Antakaa rakkaat virikkeitä.

Anonyymi-ap

Kehoitan noudattamaan keskustelupalstan otsikkoa. Anteeksi kehotan.

Tarkemmin sanottuna kehoitan, no voi helskutti, kehotan kertomaan kokemuksistanne, jakakaa vinkkejä, laittakaa matkakuvia, tiedustelkaa myös mielipiteitä ja auttakaa muita matkalaisia saamaan virikkeitä.

Mieluisia ja mielenkiintoisia aiheita on mitä Numba on tehnyt ja mitä ei sekä, että Senssua ei ole olemassa.
Laajentakaa kuitenkin aiheitanne valokuvaten ruoka-annoksianne aamuin illoin ja ostoksenne seiskasta kuitteineen.
Älkää unohtako kertoa että olette maannut rantatuolissa ja pelannut golffia, koska se antaa virikkeitä harrastaa samaa, samaa ja samaa.

On nimittäin alakuloista aloittaa paratiisimatkailu, jos ei ole virikkeitä ennalta.

7

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä odotan tietoa oluen hinnasta joka päivä! Kyllä jämpti on niin!!!

      • Anonyymi

        Minä vastaavasti olen niin virikkeetön, että tahtoisin virikkeen aiheesta mistä ravintolasta on aamupalalla merinäköala ja ohjeen saako auton ajokortilla ajaa thaimaassa moottoripyörää vaikka ei saa suomessa?
        Onhan thaimaassa kans erikseen moottoripyöräkortit ja autokortit, siis ajokortit.
        Missä ja koska niitä bingoiltoja on, kun ei keksi oikein mitään muuta iltatekemistä ilman virikkeitä?


    • Aimon kanssa nostettiin kissa pöydälle ja alettiin tuumaamaan tätä asiaa. Pirttiin tuli kuitenkin laudan raosta hiiriä ja kissa perään.
      Aimo kusi ämpärin ohi porstuan räsymatolle ja totesi "parempi virtsa väärään kuin vaasassa vasta tuuleen" Tuhat kertaa sanonut ettei föönais samaan aikaan tukkaa ku kusee. Aihe piiri otettiin sitten tapetille ja framelle.

      Paras matkailu fiilis tulee kun kertaa kolmasti päivässä liikenne kuolema tilastot ja antaa receptejä junteille. Hunajaa kun ruiskuttaa sisä fileeseen liha keitossa niin ei tarvi aina tehdä niin kuin muut tekee. Toinen tunnelman kohottaja on muistaa mainita että turistin rahat loppuu kahdessa viikossa. Ensin ollaan niin miljonääriä.
      Thaimaa on suuri kaatopaikka jossa asuu tyhmiä sikoja jotka ei osaa tehdä mitään ja jokin on pielessä kun eivät tienaa. Ne vaan veistää melonia ja ihmettelee että miten tällä elää.

      Ei ole vaihtoehtoja. Siksi kaikilla on aids ja kuppa joka ei lähde kirveelläkään. Aimo koetti kerran poistaa kuppaa kirveellä mutta sain väistettyä viime hetkellä. Se oli psykoosissa silloin ja Paraisten oikeus totesi sen olleen syyn takeeton.
      Osa maksulla ostellaan autoja ja ollaan olevinaan jotakin. Kun ydinsota tulee, ladat on arvossaan. Muovi pullot heitellään mereen ja puistoon ei pääse enää jos on viiskytviis. Joutuu jäämään hotelliin syömään paahto leipää kun akka menee sinne rietastelemaan. Kannattaa muistaa että sairaalat on surkea tasoisisia ja laatuisia ja niissä ei saa edes pallo mahan laajennusta ilmaiseksi.

      Akat myrkyttää ukkoja täällä thaimaassa jos edes katsot niihin päin. Siksipä tilasin ykkös luokkaan liput koti matkalle. Suora lento bangkokista hesaan hanoin, tokion, brysselin, istanpulin ja arlandan kautta. Kovasen invataksi hakee lento asemalta, kyyti sovittu kelan kanssa että turha alkaa kuskin vonkaamaan rahaa.
      Pääsen hanka salmen terveys aseman vip osastolle verhon taakse ja sitten katotaan mistä mies on tehty!

      • Anonyymi

        Tuttuja juttuja kun täällä asuu kauan.... olen asunut täällä jo kymmenen vuotta.... asuin kymmenen vuotta Thaimaassa jo 2015 ensimmäisen kerran.... muija on thaimaalainen ja olen nainut sitä jo 23 vuotta ilmaiseksi. Välillä se pitää taukoa ja vie koiria pohjoiseen tai myy donitseja niinkuin kaikki Thaimaalaiset tekee. Maksan akalle nimellistä vuokraa asumisesta, en oo nähny sitä aikoihin. Viimeksi se on nähty intialaisessa turisti bussissa, meni viemään sinne donitseja neljä viikkoa sitten.
        Ens viikolla tulee eläke niin koetan houkutella sen messengerissä thaimaan parhaaseen ravintolaan joka näkyis tosta ikkunasta, jos sen pesis.
        Siinä on ruokaa ja ysköksiä ku oon oottanu sitä romanttisen näkösenä gravatti kaulassa.
        Pari kertaa kiinnittänyt gragan toisen pään verho tankoon mutta ei se kestä.

        Harva pääsee sieltä suomesta valtiosta pois tänne sikalan kaato paikalle.... keski eläke ei vaan riitä hesassa buuhahhaaa! aina hymyilyttää kun ajattelee että siellä syödään huonoja leipiä ja puuroa kun täällä pannaan parman poikaa ja murua kahviin..... muna on täällä halpaa ja joskus nautin sitä tublana.... https://aijaa.com/ucrr6V

        By NumBaII, 63 vuotta sikalassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttuja juttuja kun täällä asuu kauan.... olen asunut täällä jo kymmenen vuotta.... asuin kymmenen vuotta Thaimaassa jo 2015 ensimmäisen kerran.... muija on thaimaalainen ja olen nainut sitä jo 23 vuotta ilmaiseksi. Välillä se pitää taukoa ja vie koiria pohjoiseen tai myy donitseja niinkuin kaikki Thaimaalaiset tekee. Maksan akalle nimellistä vuokraa asumisesta, en oo nähny sitä aikoihin. Viimeksi se on nähty intialaisessa turisti bussissa, meni viemään sinne donitseja neljä viikkoa sitten.
        Ens viikolla tulee eläke niin koetan houkutella sen messengerissä thaimaan parhaaseen ravintolaan joka näkyis tosta ikkunasta, jos sen pesis.
        Siinä on ruokaa ja ysköksiä ku oon oottanu sitä romanttisen näkösenä gravatti kaulassa.
        Pari kertaa kiinnittänyt gragan toisen pään verho tankoon mutta ei se kestä.

        Harva pääsee sieltä suomesta valtiosta pois tänne sikalan kaato paikalle.... keski eläke ei vaan riitä hesassa buuhahhaaa! aina hymyilyttää kun ajattelee että siellä syödään huonoja leipiä ja puuroa kun täällä pannaan parman poikaa ja murua kahviin..... muna on täällä halpaa ja joskus nautin sitä tublana.... https://aijaa.com/ucrr6V

        By NumBaII, 63 vuotta sikalassa

        Voehan tokkiinsa Numpa... oot tuasen ollen, pippelipeijaisissa Puppelin kanssa, mutta kukas, pojunen tuo toenen, luulempa... kamputin kikulikikolo, föönitukka eikä mikään pelle kalju, Tapsukka mussukka, se siinä, retonkinen kymysys ollen takulla, aivan varvasti.

        § & §


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voehan tokkiinsa Numpa... oot tuasen ollen, pippelipeijaisissa Puppelin kanssa, mutta kukas, pojunen tuo toenen, luulempa... kamputin kikulikikolo, föönitukka eikä mikään pelle kalju, Tapsukka mussukka, se siinä, retonkinen kymysys ollen takulla, aivan varvasti.

        § & §

        Laiffilan aamun avaus on taas ollut, samoin eilisen päätös, onkohan tämä laiffila aktiivi myös muualla, no se selviää.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe