HEI SINÄ OIKEA

AVARUUSOLENTO

Kertokaa nyt joku miten saan yhteyden tai mahdollisuuden tavata oikean avaruusolennon? Enkä halua vastauksia tyyliin ..henkisellä tasolla tms.. vaan ihan konkreettisia.

Ja jos joku oikea avaruusolento(mieluiten ystävällismielinen) lukee tämän on hyvä ja ottaa yhteyttä minuun tai tulee käymään, otan ystävällismielisenä vastaan. Uskon, että varmasti tiedät tai saat selville kuka kirjoittaja on ja missä asun joten jään odottelemaan vierailuasi.

Ystävällisin terveisin eräs maan ihminen täältä.

12

1252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avaruusolento

      Miten saisin sukupuoliyhteyden avaruusolentoon. Haluaisin kokea galaktisen rektaalipenetraation avaruusolennon kanssa.

      • Alkuperäinen.

        Ja pöh ei ollut alkuperäisen kirjoittamaa.


    • Miklos

      ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
      :::::::::::::::::::::::::::::::::::::;;;;;;iiiii;;::::::::::::::::::::::::::
      :::::::::::::::::::::::::::::i!!!!!!!!!!!!!!!~

    • tässä vielä

      Pelloillemme voi laskeutua siellä on tilaa. Ilmoittakaahan tai voittehan tulla ihan yllättäenki näin kesäisin olisi varmasti mukavempaa vierailulle.

    • Alkuperäinen.

      Ei tarvitse ujostella eikä pelätä. En myöskään kerro kenellekkään jos siitä on kyse, pidän vierailunne täysin meidän välisenä asiana, enkä ota kuvia tai videokuvaa jos ette halua. En ole akateemisesti koulutettu enkä omaa huippu ÄO:takaan, mutta kykenen kyllä normaalin keskusteluun sekä ymmärrykseen. En ole oman edun tavoittelija, vaikka mielessä voikin käydä kysymys lauantain tulevista lottonumeroista, mutta muuten olen ihan mukava ja luotettava ihminen eikä minulla todellakaan ole mitään pahoja mielessä.

    • vielä sitä asiaa

      Näin se kaunis kesä on ja kohta ohikin mennyt on eikä sinua/teitä vaan ole kuulunut tai näkynynnä. Kovasti olen taivahalle katsellut eikä siellä lennä mitään aluksianne tai en ainakaan näe niitä. Mikäs tässä ollessa tervetulemasta vaan kunhan aikaa löytynee jossakin välissä tännekkin päin maailmata. Alkaa tässä pienoinen epätoivo hiipiä mieleen ja usko teihin kohta mennä, mutta toivottavasti osoitatte epäilykseni vääräksi. Eihän se pahitteeksi vaikka hiukan lentelisitte pihapiirimme yllä tai tuolla metsänrajassa nopsasti, vaikka öiseen aikaan ettei muut näe.

    • tässä hei

      En tiedä mitä te tältä planeetalta haette tai mitä yleensä on mielessä, mutta näin ihmisenä voin sanoa, että minä ainakin haluan sosiaalisia kontaktteja myös avaruudesta saapuviin elämänmuotoihin koska en ole ennakkoluuloinen ja hyväksyn kaikki elävät.. no hulluja ja ilkeitä en voi sietää, mutta muuten kyllä ihan *normaalit* olennot. Jos olette kehittyneempiä kuin me nii tiedätte/näette myös millaisiin ihmisiin uskaltaa ja voi ottaa yhteyttä koska tarkkailette varmasti meitä sieltä ja näette, että meitä ihmisiä on monenlaisia ja luontoisia.

      No minä olen yksi ihminen vain ja tällainen jopa erikoiseksi sanottu, mutta kuten näette tai ainakin tulette näkemään olen ystävällinen ja ennakkoluuloton ja sydämmellinen ja ei tosiaankaan tarvi kartella.

      En tiedä onko minusta mitään erityisempää hyötyä noinniinkuin tutkimusmielessä jos se puoli on teille tärkeää. Mieluiten ihan vaan keskustelua tai muuta ajatustenvaihtoa tai jos ette sellaista tee nii ainakin töllötetään toisiamme jos ei muuta.

    • taasen

      Näin ne vuodet kiirii, vuosisadat ja tuhannet menee.. olette varmasti käyneet maapallolla niinkauan kuin olemme olleet olemassa, mutta ei tämä elämä siitä tämän kummemmaksi muutu ehkä tekniikka hiukan kehityy ja elämä maailmassa muuttuu pahempaan suuntaan kun ei ihmiset nyt oikeen saa aikaiseksi lopullista rauhaa eikä onnellista täydellistä maailmaa ja ongelmat sen kun näyttää lisääntyvän. En oikeen silti ymmärrä mikä on teidän tarkoitus tässä kaikessa. Ehkä on järkevintä kun olette piilossa ettekä ilmaannu koko maailmalle eihän sitä tiedä mitä joku/jotkin voivat saada päähänsä jos näkevät teidät oikesti. Mutta onko teillä jokin tarkoitus varallemme vai oletteko vain pelkkiä tutkimusmatkailijoita?

    • .....lll....

      Luuletko että olisit avaruusvieraiden mielestä niin mielenkiintoinen henkilö että kannattaisi käydä visiitillä. Et ehkä ole.

      • ihminen

        No en tietenkään vaan haluan itse vieraikseni heitä, mutta jos he suosivat vain maailman mahtavia vallanpitäjiä ja huippuälykkäitä tms eikä tavallisia pullisiaisia, sillehän en voi mitään.


      • .....lll....
        ihminen kirjoitti:

        No en tietenkään vaan haluan itse vieraikseni heitä, mutta jos he suosivat vain maailman mahtavia vallanpitäjiä ja huippuälykkäitä tms eikä tavallisia pullisiaisia, sillehän en voi mitään.

        Luulenpa että todellisuudessa, jos sellaista on tapahtunut, nämä vierailut ovat sujuneet hieman karummissa merkeissä kuin tarinoissa.

        Vähän sama kuin majava saisi vieraakseen ihmisen, majava haluaisi keskustella vaikka padonrakennustekniikasta, mutta ihmistä kiinnostaisi vain "keskustelukumppanin" turkin ottaminen parempaan käyttöön.


    • mammolyymi

      Tervehdys, en ole avaruuden olento mutta tiedän joitain asioita jotka voivat johtaa yhteydenottoon. Olennot joita haluaisit tavata, ovat varsin ronkeleita ihmisten suhteen joihin he ottavat yhteyttä. Voit kyllä kokeilla haluavatko he ottaa yhteyttä juuri sinuun.
      Tässä muutama asia jotka sinun tulee tietää ja joita voit kokeilla saadaksesi itsesi heidän "näkyvilleen" ja siten ilmaista olevasi halukas mahdolliseksi kontaktihenkilöksi.

      Älä syö raskasta ruokaa sinä vuorokautena jolloin haluat ottaa yhteyttä.

      Valitse hyvin ylhäältä näkyvä ja rauhallinen paikka jossa ei ole muita ihmisiä (mäki, kukkula tai vaikkapa niitty tai pelto).

      Älä ota kameraa mukaasi (se huomataan kyllä eikä sinuun takuulla yritetä ottaa kontaktia).

      Taskulampun voi ottaa mukaan, kunhan pitää valoa siinä vain paikalle kulkiessaan ja sieltä poistuttaessa.

      Mene valitsemaasi paikkaan yöllä klo. 01.00 jälkeen.

      Istuudu, rentouta mielesi ja nauti ympäröivästä luonnosta äläkä ajattele mitään tavanomaisia arkisiakaan ajatuksia vaan yritä "sulautua" luontoon.

      Katsele aina välillä taivaalle, vaikka sataisikin tai taivas olisi pilvessä.

      Yksin on paremmat mahdollisuudet saada kontakti kuin vaikkapa vain yhden seuralaisen kanssa.

      Ojenna välillä kätesi suoraan sivuillesi niin, että kämmenet ovat ylöspäin.

      Varaudu odottelemaan jopa tunteja (usein kontaktia ei haluta ottaa ja siihen heillä on syynsä).

      Jos näet ufon, sinut on mahdollisesti hyväksytty kontaktihenkilöksi.

      Älä säikähdä jos sinulle tulee tunne, että sinua tarkkaillaan tai että joku katselee sinua. Tällainen on vain hyvä merkki.

      Muista ottaa mukaan lämmintä yllelaitettavaa äläkä unohda hyttysmyrkkyjä näin kesäaikaan.


      Huom! Ufon näkeminen ei välttämättä tarkoita että sinuun otettaisiin yhteyttä heti, aikaa saattaa kulua kuukausiakin ennenkuin mahdollinen kontakti tapahtuu. Varsin monta kertaa yhteydenotto jää tekemättä kokonaan, vaikka olisit nähnytkin ufon.



      Onnea yritykseen.

      Kristiina K.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2704
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1965
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1433
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1315
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1290
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1211
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. 20
      1036
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    Aihe