        No kyllä tytöt varmaan huomannut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä tytöt varmaan huomannut

        Jooh no ei ne takuul valittanu vaik on nähneetkin. Onks sul sit iso? Jos näkyy helposti jos vaikka farkut tai collarit jalas? Vaikeehan noita farkkupeppui on olla kattomatta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jooh no ei ne takuul valittanu vaik on nähneetkin. Onks sul sit iso? Jos näkyy helposti jos vaikka farkut tai collarit jalas? Vaikeehan noita farkkupeppui on olla kattomatta!

        Ei mulla iso ole. Ihan normi kokoinen. No en collareita käytä mutta farkkuja ja muita housuja. Kyllä heidän farkkupeppuja kelpaa katsella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla iso ole. Ihan normi kokoinen. No en collareita käytä mutta farkkuja ja muita housuja. Kyllä heidän farkkupeppuja kelpaa katsella.

        joo. no anyway hyvä et kävit siin leikkaukses moni ei uskalla mennä


    • Anonyymi

      Kyllä voin sanoa että kannattaa hoitaa asia pois. Ei tarvitse pelätä toimenpidettä.

    • Anonyymi

      No laitoin sitten siihen lappuun et mulla on ahdas esari. Sit kun se lääkäri katto palleja, se pyys et vedän esarin niin taakse kun saan. Hävetti tietysti kun en saanu taakse mut lääkäri sano et monella ei vielä tässä vaiheessa mee ja anto semmoset ohjeet miten voi venyttää.

      Ens vuonna pitää mennä näyttään uudelleen, et ei tässä nyt heti mihinkään leikkaukseen joutunu. Onks täällä kukaan saanu ahdasta esaria venytettyä ja kauanko siinä kesti et meni taakse?

      • Anonyymi

        Hyvä et laitoit lappuun rehellisesti et on ahdas. Itellä oli kanssa samaa vikaa ja siinä meni itel sellanen 3-4 kk kun aloin joka päivä venytteleen. Jos harrastat itsetyydytystä niin se menee siinä samalla. Jossain vaihees olis hyvä että saat easrin taakse ku murrosiässä sinne kertyy helposti tavaraa. Mut uskon että jos joka päivä hieman leikit vehkeelläs ja venyttelet niin syksyllä se menee jo helposti taakse! Tsemppiä 👍


    • Anonyymi

      Kerro lääkärille aina kaikki ei niitä kiinnosta ne näkee 500 pippeliä vuodessa ja oot vaa yks siitä porukasta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2132
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1818
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      32
      1802
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1540
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1506
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1412
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1281
    Aihe