Tarinoita piirakkalaakson pupupöksyistä eli LebRuskeista

Anonyymi-ap

Eipä suostunut Mestis-saipa siirtämään peliä, aika perus lebuskia. Karseaa peliä, jos Kookoo olisi pelannut täydellä kokoonpanolla olisi joku 10-0 ollut kevyesti taululla.

LebRuskeista on muuten yleensäkin jäänyt kuva kunnon p-houisuina. Joskus Kouvostoliitossa yritettiin muiluttaa yksi s**tanan ärsyttävän näköinen pariskunta (ainakin oletimme että olivat Lebran ruskeja vaikka ei niitä ulkonäöstä erota vanhoista. Eikö ne ole geneettisestikin lähempänä Karjalan venäläisiä kuin suomalaisia?) ja mitä nämä sankarit tekevät. No juoksevat ulisten karkuun, hotelliin sisälle ja itkemään kaapin kokoiselle portsarille. Karkuun saa juosta mutta et sä jumalauta mene itkemään millekään portsarille. Jos sut rehellisesti haastetaan, sä katot sen kortin, et sä luiki kuin rotta haneen ja isomman selän taakse vasikoimaan. Yleensäkään vasikoista ei tykätä.

Että silleen.

No mutta joo. Tämä vain tällaisena kokemuskertomuksena että on siellä Lebroskoissa vaikiaa. Varmaan vastaavia stooreja löytyy muiltakin..? Olisi kiva lukea.

9

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kouvostoliitossa tuntuu tänä iltana korpeavan. Ruikuttavat ympäri Internetiä kuin lapsi jolta tutti on riistetty. Sopii jotenkin huonosti yhteen täkäläisen ÄIJÄ-imagon kanssa. Kohta ne varmasti pakotetaan syömään salaattia.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­N­­y­m­­f­­o­m­­­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Vasikka? Olitteko tehnyt rikoksia yhdessä ja he sitten kertoivat sinusta kuulusteluissa. Ymmärrätkö mikä vasikka on? Älä käytä sanoja minkä tarkoitusta et ymmärrä.

    • Anonyymi

      Nii kymmenen jannua vastaan yksi mies ja yksi nainen. Kyllä oot kova pillerinpopsija

    • Anonyymi

      Uliuliuli. Lebralaisten kanssa keskustelu kyllä vähän sama kuin puhuisi vaikka koiran kanssa. Pakko oli tämäkin topikki pilata.

      Mistä se valtaisa ego oikein kumpuaa? Mikä Leprassa on niin mahtavaa mikä ei muualla ole?

      • Anonyymi

        No eihän meidän pojat olisi muuten peliä voittanut jos olisimme siirtäneet peliä antakaa nyt meidän joskus edes voittaa kiitos.


      • Anonyymi

        Noin aneeminen topicci oli kyllä jo piloilla sun päässä ennen ku sait sen pamikaljapöhnässä oksennettua ruudulle.


      • Anonyymi

        Joo Lappeenrantalaisilla on iso ego kaikki tehdään isosti porukalla kiinni käymiset vittuilut toisten asioitten huolehttiminen paskan puhuminen jne T Lapppeenrantalainen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      131
      2231
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      271
      2091
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      69
      1611
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1392
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1268
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1229
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      980
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      66
      968
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      895
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      871
    Aihe