idiootti jätkä

Anonyymi-ap

yksi ystäväni muutti asuntoa ja hänellä oli kissa. mutta hän jätti sen heitteille entiseen asuntoonsa, mutta jätti ikkunan auki, että kissa pystyy kulkemaan ulos ja sisään. kysyin syytä, että miksi jätit sen sinne, niin kertoi syyksi, että kissa ei tullut autoon, kun hän lähti sieltä. EI TULLUT AUTOON. VOI V....U mikä syy. kysyin että eikö sulla ollut mitään kuljetushäkkiä tai olishan se sylissäkin voinut olla autossa. eihän kissa tule itsestään autoon vaikka kutsuisikin, ja jos ei ikinä ole ollut autossa. mies sanoi, että kyllä hän kutsui sitä mutta se ei halunnut tulla. mikä idiootti. sen jälkeen suhtautumiseni muuttui siihen mieheen. en olisi uskonut, että jättää kissansa noin heitteille. se mies tiesi muuttonsa jo kuukausia etukäteen. olisi voinut etsiä kissalle jonkin toisen kodin jos ei halunnut sitä mukaansa. sitten toisessa asunnossa kaipaili kuitenkin sitä kissaansa, ja syyttää muita siitä että se kissa jäi sinne. MIKÄ LUUSERI. ei mitään vastuuntuntoa koko jätkällä. entä jos tollasella olis lapsia. ei onneksi ole. ainakin mun silmissä tollasen miehen arvo laski miinukselle. sen tähden en enää ole mikään ylin ystävä hänelle. halveksun, koska jätti eläimen heitteille oman onnensa nojaan. itkin sen kissarukan puolesta.

1

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse vihaan yhtä entisä nuoruuden tuttua joka kissan pyydysti loukkuun ja heitti järveen.
      Onneksi se juoppo oli hukkua jäihin tapahtuneen jälkeen, harmi kun selvisi.
      Muutkin kisujen ystävät suhtautuivat julmuriin samoin tapahtuneen jälkeen. Toivottavasti elämä on jo karsinut sen hirviön, en tiedä.
      Näin uusi piirre tutuksi luulemassa tyypissä lopettaa tuttavuuden kun se muuttuu vastenmieliseksi kuvotukseksi.
      (Jos tapahtuisi nyt aiemmin kertomani, tekisin rikosilmoituksen. Nuorena en ymmärtänyt eikä muutkaan. Kisuparka ei saanut oikeutta ja hirviö sai jatkaa olemistaan kuin ei mitään olisi tehnytkään. Toivottavasti karma antanut pahuuden takaisin sille k-päälle korkoineen.)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe