Parkkitutka Opel Insignia

Anonyymi-ap

Mikähän voisi olla vikana kun parkkitutkat eteen ja taakse eivät toimi ? Kaikki anturit on testattu ja ne toimivat .

3

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on rikki. Vie se valtuutettuun huoltoon, niin pistävät kuntoon.
      Onnistuu se kyllä itsekin, mutta joudut huonossa lykyssä joudut vaihtamaan koko systeemin johtosarjasta lähtien etsiessä vikaaa osia avaihtamalla.

• Anonyymi

Kiitos vaan NEUVOSTASI . Samanlaisen neuvon vaarmaankin saisin joltain koulunsa aloittaneelta ekaluokkalaiselta . Jos EI tiedä tekniikasta tuon enempää ja on PAHA olo , niin kannattaa hakeutua hoitoon .

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      33
      3405
    2. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      390
      1531
    3. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      71
      1401
    4. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      257
      1189
    5. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      7
      1161
    6. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      19
      1047
    7. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      194
      1042
    8. Kuinka paljon haluat

Häntä?
      Ikävä
      74
      1002
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      979
    10. Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras ja kenen puvusta et tykännyt?

Linnan juhlissa nähtiin pukuja laidasta laitaan. Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras j
      Suomalaiset julkkikset
      89
      932
    Aihe