Vanha skootteri myyntiin ja uusi pakasta.

Anonyymi-ap

Vanha skootteri myyntiin ja uusi pakasta, ilman kortteja, hieman yli 100.000 bahtia, ei niin 3.5% käteisalennus...
https://aijaa.com/vNE2Ak

108

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näyttää olevan termiittitien lisääntymisaika, valoa kansalle, ja alle vesiastia pudonneet hyönteiset keitetään öljyssä, ja naamaan... By NumBall HHN 63v.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­­­N­­y­­­m­f­­o­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      No nyt on muikee mieli, hienoa, eikä edes osamaksulla, saas nähdä miten rakkaan katkeruus ja kateus ilmenee, nimittäin varmasti ilmenee.

      > § <

      • Anonyymi

        Joo ja ajattele vaimoni itse säästi eläkkeestään rahat, vanha mopo myytiin ensin eripaikkaan, 38.000 bahtia sai siitä, oli hänellä kuumetta uuteen mopoon, minulta ei mennyt bahtiakaan siihen rahaa, tai ostin täyden tankin bensaa, käteismaksu 3.5% alennusta, kortilla maksaen ei alennusta... luottokortti ei kelpaa lainkaan, vaimo maksoi erotuksen kännykällä... pissapoika täytetään ilmaiseksi vai oliks se ensimmäinen öljynvaihto mitä luulet Senssu.


    • Anonyymi

      Myynti = Uskotaan.
      Uuden ostaminen = Ei uskota.
      Hankasalmelleko ostit? = Et ostanut vaan saat lentolippuun rahat tuosta vanhasta kikottimesta.

      Olet humalassa.

      • Anonyymi

        Hauskaa, näin se alkoi Rakkaan kateus ja katkeruus ilmenemään, eikä varmuudella lopu tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa, näin se alkoi Rakkaan kateus ja katkeruus ilmenemään, eikä varmuudella lopu tähän.

        Näin varmaan tapahtuu, mopo on tuossa pihassa, punaiset rekkarit, laitettiin... mopo laitetaan reissun ajaksi taloon sisälle, auto menne erilliseen paikkaa säilytykseen.

        Voi poikarukka ei kukaan osta velkaksi noin pientä ostosta, ja vielä käteisalennus 3.5 prosenttia, 55555


    • Anonyymi

      Hörökorvainen huoralumppunen ei sitten ole hankasalmelle lähdössä.

      • Anonyymi

        Katkeruus saa uusia piirteitä, mitä seuraavaksi.


      • Anonyymi

        Ole resu huoleti se maksoi vain hieman yli 3.500 euroa, tarkoitus oli lähteä suomeen kanssasi, ainakin lentolippu ostettu ja oleskelupa on valmis noudettavaksi lähetystössä, lentoliput ja oleskelulupakin on maksettu.


    • Tuo PCX on kyllä ihan asiallinen "peruspyörä", itse ajoin alkuviikosta ensimmäisen kerran tuolla uusimmalla 160cc versiolla (tuliko tuo uusi kone 2021 vaiko 2022) ennen kuin sain Forzan alle minkä olin alunperinkin varannut.
      Sen mitoitus siinä mielessä jännä, että sopii mielestäni hyvin eripitusille kuskeilleille vaikka onkin "puolinumeroa" vaikkapa Click:ä suuremman oloinen.

      • Anonyymi

        En itse tykkää tuosta kauheasti, mulla on aerox tuo pcx on kuin istuisin lastenistuimessa, ootko kokeillut aeroxia, jos oot hieman pidempi... ainakin minulle pcx on yksinkertaisesti liian pieni.

        Aeroxissa on se huonopuoli että sillä ei mennä kaksipäällä... yksin ajaessa hyvä, kaksin karmea...


      • Anonyymi kirjoitti:

        En itse tykkää tuosta kauheasti, mulla on aerox tuo pcx on kuin istuisin lastenistuimessa, ootko kokeillut aeroxia, jos oot hieman pidempi... ainakin minulle pcx on yksinkertaisesti liian pieni.

        Aeroxissa on se huonopuoli että sillä ei mennä kaksipäällä... yksin ajaessa hyvä, kaksin karmea...

        Tuo PCX:n ajoasento on tosiaan hieman "omaperäinen" ja muistan kun aikoinaan mallilla ensimmäisen kerran ajoin, niin en tykännyt siitä alkuun ollenkaan, mutta sitten parin vuokrauskerran jälkeen aloin tykästymään siihen ja nykyään jos tuota kokoluokkaa otan, niin kyllä PCX on vahvoilla omana valintanaan. Reilu vuosi sitten Cha Am:ssa oli viimeksi tuliterä Airox, on ok. ei valittamista mutta pidän PCX:stä enemmän. Tosin, jos ajaminen on pelkkää autojonojen välissä puikkelehtimista, niin sitten Airox parempi kuin PCX.
        Yamahan NMax on malli mistä en oikein osaa vieläkään sanoa pidänkö vaiko en...


      • santtu_1975X kirjoitti:

        Tuo PCX:n ajoasento on tosiaan hieman "omaperäinen" ja muistan kun aikoinaan mallilla ensimmäisen kerran ajoin, niin en tykännyt siitä alkuun ollenkaan, mutta sitten parin vuokrauskerran jälkeen aloin tykästymään siihen ja nykyään jos tuota kokoluokkaa otan, niin kyllä PCX on vahvoilla omana valintanaan. Reilu vuosi sitten Cha Am:ssa oli viimeksi tuliterä Airox, on ok. ei valittamista mutta pidän PCX:stä enemmän. Tosin, jos ajaminen on pelkkää autojonojen välissä puikkelehtimista, niin sitten Airox parempi kuin PCX.
        Yamahan NMax on malli mistä en oikein osaa vieläkään sanoa pidänkö vaiko en...

        Mutta rehellisesti sanottuna, nuo isommat 300cc Skootterit (Yamaha XMax ja Honda Forza) on kyllä itselleni "lähinnä sydäntä", ovat tarpeeksi isoja ja vakaita sekä tehokkaita pidemmällekkin ajomatkalle, ja tarvittaessa kantavat kaksi henkeä ihan vaivattomasti. Mutta ovat silti hieman ketterämpiä ja helpommin hallittavia "jonopujottelussa" kuin nuo kaikista isoimmat, eli esim. Yamahan TMax 550cc yms.
        Nyt tällä viikolla ajossa oleva uusinta mallia oleva, uudella 350 cc moottorilla varustettu Hondan Forza on kyllä ollut todella mainio ajopeli ja sillä onkin lähemmäs 400km. tullut ajettua.
        https://aijaa.com/tyHKGy


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Mutta rehellisesti sanottuna, nuo isommat 300cc Skootterit (Yamaha XMax ja Honda Forza) on kyllä itselleni "lähinnä sydäntä", ovat tarpeeksi isoja ja vakaita sekä tehokkaita pidemmällekkin ajomatkalle, ja tarvittaessa kantavat kaksi henkeä ihan vaivattomasti. Mutta ovat silti hieman ketterämpiä ja helpommin hallittavia "jonopujottelussa" kuin nuo kaikista isoimmat, eli esim. Yamahan TMax 550cc yms.
        Nyt tällä viikolla ajossa oleva uusinta mallia oleva, uudella 350 cc moottorilla varustettu Hondan Forza on kyllä ollut todella mainio ajopeli ja sillä onkin lähemmäs 400km. tullut ajettua.
        https://aijaa.com/tyHKGy

        400km olet ajanut Forzalla? Minun PCX:llä on ajettu 63000km. Ostin sen melkein uutena vuokraamon mieheltä Pattayalta.

        Pelkästään viimeisellä Chiang Main retkellä Ducatiin kilsoja tuli 2300km. 10 000 kilsaa on mennyt rikki. Se ei ole paljon ottaen huomioon että Alppireissuilla ajoin sellaisen matkan parhaimmillaan kahdessa viikossa.

        2010


      • Anonyymi kirjoitti:

        400km olet ajanut Forzalla? Minun PCX:llä on ajettu 63000km. Ostin sen melkein uutena vuokraamon mieheltä Pattayalta.

        Pelkästään viimeisellä Chiang Main retkellä Ducatiin kilsoja tuli 2300km. 10 000 kilsaa on mennyt rikki. Se ei ole paljon ottaen huomioon että Alppireissuilla ajoin sellaisen matkan parhaimmillaan kahdessa viikossa.

        2010

        +400km/4pv. Phuketissa ihan kohtuullisesti minun mielestäni (ja kahtena ensimmäisenä päivänä PCX:llä tuli se noin 150km. ajoa), kun huominen ajo tulee mukaan pyörän palautuksen yhteydessä kentälle mentäessä, niin noin 600km./7pv. tulee ajettua. Kuinka paljon enemmän sitten pitäisi?


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Mutta rehellisesti sanottuna, nuo isommat 300cc Skootterit (Yamaha XMax ja Honda Forza) on kyllä itselleni "lähinnä sydäntä", ovat tarpeeksi isoja ja vakaita sekä tehokkaita pidemmällekkin ajomatkalle, ja tarvittaessa kantavat kaksi henkeä ihan vaivattomasti. Mutta ovat silti hieman ketterämpiä ja helpommin hallittavia "jonopujottelussa" kuin nuo kaikista isoimmat, eli esim. Yamahan TMax 550cc yms.
        Nyt tällä viikolla ajossa oleva uusinta mallia oleva, uudella 350 cc moottorilla varustettu Hondan Forza on kyllä ollut todella mainio ajopeli ja sillä onkin lähemmäs 400km. tullut ajettua.
        https://aijaa.com/tyHKGy

        Olen ajanut noita 300cc pyöriä verraten paljon, mutta ne on liian isoja, eikä ne oikein sovellu siihen että puikkelehdit phetkasemroadilla, ja yrität päästä lähimpään markettiin, ostamaan maitoa, tuo aerox on minun kokoiselle passeli ja näppärä, tehoakin on riittävästi. tänne mitään tehopyöriä tarvita, ilman niitäkin olet kusessa liiketeessä, kun mopoja tulee jopa suunnasta. Mutta maku asia jokainen tykätköön mistä haluaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen ajanut noita 300cc pyöriä verraten paljon, mutta ne on liian isoja, eikä ne oikein sovellu siihen että puikkelehdit phetkasemroadilla, ja yrität päästä lähimpään markettiin, ostamaan maitoa, tuo aerox on minun kokoiselle passeli ja näppärä, tehoakin on riittävästi. tänne mitään tehopyöriä tarvita, ilman niitäkin olet kusessa liiketeessä, kun mopoja tulee jopa suunnasta. Mutta maku asia jokainen tykätköön mistä haluaa...

        Itselleni tuollainen 300cc skootteri on juuri sopiva "jokapaikanhöylä" ajoon, sillä voi lähteä hieman pidempäänkin reissuun mutta se vielä menee kohtuullisesti "autopujottelussa" (paremmin kuitenkin kuin joku "oikea" moottoripyörä) mutta ei tietenkään ole enään kauhean ketterä siinä.
        Jos ainoa käyttö on s eiskassa käynti ja siinä sitten autojonoissa pujottelu, niin sitten tuollainen hieman isompi skootteri ei tietysti ole se oikein ajopeli siihen.


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Itselleni tuollainen 300cc skootteri on juuri sopiva "jokapaikanhöylä" ajoon, sillä voi lähteä hieman pidempäänkin reissuun mutta se vielä menee kohtuullisesti "autopujottelussa" (paremmin kuitenkin kuin joku "oikea" moottoripyörä) mutta ei tietenkään ole enään kauhean ketterä siinä.
        Jos ainoa käyttö on s eiskassa käynti ja siinä sitten autojonoissa pujottelu, niin sitten tuollainen hieman isompi skootteri ei tietysti ole se oikein ajopeli siihen.

        Mulla on auto pitkiä matkoja varten, päivittäistä mopo ajoa tulee kerralla muutama kymmenen kilsaa kerralla, korkeintaan, yleensä hua hin keskusta koti, marketit, ruokapaikat, nämä kaikki on alle 10 kilsaa kodin piiristä, joskus pitää käydä pääpostissa, sinne on about 10 kilsaa mutta ajamiseen menee joskus puolituntia, mopolla autolla tunti, tai oikeilla tievalinnoilla jolloin matka on pidempiä 15 minsaa,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on auto pitkiä matkoja varten, päivittäistä mopo ajoa tulee kerralla muutama kymmenen kilsaa kerralla, korkeintaan, yleensä hua hin keskusta koti, marketit, ruokapaikat, nämä kaikki on alle 10 kilsaa kodin piiristä, joskus pitää käydä pääpostissa, sinne on about 10 kilsaa mutta ajamiseen menee joskus puolituntia, mopolla autolla tunti, tai oikeilla tievalinnoilla jolloin matka on pidempiä 15 minsaa,

        Noh, perus turistilla/matkailijalla harvemmin on vuokrattuna usempaa menopeliä yhtäaikaa käytössään. Eli yhdellä pitää selvitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on auto pitkiä matkoja varten, päivittäistä mopo ajoa tulee kerralla muutama kymmenen kilsaa kerralla, korkeintaan, yleensä hua hin keskusta koti, marketit, ruokapaikat, nämä kaikki on alle 10 kilsaa kodin piiristä, joskus pitää käydä pääpostissa, sinne on about 10 kilsaa mutta ajamiseen menee joskus puolituntia, mopolla autolla tunti, tai oikeilla tievalinnoilla jolloin matka on pidempiä 15 minsaa,

        Kuka sitä "sun" autoa ajaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sitä "sun" autoa ajaa?

        pääosin vaimoni viimeisen kaksi vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ajanut noita 300cc pyöriä verraten paljon, mutta ne on liian isoja, eikä ne oikein sovellu siihen että puikkelehdit phetkasemroadilla, ja yrität päästä lähimpään markettiin, ostamaan maitoa, tuo aerox on minun kokoiselle passeli ja näppärä, tehoakin on riittävästi. tänne mitään tehopyöriä tarvita, ilman niitäkin olet kusessa liiketeessä, kun mopoja tulee jopa suunnasta. Mutta maku asia jokainen tykätköön mistä haluaa...

        "Olen ajanut noita 300cc pyöriä verraten paljon,"

        - mikä on verraten paljon?


    • Anonyymi

      Huoralumppunen vaihtoon, uusi tilalle. Olisi paljon kannattavampi vaihtokauppa.

    • Anonyymi

      Mityä ihmettä!! Ovat thaimaalaiset kehittäneet sähkökäyttöisen rollaattorin?

    • Anonyymi

      Aikamiehet keskustelee mopokaupoista intopiukeana kuin ikää olisi 14 vuotta ja mopokortti häämöttää. Tuleeko tehopilli Rouva Saarimopedin menopeliin?

      Mutta niinkuin opettajamme aikoinaan sanoin, poikia iästä riippumatta kiinnostaa kaikki mikä kiiltää, kulkee tai pamahtaa.

      Viimeksi kun Saarikääpä kävi Suomessa sairaalareissulla, jäi vuokrat Hua Hinissa maksamatta ja piti vaihtaa kämppää.

      Koirat on viety pohjoiseen ja mopot on myynnissä. Saatko rahat oikein suoraan lentoon vai parilla pompulla "jaloittelet"?

      No, annetaan sen verran armoa että minullakin on PCX. Sama ollut jo kahdeksan vuotta. Mutta sillä ajetaan kioskimatkat lasten kanssa crocsit jalassa. Crocsit ja mopo ovat kansainvälinen toivonsa menettäneen miehen symboli.

      Ei tule ihan äkkiä mieleen kehua sitä muutoin kuin että huomattavan pieniruokainen verrattuna vaikkapa siihen Aeroxiin.

      Multistradakaan ei ole mikään jokapaikan höylä. Vaatii sopivat olosuhteet joissa sen ominaisuuksia voi hyödyntää ja renkaiden kuviointia pitäisi vaihdella maantieltä maastoon, jota ei viitsi tehdä sen takia että käy vähän offailemassa.

      Kun tuo Thaimaan paras moottorirata on lähellä, olisi mukavaa käydä välillä vähän kokeilemassa rata-ajoa useamminkin ja omalla pyörällä.

      Saarihurma heitti hatustaan etten ole käynyt. Kyllä kävin viime vuonnakin Ducatin päivinä kokeilemassa Panigale VR4:sta, maailman tehokkain ja suorituskykyisin sarjavalmisteinen pyörä, 231 hevosta, launch control jne.
      https://www.youtube.com/watch?v=rk4ToPrf2yE&ab_channel=CON404

      Kaksi sekuntia lähdöstä niin Panigale on sadanmetrin kohdalla kun PCX on edennyt 20 metriä. Miehekäs peli mutta ergonomia pitkälle miehelle ei kovin edullinen.

      Toinen asia on se että sellainen harrastus imaisee kokonaisen päivän aina kerrallaan eikä aika kaikkeen riitä.

      2010

      • Anonyymi

        Pistäppä aijaten se sun mobedis ja ducatis samaan kuvaan itsesi kanssa 2010.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistäppä aijaten se sun mobedis ja ducatis samaan kuvaan itsesi kanssa 2010.

        Tuoretta kuvaa kyrvånsyylåltå chiang maista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoretta kuvaa kyrvånsyylåltå chiang maista?

        Samaa sanahelinää arvoltaan hissipieru, 2010:n tarinat on pelkkää haaveilluusiota eikä muuksi muutu avustajansa syylåilevån idiotismeilla.


      • Kyllähän nuo sporttitykit ovat hienoja laitteita, mutta yhdistettynä Thaimaan liikenteeseen niin siinä piilee aina se pieni lisävaaramomentti, joten itse nykyään isoimman osan vuokrauksista "tyydyn" noihin skoottereihin, joiden käyttökelpoisuus on kuitenkin ihan toista luokkaa kuin noiden sporttivehkeiden.

        Ja pakko myöntää että muutaman viimevuoden aikana itsellä on kaksipyöräisten osalta mennyt harraste mielenkiinto ihan toiseen suuntaan kuin polttomoottorivehkeisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa sanahelinää arvoltaan hissipieru, 2010:n tarinat on pelkkää haaveilluusiota eikä muuksi muutu avustajansa syylåilevån idiotismeilla.

        Kyrvånsyylån thaimaa jutut pelkkää sananhelinää


      • Anonyymi

        Kiitos kysymästä vaímoni halusi vaihtaa moponsa uuteen, kun ei tarvinnut edes velkaa vaihtakoon, itsehän sen maksoi.... ei minun massia siihen tarvittu, tuota aerox kulutus juttuasi en ymmärrä, saman se kuluttaa kuin pcx, muuten luottokortti ei kelpaa lainkaan, näihin mopo kauppoihin, vaimoni sai vielä 3.5 % käteisalennuksen mopon loppusummasta, maksoi kännykällä kasikornin tililtä, muutama öljynvaihto tuli hintaan, kypärä ja hondan takki.

        enpä ole epäillyt sinun käymisiäsi, millään muotoa, kai sinä itse tiedät missä olet käynyt, tosin monasti kuvaksi ja kertomasi paikka ei oikein kohtaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kysymästä vaímoni halusi vaihtaa moponsa uuteen, kun ei tarvinnut edes velkaa vaihtakoon, itsehän sen maksoi.... ei minun massia siihen tarvittu, tuota aerox kulutus juttuasi en ymmärrä, saman se kuluttaa kuin pcx, muuten luottokortti ei kelpaa lainkaan, näihin mopo kauppoihin, vaimoni sai vielä 3.5 % käteisalennuksen mopon loppusummasta, maksoi kännykällä kasikornin tililtä, muutama öljynvaihto tuli hintaan, kypärä ja hondan takki.

        enpä ole epäillyt sinun käymisiäsi, millään muotoa, kai sinä itse tiedät missä olet käynyt, tosin monasti kuvaksi ja kertomasi paikka ei oikein kohtaa...

        Koska kyselet aina todisteita tarinoiden liitteeksi, niin näytäpäs nyt sen uuden PCX:n paperit ja takuutodistukset. Voit räpätä siitä tietenkin myös kuvan jossa näkyy että se on uusi. Renkaissa näppylät tallessa esimerkiksi. Onnistuuko sellaiset kuvat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska kyselet aina todisteita tarinoiden liitteeksi, niin näytäpäs nyt sen uuden PCX:n paperit ja takuutodistukset. Voit räpätä siitä tietenkin myös kuvan jossa näkyy että se on uusi. Renkaissa näppylät tallessa esimerkiksi. Onnistuuko sellaiset kuvat?

        Ei ole tarvetta punainen rekkari kertoo sen olevan uusi, käyttämätön, https://aijaa.com/zp7RhM huomaa siellä on vielä toinenkin mopo, minun aerox.
        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarvetta punainen rekkari kertoo sen olevan uusi, käyttämätön, https://aijaa.com/zp7RhM huomaa siellä on vielä toinenkin mopo, minun aerox.
        By NumBall HHN 63v.

        Olikos se 90päivää tms. minkä aikana noiden punaisten ”tilapäiskilpien” tilalle pitäisi hommata ne pysyvät kilvet?


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Olikos se 90päivää tms. minkä aikana noiden punaisten ”tilapäiskilpien” tilalle pitäisi hommata ne pysyvät kilvet?

        Ei tiiä, tiedän tapauksia jossa ne on olleet vuosiakin, kun verot lähtee juoksemaan siitä päivästä kun kilvet vaihdetaan, mopossa on pienet verot, autoissa moninkertaiset, ja vielä vakuutukset... niin thaikut roikuttaa niitä niin pitkälle kuin mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarvetta punainen rekkari kertoo sen olevan uusi, käyttämätön, https://aijaa.com/zp7RhM huomaa siellä on vielä toinenkin mopo, minun aerox.
        By NumBall HHN 63v.

        Ei ole tarvetta koska ette ole ostaneet mitään. Vanha mopo myyty ja vaimo sai vuokralle uudemman siihen saakka kun Hankasalmi kutsuu.
        Minulla oli vuokralla punakilpinen Toyota viikon jolla oli ajettu 18km startatessa. Kuponkiruokaa syövät ryysyläiset ei ostele edes halpoja mopoja uutena varsinkaan jos on maitojunan puksutus jo kuultavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarvetta koska ette ole ostaneet mitään. Vanha mopo myyty ja vaimo sai vuokralle uudemman siihen saakka kun Hankasalmi kutsuu.
        Minulla oli vuokralla punakilpinen Toyota viikon jolla oli ajettu 18km startatessa. Kuponkiruokaa syövät ryysyläiset ei ostele edes halpoja mopoja uutena varsinkaan jos on maitojunan puksutus jo kuultavissa.

        Harhaista lätinää, kuten tavallista oletko kateellinen muutaman tonnin mopolle, vai mistä kommenttisi johtuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaista lätinää, kuten tavallista oletko kateellinen muutaman tonnin mopolle, vai mistä kommenttisi johtuvat.

        Paperit tiskiin niin pyydän kauniisti anteeksi.
        Kukaan ei ole sinulle kateellinen mistään. Poikani mopoauto maksoi viisi kertaa enemmän ja sen vuosivakuutuskin maksaa enemmän kuin mielikuvitusmoposi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paperit tiskiin niin pyydän kauniisti anteeksi.
        Kukaan ei ole sinulle kateellinen mistään. Poikani mopoauto maksoi viisi kertaa enemmän ja sen vuosivakuutuskin maksaa enemmän kuin mielikuvitusmoposi.

        eiköhän tuo todista ihan tarpeeksi, tiedätkö että niin minunkin tyttäreni mopoauto maksoi 2000 luvun puolivälissä maksoi paljon enemmän kuin tämä mopo, oletko vielä kateuden lisäksi katkerakin, eikö ole hienoa kun saat anonyyminä kertoa paljonko mopoauto pojallesi maksoi... ihan hieno saavutus, mielikuvitus lapsesi ja moposi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paperit tiskiin niin pyydän kauniisti anteeksi.
        Kukaan ei ole sinulle kateellinen mistään. Poikani mopoauto maksoi viisi kertaa enemmän ja sen vuosivakuutuskin maksaa enemmän kuin mielikuvitusmoposi.

        Ja tässäkin sinulla tulee taas jäämään luu vetävän käteen, laiffila palstan heikoin lenkki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kysymästä vaímoni halusi vaihtaa moponsa uuteen, kun ei tarvinnut edes velkaa vaihtakoon, itsehän sen maksoi.... ei minun massia siihen tarvittu, tuota aerox kulutus juttuasi en ymmärrä, saman se kuluttaa kuin pcx, muuten luottokortti ei kelpaa lainkaan, näihin mopo kauppoihin, vaimoni sai vielä 3.5 % käteisalennuksen mopon loppusummasta, maksoi kännykällä kasikornin tililtä, muutama öljynvaihto tuli hintaan, kypärä ja hondan takki.

        enpä ole epäillyt sinun käymisiäsi, millään muotoa, kai sinä itse tiedät missä olet käynyt, tosin monasti kuvaksi ja kertomasi paikka ei oikein kohtaa...

        Tokihan vaihdat öljyt itse mopoon, kuten minulle vittuilit. Ettehän ainakaan Hondan merkkiliikkeeseen öljynvaihtoon vie.


      • santtu_1975X kirjoitti:

        Olikos se 90päivää tms. minkä aikana noiden punaisten ”tilapäiskilpien” tilalle pitäisi hommata ne pysyvät kilvet?

        Punaiset kilvet laittaa myyjäliike paikalleen sekä mopoon että autoon. Myyjäliike hoitaa myös rekisteröinnin ja hoitaa normaalit kilvet. Soittaavat sitten myyjäliikkeestä kun kilvet ovat valmiina. Autossa ja mopossa meni sen pari kuukautta kun normaalit kilvet oli asennettavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paperit tiskiin niin pyydän kauniisti anteeksi.
        Kukaan ei ole sinulle kateellinen mistään. Poikani mopoauto maksoi viisi kertaa enemmän ja sen vuosivakuutuskin maksaa enemmän kuin mielikuvitusmoposi.

        PAPERIT TISKIIN ...... HAUSKAA, TODELLAKIN HAUSKAA ... MOPOAUTON PAPERIT TISKIIN ... AVOMEBAN PAPERIT TISKIIN ... Vittumikäidiootti jälleen kerran.

        Paperit tiskiin haaveilluusioista ..... hauskaa, hauskaa, hupaisaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarvetta punainen rekkari kertoo sen olevan uusi, käyttämätön, https://aijaa.com/zp7RhM huomaa siellä on vielä toinenkin mopo, minun aerox.
        By NumBall HHN 63v.

        Missä kaatopaikalla kuva on otettu? Järkyttävän näköistä. Maalaamatonta, mustunutta betonia, ruosteista verkkoaitaa. Hirveän näköinen paikka


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Tokihan vaihdat öljyt itse mopoon, kuten minulle vittuilit. Ettehän ainakaan Hondan merkkiliikkeeseen öljynvaihtoon vie.

        Se nyt kuule AASI on sellainen juttu, että kuten 2010 on kertonut että mobedien huoltajat on Nokinaamoja, eikä kuten hänen seudullaan Formulatallien mekaanikon oloisia siistejä, niin on vaikea löytää ammattihenkilöä joka öljynvaihdon suorittaisi.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Tokihan vaihdat öljyt itse mopoon, kuten minulle vittuilit. Ettehän ainakaan Hondan merkkiliikkeeseen öljynvaihtoon vie.

        No aivan varmasti vien, en ole koskaan vaihtanut ensimmäiseenkään tänne muuttamisen jälkeen mikään laitteen huoltoja tehnyt itse, öljy vaihtoineen maksaa 150 bahtia mopoon, navaraan 2400 bahtia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarvetta punainen rekkari kertoo sen olevan uusi, käyttämätön, https://aijaa.com/zp7RhM huomaa siellä on vielä toinenkin mopo, minun aerox.
        By NumBall HHN 63v.

        Onnea vielä vaimosi uudelle mopolle Numpa.

        Mikä ja kenen on tässä https://aijaa.com/vNE2Ak kuvassa näkyvä punainen Honda?

        Minun mielestäni punainen väri on kauniimpi PCX:ssä kuin tuo mitään sanomaton harmaa, mutta harmaa on kuitenkin parempi kuin musta, joka on miehekkään näyttävä puhtaana, mutta haasteellinen pitää puhtaana / näyttävänä.

        Meillä täällä Chiang Maissa eräs perinne uusiin mopoihin ja laatu moottoripyöriin liittyen ... siitä ehkä myöhemmin ... nyt lahkolaisilla kateuden aihetta ollen jo pariksi päiväksi.

        *#*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea vielä vaimosi uudelle mopolle Numpa.

        Mikä ja kenen on tässä https://aijaa.com/vNE2Ak kuvassa näkyvä punainen Honda?

        Minun mielestäni punainen väri on kauniimpi PCX:ssä kuin tuo mitään sanomaton harmaa, mutta harmaa on kuitenkin parempi kuin musta, joka on miehekkään näyttävä puhtaana, mutta haasteellinen pitää puhtaana / näyttävänä.

        Meillä täällä Chiang Maissa eräs perinne uusiin mopoihin ja laatu moottoripyöriin liittyen ... siitä ehkä myöhemmin ... nyt lahkolaisilla kateuden aihetta ollen jo pariksi päiväksi.

        *#*

        olen kanssasi samaa mieltä punainen on parempi kun tuo harmaa, tuo punainen mopo myytiin elin 38.000 bahtia, siitä oli maksettu 4-5 vuotta sitten 55.000 bahtia, joten ei ole tullut paljon hintaa muutaman vuoden mopoilulle, mielestäni hinta oli paikallaan...

        Nyt oli vaan rajallinen värivalikoima, ei ollut mitään muuta kuin kaksi noita harmaita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen kanssasi samaa mieltä punainen on parempi kun tuo harmaa, tuo punainen mopo myytiin elin 38.000 bahtia, siitä oli maksettu 4-5 vuotta sitten 55.000 bahtia, joten ei ole tullut paljon hintaa muutaman vuoden mopoilulle, mielestäni hinta oli paikallaan...

        Nyt oli vaan rajallinen värivalikoima, ei ollut mitään muuta kuin kaksi noita harmaita..

        eilen toiseen liikkeeseen 38.000 bahtia, mikä oli mielestäni hyvä hinta, vielä puoli vuotta sitten siitä tarjottiin samaisesta liikkeestä 25.000 bahtia, sillä oli ajettu tuossa 30.000 kilsan kieppeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eilen toiseen liikkeeseen 38.000 bahtia, mikä oli mielestäni hyvä hinta, vielä puoli vuotta sitten siitä tarjottiin samaisesta liikkeestä 25.000 bahtia, sillä oli ajettu tuossa 30.000 kilsan kieppeillä.

        Wautsi wauu tuut tuut ... aurinko pimeni juuri Pattayn Savossa ... hyvät kaupat teit!

        Puolessa vuodessa teit 14.000 bahtin voiton, ei paha kun suhteuttaa keskimääräisiin kuukausiansioihin. Laskin nopeasti päässä että tuollahan saisi ostettua yli 370 tölkkiä turrejen suosikki olutta täällä Chiang Maissa... minkä hinta 33 -35 bahtia... ja jos tukusta pystyy ostamaan kuten me, niin aika monta tölkkiä enemmin.

        Taas iski katkera kateellisuus lahkolaisiin Pattayan Savossa 55555

        < § >


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wautsi wauu tuut tuut ... aurinko pimeni juuri Pattayn Savossa ... hyvät kaupat teit!

        Puolessa vuodessa teit 14.000 bahtin voiton, ei paha kun suhteuttaa keskimääräisiin kuukausiansioihin. Laskin nopeasti päässä että tuollahan saisi ostettua yli 370 tölkkiä turrejen suosikki olutta täällä Chiang Maissa... minkä hinta 33 -35 bahtia... ja jos tukusta pystyy ostamaan kuten me, niin aika monta tölkkiä enemmin.

        Taas iski katkera kateellisuus lahkolaisiin Pattayan Savossa 55555

        < § >

        Sairas on rakkaan mieli kun täytyy esiintyä toisena kuin on, no mieltymykset kullakin.


    • Anonyymi

      Ei ole kauaa kun rouva kirosi kaaliannosta ja sanoi joutuvansa menemään töihin ettei tarvi sitä paskaa syödä. Lähti pohjoiseen että saa ruokaa
      Pasanen ei tiennyt milloin vaimo palaa, kertoi laittaneensa lisää rahaa vaimolle.
      Nyt tämä sama vaimo ostelee uusia vespoja ennen Hankasalmelle muuttoa? Jep jep 🤔🫢😁😅🤣

      • Anonyymi

        Ilmeisesti tulkintasi kaalin ja paskansyömisestä ei osunut kohdalleen lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti tulkintasi kaalin ja paskansyömisestä ei osunut kohdalleen lainkaan.

        Ai niin anteeksi, sehän olikin "erikoisperunaa jota löytyy tietyistä kaupoista jos osaa etsiä".
        Näin kerroit siitä kaalista. Siinä on sitten säästynyt moporahat kun on käyty sukulaisten luona syömässä ja kerätty rahaa mopolippaaseen. Vakavasti puhuttuna tuossa tarinassasi ei ole mitään järkeä. Tarinan mukaan teillä on vähän ajetut Forza, Aerox ja PCX. Huollettuja huolettomia kulkuneuvoja. Lisäksi teillä on Navara pickuppi. Kahdella sairaseläkeläisellä joista toinen ei aja niillä ollenkaan kun ei ole enää voimassaolevaa ajokorttiakaan.

        Vaimollasi on siis neljä kulkuneuvoa. Näistä neljästä sitten makselette vakuutukset ja huollot, vaikka periaatteessa ette tarvitse mitään muuta kuin korkeintaan sen Navaran ja vaimon vanhan PCX:n. Kukaan ei tuossa elämäntilanteessa lähde vaihtamaan uuteen mitään jos vaimo on oikeasti lähdössä sinne Hankasalmelle mukaan.

        Tällaista on Pasanen sellainen kuin logiikka. Voit katsoa googlesta mitä se tarkoittaa.
        Vastakohta on epälooginen. Samaa epälogiikkaa on "Tapsan" tarinoissa. Rahaa ei ole juuri ollenkaan mutta päätti alkaa asua kahdessa maassa yhtä aikaa ihan ykskaks. Huihai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin anteeksi, sehän olikin "erikoisperunaa jota löytyy tietyistä kaupoista jos osaa etsiä".
        Näin kerroit siitä kaalista. Siinä on sitten säästynyt moporahat kun on käyty sukulaisten luona syömässä ja kerätty rahaa mopolippaaseen. Vakavasti puhuttuna tuossa tarinassasi ei ole mitään järkeä. Tarinan mukaan teillä on vähän ajetut Forza, Aerox ja PCX. Huollettuja huolettomia kulkuneuvoja. Lisäksi teillä on Navara pickuppi. Kahdella sairaseläkeläisellä joista toinen ei aja niillä ollenkaan kun ei ole enää voimassaolevaa ajokorttiakaan.

        Vaimollasi on siis neljä kulkuneuvoa. Näistä neljästä sitten makselette vakuutukset ja huollot, vaikka periaatteessa ette tarvitse mitään muuta kuin korkeintaan sen Navaran ja vaimon vanhan PCX:n. Kukaan ei tuossa elämäntilanteessa lähde vaihtamaan uuteen mitään jos vaimo on oikeasti lähdössä sinne Hankasalmelle mukaan.

        Tällaista on Pasanen sellainen kuin logiikka. Voit katsoa googlesta mitä se tarkoittaa.
        Vastakohta on epälooginen. Samaa epälogiikkaa on "Tapsan" tarinoissa. Rahaa ei ole juuri ollenkaan mutta päätti alkaa asua kahdessa maassa yhtä aikaa ihan ykskaks. Huihai.

        Josko Pasanen on kuallu, ja lumppunen törsää leskeneläkettään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Josko Pasanen on kuallu, ja lumppunen törsää leskeneläkettään?

        Sitähän se vaimo on ainakin odottanut. Ei muuten olisi jaksanut, ei edes etänä.
        Kaatopaikalta olisi hyvä päästä pois jonnekin ihmisten ilmoille heti aluksi ja syödä hyvin. Vaimonsa pukeutuu kuin syrjäseudun kadunlakaisija. Mitä ihmettä hän tekee kasvomaskilla kotipihalla?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Saarituppi kertoili ettei ole eroa Aeroxin ja PCX:n polttoainekulutuksella. Ei ole suurta eroa per kilometri mutta voimassa on.

      Nämä innokkaat mopomiehet eivät sitten kukaan tienneet että uudet PCX:t on hybridejä. Siellä on 48 voltin lisäakku sähkömoottorille, joka latautuu ajettaessa.

      Ajoavustin varaa erilliseen järjestelmään virtaa, jota käytetään käynnistykseen ja jos valitaan sporttiajo, niin se luovuttaa voimaa myös kiihdytykseen. Uudet on kovia kiihtymään mopoiksi.

      PCX starttaa sähkömoottorilla ja kiihdytyksessä ACG avustaa neljä ensimmäistä sekuntia kiihtyvyyttä. Aerox jää valoissa seisomaan.

      Hondalla pääsee noin 45 kilometriä litralla ja saa painaa sitä kaasua ihan reippaasti juurikin tuon sähkön ansiosta. Hienoa kehitystä. Kai se on vaihdettava tuo rakas mopo minunkin uudempaan.

      2010

      • Anonyymi

        Kiitos kun kerroit, en ole tietoinen asiasta, pitää tarkastaa pitääkö paikkaansa, minua ei toisaalta hirveästi jääkö aerox valoissa kun juuri ne valot voivat olla hyvinkin vaarallisia... mutta kiitos kun kerroit, aloitan kysymällä vaimolta, hänelle eilen opetettiin tuon mopon perustoiminnot, ei sinun kannata kateuden takia vaihtaa jos vaimosi mopo on huonompi, muuten melkoinen määrä 63.000 kerroit ajetuin sillä ei ole jälleenmyynti arvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun kerroit, en ole tietoinen asiasta, pitää tarkastaa pitääkö paikkaansa, minua ei toisaalta hirveästi jääkö aerox valoissa kun juuri ne valot voivat olla hyvinkin vaarallisia... mutta kiitos kun kerroit, aloitan kysymällä vaimolta, hänelle eilen opetettiin tuon mopon perustoiminnot, ei sinun kannata kateuden takia vaihtaa jos vaimosi mopo on huonompi, muuten melkoinen määrä 63.000 kerroit ajetuin sillä ei ole jälleenmyynti arvoa.

        EIvät ole kaikki hydrid malleja, tuon on vuoden 2024 malli, eikä siinä ole sähkömoottoria.,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun kerroit, en ole tietoinen asiasta, pitää tarkastaa pitääkö paikkaansa, minua ei toisaalta hirveästi jääkö aerox valoissa kun juuri ne valot voivat olla hyvinkin vaarallisia... mutta kiitos kun kerroit, aloitan kysymällä vaimolta, hänelle eilen opetettiin tuon mopon perustoiminnot, ei sinun kannata kateuden takia vaihtaa jos vaimosi mopo on huonompi, muuten melkoinen määrä 63.000 kerroit ajetuin sillä ei ole jälleenmyynti arvoa.

        Varmasti on ajettu, onhan se ajanu 200.000 tuhatta myös moottoripyörillään.

        Yksi ongelma vain, ei koskaan valokuvaa, pelkkiä sanoja vain.

        Hauskaa ... moottoripyörän ja avomersun omistajan mopossa 63.000 kilsaa mittarissa, aikamoinen on huristelemaan tämä "Turhia kilometrejä" matka-ajoillaan kun ei polkupyöräile hiilikuituisellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EIvät ole kaikki hydrid malleja, tuon on vuoden 2024 malli, eikä siinä ole sähkömoottoria.,

        Kyllä pitäisi olla. Starttimoottori on sähkömoottori ja vuoden 2018 jälkeen sähköavusteisuutta on käytetty PCX:n voimansiirrossa joka tuo sen hybridi-statuksen.
        https://www.youtube.com/watch?v=_PJTYHe_0qQ&ab_channel=GoMotoShow


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://youtu.be/_PJTYHe_0qQ?t=60
        Tuossa kohtaa kerrotaan paljonko sähköavusteisuus antaa lisää tehoa ja vääntöä 3000 kierroksen kohdalla.

        MUISTIN VIRKISTÄMISEKSI ........................

        Aikamiehet keskustelee mopokaupoista intopiukeana kuin ikää olisi 14 vuotta ja mopokortti häämöttää. Tuleeko tehopilli Rouva Saarimopedin menopeliin?

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUISTIN VIRKISTÄMISEKSI ........................

        Aikamiehet keskustelee mopokaupoista intopiukeana kuin ikää olisi 14 vuotta ja mopokortti häämöttää. Tuleeko tehopilli Rouva Saarimopedin menopeliin?

        2010

        Pattayalla on paraikaa asiallisen oloisia heppuja pitkillä lomillaan, jotka on laittaneet hyviä kuvia ja tilannekatsauksia, kertoen juuri siitä mitä palstan otsikko vaatii.
        On kornia että Pasanen käy heidän kimppuunsa kuin vesikauhuinen koira, ikäänkuin he olisi vanhoja vihollisiaan. Omaksi vastineeksi Pasanen alkaa heittää legendaa Hua Hinista vaimon skootterikaupoista ja se on ihan ok? Hua Hinin mopokaupat eivät kuulu tänne Pattayan palstalle. Normaalejahan nuo mopokaupat on eikä tuossa puhuta kuin tuhannen euron välirahasta, mikäli vanhasta on saanut vielä päälle 30.000 THB.
        Pasanen ei myöskään tiennyt skootterin ominaisuuksista. Vielä oudomman tuosta kaupasta tekee se että jos Rouva Pasanen on lähdössä mukaan Hankasalmelle, sitä rahaa tarvitaan siellä ja matkaan. Miksi ostaa seisomaan uusi skootteri kun ei ole hajuakaan tullaanko sieltä takaisin ikinä?

        Heitän oman arvioni. Rouva ei ole lähdössä Hankasalmelle, mopokauppa on todellinen, mutta Pasasella ei ole siihen muuta kuin sivustaseuraajan rooli. Mitä kummaa on tapahtunut rouvan oikealle kädelle kuvassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pattayalla on paraikaa asiallisen oloisia heppuja pitkillä lomillaan, jotka on laittaneet hyviä kuvia ja tilannekatsauksia, kertoen juuri siitä mitä palstan otsikko vaatii.
        On kornia että Pasanen käy heidän kimppuunsa kuin vesikauhuinen koira, ikäänkuin he olisi vanhoja vihollisiaan. Omaksi vastineeksi Pasanen alkaa heittää legendaa Hua Hinista vaimon skootterikaupoista ja se on ihan ok? Hua Hinin mopokaupat eivät kuulu tänne Pattayan palstalle. Normaalejahan nuo mopokaupat on eikä tuossa puhuta kuin tuhannen euron välirahasta, mikäli vanhasta on saanut vielä päälle 30.000 THB.
        Pasanen ei myöskään tiennyt skootterin ominaisuuksista. Vielä oudomman tuosta kaupasta tekee se että jos Rouva Pasanen on lähdössä mukaan Hankasalmelle, sitä rahaa tarvitaan siellä ja matkaan. Miksi ostaa seisomaan uusi skootteri kun ei ole hajuakaan tullaanko sieltä takaisin ikinä?

        Heitän oman arvioni. Rouva ei ole lähdössä Hankasalmelle, mopokauppa on todellinen, mutta Pasasella ei ole siihen muuta kuin sivustaseuraajan rooli. Mitä kummaa on tapahtunut rouvan oikealle kädelle kuvassa?

        Minusta on erittäin kornia että yksikään Pattayan rakas ei sanaa vaihda asiallisten heppujen kanssa, vaan alituiseen aiheena on Pasanen.

        Pasanen tänään, Pasanen huomenna ja Pasanen iankaikkisesti.

        Miksi Pasasen vaimo on ostanu mopon?

        Miksi joku on sivustaseuraaja Pasasille?

        Miksi, miksi, miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on erittäin kornia että yksikään Pattayan rakas ei sanaa vaihda asiallisten heppujen kanssa, vaan alituiseen aiheena on Pasanen.

        Pasanen tänään, Pasanen huomenna ja Pasanen iankaikkisesti.

        Miksi Pasasen vaimo on ostanu mopon?

        Miksi joku on sivustaseuraaja Pasasille?

        Miksi, miksi, miksi?

        Sinä olet Pasasen sihteeri, fani, satujensa puolustaja, neuvonantaja, adjutantti, puheenaiheen vaihtaja hänen puolestaan, kirjanpitäjä, komppaaja, keskustelukumppani ja paljon muuta. Muille vaan vittuilet. Missä oma elämäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti on ajettu, onhan se ajanu 200.000 tuhatta myös moottoripyörillään.

        Yksi ongelma vain, ei koskaan valokuvaa, pelkkiä sanoja vain.

        Hauskaa ... moottoripyörän ja avomersun omistajan mopossa 63.000 kilsaa mittarissa, aikamoinen on huristelemaan tämä "Turhia kilometrejä" matka-ajoillaan kun ei polkupyöräile hiilikuituisellaan.

        Onko muistisi taas siellä narikassa huollossa missä on kamerasikin? Viime vuoden Ducati- retkeltä julkaisin ainakin puolitusinaa kuvaa josta keksit minulle nimen pellenaama, kun en sitä sumentanut.

        Etkö mukamas muista enää? Tämänkin suomikoosteen olen laittanut aiemmin. Siinä on minun 97- hankkima Fireblade ensimmäisen talomme autotallin edustalla.

        Siinä on myös samaisen tallin edustalla (katso laatoitusta) Hayabusa ja kuva on päiväyksellä varustettu. Sylissäni on tuolloin 8 kuukautta vanha poikani ja takana istuu nelivuotias esikoiseni.

        Kuvat on otettu valokuvista. Vaimo lähetti poikani mukana 11 kansiollista vanhoja kuvia, joiden joukosta nämäkin on poimittu.

        Viimeinen kuva on viimeisimmästä pyörästä joka minulla oli Suomessa. Gixeri 1000R.

        En ole pyöriä koskaan ostanut nurkkiin lojumaan, vaan niillä on ajettu. Ducatilla aika säälittävän vähän, mutta elämässä on prioriteetteja.

        Pattayalla ajoin käytännössä joka päivä PCX:llä kauppamatkat, usein myös retket Bang Sarayhin ja myös golfkentälle, jossa golfbägi oli säilytyksessä.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko muistisi taas siellä narikassa huollossa missä on kamerasikin? Viime vuoden Ducati- retkeltä julkaisin ainakin puolitusinaa kuvaa josta keksit minulle nimen pellenaama, kun en sitä sumentanut.

        Etkö mukamas muista enää? Tämänkin suomikoosteen olen laittanut aiemmin. Siinä on minun 97- hankkima Fireblade ensimmäisen talomme autotallin edustalla.

        Siinä on myös samaisen tallin edustalla (katso laatoitusta) Hayabusa ja kuva on päiväyksellä varustettu. Sylissäni on tuolloin 8 kuukautta vanha poikani ja takana istuu nelivuotias esikoiseni.

        Kuvat on otettu valokuvista. Vaimo lähetti poikani mukana 11 kansiollista vanhoja kuvia, joiden joukosta nämäkin on poimittu.

        Viimeinen kuva on viimeisimmästä pyörästä joka minulla oli Suomessa. Gixeri 1000R.

        En ole pyöriä koskaan ostanut nurkkiin lojumaan, vaan niillä on ajettu. Ducatilla aika säälittävän vähän, mutta elämässä on prioriteetteja.

        Pattayalla ajoin käytännössä joka päivä PCX:llä kauppamatkat, usein myös retket Bang Sarayhin ja myös golfkentälle, jossa golfbägi oli säilytyksessä.

        2010

        Ai niin muistatko kun mainitsin että meillä oli Mi16 Pösö? Sen keula pilkistää tallin takaa kuvassa.

        Seuraava projekti on pyytää exää muuntamaan tärkeimmät VHS-kasetit dataksi, ennenkuin ne nauhat kuivuu lopullisesti. Siellä on matskua alppeja myöten ja myös Muay Thai- matseja 90- luvulta joita ei ole missään muualla.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko muistisi taas siellä narikassa huollossa missä on kamerasikin? Viime vuoden Ducati- retkeltä julkaisin ainakin puolitusinaa kuvaa josta keksit minulle nimen pellenaama, kun en sitä sumentanut.

        Etkö mukamas muista enää? Tämänkin suomikoosteen olen laittanut aiemmin. Siinä on minun 97- hankkima Fireblade ensimmäisen talomme autotallin edustalla.

        Siinä on myös samaisen tallin edustalla (katso laatoitusta) Hayabusa ja kuva on päiväyksellä varustettu. Sylissäni on tuolloin 8 kuukautta vanha poikani ja takana istuu nelivuotias esikoiseni.

        Kuvat on otettu valokuvista. Vaimo lähetti poikani mukana 11 kansiollista vanhoja kuvia, joiden joukosta nämäkin on poimittu.

        Viimeinen kuva on viimeisimmästä pyörästä joka minulla oli Suomessa. Gixeri 1000R.

        En ole pyöriä koskaan ostanut nurkkiin lojumaan, vaan niillä on ajettu. Ducatilla aika säälittävän vähän, mutta elämässä on prioriteetteja.

        Pattayalla ajoin käytännössä joka päivä PCX:llä kauppamatkat, usein myös retket Bang Sarayhin ja myös golfkentälle, jossa golfbägi oli säilytyksessä.

        2010

        Ai niin se kuva https://ibb.co/DbBMtXJ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko muistisi taas siellä narikassa huollossa missä on kamerasikin? Viime vuoden Ducati- retkeltä julkaisin ainakin puolitusinaa kuvaa josta keksit minulle nimen pellenaama, kun en sitä sumentanut.

        Etkö mukamas muista enää? Tämänkin suomikoosteen olen laittanut aiemmin. Siinä on minun 97- hankkima Fireblade ensimmäisen talomme autotallin edustalla.

        Siinä on myös samaisen tallin edustalla (katso laatoitusta) Hayabusa ja kuva on päiväyksellä varustettu. Sylissäni on tuolloin 8 kuukautta vanha poikani ja takana istuu nelivuotias esikoiseni.

        Kuvat on otettu valokuvista. Vaimo lähetti poikani mukana 11 kansiollista vanhoja kuvia, joiden joukosta nämäkin on poimittu.

        Viimeinen kuva on viimeisimmästä pyörästä joka minulla oli Suomessa. Gixeri 1000R.

        En ole pyöriä koskaan ostanut nurkkiin lojumaan, vaan niillä on ajettu. Ducatilla aika säälittävän vähän, mutta elämässä on prioriteetteja.

        Pattayalla ajoin käytännössä joka päivä PCX:llä kauppamatkat, usein myös retket Bang Sarayhin ja myös golfkentälle, jossa golfbägi oli säilytyksessä.

        2010

        Todellako luulet että joku muistelee sinun laittamiasi kuvia.
        Unohdit shopperisi.
        Sanoja viljelet vaan koska sulla ei ole mitään kuvaa nykyisistä haaveilluusioistasi.
        Sinä et ole mitään muuta kuin omien haaveittesi tulos ja mielisairauttasi uskot itsekin niihin ja pönkität itseäsi vielä omilla klooneillasi.
        Kaiken lisäksi olet internetin kovanaamaisin tyttö olosuhteistasi puskahuudellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin se kuva https://ibb.co/DbBMtXJ

        Noista superpyöristä kaikki on historiallisia merkkipaaluja.

        Firebladella on voitettu eniten Man- saarten kisoja ja Superbike- kisoja, Hayabusa oli eka pyörä joka kulki vakiona yli 300kmh ja eka pyörä joka alitti 3 sekuntia nollasta sataan.

        Suzuki GSX-R1000 rikkoi kaikki ennätykset monena vuonna saapuessaan markkinoille. Ylivoimainen teho/painosuhde. Nostaa keulaa vielä 120kmh vauhdissa halutessa.

        Sinun mopedihistoriasi on aika vaatimaton. Kerroit harjoitelleesi Thaimaassa ekaa kertaa mopolla ajoa parkkipaikalla Honda Wavella. Sinuna en alkaisi minua neuvomaan motorismissa.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noista superpyöristä kaikki on historiallisia merkkipaaluja.

        Firebladella on voitettu eniten Man- saarten kisoja ja Superbike- kisoja, Hayabusa oli eka pyörä joka kulki vakiona yli 300kmh ja eka pyörä joka alitti 3 sekuntia nollasta sataan.

        Suzuki GSX-R1000 rikkoi kaikki ennätykset monena vuonna saapuessaan markkinoille. Ylivoimainen teho/painosuhde. Nostaa keulaa vielä 120kmh vauhdissa halutessa.

        Sinun mopedihistoriasi on aika vaatimaton. Kerroit harjoitelleesi Thaimaassa ekaa kertaa mopolla ajoa parkkipaikalla Honda Wavella. Sinuna en alkaisi minua neuvomaan motorismissa.

        2010

        Muistutan myös siitä että minulla oli 350 kuutioinen Honda jo 13 vuotiaana ja 15 vuotiaana Suzuki RM 125cc. Ajokokemusta läytyy siis 43 vuoden takaa. Sitä ennenkin olin jo ajellut velipojan mopoilla.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistutan myös siitä että minulla oli 350 kuutioinen Honda jo 13 vuotiaana ja 15 vuotiaana Suzuki RM 125cc. Ajokokemusta läytyy siis 43 vuoden takaa. Sitä ennenkin olin jo ajellut velipojan mopoilla.

        2010

        Tässäpä vielä TM artikkeli Gixeristä. On VÄHÄN eri juttu kuin homopoikien mopedit.
        https://tekniikanmaailma.fi/suzuki-gsx-r-1000-vain-isoille-pojille/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistutan myös siitä että minulla oli 350 kuutioinen Honda jo 13 vuotiaana ja 15 vuotiaana Suzuki RM 125cc. Ajokokemusta läytyy siis 43 vuoden takaa. Sitä ennenkin olin jo ajellut velipojan mopoilla.

        2010

        No mutta voi hurjaa mikä motorisikokemus motoristilla joka vahingossa hoksasi espanjassa miten moottoripyörää ohjataan, nuo jutut uppoaa ihan wuuf ja ooh Esson baarissa amislaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistutan myös siitä että minulla oli 350 kuutioinen Honda jo 13 vuotiaana ja 15 vuotiaana Suzuki RM 125cc. Ajokokemusta läytyy siis 43 vuoden takaa. Sitä ennenkin olin jo ajellut velipojan mopoilla.

        2010

        13 vuotias 43 vuotta sitten, siis nyt 56 vuotias isukki jolla ei ole ollut vielä aikaa viettää isä-lapsi viikonloppua, kun on muita kiireitä, kuten suomi24 ja muuttuvien elämänkertojensa julkaisu muun päänaukomisen ohella.
        Joo osta uusi mopo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäpä vielä TM artikkeli Gixeristä. On VÄHÄN eri juttu kuin homopoikien mopedit.
        https://tekniikanmaailma.fi/suzuki-gsx-r-1000-vain-isoille-pojille/

        Tekniikan maailmassa on myös opastusta miten "Isot" pojat ohjaa moottoripyörää, kuin myös taulukot jarrutusmatkoista .... takapyörä metrin ilmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekniikan maailmassa on myös opastusta miten "Isot" pojat ohjaa moottoripyörää, kuin myös taulukot jarrutusmatkoista .... takapyörä metrin ilmassa.

        Hei Tyttö, miksi superpyöriesi jalkatallien alla on ollu ne tapit, entä miksi kun muut superpyöräilijät on kiinnostuneita myös edes joskus harjoittelemaan radalla aiheuttaen naarmuja polvitoppauksiin, niin sinä et .... ai niin tosiaan, sinähän tiedät kaikesta kaiken ja olet kaiken kokenut kokematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Tyttö, miksi superpyöriesi jalkatallien alla on ollu ne tapit, entä miksi kun muut superpyöräilijät on kiinnostuneita myös edes joskus harjoittelemaan radalla aiheuttaen naarmuja polvitoppauksiin, niin sinä et .... ai niin tosiaan, sinähän tiedät kaikesta kaiken ja olet kaiken kokenut kokematta.

        Kommenttisi on aina etukäteen tiedossa. Seuraava vaihe on kun alat epäilemään kuvien aitoutta.

        Siksipä otinkin sinulle kuvan Lahti Muay Thai- shortseista, jotka ovat tallessa muiden aiheeseen liittyvien muistoesineiden kanssa. https://ibb.co/TYF69Wk

        Katsopas kun samat shortsit löytyy jalasta tuossa Hayabusa- kuvassa.

        Rakas pikkuinen kun 80- luvulla ei ollut mitään ajokursseja eikä moottoriratoja jossa olisi voinut käydä "kurssilla". Itse piti opetella ajamaan.

        Tietäisit tuon jos olisit motoristi. Minä osasin ajaa isoilla prätkillä jo ennenkuin sain ajokortin.

        Olisikohan 94- vuonna kun autokoulussa alettiin järjestämään isoille pyörille ajokokeita ja samoihin aikoihin yksityiset tahot alkoi niitä pitämään ja muodostui MP-seuroja.

        Minä olin tuolloin käynyt jo viidesti Alpeilla ja ne oli aina noin 5 viikon retkiä. Siinä poika kertyy ajokokemusta. Onnettomuuksia 0kpl isoilla pyörillä. Mopoilla lapsena kyllä.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttisi on aina etukäteen tiedossa. Seuraava vaihe on kun alat epäilemään kuvien aitoutta.

        Siksipä otinkin sinulle kuvan Lahti Muay Thai- shortseista, jotka ovat tallessa muiden aiheeseen liittyvien muistoesineiden kanssa. https://ibb.co/TYF69Wk

        Katsopas kun samat shortsit löytyy jalasta tuossa Hayabusa- kuvassa.

        Rakas pikkuinen kun 80- luvulla ei ollut mitään ajokursseja eikä moottoriratoja jossa olisi voinut käydä "kurssilla". Itse piti opetella ajamaan.

        Tietäisit tuon jos olisit motoristi. Minä osasin ajaa isoilla prätkillä jo ennenkuin sain ajokortin.

        Olisikohan 94- vuonna kun autokoulussa alettiin järjestämään isoille pyörille ajokokeita ja samoihin aikoihin yksityiset tahot alkoi niitä pitämään ja muodostui MP-seuroja.

        Minä olin tuolloin käynyt jo viidesti Alpeilla ja ne oli aina noin 5 viikon retkiä. Siinä poika kertyy ajokokemusta. Onnettomuuksia 0kpl isoilla pyörillä. Mopoilla lapsena kyllä.

        2010

        Autokouluissa ei opetettu, ei niin, mutta tietotaidot siirtyy kokeneilta kokemattomille lähes millä tahansa osa-alueella, tosin ei sinun tavallasi kun ainoa käyttäytymismallisi on itsesi ylistäminen.

        En viitsi jauhaa samaa kanssasi Tyttö2010Neitinen, me elämme nykyhetkeä mutta sinä nuoruuttasi uskoen bimbo siihen vielä itsekin .... "Homopoikien" jepjep sulle taitaa olla kaikki kulkuneuvot seksuaalissidonnaisia, jopa kottikärrysi, liekö jo sähköavusteinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellako luulet että joku muistelee sinun laittamiasi kuvia.
        Unohdit shopperisi.
        Sanoja viljelet vaan koska sulla ei ole mitään kuvaa nykyisistä haaveilluusioistasi.
        Sinä et ole mitään muuta kuin omien haaveittesi tulos ja mielisairauttasi uskot itsekin niihin ja pönkität itseäsi vielä omilla klooneillasi.
        Kaiken lisäksi olet internetin kovanaamaisin tyttö olosuhteistasi puskahuudellen.

        Sinä muistelet ja olet tallennellutkin kuviani sekä muokannut niitä.

        Ducatista on yli tusinan kuvaa nähty täällä. Sinulla vaan on valikoiva muisti silloin kateuden peikko hiipii sairaaseen mieleesi. Usein et kykene kommunikoimaan aikoihin, koska toisten omaisuus järkyttää sinua.

        Vai että "Shopperi"? Siellä oikein emämotoristi kertoo motskarityypeistä asiantuntevasti.
        Onko kyseessä euroshopperi vai mikä?

        Jos tarkoita chopperia niin minulla oli vuokralla Pattayalla monet kerrat sama Vulcan 1700cc samalta kaverilta keneltä ostin PCX:n. Mukava pyörä ja siitä muistona palovammat.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellako luulet että joku muistelee sinun laittamiasi kuvia.
        Unohdit shopperisi.
        Sanoja viljelet vaan koska sulla ei ole mitään kuvaa nykyisistä haaveilluusioistasi.
        Sinä et ole mitään muuta kuin omien haaveittesi tulos ja mielisairauttasi uskot itsekin niihin ja pönkität itseäsi vielä omilla klooneillasi.
        Kaiken lisäksi olet internetin kovanaamaisin tyttö olosuhteistasi puskahuudellen.

        Puskahuutelusta puheenollen, kerroit huomaamattasi taasen olevasi Saarisairas ja ihan tyhmyyttäsi, sillä Senssu ei ole esitellyt itseään sen enempää kuin minäkään.

        Olet erittäin, erittäin, erittäin pahasti päästäsi pimahtanut ja Hankasalmen terveydenhuolto saa sinusta aivan helvetinmoisen harmin.

        Selvisi nyt samalla se että vaimosi ei ole lähdössä Suomeen.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autokouluissa ei opetettu, ei niin, mutta tietotaidot siirtyy kokeneilta kokemattomille lähes millä tahansa osa-alueella, tosin ei sinun tavallasi kun ainoa käyttäytymismallisi on itsesi ylistäminen.

        En viitsi jauhaa samaa kanssasi Tyttö2010Neitinen, me elämme nykyhetkeä mutta sinä nuoruuttasi uskoen bimbo siihen vielä itsekin .... "Homopoikien" jepjep sulle taitaa olla kaikki kulkuneuvot seksuaalissidonnaisia, jopa kottikärrysi, liekö jo sähköavusteinen.

        Mitkä tietotaidot on kyseessä ja kuka se kokenut oikein sitten oli, kun koko kaupungissa ei ollut kuin muutama iso pyörä ja ne oli rämäpäiden omistamia jotka ajoi keskustan halki kahtasataa?

        Heiltäkö olisin kysynyt että miten sä hei ton teet? He olisi vastanneet että painat ihan vitusti vaan kaasua. Kyllä se sinun vastaohjauksesi oli käytössä jo mopoillessa ja se on sama kutsuttiinko sitä sillä nimellä vai ei.

        Vain ajokokemus tuo ajokokemusta, eikä sellaista saa millään kusisella radalla käymällä viisi kertaa viisi minuuttia huomioliivi päällä jarruttelemassa. Se perstuntuma tulee vain ajamalla ja paljon.

        Sille on syynsä etten ole joutunut onnettomuuksiin. Ennakoin äärimmäisen paljon ja etsin aina tyhjän kohdan tieltä, enkä mene sokkona mihinkään vauhdilla.

        Muistan jokaisen virheen jonka olen tehnyt vuosikymmenten aikana prätkän sarvissa ja ottanut niistä kaikista opiksi.

        Thaimaassa oli pakko opetella uusien yllätysten kautta kun arvaamattomia kuljettajia on paljon enemmän liikenteessä kuin Suomessa tai Euroopassa muualla.

        Siksi muihin on pidettävä mahdollisuuksien mukaan etäisyyttä jotta ehtii toimia.

        Sille on myös syynsä miksi sinä Paksupää et ole koskaan ajanut isolla pyörällä: -Se olisi itsemurha. Et selviäisi kilometriäkään varsinkaan liikenteessä.

        2010

        PS: Nyt riittää jauhaminen taas vähäksi aikaa. Olet toivoton mikä toivoton. Aivan menetetty tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUISTIN VIRKISTÄMISEKSI ........................

        Aikamiehet keskustelee mopokaupoista intopiukeana kuin ikää olisi 14 vuotta ja mopokortti häämöttää. Tuleeko tehopilli Rouva Saarimopedin menopeliin?

        2010

        Vaimoni ei ole tiennyt sellaisen mopon olemassa olossa mitään kuten en minäkään, enkä ole ostanut mitään mopoa, vaimoni on itse ostanut moponsa eikä minulla ole siihen mitään osaa...
        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttisi on aina etukäteen tiedossa. Seuraava vaihe on kun alat epäilemään kuvien aitoutta.

        Siksipä otinkin sinulle kuvan Lahti Muay Thai- shortseista, jotka ovat tallessa muiden aiheeseen liittyvien muistoesineiden kanssa. https://ibb.co/TYF69Wk

        Katsopas kun samat shortsit löytyy jalasta tuossa Hayabusa- kuvassa.

        Rakas pikkuinen kun 80- luvulla ei ollut mitään ajokursseja eikä moottoriratoja jossa olisi voinut käydä "kurssilla". Itse piti opetella ajamaan.

        Tietäisit tuon jos olisit motoristi. Minä osasin ajaa isoilla prätkillä jo ennenkuin sain ajokortin.

        Olisikohan 94- vuonna kun autokoulussa alettiin järjestämään isoille pyörille ajokokeita ja samoihin aikoihin yksityiset tahot alkoi niitä pitämään ja muodostui MP-seuroja.

        Minä olin tuolloin käynyt jo viidesti Alpeilla ja ne oli aina noin 5 viikon retkiä. Siinä poika kertyy ajokokemusta. Onnettomuuksia 0kpl isoilla pyörillä. Mopoilla lapsena kyllä.

        2010

        miksi kuvassa on väärä pvm.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässäpä vielä TM artikkeli Gixeristä. On VÄHÄN eri juttu kuin homopoikien mopedit.
        https://tekniikanmaailma.fi/suzuki-gsx-r-1000-vain-isoille-pojille/

        Kun tämän keskustelun suunta tähän meni...

        Itselläni onvieläkin varastossa samaa tekniikkasukupolvea edustava GSX-R750 (eli 750cc / 150hv. oleva versio) joka fyysisiltä mitoiltaan sekä painoltaan (noin 15-20kg kevyempi) hieman pienempi ja näinollen ketterämpi (käytännössä 600cc pyörä mihin tehdas laittoi isomman ja tehokkaamman 750cc koneen)
        Muuton yhteydessä useita vuosia sitten onnistuin pyörän avaimen hävittämään (oli vain 1kpl) ja pyörä siitä asti seissyt tallin nurkassa odottamassa josko olisi saisi asian hoidettua, (liikkeessä aikoinaan asiasta keskusteltu ja sanoi että ihan yksikertainen homma ei ole kyseessä mutta onnistuu kyllä...) mutta sinne talliin se vuosiksi sitten jäänyt.

        Nyt talli missä pyörä oli piti tyhjentaan loppusyksystä ja pyörän työnsin toiseen varastonn, niin kävi mielessä pitäisikö pyörä ottaa ensi kesänä ajoon...


    • Anonyymi

      Laita myös vanha eukkosi myyntii ja osta tilalle joku sinua sietävä nainen.

      • Anonyymi

        Pasasen rouva ei ole lähdössä Hankasalmelle. Kaatarilla elon päivät jatkuu. Mutta mitä taivaan tähden on tapahtunut rouvan kädelle tuossa kuvassa? https://aijaa.com/hAeMKn
        Karvainen ranne vai mikä on? Miksi maski?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasasen rouva ei ole lähdössä Hankasalmelle. Kaatarilla elon päivät jatkuu. Mutta mitä taivaan tähden on tapahtunut rouvan kädelle tuossa kuvassa? https://aijaa.com/hAeMKn
        Karvainen ranne vai mikä on? Miksi maski?

        Voi piipaa ja tuut tuut, peilin varjo kädellä.

        Miksi maski, niin tosiaan miksi maski, on se niin ihmeellistä että ihmisillä on maski, siis miksi maski, miksi maski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi piipaa ja tuut tuut, peilin varjo kädellä.

        Miksi maski, niin tosiaan miksi maski, on se niin ihmeellistä että ihmisillä on maski, siis miksi maski, miksi maski.

        Tuo on Senssun tavaramerkki tuo piipaa ja tuut tuut. Miksi Pasanen puhut Senssun kieltä tietäessäsi että varjosta on kyse? Miksi maski? Valehteliko vaimosi ettei voi tulla vuokrahuoneeseesi sisään ettei tartuta sinuun bakteereja nyt kun sinun sairaalamatkasi Suomeen lähenee? Siksikö hän ei enää asu luonasi? Miksi asut kaatopaikalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on Senssun tavaramerkki tuo piipaa ja tuut tuut. Miksi Pasanen puhut Senssun kieltä tietäessäsi että varjosta on kyse? Miksi maski? Valehteliko vaimosi ettei voi tulla vuokrahuoneeseesi sisään ettei tartuta sinuun bakteereja nyt kun sinun sairaalamatkasi Suomeen lähenee? Siksikö hän ei enää asu luonasi? Miksi asut kaatopaikalla?

        Miksi, miksi ja miksi? Hauskaa.

        Et siis itse vahingossa hoksunnut peilin varjoa, kun ryhdyit kirjoittamaan, että MITÄ TAIVAAN TÄHDEN ON TAPAHTUNUT.

        Pilleri päivässä voisi auttaa ... piipaa ja tuut tuut .... lisättynä että rahtilaiva peitti auringon.

        Mikä sun tavaramerkkis? Miksi, Miksi, mitä, kerro, vastaa yksinkertaiseen kysymykseen, miksi et vastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasasen rouva ei ole lähdössä Hankasalmelle. Kaatarilla elon päivät jatkuu. Mutta mitä taivaan tähden on tapahtunut rouvan kädelle tuossa kuvassa? https://aijaa.com/hAeMKn
        Karvainen ranne vai mikä on? Miksi maski?

        Kuva taitaa Aimosta. Onko hänkin kanssasi Pattayalla?


    • Anonyymi

      Miksi uusi skootteri pitää pakastaa??

    • Anonyymi

      "Olen ajanut noita 300cc pyöriä verraten paljon,"

      - mikä on verraten paljon?

      • Anonyymi

        Pasanen päästelee taas sitä itteään.

        Verraten paljon tarkoittaa, että kerran tai pari on ehkä istunut 300cc pyörän päällä, mutta metriäkään ei ole ajanut, aivan varmasti.

        Kyllähän nämä Pallomahan valheet ovat tulleet tutuiksi kaikille vuosien saatossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasanen päästelee taas sitä itteään.

        Verraten paljon tarkoittaa, että kerran tai pari on ehkä istunut 300cc pyörän päällä, mutta metriäkään ei ole ajanut, aivan varmasti.

        Kyllähän nämä Pallomahan valheet ovat tulleet tutuiksi kaikille vuosien saatossa.

        Onhan pasanen kertomansa mukaan ajanut myös "Suzuku Ninjalla"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasanen päästelee taas sitä itteään.

        Verraten paljon tarkoittaa, että kerran tai pari on ehkä istunut 300cc pyörän päällä, mutta metriäkään ei ole ajanut, aivan varmasti.

        Kyllähän nämä Pallomahan valheet ovat tulleet tutuiksi kaikille vuosien saatossa.

        Toleranssi on laaja Pasasella. Joskus kertoi ajelleensa Thaimaassa 200.000km autolla ja 50.000km skootterilla. Nyt sitten oli ajanut Forzalla vain 400 kilometriä, joka tulee kauppamatkoilla kuukaudessa normaalisti.

        Ei ole turhaan numeromies nimeltään. Heittelee numeroita kuin lottoarvonnassa ihan hatustaan silmät sidottuina vailla minkäänlaista totuuspohjaa. Se mikä kuulostaa sillä hetkellä hyvältä hänen omaan korvaan, on totuus. Numeromiehen ikioma totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toleranssi on laaja Pasasella. Joskus kertoi ajelleensa Thaimaassa 200.000km autolla ja 50.000km skootterilla. Nyt sitten oli ajanut Forzalla vain 400 kilometriä, joka tulee kauppamatkoilla kuukaudessa normaalisti.

        Ei ole turhaan numeromies nimeltään. Heittelee numeroita kuin lottoarvonnassa ihan hatustaan silmät sidottuina vailla minkäänlaista totuuspohjaa. Se mikä kuulostaa sillä hetkellä hyvältä hänen omaan korvaan, on totuus. Numeromiehen ikioma totuus.

        Totuus on että kerrostalojen peruskorjauksia voi rahoittaa yksinomaan vuokratuotoilla, joten on aivan järjetöntä että kaikki muut kerrostaloyhtiöt 2010:n kerrostaloa lukuun ottamatta ottaa lainaa yhtiöille perien osakkailta rahoitusvastiketta.

        Myös numerot osoittavat osamaksujen olevan kannattavia ja luottokorttien käyttökin pelkkää tienaamista.

        Numeroilla voi myös feikata valokuvien päiväyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on että kerrostalojen peruskorjauksia voi rahoittaa yksinomaan vuokratuotoilla, joten on aivan järjetöntä että kaikki muut kerrostaloyhtiöt 2010:n kerrostaloa lukuun ottamatta ottaa lainaa yhtiöille perien osakkailta rahoitusvastiketta.

        Myös numerot osoittavat osamaksujen olevan kannattavia ja luottokorttien käyttökin pelkkää tienaamista.

        Numeroilla voi myös feikata valokuvien päiväyksiä.

        Eräskin palstapäivystäjä kuvaa suttuisia kuvia näytöltä ja feikkailee niihin päiväykset. Nähty on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toleranssi on laaja Pasasella. Joskus kertoi ajelleensa Thaimaassa 200.000km autolla ja 50.000km skootterilla. Nyt sitten oli ajanut Forzalla vain 400 kilometriä, joka tulee kauppamatkoilla kuukaudessa normaalisti.

        Ei ole turhaan numeromies nimeltään. Heittelee numeroita kuin lottoarvonnassa ihan hatustaan silmät sidottuina vailla minkäänlaista totuuspohjaa. Se mikä kuulostaa sillä hetkellä hyvältä hänen omaan korvaan, on totuus. Numeromiehen ikioma totuus.

        Kovasti olisi Vantaan kaupungin kiinteistöhallinnolla pallohukassa, jos myyvät kerrostalonsa sijoittajalle, joka pystyy jalostamaan sitä pelkillä vuokratuotoilla, ilman omapääoma panostaan, kyse lienee jo rikoksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti olisi Vantaan kaupungin kiinteistöhallinnolla pallohukassa, jos myyvät kerrostalonsa sijoittajalle, joka pystyy jalostamaan sitä pelkillä vuokratuotoilla, ilman omapääoma panostaan, kyse lienee jo rikoksesta.

        Perustuu samaan taloudellisen kannattavuuden laskelmaan, kuin rakkaiden näkemykset baarityttöjen tulojen muodostumisesta.

        10 fallea per päivä a 100 euroa x 365 kertaa vuodessa = 365.000 egee.

        10 vuotta pyllistystä = 3,6 millii.

        Vähän sama kuin 2010:n tienestit tilaten toisten lukuun keittiökalusteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustuu samaan taloudellisen kannattavuuden laskelmaan, kuin rakkaiden näkemykset baarityttöjen tulojen muodostumisesta.

        10 fallea per päivä a 100 euroa x 365 kertaa vuodessa = 365.000 egee.

        10 vuotta pyllistystä = 3,6 millii.

        Vähän sama kuin 2010:n tienestit tilaten toisten lukuun keittiökalusteita.

        Persettä myymällä miljonääriksi, kautta maailmanhistorian ei taida ensimmäistäkään löytyä, yritetty toki on, jopa tuhansia ellei kymmeniätuhansia vuosia, tuppaa vaan psyykkinen ja fyysinen terveys mennä katkolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persettä myymällä miljonääriksi, kautta maailmanhistorian ei taida ensimmäistäkään löytyä, yritetty toki on, jopa tuhansia ellei kymmeniätuhansia vuosia, tuppaa vaan psyykkinen ja fyysinen terveys mennä katkolle.

        Yksinäisyyskö taas kyrvånsyylåå vaivaa. Eikö löydy riitakaveria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persettä myymällä miljonääriksi, kautta maailmanhistorian ei taida ensimmäistäkään löytyä, yritetty toki on, jopa tuhansia ellei kymmeniätuhansia vuosia, tuppaa vaan psyykkinen ja fyysinen terveys mennä katkolle.

        Taisit aktivoida rakkaan aivokemiaa, seuraavaksi tulee tiedostot meseseuraajista ym. huippuääritapauksista, tosin ne eivät liity Pattayan eikä edes Bururamin pyllistäjään millään tavalla, vaikka Tinderin väitetäänkin rakentaneen peppusrahoillaan omakotitalon ollen "ravintElipäällikkö" Phuketissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit aktivoida rakkaan aivokemiaa, seuraavaksi tulee tiedostot meseseuraajista ym. huippuääritapauksista, tosin ne eivät liity Pattayan eikä edes Bururamin pyllistäjään millään tavalla, vaikka Tinderin väitetäänkin rakentaneen peppusrahoillaan omakotitalon ollen "ravintElipäällikkö" Phuketissa.

        Yksi surkeimmista kohtaloista joita perseenmyyjä voi joutua, on kuvaus Sinuhe Egyptiläinen, ihan samat fiilikset tuli kun olin ns. lihatorilla, bangkokissa muutama vuosi sitten yhden kaverin kanssa, alas joutuu ihminen vajoamaan että pystyy elättämään itsensä, vielä pahempikin paikka on yhdellä teollisuusalueella, bangkokissa, sinne minut vei vaimoni veli. sieltä thaikut hakevat seuralaisensa,


      • Anonyymi

        Näin alkoi tulemaan ääritapauksia .... Heyy sexy määnniltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin alkoi tulemaan ääritapauksia .... Heyy sexy määnniltä.

        Oliko muuta edes odotettavissa, perseenmyynnillä miljonääriksi.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe