Mun ihmisoikeuksiini kuuluu joka tapauksessa olla nainen ja hetero. Se ei tarkoita sitä, että haluaisin jokaista miestä, eikä sitä, että aina haluaisin ketään.
Ihmisoikeus
7
408
Vastaukset
- Anonyymi
.
Eikä Kukaan Halua "MaanÄidiksi" - KarvaSääristä Ulkolaista PartaSuuta !
Eikä MyrkynVihreää Pekkapolosta pressaksi !
,- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Samaten, mutta mies ja hetero. Eikä se tarkoita, että haluan kaikkia naisia.
- Anonyymi
Ei kyllä kuule sun tehtäväsi naisena on kontrolloida miesten seksuaalikäyttäytymistä.
Ei sukukypsiltä miehiltä voi itsekontrollia vaatia.
Miehen seksuaalisuus on luonnonilmiö. Sinä tyttönä ja naisena olet kuin pato jonka tehtävä on sitä kontrolloida. Sinun tehtäväsi on osata olla oikealla tavalla olemassa jotta tsunami ei pääse vyörymään yllesi. Velvollisuutesi on osata arvata oikein kunkin yksittäisen miehen henkilökohtaiset seksimieltymykset ja sitten olla olemassa siten ettet niitä stimuloi ulkoisella habituksellasi ja käyttäytymiselläsi.
Ja sitten kun niin teet sinua on lupa haukkua tylyksi ylimieliseksi nirppanokaksi, rumaksi ja lihavaksi, ja olet syyllinen siihen ettet miellytä miesten silmää. Olet tahallaan ruma ja epäkohtelias aiheuttaaksesi kärsimystä miehille. Rumana ja epäystävällisenä naisena oleminen on loukkaavaa miehiä kohtaan.
Sinun ulkonäkösi, ulkoinen habituksesi ja käyttäytymisesi on miehiä varten olemassa, nainen.
Kassamyyjänä ollessasi pitää sinun arvioida oikein tulkitseeko juuri tuo yksittäinen mieshenkilö asiakaspalveluun kuuluvan hymysi ja ystävällisyydesi flirttailuksi. Jos kieltäydyt hymyilemästä ja olet tyly, tulet sitten saamaan esihenkilöiltäsi ja asiakkailta palautetta huonosta asiakaspalvelusta ja saat fudut.
Ei aikuisilta miehiltä voi mitään vaatia. Kun sinut sitten raiskataan tai muutoin lynkataan liittyen seksuaalisuuteesi, olet itse epäonnistunut olemaan oikealla tavalla olemassa, nainen.- Anonyymi
Wau!
- Anonyymi
Itsekästä ja tuomittavaa ajattelua tuo loppu. Olet arvoton. Et osaa ajatella kanssaihmisten hyvinvointia ja välttämättömimpien, tärkeimpien perustarpeiden toteutumista kuten kuuluisi.
- Anonyymi
En minä pakota
Sua korjaamaan
Sp enkä
Suuntautumista
Ok?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559