Varasin kuukausi sitten lentoja. Yritän aina tehdä varaukset lentoyhtiöiden omilta sivuilta. Nyt kuitenkin vahingossa varauksenteko oli siirtynyt eDreams-sivuille. Varaus tuli tehtyä.
Nyt kuukausi sen jälkeen kävin pankkitililläni, jonne yllättäen oli ilmestynyt ylimääräinen eDreamsin 70 euron veloitus. Aloin tutkimaan asiaa viikkojen takaisten spostien kautta ja huomasin, että olin vahingossa liittynyt eDreams-Prime -jäseneksi ja vielä kestotilauksen muodossa. Eli niiden olisi tarkoitus siitä eteenpäin veloittaa vuosittain tiliäni. Olin hyväksynyt käyttöehdot, minne oli piilotettu kestotilaus alkavaksi.
Yritin peruuttaa varausta, mikä oli tehty harvinaisen vaikeaksi. En ole vieläkään varma onnistuiko se. Nyt täytyy uusia varmuuden vuoksi VISA-korttini uudella numerolla, etteivät enää pääse rosvoamaan tililtäni.
Eli kiertäkää kyseinen kolmannen osapuolen varaussivu kaukaa!
eDreams on huijarifirma
4
1484
Vastaukset
- Anonyymi
Hei olemme ystäväni kanssa yrittämässä peruuttaa koko tilausta, kun kerkesimme ostaa liput. Onko sinulla neuvoja miten saisimme lopetettua sen? Tarvitsemme apua!
- Anonyymi
Joo, älkää ikinä varatko tän kautta mitään. Prime Menmbership astuu välittömästi voimaan ja veloittaa automaattisesti vuosimaksun. Peruutus mahdollista ainoastaan soittamalla palvelunumeroon, jossa intian aksentilla vastaava henkilö inttää ja inttää ettei jäsenyyttä kannata katkaista. Erittäin rasittavaa.
Yt.
- Huijatuksi tullut - Anonyymi
Hei, sanko joku auta että mikä on edremas prime koska he otti minun tillitä raha ?
- Anonyymi
Olet itse tehnyt kämmin kun olet hyväksynyt maksun Prime jäsenyyden kera.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.746439- 1455957
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4963793Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1222240- 401455
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4081399- 741235
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471064Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja119994Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56980