Hyvä Orimattila!

Anonyymi-ap

Hyvin te vedättä yhtä köyttä! Ei ihme että näytätte kaikki miltei samalta. mitä serkumpi, sitä herkumpi.

232

2228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehdollistuminen. Ei ne pärjää missään muualla.

• Anonyymi

...Ei ne pärjää missään. Surkimuksia kaikki, jotka tartte muita surkimuksia valehtelemaan valtiolle. Pelkkää p*skaa, joka ei yksin pysy kasassa. Hiekkalinna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ei ne pärjää missään. Surkimuksia kaikki, jotka tartte muita surkimuksia valehtelemaan valtiolle. Pelkkää p*skaa, joka ei yksin pysy kasassa. Hiekkalinna.

...Juu ja Hämeenmaalta en KOSKAAN saanut mitään selitystä tohon korttitilanteeseen. Ainoa mitä sain oli kalasteluviesti. AINOA!!

Sekin kalasteluviesti oli tosi outo, kun se todellakin tuli kuolleeseen (ei käytössä) sähköpostiini, joka oli toiminut vain käyttäjätunnuksena. Siksi se viesti oli siellä päässyt vanhenemaankin, kun en sitä niin usein päivittänyt. Kun sinne oli moinen viesti tullut...

Otin sen täysin aitona, koska kyseessä oli siis KUOLLUT sähköposti, jolla ei ollut ollut mitään aktiviteettia kymmeneen vuoteen, joten kun selvittelen S-bonus asioita ja sinne ilmestyi heiltä viesti (eikä KOSKAAN minnekään muualle ollut tullut), niin oletin sen kortin jotenkin yhdistyneen siihen sähköpostiosoitteeseen siis. Ja tietenkin olikin, koska en just joku 10 vuoteen ollut edes antanut sitä osoitetta yhtään mihinkään!! YHTÄÄN MIHINKÄÄN!!

Se todennäköisyys siis että sinne menee viesti...

No... siellä oli viesti ja sitä klikkasin, mutta se meni vain kuolleelle sivulle ja oli ilmeisestikin vain joku kalasteluviesti. Onneksi siis vanhentunut eikä enää toiminut sitä painaessani. Hyvä niin.

Mutta HÄMEENMAA... te ette IKINÄ vastanneet minulle siitä korttiasiasta. Ikinä. Toi kalasteluviesti oli tosi huono vastaus.

(on se kumma)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Juu ja Hämeenmaalta en KOSKAAN saanut mitään selitystä tohon korttitilanteeseen. Ainoa mitä sain oli kalasteluviesti. AINOA!!

Sekin kalasteluviesti oli tosi outo, kun se todellakin tuli kuolleeseen (ei käytössä) sähköpostiini, joka oli toiminut vain käyttäjätunnuksena. Siksi se viesti oli siellä päässyt vanhenemaankin, kun en sitä niin usein päivittänyt. Kun sinne oli moinen viesti tullut...

Otin sen täysin aitona, koska kyseessä oli siis KUOLLUT sähköposti, jolla ei ollut ollut mitään aktiviteettia kymmeneen vuoteen, joten kun selvittelen S-bonus asioita ja sinne ilmestyi heiltä viesti (eikä KOSKAAN minnekään muualle ollut tullut), niin oletin sen kortin jotenkin yhdistyneen siihen sähköpostiosoitteeseen siis. Ja tietenkin olikin, koska en just joku 10 vuoteen ollut edes antanut sitä osoitetta yhtään mihinkään!! YHTÄÄN MIHINKÄÄN!!

No... siellä oli viesti ja sitä klikkasin, mutta se meni vain kuolleelle sivulle ja oli ilmeisestikin vain joku kalasteluviesti. Onneksi siis vanhentunut eikä enää toiminut sitä painaessani. Hyvä niin.

Mutta HÄMEENMAA... te ette IKINÄ vastanneet minulle siitä korttiasiasta. Ikinä. Toi kalasteluviesti oli tosi huono vastaus.

(on se kumma)

...Viesteissä ei ole mitään väärää ja ne aina poistetaan?

Hämeenmaa....

korjatkaan nyt noi ongelmanne.
        Viesteissäni ei ollut mitään väärää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Viesteissä ei ole mitään väärää ja ne aina poistetaan?

Hämeenmaa....

korjatkaan nyt noi ongelmanne.
        Viesteissäni ei ollut mitään väärää.

...No, mun lineaarinen ajatus katosi. Mutta vähän (vain erittäin vähän!) ohi aiheen sanon että kun S-market rupesi keräämään sairaalloisen tarkkaa dataa ostoskäyttäytymisestä, lopetin kortin käytön.

Siinä oli VALTAVASTI kaikenlaista asiaan liittyvää ja siinä kohtaa vain meni kuppi nupin. Minulle ei ollut mitään syytä korttia käyttääkään, kun enhän minä siitä hyötynyt. Koko ikäni oli bonukset menneet vanhemmilleni, koska se oli joku ikivanha heiltä joskus saatu lapsena. Sainkohan edes alennuksia? Niitä pieniä kai sai siinä just ostotilanteessa, mutten siis hyötynyt kortista.

Jos stalgerous itsessään on inhottavaa, en hyödy siitä ja kävi ilmi asiaa tutkiesani ettei minulla itselläni ollut pääsyä tietoihini. En saa rahaa enkä näe mistään että mitä kaikkea siellä minusta edes on.

Asiaa selvittelen lisää ja ainakin väitti isäni ettei muka tiedä mitään, mutta minulle jäi vähän mielikuva että hän siellä hyvinkin mielenkiinnolla on jatkuvasti seuraillut ostoksiani. Oli niin tai näin, niin MINULLE se ei tullut, joten ei kukaan muukaan sitä tietoa tai rahaa tarvitse, joten vain yksinkertaisesti lopetin kortin käytön.

Sen jälkeen... S-marketissa seottiin aivan täysin. Jos koskaan epäilin että siinä kortissa on jotain outoa, niin sittenpä paikallinen S-market vasta oudoksi menikin ja koen että just siinä paikkeilla alkoi se sairaalloinen vaino eikä enää sen jälkeen ollut YHTÄÄN kauppareissua ettei minua olisi vainottu. Kaikki maksutoimitukseni häirittiin. Minua ahdisteltiin jne. Siinä oli silti ollut kaikenlaista samaan aikaan, mutta kyllä mä koin että S-marketin h*orat nyt SUUTTUI siitä etten käyttänyt sitä riivattua (täysin riivattua!!) korttia ja yksi mummeli yltyi niinkin vainoharhaiseksi että alkoi sitten kuvailemaan minua "todistukseksi".

(en se kumma)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...No, mun lineaarinen ajatus katosi. Mutta vähän (vain erittäin vähän!) ohi aiheen sanon että kun S-market rupesi keräämään sairaalloisen tarkkaa dataa ostoskäyttäytymisestä, lopetin kortin käytön.

Siinä oli VALTAVASTI kaikenlaista asiaan liittyvää ja siinä kohtaa vain meni kuppi nupin. Minulle ei ollut mitään syytä korttia käyttääkään, kun enhän minä siitä hyötynyt. Koko ikäni oli bonukset menneet vanhemmilleni, koska se oli joku ikivanha heiltä joskus saatu lapsena. Sainkohan edes alennuksia? Niitä pieniä kai sai siinä just ostotilanteessa, mutten siis hyötynyt kortista.

Jos stalgerous itsessään on inhottavaa, en hyödy siitä ja kävi ilmi asiaa tutkiesani ettei minulla itselläni ollut pääsyä tietoihini. En saa rahaa enkä näe mistään että mitä kaikkea siellä minusta edes on.

Asiaa selvittelen lisää ja ainakin väitti isäni ettei muka tiedä mitään, mutta minulle jäi vähän mielikuva että hän siellä hyvinkin mielenkiinnolla on jatkuvasti seuraillut ostoksiani. Oli niin tai näin, niin MINULLE se ei tullut, joten ei kukaan muukaan sitä tietoa tai rahaa tarvitse, joten vain yksinkertaisesti lopetin kortin käytön.

Sen jälkeen... S-marketissa seottiin aivan täysin. Jos koskaan epäilin että siinä kortissa on jotain outoa, niin sittenpä paikallinen S-market vasta oudoksi menikin ja koen että just siinä paikkeilla alkoi se sairaalloinen vaino eikä enää sen jälkeen ollut YHTÄÄN kauppareissua ettei minua olisi vainottu. Kaikki maksutoimitukseni häirittiin. Minua ahdisteltiin jne. Siinä oli silti ollut kaikenlaista samaan aikaan, mutta kyllä mä koin että S-marketin h*orat nyt SUUTTUI siitä etten käyttänyt sitä riivattua (täysin riivattua!!) korttia ja yksi mummeli yltyi niinkin vainoharhaiseksi että alkoi sitten kuvailemaan minua "todistukseksi".

(en se kumma)

"(en se kumma)"

Ei kirosanoja, ei mitään ja NIMENOMAAN kuuluu tähän ketjuun. Sitten kaikki mun viestit poistetaan.

Miksi en saa kertoa tosta draamasta s-bonuskorttini kanssa.
        Miksei mulle siitä todellakaan koskaan vastattu jne. MIKSI POISTAA VIESTINI, jotka erottamattomasti liittyvät ketjun aloitukseen ja ovat täysin neutraalia. Miksi poistaa täältä mun s-bonuskortti asiat ja juttuni isästäni??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"(en se kumma)"

Ei kirosanoja, ei mitään ja NIMENOMAAN kuuluu tähän ketjuun. Sitten kaikki mun viestit poistetaan.

Miksi en saa kertoa tosta draamasta s-bonuskorttini kanssa.
        Miksei mulle siitä todellakaan koskaan vastattu jne. MIKSI POISTAA VIESTINI, jotka erottamattomasti liittyvät ketjun aloitukseen ja ovat täysin neutraalia. Miksi poistaa täältä mun s-bonuskortti asiat ja juttuni isästäni??

...USKOMATONTA!!

"...Oliko sillä psykologilla joku henkilökohtainen ongelma sen kanssa, jos mä pääsisin kertomaan hyväksikäytöstä? Onko oma lehmä ojassa?

En silti epäile (enää!) yhtään, jos on tarkoituksella palkattu se h*ora just lapsille. Jos kaupungissakin on vain yksi lasten psykologi ja suhteilla siihen saadaan joku heille mieluisa tyyppi, niin eihän sieltä kukaan lapsi koskaan pääse läpi.

Oli niin tai näin, niin ei saanut apua. Positiivista mössä sai, mutta kun yritti alkaa puhumaan, niin sitten vaiennettiin ja näin kävi aina. Siinä jää olo että joku todellakin tarkkailee tilannetta ja kun tilanne rupeaa käymään liian kuumaksi, niin pistetään se poikki.

Mulla on lääkärinraporteissakin noista ja suositellaan apua, mutta mun äiti on tullut väliin ja estänyt sen. "Kiva"! Tosi v*tun "reilua". Mistähän nää käskyt nyt tulee että päätetään ettei muo saa auttaa ja sitten mä MUKA olenkin niin hullut etten muka puhu totta. Se näköjään riippuu ihan siitä kenestä puhun ja mitä?"

Miksi te poistatte mun viestit???
        KETÄ te tässä suojelette??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...USKOMATONTA!!

"...Oliko sillä psykologilla joku henkilökohtainen ongelma sen kanssa, jos mä pääsisin kertomaan hyväksikäytöstä? Onko oma lehmä ojassa?

En silti epäile (enää!) yhtään, jos on tarkoituksella palkattu se h*ora just lapsille. Jos kaupungissakin on vain yksi lasten psykologi ja suhteilla siihen saadaan joku heille mieluisa tyyppi, niin eihän sieltä kukaan lapsi koskaan pääse läpi.

Oli niin tai näin, niin ei saanut apua. Positiivista mössä sai, mutta kun yritti alkaa puhumaan, niin sitten vaiennettiin ja näin kävi aina. Siinä jää olo että joku todellakin tarkkailee tilannetta ja kun tilanne rupeaa käymään liian kuumaksi, niin pistetään se poikki.

Mulla on lääkärinraporteissakin noista ja suositellaan apua, mutta mun äiti on tullut väliin ja estänyt sen. "Kiva"! Tosi v*tun "reilua". Mistähän nää käskyt nyt tulee että päätetään ettei muo saa auttaa ja sitten mä MUKA olenkin niin hullut etten muka puhu totta. Se näköjään riippuu ihan siitä kenestä puhun ja mitä?"

Miksi te poistatte mun viestit???
        KETÄ te tässä suojelette??

"KETÄ te tässä suojelette??"

...Ärhäkkää on täällä tää hyvävelisysteemi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"KETÄ te tässä suojelette??"

...Ärhäkkää on täällä tää hyvävelisysteemi.

"Se oli ala-aste aikaa, kun pojat kiusasi minua. TAAS, kuten läpi elämäni, otan asian esille kaikilla järkevillä tavoilla. Otin asian puheeksi luokanopettajamme kanssa ja ikuisesti muistan miten hän alkoi kysellä minulta että voisiko minussa itsessäni olla se vika!!!

Pojat siis haukkui minua l*hmäksi ja h*oraksi!! Luokanopettaja ehdottaa että vika olisi minussa? Miten minä olen l*hmä tai h*ora???!!

Järkytyin, kerroin äidilleni kotona ja se sanoi ettei ne pojat tulee koskaan saamaan mitään, koska niiden äiti on opettajan kaveri."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(en se kumma)

"kun S-market rupesi keräämään sairaalloisen tarkkaa dataa ostoskäyttäytymisestä, lopetin kortin käytön."

...tää oli muistaakseni siis syyskuussa 2021. Ja on aina työlästä että en pääse tästä asiasta kertomaan ilman että viestini katoaa, koska tämä on kuitenkin tärkeä aihe. Varmasti moni kassaneitikin haluaisi tietää mitä siellä tehdään ja mihin nämä nuoret naiset on ujutettu mukaan.

• Anonyymi

"...Ja kun minä en pärjää, niin on tullut kutsuttua ammattilaisia, muttei nekään ole mitään osanneet tehdä. Hmmm? Joskus jotain räpeltää, muttei ne edes poista ongelmaa eli siinä sitten mietin että itsekin ehkä olisin osannut saman tehdä. Kaikenlisäksi, kun on siis kyse omasta kodistani, niin kun toinen ihmetteli, niin ehdotin voisko toi olla syy? Saattoipa hyvinkin olla, mutta kun just siinä saa itse ne kaikki osa-alueet hoitaa.

Kun mun vessanpönttä räjähti (jota se ei olisi tehnyt ellei hanaa olisi korjattu väärin), niin silloinkin soitin sillä äijälle kysyäkseni että mihin SUUNTAAN mä sitä pöntön hanaa väännän. Tiesin sen siellä olevan, mutta se olikin tiukka. Kun ei se liikkunut ja jo väkivalloin yritin, niin aloin siinä epäillä että käännänköhän varmasti edes oikeaan suuntaan. No, tää huoltomies ei todissaan suostu MITÄÄN tekemään. Se ei siis ikinä mistään vessan hanoista kertonut, vaan jo vihaisena käski vain koko ajan koko asunnon päähanaa sulkemaan, minkä TIESIN tarpeettomaksi. Ihan paska neuvo.

No, isälleni lopulta soitin ja se sanoi sen minkä jo arvasinkin, mutta kun sekin sen sanoin, niin uskalsin vääntää väkivalloin sen kiinni. Kiitos! Hyvin hoidettu multa itseltäni :) Isän varmistuksella tosin. Mutta samaa siis jo yritinkin.

Tarkoitan että... eihän se huoltomies hirveän hyödyllinen ollut eikä siitä mitään iloa todellakaan ollut, kun se on putkimies, joka sen korjaa eikä mikään PELKKÄ huoltomies. On tosi vaikea ollut ymmärtää näiden farssien aikana että miksi noikin jostain palkkaa saavat.

Jne. jne. Ei tartte olla edes e haukkumasi "korkeakoulutettu" tietämään ton pöntön hanan. Ehkä se mies sen tiesi, mutta miksei se sitä suostu sanoa. Siinä oli niin hämäriä juttuja että oliko todellakin TARKOITUS saada multa vedet pois? Miten se... siinä kaikessa oli niin PALJON kaikkea hämärää etten tosissaan yhtään ihmettelisi, vaikkei ne koskaan yrittäneetkään mitään korjata vaan nimenomaan hajottivat paikkoja. Kiva että heille maksetaan palkkaa siitä että ne hajottaa VUOKRATALOJEN OMAISUUTTA. Vai oliko Vuokratalot itse asialla?"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Se oli ala-aste aikaa, kun pojat kiusasi minua. TAAS, kuten läpi elämäni, otan asian esille kaikilla järkevillä tavoilla. Otin asian puheeksi luokanopettajamme kanssa ja ikuisesti muistan miten hän alkoi kysellä minulta että voisiko minussa itsessäni olla se vika!!!

Pojat siis haukkui minua l*hmäksi ja h*oraksi!! Luokanopettaja ehdottaa että vika olisi minussa? Miten minä olen l*hmä tai h*ora???!!

Järkytyin, kerroin äidilleni kotona ja se sanoi ettei ne pojat tulee koskaan saamaan mitään, koska niiden äiti on opettajan kaveri."

...Nää sanat on siis ihan sallittuja Orimattilassa. Jopa lasta saa haukkua näillä, niin ei ole mitään syytä poistaa noita täältä Orimattila-osiosta. Täällä Orimattilassa kun on vähän eri säännöt ;P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Nää sanat on siis ihan sallittuja Orimattilassa. Jopa lasta saa haukkua näillä, niin ei ole mitään syytä poistaa noita täältä Orimattila-osiosta. Täällä Orimattilassa kun on vähän eri säännöt ;P

...Oisko ollut Näveri yksi näistä. Onko samoja.

Moraalia tässä vain testailen :DDDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Kun saa lastani näin haukkua, niin miksi se nyt yhtäkkiä olisi niin h*ton iso ongelma. Onko väärä "naama". No väärä on naama; ihan vino.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Kun saa lastani näin haukkua, niin miksi se nyt yhtäkkiä olisi niin h*ton iso ongelma. Onko väärä "naama". No väärä on naama; ihan vino.

lastani* >>> lastaKIN

Ei mulla ole lasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lastani* >>> lastaKIN

Ei mulla ole lasta.

...Tosissaan voisi testata näiden äitien hermoja. Ehkä opettaisivat lapsensa käyttäytymään paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(on se kumma)

"Mutta HÄMEENMAA... te ette IKINÄ vastanneet minulle siitä korttiasiasta. Ikinä. Toi kalasteluviesti oli tosi huono vastaus."

...Samaa, samaa, täysin SAMAA vuosikymmenestä toiseen.

MIKSI.... te oletatte minun mitään tajuavan, kun kukaan ei missään koskaan kerro edes minulle mitään.

On jopa ihan laitonta toisinaan, kun minulle itselleni ei suostuta kertoa minua itseäni koskevia asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mutta HÄMEENMAA... te ette IKINÄ vastanneet minulle siitä korttiasiasta. Ikinä. Toi kalasteluviesti oli tosi huono vastaus."

...Samaa, samaa, täysin SAMAA vuosikymmenestä toiseen.

MIKSI.... te oletatte minun mitään tajuavan, kun kukaan ei missään koskaan kerro edes minulle mitään.

On jopa ihan laitonta toisinaan, kun minulle itselleni ei suostuta kertoa minua itseäni koskevia asioita.

...Ja vartija-järkkärit voisivat todellakin lopettaa kiukuttelemasta kuin pikkukakarat, kun ei voi edes kertoa että missä on ongelma.

• Anonyymi

Perimätiedon mukaan Orimattilassa muinoin varmistettiin omaisuuden pysyminen suvussa naittamalla sisarukset keskenään. Sen seurauksena seudulla esiintyy perinnöllisenä suippopäisyyttä, kierosilmäisyyttä ja kampurajalkaisuutta. Luonteessa yleisiä piirteitä ovat nauraminen ilman syytä ja kiinnostus banjon soittamiseen.

• Anonyymi

On viisautta virkkoa sanojaan noin.

• Anonyymi

En tiedä teidän kummankaan* [Tästä poistettiin viesti] ongelmaa, mutta Orimattilassa hyvä vihje on se että joka kerta yritetään vihjailla että homman voisi hoitaa pimeänä, suostutellaan laittomaan, ollaan epäileviä sen suhteen että asiasta kerrottaisiin poliisille ja kun yksi alkaa vainota, niin hiljalleen sama *** [rumaan viittaava sana] leviää ja leviää koskemaan kaikkia orimattilalaisia.

• Anonyymi

Minä onneksi pääsin olemaan 10 vuotta poissa kokemassa terveellisempiä elinympäristöjä, jotta osaan verrata. Peruspaikallisissa on se ongelma että ne ovat täällä todellakin vainonneet ja valehdelleet vuosikymmeniä. Se boikoteihin painostus alkoi teininä. Näkyy nykyteinitkin tekevän samaa enkä hetkeäkään usko että he itse ovat moisia keksineet. Vaikka he kiusaisivat jotain oman ikäistään, niin nämä tekniikat he oppivat vanhemmiltaan. Kaikki on niin samankaavan mukaan. Joku aikuinen siellä ihan omista syistään ujuttaa alaikäisille ulostetta. Osa näistä teineistä sitten jää tänne paikallisiksi aikuisiksi ja mietin miten he asiat jälkikäteen näkevät. Oletan että ymmärtävät ollenkaan k-päitä. Samalla tietävät kaikki toisensa. Samoissa valheissa ja rikoksissa ovat lilluneet täällä yhdessä vuosikymmeniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä onneksi pääsin olemaan 10 vuotta poissa kokemassa terveellisempiä elinympäristöjä, jotta osaan verrata. Peruspaikallisissa on se ongelma että ne ovat täällä todellakin vainonneet ja valehdelleet vuosikymmeniä. Se boikoteihin painostus alkoi teininä. Näkyy nykyteinitkin tekevän samaa enkä hetkeäkään usko että he itse ovat moisia keksineet. Vaikka he kiusaisivat jotain oman ikäistään, niin nämä tekniikat he oppivat vanhemmiltaan. Kaikki on niin samankaavan mukaan. Joku aikuinen siellä ihan omista syistään ujuttaa alaikäisille ulostetta. Osa näistä teineistä sitten jää tänne paikallisiksi aikuisiksi ja mietin miten he asiat jälkikäteen näkevät. Oletan että ymmärtävät ollenkaan k-päitä. Samalla tietävät kaikki toisensa. Samoissa valheissa ja rikoksissa ovat lilluneet täällä yhdessä vuosikymmeniä.

"Oletan että ymmärtävät ollenkaan k-päitä."
        ollenkaan = olleensa

Yritin siistiä kaikenmaailman rumia sanoja pois ja kirjoittaa niin p* nätisti ettei näitä viestejäni poistettaisi. Kiroilukielto on muuten järjetöntä varsinkin näin Suomessa. Tulee ihan uskonpuhdistusajat mieleen, kun kirkko kielsi sen karvaisen P-äijän. Tutkimuksetkin osoittaa että kiroilu auttaa, se lievittää aidosti kipua. Sadismi on sadismia, vaikka sen tekisi kauniisti ja kiroilematta. En arvosta ollenkaan siis näitä muka-niin-hyviä ihmisiä. Metallimusiikkikulttuurissakin tunnetusti on vähemmän ongelmakäyttäytyjiä. Auttaa kun löytää hyvän ja turvallisen tavan purkaa paineita :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Oletan että ymmärtävät ollenkaan k-päitä."
        ollenkaan = olleensa

Yritin siistiä kaikenmaailman rumia sanoja pois ja kirjoittaa niin p* nätisti ettei näitä viestejäni poistettaisi. Kiroilukielto on muuten järjetöntä varsinkin näin Suomessa. Tulee ihan uskonpuhdistusajat mieleen, kun kirkko kielsi sen karvaisen P-äijän. Tutkimuksetkin osoittaa että kiroilu auttaa, se lievittää aidosti kipua. Sadismi on sadismia, vaikka sen tekisi kauniisti ja kiroilematta. En arvosta ollenkaan siis näitä muka-niin-hyviä ihmisiä. Metallimusiikkikulttuurissakin tunnetusti on vähemmän ongelmakäyttäytyjiä. Auttaa kun löytää hyvän ja turvallisen tavan purkaa paineita :)

...Nykynuorisolle tiedoksi että minun nuoruudessani kaikki Suomessa nauroi makeasti jenkkien piip-piip tv-sarjoille. Kauas on siitä ajasta tultu ja samat p* piip-piit on sitten tulleet tännekin ja lopulta poistettu koko kiroilu.

Jos jenkeistä otetaan kaikessa mallia, niin kohta alastomuus saunassa kielletään (taitaa olla jo) ja lisätään väkivaltaviihdettä (sekin taitaa jo olla). Lisää lakimiehiä ja käsiaseita kansalaisten oikeuksien puolustamiseen? Sekin taitaa jo olla?

• Anonyymi

...Positiivista tässä on että nämä rikolliset on ilmeisesti äärimmäisen helppo kaataa kerralla? En ymmärrä miksi eri rikolliset edes tulevat "esittäytymään" minulle, mutta kun sellaisen ilmoittaa poliisille, tulee toinen rikollinen kostamaan ja siitäkin kun ilmoittaa poliisille jne. Lopulta koko sakki on ilmoitettu poliisille ja näkee selkeästi että eipä ole Orimattilassa hirveästi ihmisiä, jotka eivät olisi rikollisia!

Kiehtovan montaa ihmistä ahdistaa ajatus siitä että joku täällä kertoo poliisille :D Miksi sitä pelätään tai edes ilkutaan? Täällähän on iloittu että taksikuskista oli tehty ilmoitus. Eikö rikoksista ilmoittaminen ole aika perustoiminto? Pelottaako jos verottaja saa tietää todelliset tulosi? Se "yhteen köyteen vetäminen" ja vaikeneminen täällä Orimattilassa on varsin vihjaavaa. Ne tilanteet ovat omituisissa, kun ette koe voivanne puhua. Se kauhu joillain kassarouvillakin paistoi silmissä, kun ei voi kertoa, mutta mikä tämä jokin sitten on, kun samat kassarouvat surutta ahdistelevat ja monintavoin häiriköivät kuitenkin asiakasta. Outo ristiriita. Itse pelkää jotain, mutta aiheuttaa pahaa toiselle???

• Anonyymi

Alla lukee että 1 viesti poistettu, mutta kyllä täältä poistettiin se eka päänaukoja ja sitten minun viestivastaukseni siihen. Minun laskutaidollani se tekee 2kpl.

• Anonyymi

Kyllä se on koko suomalainen populaaatio yhtä serkun nussijaa täynnä. Sen takia meidät suomalaiset aikanaan karkotettiin euroopasta. Että jos haukut muita suippopäisiksi, muista tarkistaa myös omat silmät.

• Anonyymi

En tiedä kuinka suippopäistä on sanoa, että mielestäni suomi kuuluu eurooppaan, tai sitten minun tulee tarkistaa silmäni jos euroopan rajat ovat näkökyvylläni vääristyneet.

• Anonyymi

Orimattilan läpi virtaa Palojoki, sen voisi nimetä uudelleen elokuvan mukaisesti:
      Syvä Joki.

• Anonyymi

Eräs tiesi kertoa että Orimattilalaisia naisia ei meinaa välillä erottaa miehistä. Eritoten juttujen perusteella. Kulkevat verkkarihousuissa ja tallikengissä kesät talvet. Kerran vuodessa kiskovat päälleen liian pienet kumihousut ja pornosaapikkaat ja lähtevät yökerhoon itkemään kurjaa kohtaloaan.
        Miesten suosituin hiusmalli on edelleen jenkkisiili ja loimena pilottitakki.
        Molemmat sukupuolet räyhäävät soidinaikanaan perseet olalla Erkontiellä julistaen fyysisiä voimavarojaan ja turpaanvetokykyä.
        Mahdolliset lisääntymiset ovat kuulemma usein vahinkolaukauksia baari-illan päätteeksi. Nekin anaaliseksin välityksellä. Orimattilalaiset ovat ainoa homo sapiensin sivuhaara jotka pystyvät lisääntymään kyseisellä tavalla. (Tätä ei ole tiede pystynyt osoittamaan todeksi) Siksi ei tulisi ihmetellä miksi Syväjokilaakson alkuasukkaat ovat enemmän tai vähemmän perseestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs tiesi kertoa että Orimattilalaisia naisia ei meinaa välillä erottaa miehistä. Eritoten juttujen perusteella. Kulkevat verkkarihousuissa ja tallikengissä kesät talvet. Kerran vuodessa kiskovat päälleen liian pienet kumihousut ja pornosaapikkaat ja lähtevät yökerhoon itkemään kurjaa kohtaloaan.
        Miesten suosituin hiusmalli on edelleen jenkkisiili ja loimena pilottitakki.
        Molemmat sukupuolet räyhäävät soidinaikanaan perseet olalla Erkontiellä julistaen fyysisiä voimavarojaan ja turpaanvetokykyä.
        Mahdolliset lisääntymiset ovat kuulemma usein vahinkolaukauksia baari-illan päätteeksi. Nekin anaaliseksin välityksellä. Orimattilalaiset ovat ainoa homo sapiensin sivuhaara jotka pystyvät lisääntymään kyseisellä tavalla. (Tätä ei ole tiede pystynyt osoittamaan todeksi) Siksi ei tulisi ihmetellä miksi Syväjokilaakson alkuasukkaat ovat enemmän tai vähemmän perseestä.

Mistä kumpuaa tämä lokeroiminen? Onko ankea lapsuus ja väkivaltaiset vanhemmat syynä? Kerro kerro kuvastin!

• Anonyymi

Kyllä sen näkee että Orimattilassa on naitu aina samasta suvusta. Ettei vaan tilukset mene muille. Täällä ovat yllättävän monet lähisukua keskenään.

• Anonyymi

Jos setäsi on nainut sinua ei tarkoita, että kaikki sedät naisivat sukulaisiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos setäsi on nainut sinua ei tarkoita, että kaikki sedät naisivat sukulaisiaan.

Kävikö oikeasti näin, että Erite-mummon setä kävi vetämässä välistä?

• Anonyymi

Herra, kädelläsi
      Asua mä saan,
      Turvallisin käsi päällä maan.
      Siellä kaikki saavat
      Uuden sydämen,
      Rauhan annat haavat sitoen.
      Onneni on olla
      Herraa lähellä,
      Turvata voin yksin Jumalaan.
      Onneni on olla
      Herraa lähellä,
      Tahdon laulaa hänen teoistaan.

2.
      Herra, kädelläsi
      Iloita mä saan,
      Se on rikas käsi antamaan.
      Siellä armahdusta
      Meille tarjotaan
      Eikä kadotusta milloinkaan.
      Onneni on olla
      Herraa lähellä,
      Onneni on olla
      Herraa lähellä,

3.
      Herra, kädelläsi
      Itkeä mä saan,
      Kohonnut ei käsi kostamaan.
      Sitä naulat pisti,
      Pahuus ihmisten,
      Anteeksi soi risti kaiken sen.
      Onneni on olla
      Herraa lähellä,
      Onneni on olla

Herraa lähellä,

4.
      Herra, kädelläsi
      Uneen painan pään,
      Kutsut ystäväsi lepäämään.
      Käsi minut kantaa
      Uuteen elämään,
      Ikirauhan antaa, valoon jään.
      Onneni on olla
      Herraa lähellä,
      Onneni on olla
      Herraa lähellä,

Jumalan siunausta

• Anonyymi

Tämä virsi ei ole minun laittamani, mutta ihmettelin todellakin kun se tänne ilmestyi. Yleinen rippibiisi, joten ei välttämättä hirveän uskonnollisen kaverin laittama.

Etsin nyt oikein ja se on virsi 517.

• Anonyymi

Ei liity aiheeseen. Pekka Haavisto pressaksi. Suomi nousuun!

• Anonyymi

Numero 8. ääniä tulee. Vahva luotto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Numero 8. ääniä tulee. Vahva luotto.

Kympille laitan ääneni. Vaikka onkin stupido kyseessä. Parempi vaihtoehto.

• Anonyymi

If U kiss a man's ballsack. He is gay!

• Anonyymi

Tää varmaan liittyy tosi erottamattomasti ketjun aloitukseen ja on sanavalinnoiltaan hyvä, kun tällaisia viestejä ei täältä poistettu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää varmaan liittyy tosi erottamattomasti ketjun aloitukseen ja on sanavalinnoiltaan hyvä, kun tällaisia viestejä ei täältä poistettu?

...Ja kun ketjun aloitus on noin lyhyt ja sisältää "mitä serkumpi, sitä herkumpi.", niin onhan ne nyt jännä kun mun viestejä katoaa. Miten tätä seulaa oikein tehdään? Aika lennosta varmaankin ja laiskasti, kun ihan KAIKKI uudet viestit poistettiin. Siellä meni ihan neutraalejakin seassa. Ihan hirveästi ei siis keskitytä.

Mikäs siinä, mutta homma sama kuin järkkärit käy tuolla pahoinpitelemässä ihmisiä, niin se varmaan vasta jälkikäteen näyttää omituiselta kun känniääliö ei ollutkaan edes humalassa. On tosi vaikea varmaan selittää että miksi se heitettiin pihalle häirikkönä, kun oli invalidi eikä edes puhunut mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ja kun ketjun aloitus on noin lyhyt ja sisältää "mitä serkumpi, sitä herkumpi.", niin onhan ne nyt jännä kun mun viestejä katoaa. Miten tätä seulaa oikein tehdään? Aika lennosta varmaankin ja laiskasti, kun ihan KAIKKI uudet viestit poistettiin. Siellä meni ihan neutraalejakin seassa. Ihan hirveästi ei siis keskitytä.

Mikäs siinä, mutta homma sama kuin järkkärit käy tuolla pahoinpitelemässä ihmisiä, niin se varmaan vasta jälkikäteen näyttää omituiselta kun känniääliö ei ollutkaan edes humalassa. On tosi vaikea varmaan selittää että miksi se heitettiin pihalle häirikkönä, kun oli invalidi eikä edes puhunut mitään.

...Mutta tosissaan kiitos siitä huoli-ilmoituksesta. Varmaan (oikeat) ammattilaisetkin nauraa itsensä siellä kipeäksi, kun poliisinaikkonen selittää käytöstään sillä että minun kanssani oli hankala keskustella :DDD

Minä ainakin nauran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Mutta tosissaan kiitos siitä huoli-ilmoituksesta. Varmaan (oikeat) ammattilaisetkin nauraa itsensä siellä kipeäksi, kun poliisinaikkonen selittää käytöstään sillä että minun kanssani oli hankala keskustella :DDD

Minä ainakin nauran.

...Musta koska minua ilmiselvästi kiukutettiin, mitään muuta merkitystä ei niillä toimilla voinut olla, niin yritettiin luoda jotain mitä en ole.

Just kuten tuollaiset järkkärit eli jälkikäteen yritetään keksiä joku syy sille väkivallalle. Mä olen ollut mahdoton uhri siinä että enhän mä tee väärin. Se naisvartija ainakin (just silloin vihoviimeisellä kerralla) Postipisteellä ihan tarkoituksen mukaisesti vain simputtamalla simputti, vaikka olin vain hakemassa postipakettiani. Siinä ei ollut mitään ongelmaa enkä siinä mitään edes voisi varastaa. Natsivartijalle ei vain ollut kerrassaan mitään syytä siinä käyttää pakkokeinoja. Ihan puhdasta kiusaa ja väkivaltaa se oli. En ollut ennenkään tehnyt mitään ja siinä nyt ei p*rukaan keksi että mitä väärää muka olisin tehnyt.

Siksi sai se lensikin mäkeen eikä sitä enää näkynyt, kun tein siitä valituksen.

No, mutta pointtini siis oli se näitten ongelma ettei ne saa minua käyttäytymään huonosti. Tarina on jo valmis, muttei ne saa minua käyttäytymään huonosti.

Sitten ...onhan tässä nyt mennyt jo vuosiakin. Toi vartijanaikkonen oli keväällä 2022. Jotenkin... aina vaan kasataan lisää, vaikkei siellä alunperinkään koskaan ollut mitään.

Vuokratalotkin röykytti ja pilkkasi minua kaikki ne ekat vuodet (tänne palattuani). Miksi? Miksi ihmeessä, kun ei minusta ikinä ollut mitään haittaa. On varmaan ollut tosi hankala yrittää jälkikäteen selittää kaikkea sitä valvontaa, vainoa ja väkivaltaa.

Millä te perustelette?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Musta koska minua ilmiselvästi kiukutettiin, mitään muuta merkitystä ei niillä toimilla voinut olla, niin yritettiin luoda jotain mitä en ole.

Just kuten tuollaiset järkkärit eli jälkikäteen yritetään keksiä joku syy sille väkivallalle. Mä olen ollut mahdoton uhri siinä että enhän mä tee väärin. Se naisvartija ainakin (just silloin vihoviimeisellä kerralla) Postipisteellä ihan tarkoituksen mukaisesti vain simputtamalla simputti, vaikka olin vain hakemassa postipakettiani. Siinä ei ollut mitään ongelmaa enkä siinä mitään edes voisi varastaa. Natsivartijalle ei vain ollut kerrassaan mitään syytä siinä käyttää pakkokeinoja. Ihan puhdasta kiusaa ja väkivaltaa se oli. En ollut ennenkään tehnyt mitään ja siinä nyt ei p*rukaan keksi että mitä väärää muka olisin tehnyt.

Siksi sai se lensikin mäkeen eikä sitä enää näkynyt, kun tein siitä valituksen.

No, mutta pointtini siis oli se näitten ongelma ettei ne saa minua käyttäytymään huonosti. Tarina on jo valmis, muttei ne saa minua käyttäytymään huonosti.

Sitten ...onhan tässä nyt mennyt jo vuosiakin. Toi vartijanaikkonen oli keväällä 2022. Jotenkin... aina vaan kasataan lisää, vaikkei siellä alunperinkään koskaan ollut mitään.

Vuokratalotkin röykytti ja pilkkasi minua kaikki ne ekat vuodet (tänne palattuani). Miksi? Miksi ihmeessä, kun ei minusta ikinä ollut mitään haittaa. On varmaan ollut tosi hankala yrittää jälkikäteen selittää kaikkea sitä valvontaa, vainoa ja väkivaltaa.

Millä te perustelette?

...Ja siitä Sammystä.

Luihu jannu. Muutenkin epäilyttävän oloinen. Seurailu muo epäilyttävästi ymoäri Supermarkettia ja kerran hyppäsi siis pyöräni eteen (kesken ajoni!) minua kuvailemaan, vaikka se on laitonta. Ei ihmisiä saa NOIN kuvata. Kenellekään ei saa aiheuttaa haittaa sillä kuvaamisella, vaikka julkisilla paikoilla saakin kuvata (tai no sitä ei ole kielletty).

Mä olen miettinyt vaan sitä kun se seurailee sen muijansa kanssa minua ja jää friikisti siihen pelikoneille vahtimaan, kun tulen kassalle. Sen vaan tajuaa ja kun katson, niin se just tuijottaa minua SUORAAN SILMIIN sieltä ikkunan kautta. Jep.

Terkkuja Sammylle vaan. Älä kuvaile kuule laittomasti. Meillä on yksityisyyssuoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ja siitä Sammystä.

Luihu jannu. Muutenkin epäilyttävän oloinen. Seurailu muo epäilyttävästi ymoäri Supermarkettia ja kerran hyppäsi siis pyöräni eteen (kesken ajoni!) minua kuvailemaan, vaikka se on laitonta. Ei ihmisiä saa NOIN kuvata. Kenellekään ei saa aiheuttaa haittaa sillä kuvaamisella, vaikka julkisilla paikoilla saakin kuvata (tai no sitä ei ole kielletty).

Mä olen miettinyt vaan sitä kun se seurailee sen muijansa kanssa minua ja jää friikisti siihen pelikoneille vahtimaan, kun tulen kassalle. Sen vaan tajuaa ja kun katson, niin se just tuijottaa minua SUORAAN SILMIIN sieltä ikkunan kautta. Jep.

Terkkuja Sammylle vaan. Älä kuvaile kuule laittomasti. Meillä on yksityisyyssuoja.

...Vaikka tässä nyt on kaikenlaista ollut, niin ...

Olet narkkari, se on ilmeistä.
        Se miksi vainoat minua johtuu siitä että luulet minunkin olevan.
        Se ei silti minusta rikollista tee, jos luulet minun sellaista olevan.
        Olet itse pehmittänyt aivosi, joten sinusta nyt ei mitään ihan normaaliakaan enää voi olettaa, mutta vain ammattilaiset siis saavat arvioida ihmisiä eikä sitä tehdä vain silleen toista tuijottamalla.

Maailma on monimutkainen paikka eikä lääkärikään päältä päin sano mikä toisen aivoissa on vikana. Sitähän siis te tarkoitatte että aivoni toimisivat huonosti huumeiden takia, muttei aivoissani ole mitään huumetta ikinä ollut.

Eihän näistä edes tarvitsisi puhua, mutta kun s*** no.... kuitenkin seurailee, hiippailee ja ahdistelee tuolla noita narkkareita perässäni. Supermarketin valvovan silmän alla hyväksyvästi. Siellä on hyllyttäyttäjätkin tyrkyttävässä ilmeisesti jotain kun aina silleen tulivat iholle. En siihen aikaan koskaan tajunnut mistä oli kyse, mutta vasta kotiinkuljetuksiin siirryttyäni oivalsin sen olevan kutsua huumekauppaan. Sekin silti täysin absurdia, kun noi narkkarit siis fyysisesti oikeasti käy päälle.

Mikä vimma teidän saa käymään ihmisten päälle raivolla ja LUULEMAAN että käyttäysin huumeita. Kuka koskaan on missään väittänyt että käyttäisin? Olenko muka koskaan missään ikinä mitenkään jotenkin antanut näin ymmärtää. En minä sille mitään voi, jos te olette *** tai vierelläni on päihtynyt kaveri. Niitä nyt maleksii täällä ja itsekin olette, niin... *tuskainen huokaisu*

joo.

Sammy. Pysy erossa ja ja harmi ettet sitä jo tehnyt aiemminkin. Ihan oikeasti, kun meillä ei ole MITÄÄN keskinäistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Vaikka tässä nyt on kaikenlaista ollut, niin ...

Olet narkkari, se on ilmeistä.
        Se miksi vainoat minua johtuu siitä että luulet minunkin olevan.
        Se ei silti minusta rikollista tee, jos luulet minun sellaista olevan.
        Olet itse pehmittänyt aivosi, joten sinusta nyt ei mitään ihan normaaliakaan enää voi olettaa, mutta vain ammattilaiset siis saavat arvioida ihmisiä eikä sitä tehdä vain silleen toista tuijottamalla.

Maailma on monimutkainen paikka eikä lääkärikään päältä päin sano mikä toisen aivoissa on vikana. Sitähän siis te tarkoitatte että aivoni toimisivat huonosti huumeiden takia, muttei aivoissani ole mitään huumetta ikinä ollut.

Eihän näistä edes tarvitsisi puhua, mutta kun s*** no.... kuitenkin seurailee, hiippailee ja ahdistelee tuolla noita narkkareita perässäni. Supermarketin valvovan silmän alla hyväksyvästi. Siellä on hyllyttäyttäjätkin tyrkyttävässä ilmeisesti jotain kun aina silleen tulivat iholle. En siihen aikaan koskaan tajunnut mistä oli kyse, mutta vasta kotiinkuljetuksiin siirryttyäni oivalsin sen olevan kutsua huumekauppaan. Sekin silti täysin absurdia, kun noi narkkarit siis fyysisesti oikeasti käy päälle.

Mikä vimma teidän saa käymään ihmisten päälle raivolla ja LUULEMAAN että käyttäysin huumeita. Kuka koskaan on missään väittänyt että käyttäisin? Olenko muka koskaan missään ikinä mitenkään jotenkin antanut näin ymmärtää. En minä sille mitään voi, jos te olette *** tai vierelläni on päihtynyt kaveri. Niitä nyt maleksii täällä ja itsekin olette, niin... *tuskainen huokaisu*

joo.

Sammy. Pysy erossa ja ja harmi ettet sitä jo tehnyt aiemminkin. Ihan oikeasti, kun meillä ei ole MITÄÄN keskinäistä.

"Ihan oikeasti, kun meillä ei ole MITÄÄN keskinäistä."

...Miksi te kymmenen vuotta (!!!) jatkatte mun kiusaamista? Onko teidän alkuperäinen lähde jotankin delannut pois, vai miten ei tiedot päivity. Mistä te ikinä keksitte niin että käyttäysin huumeita?? Tosissaan se työkkärikin oli teinivuosinani, mutta... MIKSI. Onko teillä jotenkin nuppi pimeä harhoissanne? Mikä saa teidät vuosiKYMMENEKSI itsenne hukkaamaan koko elämänne täysin syyttömän kaverin vainoamiseen??

Miksi homma päivity? Eikö kukaan teistä ole riittävän älykäs? Miksi jankata samaa vuosikausia? Niitä hyllyjentäyttäjiäkin siis ihmettelin ja nyt ihmettelen enemmän että *** miksi ne vuodesta toiseen väkisin yrittää mulle myydä huumeita? MIKSI. Miksi ikinä vaivautua alkunperinkään? Eikö teillä ole minkäänlaista palautesysteemiä omalle toiminnalle. Kun kaveri ei ole ostanut teiltä huumeita niin... tee niinku pahoinpitelette sen ja YHÄ jatkatte vuosikausia siinä painostamisessa. Miksi IKINÄ luulitte että ostaisin teiltä yhtään mitään tai minulla voisi olle minkäänlaista tekemistä teidänkaltaistenne kanssa???

Tulee mieleen se kun koulukaverini sähelsi siinä kassoilla. Sitten te toistatta saman, koska luulette että tykkäisin tuollaisesta? Ei teiltä ideat lopu, mutta olette te vain kyllä ***. Ei minkäänlaista järjenjuoksua. Kun näitä tapauksia miettii, niin ei ihme että noi vain jankkaa samaa kuin zombit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ihan oikeasti, kun meillä ei ole MITÄÄN keskinäistä."

...Miksi te kymmenen vuotta (!!!) jatkatte mun kiusaamista? Onko teidän alkuperäinen lähde jotankin delannut pois, vai miten ei tiedot päivity. Mistä te ikinä keksitte niin että käyttäysin huumeita?? Tosissaan se työkkärikin oli teinivuosinani, mutta... MIKSI. Onko teillä jotenkin nuppi pimeä harhoissanne? Mikä saa teidät vuosiKYMMENEKSI itsenne hukkaamaan koko elämänne täysin syyttömän kaverin vainoamiseen??

Miksi homma päivity? Eikö kukaan teistä ole riittävän älykäs? Miksi jankata samaa vuosikausia? Niitä hyllyjentäyttäjiäkin siis ihmettelin ja nyt ihmettelen enemmän että *** miksi ne vuodesta toiseen väkisin yrittää mulle myydä huumeita? MIKSI. Miksi ikinä vaivautua alkunperinkään? Eikö teillä ole minkäänlaista palautesysteemiä omalle toiminnalle. Kun kaveri ei ole ostanut teiltä huumeita niin... tee niinku pahoinpitelette sen ja YHÄ jatkatte vuosikausia siinä painostamisessa. Miksi IKINÄ luulitte että ostaisin teiltä yhtään mitään tai minulla voisi olle minkäänlaista tekemistä teidänkaltaistenne kanssa???

Tulee mieleen se kun koulukaverini sähelsi siinä kassoilla. Sitten te toistatta saman, koska luulette että tykkäisin tuollaisesta? Ei teiltä ideat lopu, mutta olette te vain kyllä ***. Ei minkäänlaista järjenjuoksua. Kun näitä tapauksia miettii, niin ei ihme että noi vain jankkaa samaa kuin zombit.

" tee niinku pahoinpitelette sen ja YHÄ jatkatte vuosikausia siinä painostamisessa. Miksi IKINÄ luulitte että ostaisin teiltä yhtään mitään tai minulla voisi olle minkäänlaista tekemistä teidänkaltaistenne kanssa???"

...Mä olen AINA ollut tällainen. Miten teillä ei toi palaute toimi. Mä en ole muuttunut yhtään.

Joo eli olemukseni takia ne luuli silloin teiniaikoinani että käytän huumeita ja... näin 20 vuotta myöhemmin te YHÄ luulette että käytän, paitsi että nyt nte myös pahoinpitelette minut sen takia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" tee niinku pahoinpitelette sen ja YHÄ jatkatte vuosikausia siinä painostamisessa. Miksi IKINÄ luulitte että ostaisin teiltä yhtään mitään tai minulla voisi olle minkäänlaista tekemistä teidänkaltaistenne kanssa???"

...Mä olen AINA ollut tällainen. Miten teillä ei toi palaute toimi. Mä en ole muuttunut yhtään.

Joo eli olemukseni takia ne luuli silloin teiniaikoinani että käytän huumeita ja... näin 20 vuotta myöhemmin te YHÄ luulette että käytän, paitsi että nyt nte myös pahoinpitelette minut sen takia?

...Näitä tässä miettiessä en ENÄÄ ihmettele yhtään että se läppäri"korjaaja" varasti tietokoneeni vain naureskellen ja luuli että pääsisi kuin koira veräjästä. Nää kaikki niin naureskelee, mutta sitten kuitenkin suuttuu armottomasti, kun ei hommat menekään oletetusti. Miksi oletitte?

Ne piti oikein huvittelu shown siellä Supermarketissa keväällä 2022, mutta sitten kuitenkin raivoaa ja laittaa vartijaa päälle. Kivaa?

Ja mitähän te nyt yrititte todistaa ja mitä saada aikaan? Mitä enemmän mä tätä farssia olen ihmetellyt niin AINOA selitys on että nää on narkkareita ja luulee että minäkin olisin. Ja ne vain vuosiKYMMENEN ajan raivoaa ja käyttää minun väkivaltaa, koska luulevat että saisin huumeeni jostain muualta.

Mikään muu teoria ei ole selittänyt, mutta toi teoria selittää täysin kaiken, KAIKEN.

Huumeet myös selittää sen miksi ne on niin ***. Palaute ei toimi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Näitä tässä miettiessä en ENÄÄ ihmettele yhtään että se läppäri"korjaaja" varasti tietokoneeni vain naureskellen ja luuli että pääsisi kuin koira veräjästä. Nää kaikki niin naureskelee, mutta sitten kuitenkin suuttuu armottomasti, kun ei hommat menekään oletetusti. Miksi oletitte?

Ne piti oikein huvittelu shown siellä Supermarketissa keväällä 2022, mutta sitten kuitenkin raivoaa ja laittaa vartijaa päälle. Kivaa?

Ja mitähän te nyt yrititte todistaa ja mitä saada aikaan? Mitä enemmän mä tätä farssia olen ihmetellyt niin AINOA selitys on että nää on narkkareita ja luulee että minäkin olisin. Ja ne vain vuosiKYMMENEN ajan raivoaa ja käyttää minun väkivaltaa, koska luulevat että saisin huumeeni jostain muualta.

Mikään muu teoria ei ole selittänyt, mutta toi teoria selittää täysin kaiken, KAIKEN.

Huumeet myös selittää sen miksi ne on niin ***. Palaute ei toimi.

...Katsoi asiaa miten tahansa, niin narkkarit sitten 10 vuotta sadistisesti kiduttaa pedofilian uhreja ilman mitään järkeä tai syytä. Mitään tekemistä minulla ei ole huumeiden kanssa. Teinivuosinani minulle oli kavereita, jotka käyttivät, mutta aika heppoiset on taustat, jos tuon takia minut pahoinpidellään. Huh???

• Anonyymi

...Tämä kaupunki on vapaa ja tämä Suomi24 on vapaa ja täällä saa kansalaiset olla ilman rajoitteita eikä kukaan tarvitse Teidän lupaa. Kaikki saa olla miten haluaa eikä nyt ruveta rajoittamaan käytöstään, koska teillä narkkareilla nyt on siellä se oma käyttäytymiskoodinne. Tehkää mitä teette. Sillä ei ole mitään tekemistä MINUN kanssani. Ei minulla ole mitään syytä noudattaa mitään teidän t*hmää protogollaanne. Kaikki kansalaiset saavat tuolla vapaasti kulkea välittämättä teidän ongelmistanne.

Ette selkeästikään tunnista siellä toisianne eikä se ole kenenkään normikansalaisen vika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Tämä kaupunki on vapaa ja tämä Suomi24 on vapaa ja täällä saa kansalaiset olla ilman rajoitteita eikä kukaan tarvitse Teidän lupaa. Kaikki saa olla miten haluaa eikä nyt ruveta rajoittamaan käytöstään, koska teillä narkkareilla nyt on siellä se oma käyttäytymiskoodinne. Tehkää mitä teette. Sillä ei ole mitään tekemistä MINUN kanssani. Ei minulla ole mitään syytä noudattaa mitään teidän t*hmää protogollaanne. Kaikki kansalaiset saavat tuolla vapaasti kulkea välittämättä teidän ongelmistanne.

Ette selkeästikään tunnista siellä toisianne eikä se ole kenenkään normikansalaisen vika.

...Ihan yleisemminkin vaikuttava vuokranvälittäjä tuli ottamaan minua kyytiin. Siinä Lahdessa, sillan paikkeilla, mikälie se siinä on, minä heikuttelin kättäni ja hän siirtyi lähellä olevalle parkkipaikalle ottamaan minut kyytiin. Meillä oli siis tapaaminen.

No... hän sitten nauroi mulle että mulle melkein kävi vahinko. En ihan ymmärtänyt, mutta sitten ymmärsin että joku kai yritti ottaa minut siitä kyytiin. Mä en ihan tarkkaan tätä enää muista koska se oli vuonna 2007. Mutta mä jotenkin koin että minua olisi luultu prostitoituduksi tai joksikin ja tämä oli naisesta hauskaa.

En nyt tiedä miksi noin ymmärsin, mutta ehkä ymmärsin, kun hän niin häveliäästi siitä puhui ja kuin olisin jotain noloa MUKA tehnyt. Yhä ihmettelen tätä asennetta, kun minä hänelle siinä vilkuta ja minun asiani on AITO, niin miksi siinä olisi mitään noloa? En minä tehnyt mitään noloa eikä ole koskaan ollut tapana HÄVETÄ asioista, joita en ole edes tehnyt. Kyllä minä tiedän mitä teen ja kun olen aito, niin ei minulle ole mitään syytä hävetä.

Teiniaikoinani minut useammankin kerran yritettiin ostaa Orimattilan kaduilta, muttei se minusta noloa tee. Siinä ei minulle ole MITÄÄN hävettävää. Ei ole minulle häpeä se mitä ihmiset minusta luulevat ja jos kovastikin luulevat, niin ovat vain ilmiselvästi id***. Just sitä. Minä häpeäisin olla noin tyh**.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ihan yleisemminkin vaikuttava vuokranvälittäjä tuli ottamaan minua kyytiin. Siinä Lahdessa, sillan paikkeilla, mikälie se siinä on, minä heikuttelin kättäni ja hän siirtyi lähellä olevalle parkkipaikalle ottamaan minut kyytiin. Meillä oli siis tapaaminen.

No... hän sitten nauroi mulle että mulle melkein kävi vahinko. En ihan ymmärtänyt, mutta sitten ymmärsin että joku kai yritti ottaa minut siitä kyytiin. Mä en ihan tarkkaan tätä enää muista koska se oli vuonna 2007. Mutta mä jotenkin koin että minua olisi luultu prostitoituduksi tai joksikin ja tämä oli naisesta hauskaa.

En nyt tiedä miksi noin ymmärsin, mutta ehkä ymmärsin, kun hän niin häveliäästi siitä puhui ja kuin olisin jotain noloa MUKA tehnyt. Yhä ihmettelen tätä asennetta, kun minä hänelle siinä vilkuta ja minun asiani on AITO, niin miksi siinä olisi mitään noloa? En minä tehnyt mitään noloa eikä ole koskaan ollut tapana HÄVETÄ asioista, joita en ole edes tehnyt. Kyllä minä tiedän mitä teen ja kun olen aito, niin ei minulle ole mitään syytä hävetä.

Teiniaikoinani minut useammankin kerran yritettiin ostaa Orimattilan kaduilta, muttei se minusta noloa tee. Siinä ei minulle ole MITÄÄN hävettävää. Ei ole minulle häpeä se mitä ihmiset minusta luulevat ja jos kovastikin luulevat, niin ovat vain ilmiselvästi id***. Just sitä. Minä häpeäisin olla noin tyh**.

...Älykästä ei ole olettaa asioita ennakkoluulojen takia. Älykästä on olla OIKEASSA ja todellakin vaikka ne olosuhteet olisivat hyvinkin poikkeavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Älykästä ei ole olettaa asioita ennakkoluulojen takia. Älykästä on olla OIKEASSA ja todellakin vaikka ne olosuhteet olisivat hyvinkin poikkeavat.

...Te luulette että olisin tyhmä, kun en ymmärrä mitä ihmiset olettavat. Minusta te olette t*hmiä olettaessanne että sillä olisi mitään väliä, mitä te luulette.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Te luulette että olisin tyhmä, kun en ymmärrä mitä ihmiset olettavat. Minusta te olette t*hmiä olettaessanne että sillä olisi mitään väliä, mitä te luulette.

...Kioskin emäntä ei osaa käyttäytyä asiallisesti, kun virheellisesti OLETTAA asioita. Minä silti vuosikausia osaan käyttäytä vaikka TIEDÄN että te kohtelette minua väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...HÄÄÄÄH????

Täältä on kadonnut välistä:
        "...Ja yhä ja aina vaan, kun ei teille mene jakeluun 10 vuodessa.

- Älkää varastako kenenkään läppäriä, jos menee hermo, kun toinen tekee rikosilmoituksen.
        - Älkää seurailko ja vaaniko ketään ja TARKOITUKSELLA tupeksiko siihen tyrkyllä ja sitten suuttuko, kun ilmiannan teidän. Ei minä tiedä ketä olette, joten miksi te väkisin ÄNGETTE siihen eteeni? Kukaan ei teitä kutsunut.

- Lähteet ja todisteet on kova sana siellä rikollismaailmassakin. Ei auta itku markkinoilla, kun olette sadistisesti kiduttaneet post-traumaattista pedofilian uhria. Ei se siitä muuksi muutu eikä ketään kiinnosta mitä sä nyt luuuuuulit. Aina pitää tarkistaa faktat."

Toi VAIN puuttuu. En nyt...? Mä vielä monesti tarkistin asian, kun usein mokaan, mutta toi täältä on hävinnyt välistä. Mikä ihme siinä nyt sitten voi olla vialla?? Nyt mä olen ällikällä lyöty, vaikka usein ihmettelenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...HÄÄÄÄH????

- Älkää varastako kenenkään läppäriä, jos menee hermo, kun toinen tekee rikosilmoituksen.
        - Älkää seurailko ja vaaniko ketään ja TARKOITUKSELLA tupeksiko siihen tyrkyllä ja sitten suuttuko, kun ilmiannan teidän. Ei minä tiedä ketä olette, joten miksi te väkisin ÄNGETTE siihen eteeni? Kukaan ei teitä kutsunut.

- Lähteet ja todisteet on kova sana siellä rikollismaailmassakin. Ei auta itku markkinoilla, kun olette sadistisesti kiduttaneet post-traumaattista pedofilian uhria. Ei se siitä muuksi muutu eikä ketään kiinnosta mitä sä nyt luuuuuulit. Aina pitää tarkistaa faktat."

Toi VAIN puuttuu. En nyt...? Mä vielä monesti tarkistin asian, kun usein mokaan, mutta toi täältä on hävinnyt välistä. Mikä ihme siinä nyt sitten voi olla vialla?? Nyt mä olen ällikällä lyöty, vaikka usein ihmettelenkin.

...Oisko joku vahingossa sensuroinut väärän viestit. Mä laitoin ton seuraavan viestin jatkoksi, jos se varsinainen pahisviesti oli vaikka se aiempi, jonka sitaatin se sisälsi. Se nimittäin on tosi yleistä eli kommentoin jotain toisen rajua viestiä ja omani (ihan rehellisesti neutraali viesti) poistetaan sen sitaatissa olevan osan takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Oisko joku vahingossa sensuroinut väärän viestit. Mä laitoin ton seuraavan viestin jatkoksi, jos se varsinainen pahisviesti oli vaikka se aiempi, jonka sitaatin se sisälsi. Se nimittäin on tosi yleistä eli kommentoin jotain toisen rajua viestiä ja omani (ihan rehellisesti neutraali viesti) poistetaan sen sitaatissa olevan osan takia.

...Ehkä siinä se tosiasioiden sanominen oli se ongelma? YLE:kin nykyään käyttää jotain tekoälyä joka automaattisesti vain poistaa jo osan viesteistä ja siellä menee sitten lapsi pesuveden mukana ja enemmänkin! Huh huh!

On muuten muuallakin täysn neutraali viestini poistettu (olettettavasti) vain koska laitoin siihen tägeihin sanan "pedofilia". Sepä juurikin.

Mä voisin (tai no EN voi) ja haluaisin paljon aiheesta paastata, mutta tämä pedofilia sensuuri on vähän tällaista ettei anneta pedofilian UHRIEN kertoa mitään. se on vähän haastavaa (*kirosanoja*) esim kertoa elämästään, kun se on erottamaton osa. Niin... voisin eiku haluasiin enemmänkin sanoa.

Se yksi poisto oli JUST sellainen että halusin sanoa, mutten sanonut. Jätin vain sanan pedofilia siihen ilman selitystä, juuuuurikin koska... Siinä ei siis ollut MITÄÄN. Sen yhden sanan siihen vain laitoin ja sitten koko p*ska poistettiin.

Ihan kuin tosissaan ne pedofiilit täällä kirjoittelisi. Miksi te väitätte välittävänne meistä UHREISTA, kun meidät poistetaan. Kaikki uhrit hävitetään ja mikään vaino ei MUKA ole teistä kauheaa, mutta se kauheus on siinä että siinä lukee sana "pedoflia".

Tätä samaa asiaa olen nyt tapellut niin kauan jo että alkaa tuntua luissa ytimissä. Mulla olisi TOSI paljon asiasta kerrottavaa. Ja olen kertonutkin, mutta niitä viestejä poistellaan.

Oletteko siis tietoisia että te vaiennatte pedofilian uhrien ääntä. Se sensuroitte kaiken mitä he kertovat? Siis KAIKEN?? Ketä te tällä suojelette?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ehkä siinä se tosiasioiden sanominen oli se ongelma? YLE:kin nykyään käyttää jotain tekoälyä joka automaattisesti vain poistaa jo osan viesteistä ja siellä menee sitten lapsi pesuveden mukana ja enemmänkin! Huh huh!

On muuten muuallakin täysn neutraali viestini poistettu (olettettavasti) vain koska laitoin siihen tägeihin sanan "pedofilia". Sepä juurikin.

Mä voisin (tai no EN voi) ja haluaisin paljon aiheesta paastata, mutta tämä pedofilia sensuuri on vähän tällaista ettei anneta pedofilian UHRIEN kertoa mitään. se on vähän haastavaa (*kirosanoja*) esim kertoa elämästään, kun se on erottamaton osa. Niin... voisin eiku haluasiin enemmänkin sanoa.

Se yksi poisto oli JUST sellainen että halusin sanoa, mutten sanonut. Jätin vain sanan pedofilia siihen ilman selitystä, juuuuurikin koska... Siinä ei siis ollut MITÄÄN. Sen yhden sanan siihen vain laitoin ja sitten koko p*ska poistettiin.

Ihan kuin tosissaan ne pedofiilit täällä kirjoittelisi. Miksi te väitätte välittävänne meistä UHREISTA, kun meidät poistetaan. Kaikki uhrit hävitetään ja mikään vaino ei MUKA ole teistä kauheaa, mutta se kauheus on siinä että siinä lukee sana "pedoflia".

Tätä samaa asiaa olen nyt tapellut niin kauan jo että alkaa tuntua luissa ytimissä. Mulla olisi TOSI paljon asiasta kerrottavaa. Ja olen kertonutkin, mutta niitä viestejä poistellaan.

Oletteko siis tietoisia että te vaiennatte pedofilian uhrien ääntä. Se sensuroitte kaiken mitä he kertovat? Siis KAIKEN?? Ketä te tällä suojelette?

...Käytännössä homma menee siis niin että someen saa laittaa mitä tahansa raakaa ja rasistista materiaalia. Sitten pedofilian uhri on surullinen ja laittaa erittäin epämääräisesti alle selitykseksi vain sanan "pedofilia" ja koko p*ska poistetaan.

Just. No, tota. Onko teillä MEISTÄ niin välittävistä niinku sellaista käsitystä että MIKSI mulla nyt sitten voisi olla paha olla, kun te olette jostain järjettömästä syystä estänyt minua sitä kertomasta???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Käytännössä homma menee siis niin että someen saa laittaa mitä tahansa raakaa ja rasistista materiaalia. Sitten pedofilian uhri on surullinen ja laittaa erittäin epämääräisesti alle selitykseksi vain sanan "pedofilia" ja koko p*ska poistetaan.

Just. No, tota. Onko teillä MEISTÄ niin välittävistä niinku sellaista käsitystä että MIKSI mulla nyt sitten voisi olla paha olla, kun te olette jostain järjettömästä syystä estänyt minua sitä kertomasta???

...Tässä P.E.D.O.F.I.L.I.A. aiheessa on se mielikiintoinen piirre että uhrit valittaa noista DOKUMENTEISTA, joita HEISTÄ, siis näistä UHREISTA tehdään. Nää uhrit kärsii niistä eikä heiltä kysytä lupaa tähän että kaikki heidän traumat levitellään tuolla telkkarissa.

Kiitos ja kumarrus tästäkin hienoudesta. Onpa utelioille tirkistelumateriaalia. Onni ja riemu heille. Jännää!! Kai te tarkistatte ettei ne pedofiilit vain ole siellä fiilistelemässä sitä materiaalia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Tässä P.E.D.O.F.I.L.I.A. aiheessa on se mielikiintoinen piirre että uhrit valittaa noista DOKUMENTEISTA, joita HEISTÄ, siis näistä UHREISTA tehdään. Nää uhrit kärsii niistä eikä heiltä kysytä lupaa tähän että kaikki heidän traumat levitellään tuolla telkkarissa.

Kiitos ja kumarrus tästäkin hienoudesta. Onpa utelioille tirkistelumateriaalia. Onni ja riemu heille. Jännää!! Kai te tarkistatte ettei ne pedofiilit vain ole siellä fiilistelemässä sitä materiaalia?

...siis TOTTAKAI toisten traumat saa nyt hei TELKKARIIN laittaa ihan kaikkien nähtäväksi. Se ei ole väärin. Sehän on vain viihdettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...siis TOTTAKAI toisten traumat saa nyt hei TELKKARIIN laittaa ihan kaikkien nähtäväksi. Se ei ole väärin. Sehän on vain viihdettä.

...Toivottavasti musta ei ole ollut telkkarissa, mutta käytännössä homma menee niin etten minä saa kertoa itse mitään, mutta musta saisi tehdä dokumentin. Myös jos mut raiskataan ja alkaisin seurustella poliisin kanssa, niin myös silloin mun koko seksielämä on vapaata viihdemateriaalia Hesarille esim.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Toivottavasti musta ei ole ollut telkkarissa, mutta käytännössä homma menee niin etten minä saa kertoa itse mitään, mutta musta saisi tehdä dokumentin. Myös jos mut raiskataan ja alkaisin seurustella poliisin kanssa, niin myös silloin mun koko seksielämä on vapaata viihdemateriaalia Hesarille esim.

...Ehkä kun ihmiset nyt tykkää mässäillä sillä kuinka hiiiiiirveä se pedofilia on (Hui sentäs!! kamalaa ja kiljuntaa!), niin ehkä näihin dokumentteihin voisi laittaa sinne uhrin traumojen sekaan myös se että ihan normi kaupassa sut sitten pahoinpidellään ja heitetään pihalle kaupasta. Just kun kävelet kauppaan, niin kioskinmyyjä vain ilveilee sulle halveksivasti ja tekee kyllä joka eleellään selväksi ettei sinulle sitten ole mitään asiaan tänne.

Tää on siis täysin normaalia ja ilmeisesti ihan ok. Kaikki näpistelijät, romanit JA TRAUMAUHRIT saa pahoinpidellä ja heittää pihalle kaupasta. Tämä on arkipäivää ja vain ainoastaan raiskausten uhri omaa vikaa, kun v*ttu tulevat toisten kauppaa ja kaupalla on oikeus valita omat asiakkaansa.

Tää ois hyvä lisä niihin dokumentteihin. Myös se että sut saa siis raiskata. Koska kaikki mitä ikinä sulle tapahtuu on vain sun omaa syytäsi. Se vika on siinä että NORMAALI ihmisoikeuksilla varustettu ihminen ei saa paniikkikohtausta. Mutta kun sä olet tuollainen s**stainen hyväksikäytön uhri ja panikoin normaaleista asioista, niin sut saa pahoinpidellä.

Just koska NORMAALEILLA ihmisillä ei ole tällaisia S**STAISIA traumoja niin terveet ja kunnolliset ihmiset ei ahdistu. Ne HYVÄT ja kaikintavoin paremmat ihmiset, jotka on tehneet ne oikeat valinnat elämässään eivätkä ole itse aiheuttaneet itselleen sitä että olisi päätynyt lapsena hyväksikäytetyksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ehkä kun ihmiset nyt tykkää mässäillä sillä kuinka hiiiiiirveä se pedofilia on (Hui sentäs!! kamalaa ja kiljuntaa!), niin ehkä näihin dokumentteihin voisi laittaa sinne uhrin traumojen sekaan myös se että ihan normi kaupassa sut sitten pahoinpidellään ja heitetään pihalle kaupasta. Just kun kävelet kauppaan, niin kioskinmyyjä vain ilveilee sulle halveksivasti ja tekee kyllä joka eleellään selväksi ettei sinulle sitten ole mitään asiaan tänne.

Tää on siis täysin normaalia ja ilmeisesti ihan ok. Kaikki näpistelijät, romanit JA TRAUMAUHRIT saa pahoinpidellä ja heittää pihalle kaupasta. Tämä on arkipäivää ja vain ainoastaan raiskausten uhri omaa vikaa, kun v*ttu tulevat toisten kauppaa ja kaupalla on oikeus valita omat asiakkaansa.

Tää ois hyvä lisä niihin dokumentteihin. Myös se että sut saa siis raiskata. Koska kaikki mitä ikinä sulle tapahtuu on vain sun omaa syytäsi. Se vika on siinä että NORMAALI ihmisoikeuksilla varustettu ihminen ei saa paniikkikohtausta. Mutta kun sä olet tuollainen s**stainen hyväksikäytön uhri ja panikoin normaaleista asioista, niin sut saa pahoinpidellä.

Just koska NORMAALEILLA ihmisillä ei ole tällaisia S**STAISIA traumoja niin terveet ja kunnolliset ihmiset ei ahdistu. Ne HYVÄT ja kaikintavoin paremmat ihmiset, jotka on tehneet ne oikeat valinnat elämässään eivätkä ole itse aiheuttaneet itselleen sitä että olisi päätynyt lapsena hyväksikäytetyksi.

...Kenelle se pedofilia on oikein tabu? Kuka tässä nyt jotenkin kärsii?

Mä en tule ikinä tajuamaan miten joku kisokin äm*ä nyt kärsii jotenkin ihan pedifilian uhrin jo paikalla olemisesta, muttei se ole ongelma että käytätte väkivaltaa ja rikotte lakia päästäksenne eroon minusta.

Mä kun olen tätä samaa leikkiä pelannut jo vuosikymmeniä, niin mä kuule tiedän mitä te vihaatte :DD Jos se että olen siinä paikalla, muistutuksessa, teitä kauhistuttaa, niin SE MITÄ PELKÄÄTTE on kuule teissä itsessänne. Ei minussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Kenelle se pedofilia on oikein tabu? Kuka tässä nyt jotenkin kärsii?

Mä en tule ikinä tajuamaan miten joku kisokin äm*ä nyt kärsii jotenkin ihan pedifilian uhrin jo paikalla olemisesta, muttei se ole ongelma että käytätte väkivaltaa ja rikotte lakia päästäksenne eroon minusta.

Mä kun olen tätä samaa leikkiä pelannut jo vuosikymmeniä, niin mä kuule tiedän mitä te vihaatte :DD Jos se että olen siinä paikalla, muistutuksessa, teitä kauhistuttaa, niin SE MITÄ PELKÄÄTTE on kuule teissä itsessänne. Ei minussa.

...Ja ei. Teillä ei ole oikeutta elää ilman P.E.D.O.F.I.L.I.A:a enää sen jälkeen, kun te laittomasti häädätte sen uhrit pois liikkeistänne. Ei päivääkään, ei hetken hetkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Onko tässä joku idea että kaikilla on oikeus NAUTTIA aiheesta. Saa kaikille mahdollisuus tunkeutua pedofilian maailman ilman että itselle tulisi s**stainen olo. Saa inhota vapaasti vain kaikkea sitä materiaalia ja just toivoa että uhrit kuolisi tai ainakaan koskaan SINUN lähelläsi olisi???

Miksi tällaista fiilistelymateriaalia tarjotaan. Mä en ymmärrä tän tarvetta.

Se lastenpsykiatri, kiva vanha mies, oli kerran haastattelussa ja haastattelija intti tosi kaupan ja useasti eri tavoin yrittin tentata lääkäriä siitä että mitä vahinkoa pedofilia tekee lapselle. Hienosti ja toisinaan vähemmän hienovaraisesti lääkäri aina sivuutti kysymykset ja alkoi kertoa jostain muusta esim. ennaltaehkäisystä :DDD

Muo alkoi ihan naurattaa ja mä rakastan tätä vanhaa läkkäri tosta <3

Kiitos. Ei hekumoida sillä miten jännää on mitä kaikkea vahinkoa voidaan lapsille aiheuttaa. Puhutaan nyt vain siitä että miten tähän pitäisi puuttua ja estää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Onko tässä joku idea että kaikilla on oikeus NAUTTIA aiheesta. Saa kaikille mahdollisuus tunkeutua pedofilian maailman ilman että itselle tulisi s**stainen olo. Saa inhota vapaasti vain kaikkea sitä materiaalia ja just toivoa että uhrit kuolisi tai ainakaan koskaan SINUN lähelläsi olisi???

Miksi tällaista fiilistelymateriaalia tarjotaan. Mä en ymmärrä tän tarvetta.

Se lastenpsykiatri, kiva vanha mies, oli kerran haastattelussa ja haastattelija intti tosi kaupan ja useasti eri tavoin yrittin tentata lääkäriä siitä että mitä vahinkoa pedofilia tekee lapselle. Hienosti ja toisinaan vähemmän hienovaraisesti lääkäri aina sivuutti kysymykset ja alkoi kertoa jostain muusta esim. ennaltaehkäisystä :DDD

Muo alkoi ihan naurattaa ja mä rakastan tätä vanhaa läkkäri tosta <3

Kiitos. Ei hekumoida sillä miten jännää on mitä kaikkea vahinkoa voidaan lapsille aiheuttaa. Puhutaan nyt vain siitä että miten tähän pitäisi puuttua ja estää.

...Myös toisessa paikassa haettiin selitystä sille miksei lapsia saisi hyväksikäyttää ja siihen aika suoraan vastattiin että se nyt vain on väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Myös toisessa paikassa haettiin selitystä sille miksei lapsia saisi hyväksikäyttää ja siihen aika suoraan vastattiin että se nyt vain on väärin.

...Joku toimittaja tai tutkija mikä lie (selkeän amatööri!!) seikkaili Tor:issa raa'an lapsi* parissa kai jotenkin yrittäen ymmärtää sitä, mitä lie ajatteli??? No se kaveri joutui sen takia terapiaan. Kaikki joutuu aina terapiaan, kun noita juttuja selvittelee.

Mäkin luin teinikäisenä yhden traumakirjan, jossa oli pedofiliasta ja sen jälkeen aktiivisesti yritin vain aina unohtaa ihan kaiken minkä olin lukenut. Ei se auttanutkaan minua ymmärtämään itseäni. Mulle tuli vain pahempi olo. Ei sinne häiriintyneen päähän halua(kaan) mennä. En mä haluakaan ymmärtää mitä siellä tapahtuu. Mun on vain päästävä niistä eroon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Joku toimittaja tai tutkija mikä lie (selkeän amatööri!!) seikkaili Tor:issa raa'an lapsi* parissa kai jotenkin yrittäen ymmärtää sitä, mitä lie ajatteli??? No se kaveri joutui sen takia terapiaan. Kaikki joutuu aina terapiaan, kun noita juttuja selvittelee.

Mäkin luin teinikäisenä yhden traumakirjan, jossa oli pedofiliasta ja sen jälkeen aktiivisesti yritin vain aina unohtaa ihan kaiken minkä olin lukenut. Ei se auttanutkaan minua ymmärtämään itseäni. Mulle tuli vain pahempi olo. Ei sinne häiriintyneen päähän halua(kaan) mennä. En mä haluakaan ymmärtää mitä siellä tapahtuu. Mun on vain päästävä niistä eroon.

...random brittisarjoissakin on ollut tuosta aiheesta...

eli... nehän on vain fiktiivisiä, ei ole olleet dokumentteja, mutta niissä aina toistuu se että uhrit tietää, ne TIETÄÄ ettei kukaan tule koskaan niitä ymmärtämään. Kaikki TIETÄÄ ettei kannata kertoa, koska sut vain heitetään sen jälkeen yhteiskunnan ulkopuolelle.

Kaikki uhrit TIETÄÄ että heidät on jätetty eikä heillä tule koskaan olemaan mitään ihmisoikeuksia. Siksi kai tää varovaisuusperiaate. Mitenkään ei siis uhrin tunteista välitetä!! V*tut, mutta siis varotaan ettei "kansa" saa tietää, koska ne tietää että uhri sen jälkeen lynkataan. SE... on mun mielestä se tabu pedofiliassa ja syy miksei kukaan puutu siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...HÄÄÄÄH????

"olette sadistisesti kiduttaneet post-traumaattista pedofilian uhria."

...Toi kai oli se ongelma. En mä muuta vieläkään keksi. Kaikki muut viestit näyttää jääneen eikä lisää poistunut. En ihan tieteellisesti osaa sanoa että mitä on ja mitä ei, mutta alareunassa ainakin lukee siis 11 poistettua eli lisää ei olisi tullut. Ei noi silti pidä paikkaansa, koska viimeistään eilisen perusteella tiedän että joskus se laskee poistetuksi vain sen ekan, mutta mukana häviää tyyliin 20kpl mun viestiä, jotka kirjoitin perään sen jatkoksi :( Just eilen kävi niin että muka vain 2kpl poistettu, mutta valtava määrä multa hävisi viestejä. Osan niistä palautin eriasteisesti siistittynä ja yhteen vähän lyhyempiä koottuna.

Juu. Ja vielä sen jälkeen toi täysin puhtaasti identtisenä palauttamani viesti poistettiin. Outoa. No, ehkä vika oli todellakin siinä sitaattiruudussa tai jollain kävi vahinko. Joku outo moka tossa nyt oli sensuroinnissa. Kun en keksi selitystä, niin veikkailen että jollekin totuus oli vain liikaa. Ei toi vartijoiden simputus siitä muuksi muutu. Ovat tehneet mitä tehneet, ihan ilman syytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"olette sadistisesti kiduttaneet post-traumaattista pedofilian uhria."

...Toi kai oli se ongelma. En mä muuta vieläkään keksi. Kaikki muut viestit näyttää jääneen eikä lisää poistunut. En ihan tieteellisesti osaa sanoa että mitä on ja mitä ei, mutta alareunassa ainakin lukee siis 11 poistettua eli lisää ei olisi tullut. Ei noi silti pidä paikkaansa, koska viimeistään eilisen perusteella tiedän että joskus se laskee poistetuksi vain sen ekan, mutta mukana häviää tyyliin 20kpl mun viestiä, jotka kirjoitin perään sen jatkoksi :( Just eilen kävi niin että muka vain 2kpl poistettu, mutta valtava määrä multa hävisi viestejä. Osan niistä palautin eriasteisesti siistittynä ja yhteen vähän lyhyempiä koottuna.

Juu. Ja vielä sen jälkeen toi täysin puhtaasti identtisenä palauttamani viesti poistettiin. Outoa. No, ehkä vika oli todellakin siinä sitaattiruudussa tai jollain kävi vahinko. Joku outo moka tossa nyt oli sensuroinnissa. Kun en keksi selitystä, niin veikkailen että jollekin totuus oli vain liikaa. Ei toi vartijoiden simputus siitä muuksi muutu. Ovat tehneet mitä tehneet, ihan ilman syytä.

"Ja vielä sen jälkeen toi täysin puhtaasti identtisenä palauttamani viesti poistettiin."

...Selkeämmin. Tuo on se PALAUTETTU viesti jo. Palautin sen identtisenä.

Eli viestejä katso urakalla. Sen massakadon jälkeen jatkoin kirjoittelua ja sen jälkeen vielä poistui toi viesti, ...jonka palautin identtisenä, koska en löytänyt siinä mitään korjattavaa. Kävin sen läpi monesti. En keksinyt mitään parannettavaa, joten postasin vain uudelleen ja näkyy nyt jääneen. Ainoa "muokkaus" on se että sitä ennen ja sen jälkeen on muutta tekstiä, mutta itse alkuperäinen (eli poistettu viesti) on yhä siinä keskellä ihan just sellaisena kuin se jostain syystä poistettiin... irralteen, sen ison massapoiston jälkeen. Vieläkään ei ole kai mitään uutta hävinnyt, niin vain toi nyt oli jotenkin tosi kamala (tai sitten se siteerausosa, joka tosin senkin alkuperäinen tuolla näyttää yhä olevan).

• Anonyymi

Erite-mummo on rakastettuni. Silloin abi-risteilyllä rakastelimme rajusti, vaikka hän yrittikin juottaa minut humalaan.

• Anonyymi

"Hyvin te vedättä yhtä köyttä!"

Tiedätkö kuule, mä olen just tuolla tekstillä olevaa ketjua etsinyt. Se on vissiin jo uponnut tonne yli 30-sivun jälkeen.

• Anonyymi

...Eiku se on kai ollutkin juuri tämä ketju, jota olen etsinyt. Kumma etten nähnyt sitä, kun sen olisi pitänyt tulla vastaan käydessäni läpi noita ketjuja taaksepäin. No, se jäi sitten välistä. Ei tämä olisi silti ollut se etsimäni? Pelottavaa jopa miten paljon mulla on aivokapasiteettia käytetty vain Suomi24 dataan ja muistella ulkoa jokaikistä kauppareissuani Orimattilassa -.-

No, kiva että joku nosti tän ketjun ja pääsin katsomaan sen läpi. Ei täältä löytynytkään mitään kommentoitavaa (silloin). No, nyt tossa on toi Erite-mummo-juttu tuoreena. Siihen sanon etten siis kenenkään kanssa ollut siellä risteilyllä, jos toi nyt minuun viittaa. Outoa trollaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Eiku se on kai ollutkin juuri tämä ketju, jota olen etsinyt. Kumma etten nähnyt sitä, kun sen olisi pitänyt tulla vastaan käydessäni läpi noita ketjuja taaksepäin. No, se jäi sitten välistä. Ei tämä olisi silti ollut se etsimäni? Pelottavaa jopa miten paljon mulla on aivokapasiteettia käytetty vain Suomi24 dataan ja muistella ulkoa jokaikistä kauppareissuani Orimattilassa -.-

No, kiva että joku nosti tän ketjun ja pääsin katsomaan sen läpi. Ei täältä löytynytkään mitään kommentoitavaa (silloin). No, nyt tossa on toi Erite-mummo-juttu tuoreena. Siihen sanon etten siis kenenkään kanssa ollut siellä risteilyllä, jos toi nyt minuun viittaa. Outoa trollaamista.

Et vaan muista, kun olit räkäkännissä. Harmi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vaan muista, kun olit räkäkännissä. Harmi

Harmi???!
        Yritätkö nyt sanoa että olisit raiskannut minut ja sinua harmittaisi etten muista sitä? :D Jopas on sulla jutut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi???!
        Yritätkö nyt sanoa että olisit raiskannut minut ja sinua harmittaisi etten muista sitä? :D Jopas on sulla jutut!

Olet sekaisin päästäsi. Menisit hoitoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on jännä että aina kun kritisoin toisen seksuaalista väkivaltaa minä YLLÄTTÄEN olenkin aina sairas. Oho?? Sitten heti toisena hetkenä minussa ei muka ole mitään vikaa ja minun pitäisi vain olla "töissä" ja niin perkelee iloinen ja hymy korvissa. Ehkä teidän pitäisi raiskata vähemmän niitä lapsia ja muutoin käyttää heitä hyväkseen, jos niin harmittaa kun ne ei enää hymyile. Eikö ota enää eteen, häh??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on jännä että aina kun kritisoin toisen seksuaalista väkivaltaa minä YLLÄTTÄEN olenkin aina sairas. Oho?? Sitten heti toisena hetkenä minussa ei muka ole mitään vikaa ja minun pitäisi vain olla "töissä" ja niin perkelee iloinen ja hymy korvissa. Ehkä teidän pitäisi raiskata vähemmän niitä lapsia ja muutoin käyttää heitä hyväkseen, jos niin harmittaa kun ne ei enää hymyile. Eikö ota enää eteen, häh??

...Vain häiriintynyt ahdistelee ketään. Kyllä ne kaupan työntekijät ja vartijat on vinossa päästään, kun ketään rupeaa lähentelemään yhtään millään verukkeella. Oli ILMEISTÄ ettei mistään hyväntahtoisestakaan ollut kyse.

"SINÄ olet se sairas" minulle sanottiin, kun valitin (lapsen) hyväksikäytöstä. Näinhän se menee. Sairas musta tuli, kun huonosti kohdellaan. Ja mitähän se kertoo? Mitä ne mun postilasraportit todellakin kertoo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Vain häiriintynyt ahdistelee ketään. Kyllä ne kaupan työntekijät ja vartijat on vinossa päästään, kun ketään rupeaa lähentelemään yhtään millään verukkeella. Oli ILMEISTÄ ettei mistään hyväntahtoisestakaan ollut kyse.

"SINÄ olet se sairas" minulle sanottiin, kun valitin (lapsen) hyväksikäytöstä. Näinhän se menee. Sairas musta tuli, kun huonosti kohdellaan. Ja mitähän se kertoo? Mitä ne mun postilasraportit todellakin kertoo?

..."Ammattitaitoiset" vartijat vain uhittelee mulle ja vainoaa. "Ammattitaitoiset" TET-h*orat vain tenttaa halventavasti minua huumeidenkäyttäjänä. "Ammattitaitoinen" Vuokratalojen l*tka samoin halventaa minua kuin en muka maksaisi vuokriani.

Ammattitaitoista en ole mitään täällä nähnyt. Pelkkää korruptoinutta h*oranp*skaa ja hyväksikäyttäjiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..."Ammattitaitoiset" vartijat vain uhittelee mulle ja vainoaa. "Ammattitaitoiset" TET-h*orat vain tenttaa halventavasti minua huumeidenkäyttäjänä. "Ammattitaitoinen" Vuokratalojen l*tka samoin halventaa minua kuin en muka maksaisi vuokriani.

Ammattitaitoista en ole mitään täällä nähnyt. Pelkkää korruptoinutta h*oranp*skaa ja hyväksikäyttäjiä.

Voi nyt pitää loppuillan kirjoitusvapaata kun olen niiin paljon antanut taas palautetta kaikille mulkvisteille. :))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi nyt pitää loppuillan kirjoitusvapaata kun olen niiin paljon antanut taas palautetta kaikille mulkvisteille. :))))

LOOOOOL

Orimattila itse halusi näin, just näin.

Minä OLIN hiljaa. Kävin vsen kerran viikossa kaupassa, mutta näin minun ei annettu olla. Mene sinä heille kertomaan, mikä sinua v*tuttaa, jos ei HEIDÄN kädenjälki miellytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

LOOOOOL

Orimattila itse halusi näin, just näin.

Minä OLIN hiljaa. Kävin vsen kerran viikossa kaupassa, mutta näin minun ei annettu olla. Mene sinä heille kertomaan, mikä sinua v*tuttaa, jos ei HEIDÄN kädenjälki miellytä.

...Siellä on Harakanp*rse Orimattilan Supermarketissa mm. jonka epäilen tietävän mistä on kyse, kun sanoi jotain "Siperia opettaa" minulle (?) vuonna 2019. Hän ehkä osaa asiaa selventää ja auttaisi tietenkin, jos MINULLEKIN ystävällisesti joku kertoisi että miksi minua kiusattiin joka-s**tanan kauppareissu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"vapaata"

Ei päivääkään, ei hetkeäkään.

Niin kauan kuin minä täällä elän ja hengitän, jokainen sydämenlyöntini on todistus heidän pahuudestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"vapaata"

Ei päivääkään, ei hetkeäkään.

Niin kauan kuin minä täällä elän ja hengitän, jokainen sydämenlyöntini on todistus heidän pahuudestaan.

...Kuten tekijät itsekin tietävät että se tavoite on se mikä se on.

Ei ole tarkoitusta lopettaa "riittävään", kun toisen kipu on se tarkoitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Kuten tekijät itsekin tietävät että se tavoite on se mikä se on.

Ei ole tarkoitusta lopettaa "riittävään", kun toisen kipu on se tarkoitus.

...Ja ei, en mä ole muuttamassa pois. Mähän just palasin tän takia :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ja ei, en mä ole muuttamassa pois. Mähän just palasin tän takia :D

...Itsekkäät syyt tosin. Eli olen elinikäisesti mielisairas. Minua ei pystytä enää parantaa

...Ei niin että kukaan koskaan olisi yrittänytkään!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Itsekkäät syyt tosin. Eli olen elinikäisesti mielisairas. Minua ei pystytä enää parantaa

...Ei niin että kukaan koskaan olisi yrittänytkään!!

...Mä olen tässä aistinut ettei kukaan aio minua koskaan auttaa. Jotenkin se vartijoiden töniminen ja kassojen raivo sen osoitti. Kaikkea vain pahennettiin joka kerta kun tein huomautuksen jostain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on Orimattila itse, joka on estänyt minulta "hoidot". Se kun MAKSAAAAAAAAAAAA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on Orimattila itse, joka on estänyt minulta "hoidot". Se kun MAKSAAAAAAAAAAAA

"Orimattila itse"

Vaiko SoTe:ko se oli? Persut? Kukas näitä kaikkia oikein lakkauttaa? Sama meno oli silti silloin 20 vuotta sittenkin. Ketään ei hoideta, mutta oletetaan heidän silti olevan työkykyisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Orimattila itse"

Vaiko SoTe:ko se oli? Persut? Kukas näitä kaikkia oikein lakkauttaa? Sama meno oli silti silloin 20 vuotta sittenkin. Ketään ei hoideta, mutta oletetaan heidän silti olevan työkykyisiä.

...Sanottiin että "Näissä olosuhteissa ei näe syytä hoidon jatkamiselle".

Olen paljon miettinyt tuota "Näissä olosuhteissa" eli voisiko ne olosuhteet jotenkin muuttua ja onko tämä "olosuhde" mahdollisesti Orimattila itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Sanottiin että "Näissä olosuhteissa ei näe syytä hoidon jatkamiselle".

Olen paljon miettinyt tuota "Näissä olosuhteissa" eli voisiko ne olosuhteet jotenkin muuttua ja onko tämä "olosuhde" mahdollisesti Orimattila itse?

...Minulle sitten myöhemmin soitti joku Orimattilan terveysasemalta ja yritti saada myöhempää lääkäriaikaa (normi lääkäri, ei psykiatri) muutettua. En suostunut muuttamiseen, mutta hän SILTI vaati tietää tän psykiatrin nimen, jonka oli viimeisimmäksi tavannut ja kävi sieltä lukemassa jotain. MIKSI?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Minulle sitten myöhemmin soitti joku Orimattilan terveysasemalta ja yritti saada myöhempää lääkäriaikaa (normi lääkäri, ei psykiatri) muutettua. En suostunut muuttamiseen, mutta hän SILTI vaati tietää tän psykiatrin nimen, jonka oli viimeisimmäksi tavannut ja kävi sieltä lukemassa jotain. MIKSI?

...Ei hänellä ollut MITÄÄN virkaa mennä niitä juttuja sieltä lukemaan. H*ron aikomus oli muuttaa aikani, mutta selkeästi ilmaisin ettei minulle ollut mitään aikeita näin toimia. Hän todellakin sitten luovutti painostamasta, mutta sen jälkeen SILTI kysyi sen lääkärin nimen. MIKSI???

MIKSI se h*ro meni lukemaan niitä minun tietojani, kun ei mitään asiaa hänellä sinne ollut? En minä antanut hänelle LUPAA sinne mennä eikä hänellä ollut syytä sinne mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ei hänellä ollut MITÄÄN virkaa mennä niitä juttuja sieltä lukemaan. H*ron aikomus oli muuttaa aikani, mutta selkeästi ilmaisin ettei minulle ollut mitään aikeita näin toimia. Hän todellakin sitten luovutti painostamasta, mutta sen jälkeen SILTI kysyi sen lääkärin nimen. MIKSI???

MIKSI se h*ro meni lukemaan niitä minun tietojani, kun ei mitään asiaa hänellä sinne ollut? En minä antanut hänelle LUPAA sinne mennä eikä hänellä ollut syytä sinne mennä.

...Kun hoitajia menee alalle vain saadakseen puhtaita neuloja, niin ei ole vaikea arvata millaista sakkia siellä on Orimattilan-tyyppisessä terveyskeskuksessa :/

Se Sossu-hoitsu mikä lie, jota tapailin heti muutettuani Orimattilaan oli myös erittäin erikoinen. On sitä kaikenlaista nähty, mutta tämä oli outo ja kyseli ihan vääränlaisia kysymyksiä. Aina sen tapaamisten aikana todellakin oli huoltomies asuntooni tulossa ja naikkonen kyseli vain outoja yrittäen selvittää milloin poistun asunnostani. Kaikkina näinä vuosina en ole ikinä moisia kysymyksiä saanut ennen. Ihan friikkejä, jotka eivät edes liity mitenkään minun hyvinvointiini.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Kun hoitajia menee alalle vain saadakseen puhtaita neuloja, niin ei ole vaikea arvata millaista sakkia siellä on Orimattilan-tyyppisessä terveyskeskuksessa :/

Se Sossu-hoitsu mikä lie, jota tapailin heti muutettuani Orimattilaan oli myös erittäin erikoinen. On sitä kaikenlaista nähty, mutta tämä oli outo ja kyseli ihan vääränlaisia kysymyksiä. Aina sen tapaamisten aikana todellakin oli huoltomies asuntooni tulossa ja naikkonen kyseli vain outoja yrittäen selvittää milloin poistun asunnostani. Kaikkina näinä vuosina en ole ikinä moisia kysymyksiä saanut ennen. Ihan friikkejä, jotka eivät edes liity mitenkään minun hyvinvointiini.

...Tämä oli siis sossu palattuani Orimattilaan, mutta täältä alunperin lähtiessäni oli samanlaista. En voi tietää, mutta oli sossun kanssa juttelukertoja ja vain hänelle kerroin olevani muuttamassa pois. Sitten kun Vuokrataloille meni tekemään irtisanomisilmoitukseni (ajallaan!!), niin siinä tiskillä iloisesti nainen sanookin jo sitä odottaneensa ja ihmetteli etten ollut aiemmin tullut.

Mistä lie nää korruptoituneet mätäpaiseet tietonsa saa, mutten minä sitä ollut kertonut kuin tahoille (Posti), jotka on vaitiolovelvollisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Tämä oli siis sossu palattuani Orimattilaan, mutta täältä alunperin lähtiessäni oli samanlaista. En voi tietää, mutta oli sossun kanssa juttelukertoja ja vain hänelle kerroin olevani muuttamassa pois. Sitten kun Vuokrataloille meni tekemään irtisanomisilmoitukseni (ajallaan!!), niin siinä tiskillä iloisesti nainen sanookin jo sitä odottaneensa ja ihmetteli etten ollut aiemmin tullut.

Mistä lie nää korruptoituneet mätäpaiseet tietonsa saa, mutten minä sitä ollut kertonut kuin tahoille (Posti), jotka on vaitiolovelvollisia.

...Se lasten ja nuortenpsykologi oli myös hirveä. Siitä tässä tuli jo kerrottuakin. Minulla oli siis tosi paha olla ja yritin ja yritin päästä kertomaan asioita ja hän aina sen dissasi. Tavalla tai toisella hän aina esti että pääsisin oikeasti mitään sanomaan.

Jo täysi-ikäiseksi päästyäni sain VIHDOINKIN traumaterapeutin ja hänkin kirosi sen psykologin toimintaa. Olin mm. toisinaan hengailemassa siellä aulassa ihan vain ilman syytä ja oikean terapeuttini mielestä tän psykologin olisi pitänyt puuttua siihen, koska hän tiesi että vietin aikaani siellä aulassa ilman että minulla olisi ollut edes aika hänelle. Kerran hän säikähtikin minua siinä ja kysyi äkkiä että "Ei kai meillä ollut tapaamista!". Ei ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Se lasten ja nuortenpsykologi oli myös hirveä. Siitä tässä tuli jo kerrottuakin. Minulla oli siis tosi paha olla ja yritin ja yritin päästä kertomaan asioita ja hän aina sen dissasi. Tavalla tai toisella hän aina esti että pääsisin oikeasti mitään sanomaan.

Jo täysi-ikäiseksi päästyäni sain VIHDOINKIN traumaterapeutin ja hänkin kirosi sen psykologin toimintaa. Olin mm. toisinaan hengailemassa siellä aulassa ihan vain ilman syytä ja oikean terapeuttini mielestä tän psykologin olisi pitänyt puuttua siihen, koska hän tiesi että vietin aikaani siellä aulassa ilman että minulla olisi ollut edes aika hänelle. Kerran hän säikähtikin minua siinä ja kysyi äkkiä että "Ei kai meillä ollut tapaamista!". Ei ollut.

...On onni onnettomuudessa että olen sairas tavalla, jolla olen :D

On rikollisilla siinä pulma ratkottavana. Säälin jopa heitä :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Mitähän se tyyppi todellakin kävi katsomassa sieltä minun tiedoistani? Mietin vain kun myös sen huoltomiehen piti käydä asunnossani niin etten ole siellä?

MITÄ TE HAETTE?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Mitähän se tyyppi todellakin kävi katsomassa sieltä minun tiedoistani? Mietin vain kun myös sen huoltomiehen piti käydä asunnossani niin etten ole siellä?

MITÄ TE HAETTE?

...Miksi teillä on niin h*ton moinen pula kanssani? Ja tarkoitan siis juuri TEITÄ. Mikä TEILLÄ nyt voi mitenkään olla ongelma juuri minun kanssani? En edes tiedä ketä te olette? Miksi TE olette niin kiinnostuneita potilastiedoistani ja asunnostani?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Miksi teillä on niin h*ton moinen pula kanssani? Ja tarkoitan siis juuri TEITÄ. Mikä TEILLÄ nyt voi mitenkään olla ongelma juuri minun kanssani? En edes tiedä ketä te olette? Miksi TE olette niin kiinnostuneita potilastiedoistani ja asunnostani?

...Ja Vuokratalojen äijäkin soitteli minulle kysellen mystisiä. Olin siis muuttamassa takaisin Orimattilaan ja tein hakemukset. Heidän silti piti soittaa minulle takaisin päin. Miksi? Ihan outoja kyselyitä? Nämä asuntojen jakamiset eri ihmiselle menee kyllä TOOOOOSI oudolla tavalla. Oudompaa on kuin Vuokratalojen oma huoltomies käy asunnossani sossun aikana ja mystiset hoitsut (?) käy läpi potilastietoni ja Posti vaatii tietää kaikki pakettinisisällöt tai estää kokonaan minua niitä saamasta.

Onko teillä koskaan käynyt mielessä että olette ehkä hiukan sairaita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ja Vuokratalojen äijäkin soitteli minulle kysellen mystisiä. Olin siis muuttamassa takaisin Orimattilaan ja tein hakemukset. Heidän silti piti soittaa minulle takaisin päin. Miksi? Ihan outoja kyselyitä? Nämä asuntojen jakamiset eri ihmiselle menee kyllä TOOOOOSI oudolla tavalla. Oudompaa on kuin Vuokratalojen oma huoltomies käy asunnossani sossun aikana ja mystiset hoitsut (?) käy läpi potilastietoni ja Posti vaatii tietää kaikki pakettinisisällöt tai estää kokonaan minua niitä saamasta.

Onko teillä koskaan käynyt mielessä että olette ehkä hiukan sairaita?

...Menee paljon nätimmin kun annatte asunnot ihan vain NORMAALISTI. Ne menee kyllä ihan ok silleenkin.

Sitten kun kaikki on heikun keikun tai vähintään oudosti, niin ainakin tiedämme kenen SYY se on, koska asukkaat ITSE eivät ole päässeet mitään päättämään. Ei minun ole annettu päättää mitään.

Minun ei päästetä itse käydä asioilla, niin minä sitten kirjoittelen täällä. Enhän minä ennen kirjoitellut, eiks niin? Häh? Eli joku fiksu orimattilalainen, tärkeä ihminen nyt PÄÄTTI että minä täällä Suomi24:ssä sitten kirjoittelen PÄIVITTÄIN.

Se on se kun mielisairaita ruvetaan kiusaamaan. Siellä on myös se VASTUU. Kato kun mikään tästä ei ole MINUN syy. Kun toiset tekevät päätökset puolestani, niin myyös vastuu ja syy on heidän; ei koskaan minun :) Onnea ja rakkautta teille <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Menee paljon nätimmin kun annatte asunnot ihan vain NORMAALISTI. Ne menee kyllä ihan ok silleenkin.

Sitten kun kaikki on heikun keikun tai vähintään oudosti, niin ainakin tiedämme kenen SYY se on, koska asukkaat ITSE eivät ole päässeet mitään päättämään. Ei minun ole annettu päättää mitään.

Minun ei päästetä itse käydä asioilla, niin minä sitten kirjoittelen täällä. Enhän minä ennen kirjoitellut, eiks niin? Häh? Eli joku fiksu orimattilalainen, tärkeä ihminen nyt PÄÄTTI että minä täällä Suomi24:ssä sitten kirjoittelen PÄIVITTÄIN.

Se on se kun mielisairaita ruvetaan kiusaamaan. Siellä on myös se VASTUU. Kato kun mikään tästä ei ole MINUN syy. Kun toiset tekevät päätökset puolestani, niin myyös vastuu ja syy on heidän; ei koskaan minun :) Onnea ja rakkautta teille <3

...Tosissaan mitä se h*ro menee sinne mun potilastietoihin tarkistelemaan, kun hänellä ei ole sinne mitään asiaa?? Kyseli sen lääkärin nimeä. Kerroin ihmetellen ja ihmettelen vieläkin.

Kun kyseessä on siis uusi aika normilääkärille, jotta saisin arvion arvioinnista (byrogratiaa), niin miksi sen h*ron pitää lukea sen mun lääkärin jutut minusta?

Hassu juttu oli, kun homma myös heitettiin sitten täysin silleen... no kaikinpuolin omituisesti enkä koskaan edes päässyt näkemään psykiatria uudelleen. Kukaan AMMATTILAINEN ei siis ole minua arvioinut. Se itse normilääkärin jutusta en löytänyt ongelmaa varsinaisesti ja joku muu tahohan noi kiellot on tehnyt ettei minua saa enää hoitaa.

Onnittelen silti teitä kaikkia jotka ette ole AMMATTILAISIA. Säälin teitä :/ Se on kato sitä kun vain ne kouluja käyneet on niitä ammattilaisia eikä tavan pulliaiset ole niitä psykiatrian ylilääkäreitä. Ero ei ole vain palkkatasossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Tosissaan mitä se h*ro menee sinne mun potilastietoihin tarkistelemaan, kun hänellä ei ole sinne mitään asiaa?? Kyseli sen lääkärin nimeä. Kerroin ihmetellen ja ihmettelen vieläkin.

Kun kyseessä on siis uusi aika normilääkärille, jotta saisin arvion arvioinnista (byrogratiaa), niin miksi sen h*ron pitää lukea sen mun lääkärin jutut minusta?

Hassu juttu oli, kun homma myös heitettiin sitten täysin silleen... no kaikinpuolin omituisesti enkä koskaan edes päässyt näkemään psykiatria uudelleen. Kukaan AMMATTILAINEN ei siis ole minua arvioinut. Se itse normilääkärin jutusta en löytänyt ongelmaa varsinaisesti ja joku muu tahohan noi kiellot on tehnyt ettei minua saa enää hoitaa.

Onnittelen silti teitä kaikkia jotka ette ole AMMATTILAISIA. Säälin teitä :/ Se on kato sitä kun vain ne kouluja käyneet on niitä ammattilaisia eikä tavan pulliaiset ole niitä psykiatrian ylilääkäreitä. Ero ei ole vain palkkatasossa.

...JOS joku siellä taas on aivan perillä asioista, niin ihmettelenpä suuresti sitä että halusit asioiden menevän juuri näin! O.O

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...JOS joku siellä taas on aivan perillä asioista, niin ihmettelenpä suuresti sitä että halusit asioiden menevän juuri näin! O.O

...Joku isopää nyt keksi että minua täytyy vainota. Sinänsä hassu juttu... kun minua jo vainottiin. Oli se syy olemukseni tai mikä, mutta eihän tässä ole mitään uutta. Traumatisoitunutkin jo olen, niin hiukan olen tässä ihmetellyt että mitä te oikein touhuatte.

Tulin siis Orimattilaan tietoisena ettei minua enää paranneta, luulin silti että edes jotain kevyttä jutteluita oli, mutta vähänhän mä jo arvasin että sen että tänne muutan, niin multa lopetetaan viimeisetkin. Ja niin kävi :(

Mä en todellakaan ymmärrä siis mitä te multa haluatte? Mitä te minusta etsitte? Onko jotain hukassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Joku isopää nyt keksi että minua täytyy vainota. Sinänsä hassu juttu... kun minua jo vainottiin. Oli se syy olemukseni tai mikä, mutta eihän tässä ole mitään uutta. Traumatisoitunutkin jo olen, niin hiukan olen tässä ihmetellyt että mitä te oikein touhuatte.

Tulin siis Orimattilaan tietoisena ettei minua enää paranneta, luulin silti että edes jotain kevyttä jutteluita oli, mutta vähänhän mä jo arvasin että sen että tänne muutan, niin multa lopetetaan viimeisetkin. Ja niin kävi :(

Mä en todellakaan ymmärrä siis mitä te multa haluatte? Mitä te minusta etsitte? Onko jotain hukassa?

...Varsinkin se eka vuosi Orimattilaan palattuani oli aina ilmeinen. Ihme rikollisia yritti lähestyä minua koko ajan. Siellä Torigrillillä syliini jätettiin huumesätkä ja myöhemminkin todella erikoisia autoja seuraili minua.

Voi vain arvailla mikä idea niillä oli, mutta olen 100% varma ettei minulla koskaan tule olemaan mitään asiaa heille. Ylipäätänsä halveksi ihmisiä, jotka eivät kykene puhumaan asioista suoraan. Ei minulla ole mitään salattavaa :) Jos sinulla on, niin en ihan hirveästi halua sinunkaltaistesi kanssa jutella. Sitäpaitsi kaikki tuo SALASSA jutustelu on hyödytöntä, koska kerron kuitenkin aina kaiken. Olen siis tosi reilu sulle, kun en ala kanssani "diileihin": Haluatko että otan diilin ja kerron heti poliisille?!! :DDDDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Melkein veikkaisin että joku yritti saada multa lääkkeitä :DDD He kun on hyvää matskua nykyään katukaupassa. LOL. Huono tuuri teillä vaan, kun en käytä mitään.

Ei teillä noi psykologianjutut mene ihan ammattitaitoisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Melkein veikkaisin että joku yritti saada multa lääkkeitä :DDD He kun on hyvää matskua nykyään katukaupassa. LOL. Huono tuuri teillä vaan, kun en käytä mitään.

Ei teillä noi psykologianjutut mene ihan ammattitaitoisesti.

...Jos tällä linjalla mennään, niin aivan epätoivoistahan toi noiden touhu on ollut. Ei minusta saa mitään irti. Ei mulla ole mitään lääkkeitä eikä ole tulossa. Menkää hei takaisin koulunpenkille id*ootit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Jos tällä linjalla mennään, niin aivan epätoivoistahan toi noiden touhu on ollut. Ei minusta saa mitään irti. Ei mulla ole mitään lääkkeitä eikä ole tulossa. Menkää hei takaisin koulunpenkille id*ootit.

...Mielisairauksissa ja lääkeaddiktioilla on ero. Toinen on aivoissa jo valmiiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

... :D Onko teillä todellakin jotain hukassa :DD Mitä te MINULTA haluatte?

Mitä te minua tuijotatte ihan kuin ette olisi ennen psykoottista ihmistä nähneet XD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana että te "annatte" mun kritisoida teitä :DD Tosi jaloa.

Näkyy olleen teillä silti enemmänkin ongelma keksiä keinoja sille miten minut saisi hiljaiseksi. Miksi te totuutta pelkäätte niin paljon. Miksi??

Onko sellainen hiekkalinnamainen olo että te olette jotain, joka ei kestä tuulta ja vettä?

• Anonyymi

Vedin 80-90 luvulla kaikkia turpaan. Hakkasin "miehet" ja "naiset".

• Anonyymi

Ompa surullisia juttuja.

• Anonyymi

Kyä se o sellane homma, että Erite-Mummo määrää!

• Anonyymi

"Erite-Mummo taas availemassa uusia keskusteluja."

sanoit toiseen ketjuun ja minä en ole ainakaan mitään uusia availlut. Joku on ja jos sinä olet E-M, niin sanot siinä itse määrääväsi. Nope! Et sä kyllä määrää.

• Anonyymi

Mitä ne sellaiset vanhat ukonkääpänät on?kyttäävät nuorempia naisia ja ajelevat pyörillä kymmenen kertaa päivässä,säälittäviä ukkeleita.

• Anonyymi

Ai missä tuollaisia ukkeleita on ja keitä he ovatten?

• Anonyymi

Miten vanha mies voikin olla vastenmielinen,syövätkö jotain Viagra?Kun hyppivät nuorempien naisten perässä,ei ei ei ole yli 70v miehellä mitään mahiksia naisiin.Myös se harmaa tukka ja parta,lippalakki ei iske,ovat luotaan työntäviä.

• Anonyymi

Orimattilassa on kaikki hyvin. Ihmiset ovat perusonnellisia ja kaikilla on hyvä perustoimeentulo. Positiivisuus on lisääntynyt kun Perussuomalaiset ohjaavat Orimattilan kaupunkilaivaa.

• Anonyymi

Minä olen pääkaupunkiseudulta ja voin allekirjoittaa että hyvin sisäänpäinlämpiävää porukkaa täällä orimattilassa.

• Anonyymi

Aivan perusporukkaa kaikki.

• Anonyymi

Orimattila on hyvä paikka ihmisen olla. Onneksi monet haluavat nykyään muuttaa sinne. Itsekkin käyn siellä viikoittain ja harkitsen muuttoa sinne. Ihmiset kivoja. Paikkakunta rehevää seutua.

• Anonyymi

Minäkin olen suunnitellut muuttavani Orimattilaan kun teillä on siellä mukavaa porukkaa. Rivitalosta voisin ostaa osakkeen. Katsoin kartasta että keskustassa on myös joki. Naiset ovat kuulemma siellä normaalia kauniimpia joten sekin vielä.

• Anonyymi

Olen kuullut ja jopa googlettanut Orimattilaa josta on näin ulkokuntalaisena hyvää sanottavaa. Siellä on lehtijuttujen mukaan uusi kauppakeskus rakenteilla. Lisäksi löytyi kehräämö paikka jonne kaupunki suunnittelee uutta toimintaa. Löytyi myös taidelinna ja joku tönnön (?) koski. Kaunista seutua ja kuulemma ihmiset mukavia. Sieltä löytyi tietoa myös uudesta asuinalueesta ja kansanedustaja Jokisesta. Orimattila vaikuttaa pikku paratiisilta.

• Anonyymi

Erite-Mummo on tyttöystäväni. Aisakellon tiskillä katseemme kohtasivat. Se oli sitä Ihanaa aikaa.

• Anonyymi

Onnea teille kun olette löytäneet toisensa. Vakka kantensa valitsee.

• Anonyymi

Onneksi Erite-Mummon viisaus ei asu meissä. Erite-Mummo jaksaa painaa pitkää päivää

• Anonyymi

...olisi todellakin rehellisempää, jos vastaisitte. Varsinkin kun teillä SELKEÄSTI näytti olevan joku ongelma. Myöhemmin mm. jo normaalisti käyttäytynyt nuori nainen kassalla, ostotoimitukseni jälkeen oli aivan siis täysin ällistynyt. Kassatilanne keskeytyi, kun se silmät pyöreäni yritti tavata että mitä H*LVETTIÄ siellä oikein lukee. Se oikein yritti katsoa lähemmin sitä näyttöä ja selkeän ällistyneenä ihmetteli mitä siellä on.

Tosi "normaali". AINA... aina... aina kun olin kassalla, niin se rikollisesti sekosi siellä. Yhtään mitään syytä ei ole ja jos jotain tehtiin olettamaani, niin se oli aina laitonta. Kerrankin olin (taas siis) S-marketin kassalla ja sen että vain maksan ostoksen, niin se jäi TOOOOOOSI pitkäksi aikaa ostoksieni jälkeen ensin kirjaamaan jotain.

Oletteko rikolliset koskaan kriittisesti arvioineet käytöstänne. Jos ihmistä ei saa stalgata, niin sitä ei sitten vissiin saa stalgata, häh???

• Anonyymi

...Mikä nyt on taas TOTUUDEN kertomisessa vikana?

Miksi poistetaan.

Miksi aina poistetaan.

Selvittäkää kuule ne teidän ongelmanne siellä älkääkö syyttäkö asiakasta. Se vika ei ikinä ole ollut minussa. Minä en mitään väärää ole missään vaiheessa tehnyt.

• Anonyymi

"...On mullakin ollut paljon vaikeuksia puhua, mutta just kotona rauhassa on hyvää aikaa miettiä kirjoittamisiaan. Siinä saa asiansa paremmin ja sitten tällaisia viestejä olen lähetellyt ympäriinsä. Kukaan ei silti vastaa eikä mitään siis tule takaisin päin.

Sekin *** voisi sitten jälkikäteen tulla jonnekin kirjoittamaan että mikä oli asia, kun et kerennyt sitä siinä sanomaan.

Kun mä halusin ruokaa, niin ei mulla ollut siinä aikaa tapella. Siitä tuli aina ihan sairaasti viivettä, kun nää simputti ja lopulta niistä kauppareissuista tulikin sellaisia epookkeja. Ne piti suunnitella huolella ja sitten siellä muo aina viivyteltiin ja seisotettiin ikuisuuksia. Mulle tehtiin mahdottomaksi vain käydä siellä hakemassa paketti. Se nyt ei näillä käynyt.

Tosi paljon ristiriitaista, mutta kun mä kuitenkin pyrin siihen että mä selvitän tätä sotkua, vaikken sitä itse ole milläänlailla aiheuttanut. Niin onhan se nyt käynyt selväksi että nää vain yrittää estää että tätä selvitettäisiin.

Siis mikä teitä todellakin vaivaa? Isotellaa ja sitten itketään kun asiaa selvitettäisiinkin. Tällainen pedofilian uhri tulee kauppaan ja teillä on ihan mahdoton pakko nyt kiduttaa minua ja saada minut häädetyksi pois? Mikä ihme teitä vaivaa? Miksi UHITELLA ja sitten juosta karkuun?? MIKSI??? Sehän on päinvastainen toiminto.

Mä enemmänkin säikähdän, alan varoa ja kun mietin asiaa paremmin, niin SITTEN lähden uhittelemaan takaisin päin."

Tulkaa hei oikeesti kaverit juttelee? Ihan niin kuin aikuisina. Ja antaa näitten mun viestien olla, kun niissä ei siis todellakaan ole mitään väärää. Korjatkaa ongelmanne ja lakatkaan nillittämästä.

• Anonyymi

..."...Miksi vartijakin todellakin uhittelee, mutta juoksee heti pois. Eiks toi yleensä toimi paremmin toisten päin?

Kun mä kisasin karatessa, niin se oli just päin vastoin. Ensin kummarrettiin. Sitten mentiin KOHTI eli oteltiin ja lopussa kumarrettiin ja voittajia käteltiin <3

Mä olen tottunut ottelemaan en siihen että UHITTELEE ja sitten juoksee karkuun."

• Anonyymi

"...Ei noita nimiä enää oikein muista, mutta se, joka luuli saavansa p*llua sillä että juottaa minut känniin, oli...

Se myös seuraili ja vaani minua koko sen loppuajan eli kyllähän mä nyt tein selväksi etten halua olla missään tekemisissä sen kanssa. Kyllä se sen tajusi. Salaa tuli aina perässä ja hiljaa istui TAAKSENI. Sitten säikähdän ihan, kun tajuan että se on TAAS siinä ihan iholla, istuu mun takana.

Eka niinku juottaa tarkoituksella minut känniin, vaikkei mulla ollut siis mitään aikomusta edes juoda alkoholia siellä laivalla. Sitten...

Siis eihän tossa nyt ole mitään väärinymmärryksen mahdollisuutta. No ei saanut p*llua ja toivottavasti ei saa koskaan myöhemminkään. ....Siihen on SYY miksei sunlaiset saa. Ja kaikkien turvallisuuden kannalta on parempi ettei tuollaisia liikuskele täällä."

"...Ja sen KAVERIlauma!!!

Siellä oli joukko muita poikia vahtimassa toimintaa, varmistamassa sitä ja tuli NAURAMAAN ovelle, kun se oli vaihtamassa paitaansa. Hauskaa, häh??

Ei tosin yllätä tässä Suomessa. Just se joku jääkiekkoilijakin...

Olisi aika hauskan pitoon!"

Täytyy näitä vähän siistiä, mutta olipa taas outoja poistoja. Ihan vissiin periaatesyistä poistettiin KAIKKI mun tän päivän viestit. No, oli muistaakseni 5 poistettua viestiä ja nyt väittää että 9 poistettua, kun mun viestit hävisi siis kaikki. Noin on ennenkin käynyt eli kai ne laskee vain ne ensimmäiset ja samalla poistaa aivan koko ketjun. Ongelma (mysteeri) on silti siinä että usein käy niin että just se kommentoitu viesti katoaa ja sitten jää keikkumaan oudosi sen vastaus yksistään ilman selitystä. Mun omat viestit on joskus tehneet tuon ja ne näyttää sitten TODELLA erikoilta siinä, kun siitä ei näe että se viesti on kadonnut mitä siinä kommentoin.

• Anonyymi

Joku kirjoitti tänne "Niin samaa mieltä. Ja ihan lähimmäisen puolesta parasta ajatellen." ja koko se ketju on kadonnut. Toi oli (jatko)kommentoinut mun viestiä, jonka olin lähettänyt 2025-01-09 kello 07:23:25. Sitä ei ole enää olemassa.

""...No, mulle tulee niin sekoja viestejä ja mun ideat on hukassa tuolla jossain aivoissani, niin vetelen ihan irrallisia lankoja yhteen.

En voi ymmärtää minkä h*ton takia mulle vihjaillaan jotain Pukkilasta, koska mitä vihjattavaa siinä nyt voisi MULLE olla. Mitä te sönkötätte?

No sitte toisaalta noi Rentolan hämmentää muo... ja hämmentää lisää JOS tällä tosissaan pitäisi olla jotain tekemistä minun kanssani, koska sitten ne nyt ainakin on tosi omituista!! Eli... tarkoitan ettei voi olla mitään syytä olla just MINUUN yhteydessä, ei vain kerta kaikkiaan minkäänlaista ja jos tämä teillä oli visio, niin metsään meni ja kohisten eikä siis retkeilymielessä."

• Anonyymi

"Ei ole ROHKEAA laittaa merkityksettömiä lauseita."

On pätkä poistettua viestiäni ja halusin vain tuon kohdan siitä nyt laittaa uudestaan. Siinä niinku kiteytyy tää homma.

Olkaa nyt niin suoraselkäisiä ja rohkeita että otatte asian ihan rehellisesti puheeksi. Antakaan mun puhua eikä tartte siellä panikoida ja hävitellä viestejäni. Olette te kyllä aika raukkoja, jos ei uskalleta jättää totuutta esiin.

Ongelmahan NYT tässä mulla on että kirjoitin tänne paljon ja sitten kun kaikki häviää, niin jään ihmettelemään että missä se vika sitten oli, koska harvemmin poistellaan multa enää ja nyt tuli oikein massa tuho että lähti vanhempiakin pois.

Joo siellä meni ihmisten nimiä, mutta onko siinä nyt joku kamalakin ongelma? Tosissaan... moni tuolla laittaa nimiä eikä niitä mitenkään tarkisteta. Kuka vaan voi väittää mitä vaan.

Meillä on monia lakeja... joo.

En siis osaa tästä sanoa että KUKA on syyllinen, missä on se vika, mutta kaikki saa nyt vähän tasapuolisesti tässä.

• Anonyymi

...Kyllä mä ymmärrän sensuurin, mutta miksi täälläkin on räikeää väkivaltaista kieltä ja minua simputetaan kaupoissa ja ilmiselvästi puututaan ihmisoikeuksiini, niin sitten on MUKA joku hirveä hätä ja huoli jonkun pienen viestin takia.

Se kuin huoltomies, joka tulee turhan asian takia vaikka KIELSIN tulemasta ja sitten ne ei voi tulla, kun todellakin vessanpönttö räjähti. Siis se niin ku pulppusi!!! Toi ei silti ole mikään VAKAVA asia, minkä asia huoltoyhtiön tarvitsisi vaivautua.

Ok??

Olen mä tässä tätä teidän logiikkaanne seuraillut ja tehnyt johtopäätökseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Kyllä mä ymmärrän sensuurin, mutta miksi täälläkin on räikeää väkivaltaista kieltä ja minua simputetaan kaupoissa ja ilmiselvästi puututaan ihmisoikeuksiini, niin sitten on MUKA joku hirveä hätä ja huoli jonkun pienen viestin takia.

Se kuin huoltomies, joka tulee turhan asian takia vaikka KIELSIN tulemasta ja sitten ne ei voi tulla, kun todellakin vessanpönttö räjähti. Siis se niin ku pulppusi!!! Toi ei silti ole mikään VAKAVA asia, minkä asia huoltoyhtiön tarvitsisi vaivautua.

Ok??

Olen mä tässä tätä teidän logiikkaanne seuraillut ja tehnyt johtopäätökseni.

"...Ei täällä auta "asiantuntijan" katsominen. Siinähän tuijottaa, muttei se mistään mitään tajua. En muista oliko siellä poikkeuksia, mutta reippaasti yli puolet koskaan mistään ammattilaisista on ollut ja siinä vain ihmettelen toista että mä tiedän tästä asiasta enemmän kuin sinä ja SINÄ muka olet tässä se asiantuntija!!!

Käytännössä aina tulee joku tunari ja siiä pyörittelen että mitähän sä oikein sähellät. Siinä yritän uskoa toisen ammattitaitoon, mutta eihän siitä todellakana tullut koskaan mitään. Ei tietenkään. Siinä jo katsoin ettei toi noin kyllä tule onnistumaan. Mitä sä yrität edes?

Mitä pennikamaa te oikein palkkaatte täällä? "Halvalla sai". Just. Voi sanoa että olisin itse todellakin tehnyt paremmin. Miksi ikinä maksaa tuollaisista edes? MIKSI MAKSAA. Halpaa kun halutaan, niin miksi edes maksaa, kun ei saa mitään vastineeksi?"

• Anonyymi

Näkyy mun rakentava kritiikki Veikonkoneestakin kadonneen. Missä vika, kun täällä todellakin muitakin firmoja kritisoidaan ja luulisi olevan just siitä sananvapaudesta kyse että kauppojen toiminnasta saa valittaa. No...?

"Kertaakaan ei ole mikään fiksuksi määriteltävä vastannut mulle. Ei täällä vastata ja kirjoiteta mitään. Huoltoyhtiö ei ole vastannut mulle vuosiin ja ruokakaupat todellakin lopetti, kun minä en lopettanut (koska vaino jatkui samanlaisena).

Tulee joku päälle muttei sano mitään. Käy joku hullu niskassa kiinni, muttei sano mitään, ei ainakaan mitään ymmärrettävää, joten se nyt oli aivan sama kuin ei olisi sanonut mitään. Vähän kuin lähettää kirje jossa on vain "gu dfjg". Tosi fiksu viesti. Sitä on tuollaisia räpellyksiä yrittänyt oikein koodaus/salakirjoitusmielessäkin aukoa, mutta eihän niissä ole mitään. *** ei uskalla edes yksinkertaisia sanoja kirjoittaa.

Kun niin pitää VIHJAILLA, niin tietää ettei siellä ole mitään takana. Toivovat vain että se vihje osuisi johonkin elämässäni. Nää ei silti selkeästikään tiedä elämääni ja nää vihjeet saa heidät näyttämään vain entistä t*hmemmiltä.

Lapsuudessani oli se hassu piirre että kun mulla oli joku ongelma jonkun kanssa, niin toinen tuli. Ikinä en sen VARSINAISEN ihmisen kanssa päässyt keskustelemaan. Kun on toisen ihmisen kanssa riita, niin se katoaa maan alle ja tulee taas joku random tyyppi puskista "MUKA" sattumalta keskustelemaan kanssani ja juttu siirtyy näihin riidan aiheisiin. Tosi sattumaa!!

Teen valituksen naapurista ja sitten pyykkituvassa on joku "eksyjä". Se oli muuten se ainoa kerta kun mies yritti lähennellä minua Lahdessa. Sitten kun sama tulee Orimattilassa että niitä seksuaalisiahäiritsijöitä tulee ihan kaatamalle päälle, niin kyllähän sitä ihmettelee. Miten musta just korona-aikanakin tuli niin hottis etten saa rauhassa olla missään?

Aina joku random hämärä-äijä ilmestyy jonnekin. Onko teillä todellakaan yhtään m*naa tulla kuule rohkeasti IHAN ITSE juttelemaan. Laita vaipat, jos pelottaa. Ei nää siis tiedä mitään, niin miksi laittaa sellaiset *** edes asialle, Miten mikään asia voisi edistyä, kun ei toisella ole niitä kahtakaan aivosolua. Mistä pitäisi puhua? Kun ei nää ole tässä 10 vuoden aikana kyenneet änkyttämään edes sitä että MIKÄ AIHE pitäisi olla kyseessä, niin tulee ihan itse sanomaan että missä kiikastaa.

Arkajalat vain lymyää maan alla eikä uskalla tulla sanomaan mulle mikä on asia.

Aina laitetaan joku toinen asialle. MIKSI??? Tosissaan jos... ton oli muka tarkoitus olla uhkaus, niin ainoahan minkä sä tossa sanoit oli se ettet itse uskalla tulla mulle juttelemaan."

Vähän näitä siivoilen ja samalla mietin että onko nää nyt sitten siteerauksia vain uusia postauksia. Vähän eri versioita tässä nyt siis teen.

• Anonyymi

"Mikähän siinä todellakin oli, kun sain AINA ihan hirveää kohtelua VeikonKoneessa? Kun tulin sisään liikkeeseen, se äijä jo hymyili, kun asiakkaalle nyt kuuluu, mutta minut nähdessään se irvisti selvästi. Oli parhaillaan puhelimessa, käänsi halveksivasti katseensa ja jatkoi puhelua. Selkeästi käänsi selkänsä minulle osoittaen että hänellä on nyt puhelu kesken eikä aikaa palvella.

KAUAN se kesti, mutta lopulta sillä loppui se puhelu ja alkoi palvella muo. Ei niillä silti ollut mitään ostettavaa ja poistui ostamatta mitään.

Ihmettelen vain kun toisella kerralla (toinen tyyppi) yritti sairaaaaaaalloisen kauan myydä mulle käytettyä/rikkonäistä akkulaturia. Sanoin jo ei enkä osta käytettyjä. IKINÄ. Asia oli äärimmäisen selkeä, mutta se jatkoi ja jatkoi ja jatkoi. Koin sen lopulta äärimmäisen halventavana kun mulla on siinä kuitenkin jo tuote, jota tulin ostamaan ja se väkisin yrittää myydä mulle jotain ***. Olen jo saman tänne jonnekin kirjoittanut, mutta myisivät roinaansa kirppiksellä!!!

Mä en tosissaan tajua mikä teissä jätekasoissa on se ongelma siellä päässä. Aina se minuuttitolkulla kestävä inttäminen oli asia mikä tahansa. Se läppäri"korjaaja" ehdotteli liian kauan että voisi vaihtaa koneeni Windows8:ksi laittomaksi, vaikkei minulla ollut MITÄÄN aikomusta mitään laitonta tehdä. Työkkärin *** ei usko etten käytä huumeita ja jne jne. JOKA alalla teillä on vain *** täällä Orimattilassa."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mikähän siinä todellakin oli, kun sain AINA ihan hirveää kohtelua VeikonKoneessa? Kun tulin sisään liikkeeseen, se äijä jo hymyili, kun asiakkaalle nyt kuuluu, mutta minut nähdessään se irvisti selvästi. Oli parhaillaan puhelimessa, käänsi halveksivasti katseensa ja jatkoi puhelua. Selkeästi käänsi selkänsä minulle osoittaen että hänellä on nyt puhelu kesken eikä aikaa palvella.

KAUAN se kesti, mutta lopulta sillä loppui se puhelu ja alkoi palvella muo. Ei niillä silti ollut mitään ostettavaa ja poistui ostamatta mitään.

Ihmettelen vain kun toisella kerralla (toinen tyyppi) yritti sairaaaaaaalloisen kauan myydä mulle käytettyä/rikkonäistä akkulaturia. Sanoin jo ei enkä osta käytettyjä. IKINÄ. Asia oli äärimmäisen selkeä, mutta se jatkoi ja jatkoi ja jatkoi. Koin sen lopulta äärimmäisen halventavana kun mulla on siinä kuitenkin jo tuote, jota tulin ostamaan ja se väkisin yrittää myydä mulle jotain ***. Olen jo saman tänne jonnekin kirjoittanut, mutta myisivät roinaansa kirppiksellä!!!

Mä en tosissaan tajua mikä teissä jätekasoissa on se ongelma siellä päässä. Aina se minuuttitolkulla kestävä inttäminen oli asia mikä tahansa. Se läppäri"korjaaja" ehdotteli liian kauan että voisi vaihtaa koneeni Windows8:ksi laittomaksi, vaikkei minulla ollut MITÄÄN aikomusta mitään laitonta tehdä. Työkkärin *** ei usko etten käytä huumeita ja jne jne. JOKA alalla teillä on vain *** täällä Orimattilassa."

"..."myisivät roinaansa kirppiksellä!!!"

Kirppiksiä täällä aina hehkutetaankin. Aina ihan yliäyräiden joka paikassa! Tämä on outoa, kun ei tämä käpykylä ole kyllä koskaan mulle näyttäytynyt kierrätystä arvostavana paikkana. Miksi te haluatte ostaa toisen vanhaa? Onko siinä jotain hienoa?

Auta armias, kun meikä puhuu luontoarvoista tai yrittää saada paikallisesta Postipisteestä Luonnonsuojeluliiton pakettiani, niin vain ... Niin mitä lie tekikään, mutta kaikesta päätellen pitää minua jotain varkaana (taas!) eikä suostu nyt sitä mun pakettia mulle antamaan, kun on omalla aivoissaan päättänyt ettei se voisi muka olla minun. Myöhemminkin kaikki mitenkään parempia arvoja edustavat lähetykseni saivat osakseen häirintää. Aina.

Eli... miksi nää paikalliset sitten niin hehkuttaa toisten kuluttamaan ja käytettyä kamaa? Mikä niissä kirppiksissä on niin hienoa? Mä en ole ikinä halunnut kenenkään käytettyä. Kun mä ostan, niin mä mä pyrin jo heti ostamaan hyvää ja laadukasta. Elän sitten ostosteni kanssa vuosikausia ja toisinaan vuosikymmeniä.

Missään ei edes yritetä olla ammattimaisia ja nykyään olen ymmärtänyt että niin mitenkäs ne voisivat mitään tehdä, kun eivät ole ammattilaisia. Ihan kouluttamanta, arvotonta, osaamatonta alalla täällä. Kelvotonta ja rikollista. Joka nurkka vain ja NEKIN siis osaamattomia, kun kymmenen vuotta ne jollekin kuten MINÄ yrittää kaupata huumeita. Ihan pimeetä sakkia! Kukaan ei osaa mitään, ei yhtään mitään. Ei YHTÄÄN mitään ihmistuntemusta eikä sitä omanalansa ymmärrystä edes rikollisilla, ei edes heillä!!"

• Anonyymi

..."Ja kun siis tätä pennikamaa on täällä nurkat täynnä, niin miksi MINUA vainotaan? Kaiken tämän keskellä?? Onko just toi että tykkäätte enemmän käytetystä vai mikä voi olla syynä? Ei voi ostaa kaupasta uutta, vaan se on mureampi kun se vähän käytetty ja muhinut kirppiksellä. Hyvät aromit?

...Siellä on hampaatonta ja pubiruusua ihan parhaana A-ryhmänä, mutta kun meikä tulee kaupaan, niin irvistellään halveksivasti eikä suostuta minua palvella. Enkä siis tarkoita sitä että tarvitsisi edes hymyillä vaan just tota että kun tulen Postin tai R-kioskin tiskille, niin minulle ei SUOSTUTA antaa minun postipakettiani.

...HALPAA olisi kyllä myyty? Just siis siellä postipisteellä.

Onko nää vain katkeria eli itse jotenkin niin pa että ne vihaa ihmisiä, joilla on rahaa ostaa se pari senttiä kalliimpi postimerkki ihan estetiikan vuoksi?? Ollaan niinku parempaa ihmistä?

No, kuule JOO!!! Mä olen parempi ihminen, jos kyse on siitä että uhraudun ne pennit nyt menettää sen vuoksi että toinen saisi kauniimman synttärionnittelun.

Nää yrittää aina väkisin myydä mulle jotain halpaa ja LAITONTA!! Sitten ne kiukuttelee ja vihaa muo kun en osta. Luulen että se risa laturikin oli ihan liian kallista ja priimaa näillä, niin siksi varmaan sitäkin kiukutti. Tuli niinku just kerrankin sellainen asiakas että voisi ostaa parempaa, muttei sekään sitten. Nää muut ei osta kuin kirppikseltä."

• Anonyymi

Kun omalla naamallaan kykenee kiusaamaan muita, niin kestää senkin että oma nimi tulee tänne.

Jos ollaan niin isoja ja kovia, niin ei pelätä kuin hiiri siellä.

• Anonyymi

...Se kovis mimmikin oli ihan hiirulainen, kun se kaveri oli poissa. Ei YKSIN pärjää. Ei.

Itkee, on kurja. Oli ihan eri olemus, kun kaveri puuttuikin. Se hätä oli käsinkosketeltavissa, kun se istuin yksin siinä odotellessamme bilsan tunnin alkua. ONNEKSI sen kaveri voi Jesus! kerkesi just ja just tulla luokkaan ennen tunnin alkua. Alkoi tulla jo huoli että pienellä koviksella pettää pumppu. Kuolee vielä siihen, kun pelkää niin paljon... bilsan tuntia. On meillä kaikilla fobiamme joo.

• Anonyymi

""Postipisteestä"

...Kerran todellakin yritin lähettää sukulaiselleni synttärikorttia ja valitsin merkin siihen. Ei meinaa myyjä suostua sitä siihen laittamaan, kun inttää vastaan että se menee halvemmallakin eli mulla on liian kallis merkki siinä nyt. Halusin KAUNIIN. Voi ***, mä HALUAN SEN KAUNIIN merkin nyt sihen, joten lakkaa kinaamasta vastaan. Kyllä on tarkka penneistään!! Rumaa on Orimattilan ***, mutta todellakin saa pari senttiä halvemalla!!"

Ihana kun täällä on tarkka kuri kuitenkin.
      Mä luulen että Vuokrataloillakin menee se budjetti nurin, jos joutuisi postimerkin laittaa pari senttiä kovemmalla hinnalla. Menee ihan tili tyhjäksi täällä sakilla. Ihan hyvä reilu idea siis kassalla yrittää takoa mun päähän että se on nyt liian kallis. Ihan liian kallis.

Mä luulen että yhä vuosikymmenien päästä muistellaan sitä kun meikä pisti oikein rahaa palamaan ja laitoin sen kalliimman postimerkin.

• Anonyymi

..."...Eli te olette just sitä mitä haette eli h*lpaa. Kuten ruuasta sanotaan että olet sitä mitä syöt. Jos kaiken arvo on vain se, että sen saa halvemmalla, niin te olette todellakin 100% halpaa. Laadutonta ja arvotonta.

Tässä kaikessa on aina ollut se ristiriita, kun MINUA sitten on syrjitty. Miksi?? Te ette todellakaan osaa tunnistaa laatua näköjään. Se on just siinä, kun se Postipisteen ei, jotenkin koe että se Luonnonsuojeluliiton paketti voisi olla minulle, vaikka minä käytännössä kaikesta täällä Orimattilassa näkemästäni olen niin kuin se kaikista todennäköisin, jolle se kuuluu.

Ei nää tiedä noista. Ei järkkärit tiedä mitään laista (tai välitä). Miten nää rikolliset nyt niin mitään tietäisikään, niillä on tieto-taito ihan muissa. ...Muttei kyllä sielläkään, kun luulevat minulla olevan jotain asiaa sinne. T*nareita toisensa jälkeen."

Kyllä musta ammattilainen* näkee joo päälle asiat. Ja just sen ettei nyt ole mikään normi näpistelijä (en siis ole mikään näpistelijä). On ollut todella vaikea ymmärtää miksi vartijat jatkuvasti vainosi minua eikä minulle MYÖSkään ole suostuttu kertomaan syytä. Jos siellä on joku ongelma, niin luulisi että se haluta korjata, muttei täällä ole osoitettu mitään aikomusta yrittää SELVITTÄÄ mitään. Miksi siis sadistisesti vainotaan, muttei kerrota syytä eikä aiota mitään selvittää. Ihan päätöntä touhua eikä TIETENKÄÄN johda mihinkään muuhun kuin teille potkuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..."...Eli te olette just sitä mitä haette eli h*lpaa. Kuten ruuasta sanotaan että olet sitä mitä syöt. Jos kaiken arvo on vain se, että sen saa halvemmalla, niin te olette todellakin 100% halpaa. Laadutonta ja arvotonta.

Tässä kaikessa on aina ollut se ristiriita, kun MINUA sitten on syrjitty. Miksi?? Te ette todellakaan osaa tunnistaa laatua näköjään. Se on just siinä, kun se Postipisteen ei, jotenkin koe että se Luonnonsuojeluliiton paketti voisi olla minulle, vaikka minä käytännössä kaikesta täällä Orimattilassa näkemästäni olen niin kuin se kaikista todennäköisin, jolle se kuuluu.

Ei nää tiedä noista. Ei järkkärit tiedä mitään laista (tai välitä). Miten nää rikolliset nyt niin mitään tietäisikään, niillä on tieto-taito ihan muissa. ...Muttei kyllä sielläkään, kun luulevat minulla olevan jotain asiaa sinne. T*nareita toisensa jälkeen."

Kyllä musta ammattilainen* näkee joo päälle asiat. Ja just sen ettei nyt ole mikään normi näpistelijä (en siis ole mikään näpistelijä). On ollut todella vaikea ymmärtää miksi vartijat jatkuvasti vainosi minua eikä minulle MYÖSkään ole suostuttu kertomaan syytä. Jos siellä on joku ongelma, niin luulisi että se haluta korjata, muttei täällä ole osoitettu mitään aikomusta yrittää SELVITTÄÄ mitään. Miksi siis sadistisesti vainotaan, muttei kerrota syytä eikä aiota mitään selvittää. Ihan päätöntä touhua eikä TIETENKÄÄN johda mihinkään muuhun kuin teille potkuihin.

"Ei järkkärit tiedä mitään laista (tai välitä)."

...Joskus mä ihmettelen että tietääkö noi että taajamassa pitää käyttää heijastinta. Tai tietääkö ne että pyöräillessä pitää käyttää kypärää.

Sen mä huomasin ettei nämä tiedä yhtään MIKÄ on Luonnonsuojeluliitto, WWF tai just PunainenRisti tai muut hyväntekeväisyysjärjestöt. Näillä lyö ihan tyhjää.

Huoltomies ei tiedä miten roskat kuuluu lajitella ja todellakin laittoi HANAN, mun energia jätteeseen. Se varmaan vieläkin tykkää laittaa ne johonkin biojätteeseen minne lie.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei järkkärit tiedä mitään laista (tai välitä)."

...Joskus mä ihmettelen että tietääkö noi että taajamassa pitää käyttää heijastinta. Tai tietääkö ne että pyöräillessä pitää käyttää kypärää.

Sen mä huomasin ettei nämä tiedä yhtään MIKÄ on Luonnonsuojeluliitto, WWF tai just PunainenRisti tai muut hyväntekeväisyysjärjestöt. Näillä lyö ihan tyhjää.

Huoltomies ei tiedä miten roskat kuuluu lajitella ja todellakin laittoi HANAN, mun energia jätteeseen. Se varmaan vieläkin tykkää laittaa ne johonkin biojätteeseen minne lie.

...Jouluna 2023 (vuosi sitten) TMT-paku oli jätetty suoraan suojatielle S-marketin alaovella enkä siksi päässyt siitä kulkemaan, koska oli isot lumivallit. Jouduin kiertää sieltä parkkipaikan kautta että pääsin ohi.

Oliko tiedossa ettei siihen saa autoa jättää?

• Anonyymi

"...Mutta tosissaan ongelmahan olisi todellakin siinä että sinne tulisi se OIKEA ammattilainen. Se näkisi välittömästi miten teillä on asiat, koska rivikansalainenkin sen pystyy nähdä.

Ei teidän raha-asioihin joo voi päästää kerään OIKEAA tyyppiä, kun sehän ilmoittaisi kaikki ne virheet siellä. Kaikki, kaikki ne miljoonat virheet siellä, jotka sinne vaivoin ja tarkoituksella olette tehneet. Olisi sääli romuttaa teidän koko hyvä työ :(

Just kun jonkun paperinkin vie menee joku liian fiksu ihminen lähettämään, niin sittenhän ne sopimukset lähteen käyntiin!! Siinä tulee huudot kotona, kun äijä käski jo ettei niitä sitten saa laittaa vireille.

Kun oma talous on huonona, niin on hyvä romuttaa naapurinkin ettei vaan itse näytä huonommalta?

Joku outo aalto tossa oli koronan tultua ja kaikki se draama nauratti muo, koska suurin kärsijähän oli rikolliset. He kun ei saa mitään koronatukia. Aina kun (yhä) näen ihmisiä raivoamassa niistä koronarajoituksista, niin mielessäni näen jonkun narkkarin. Siinä meni taas jollain bisnes :( Mä en ole kuullut mitään ongelmaa siinä että, kun meillä on tappava kulkutauti, niin sitä yritetään hillitä. Miksi se olisi ongelma? Olihan ne nyt huomioitu että missä ammateissa on pakko olla paikalla ja missä ei.

Jotenkin ei osan bisnekset olleet ihan rehellisiä, kun ei valtio nyt ymmärtänyt niiden luonnetta kerran riittävästi -.- Miksette selittäneet, kun olihan niitä poikkeuksia nyt! Mä en tajua miksi ketään raivostutti ne rajoitukset niin paljon. Miksi kenenkään mihinkään olisi pitänyt mennä? Ainoa syy minkä keksin on rikolliset ja just narkkarit, kun niiden täytyy saada annoksensa jostain. Jollain oli pakko päästä baariin, vaikka alkoholia sai muutoinkin.

Ja tosissaan NIMENOMAAN koronaRAJOITUSTEN aikana orimattilalaisetkin sekosi täysin. Minua ahdisteltiin toistuvasti sen aikana. Piti vältellä ihmisiä ja 2 vartijaa hinkkaa ihan kyljissäni kiinni, vaikka on niinku TAPPAVA tauti liikkeellä. Apteekissa psykoottinen myyjä tarraa käsivarteeni kiinni (!) eikä päästä irti. Siis apteekissa!!! APTEEKISSA. Pitäisi niinku vältellä ja sen ainoan kerran kun apteekissa joku minuun edes koskee, niin se on koronarajoitusten aikana.

Harmi ettette te kaikki kuolleet siihen tautiin. Harmi."

• Anonyymi

"...Kun putsasin hajulukot, kävi ilmi että se oli ihan mätä ja jäi tiputtamaan. Siitä tein ilmoitukset ja tulee taas säheltäjä paikalle tekemättä YHTÄÄN mitään. Tänä päivänä sille ei tehty mitään. Se vain hakkaa ja vemputtaa sitä kuin tarjoituksella YRITTÄEN HAJOTTAA sitä. Mitä sä teet??!!!

Sitä kysellessäni se vain mutisee jotain että ihmettelee että mistä ne nyt vuotaa /on vuotanut. Ja minä siinä tuijotan että eihän se niin ENÄÄ vuoda, vaan jäi tiputtamaan/tihkumaan hetkeksi. Siinä se sitten yrittää vääntää sitä rikki. Kun valitin siitä että se on MÄTÄ. Miksi se sitä VÄÄNTÄÄ. Luoja, onneksi se kesti, mutta aikomus kai oli yrittää hajottaa sitä. Muuta en keksi.

Kyllä minä itse asiani hyvin ilmaisin. Ja sanoin senkin että jäi HETKEKSI tihkumaan sen lahon takia, mutta loppui aikanaan.

Joka kerta samaa että sanon niin tai näin, niin sitten se vain vääntää jotain hajalle eikä edes tee asialle mitään. Ne saumatkin (kiellettiin minua niitä tekemästä!) tehtiin vain osin ja kun myöhemmin huomautin että sitä lattiakaivon saumaa ei tehty, niin huoltomies (varmasti ammattilainen!!) tutkiaa asiaa sillä että REPII SITÄ SAUMAA IRTI. En tiedä onko siellä päässä mitään, mutta mitä luulit sauman olevan. No, se sepi sitä vanhaa saumaa vähän irti = TUTKI. Ja jättää siihen. Sekin siis jäi siihen eikä asialle KOSKAAN tehty mitään. Siinä se sanoo että kun se putkiremppa tulee, niin ne sitten korjaa sen. Siinä jo heti katselin sitä epäillen että TUSKIMPA ne putkimiehet sitä tekee eivätkä todellakaan siis tehneet sille mitään, mutta vika että yksi PALKATTU kävi tosi hyödyllisesti repimässä vähän irti niitä vanhoja saumoja."

• Anonyymi

"...Mä olen niin kiitollinen teistä paikkojen hajottajista ja mun kotirauhanhäiritsijöistä, jotka olette tulleet kotiini työajan ulkopuolella ja jopa vaikka olen kieltänyt tulemasta. Olette tulleet tuijottamaan mainitsemaani asiaa ja hajottamaan lisää kaikkea, minkä ilmoitin olevan huonosti.

Onneksi ette silti tule kun pönttö räjähtää, koska miksipä tulisitte, kun kai oli tarkoituksin se jättää "pommiksi". Putket irtosi seinistä ja sinnikkäästi huoltomies MONESTI hoki ettei sillä ollut muka mitään tekemistä sen just korjatun hanan kanssa. joka sekin tai ainakin sen käsisuihku oli asennettu päin vittua = rumasti. Rumaa, kuten koko Orimattila, joten sinänsä sopii tänne <3 Kaikki on täällä.

Onneksi tämä kaikki maksaa ja saadaan kunnan kassaa pienemmäksi. Kaikki asiakkaat vain pois kaupoista ja jokainen rakennus homeeseen ja hajalle. Kiitos!! Onpa mennyt rahat hyvää tarkoitukseen, rumuuden levittämiseen ettei teidän p*rse niin poikkeaisi normaalista."

• Anonyymi

"...Kiitän myös huoltomiehiä siitä että tarkistitte onko takapihallani mahdollisesti PERUNOITA???!! Tai kun tulette katsomaan muurahaisongelmaa viikko ilmoituksestani ja kun ne olivat jo todellakin lähteneet. Kiitos.

No, mutta sanoi niiden olleen lehtomuurahaisia ja neuvoi laittamaan rasian ensi kerralla. Tämä on oikeasti hyvä neuvo ja aloin todellakin ostamaan niitä muurahaisrasioita :) Aito hyöty.

Ampiaisille ei suostuttu tehdä mitään ja kun sain lopulta ammattilaisen niitä poistamaan, niin se vain tunaroi. Outo kaveri eikä se tehnyt niille ampiaisille käytännössä mitään. Yksi-kaksi kai kuoli. Jotain sekin.

Ehkä joku pörriäisjuttu? Mä kun yritän aina suojella luontoa, mutta mulle riitti, kun pihalleni tuli viime kesänä KAKSI ampiaispesää. En niitä itse saanut tapettua ja kun ei ammattilainenkaan saanut niitä pois, luovutin vaikka TIESIN kyllä keinoja mitä niille voisi tehdä. Olin jo yli kuukauden yrittänyt saada sitä ammattilaista asialle, ja ärsytti niin armottomasti kaikki että lopulta luovutin ja annoin olla. Kuolee ne siitä talveksi.

Mutta joo KIIIITOS taas. Kiva kun ei teistä ole koskaan ollut mitään hyötyä. Olen joskus yrittänyt muistella että oliko paikallisista huoltomiehistä KOSKAAN mitään apua, mutten nyt oikein muista sellaista koskaan olleen. Myllylässä asuessani se joo tuli korjaamaan sitä keittiön hanaa, mutta se sama hana aina hajosi uudelleen ja lopulta lopetin kutsumasta enää niitä, kun oli ilmeistä että ne tuli aina vain kun en ollut kotona. Tosissaan hana hajoaa ja sitä tullaan katsomaan vasta kuukauden päästä? No, mutta oli niin "sopivasti" mulla taas se sossu aika eli olin kivasti tunnin pois kotoa.

Joo, mutta hanoja ei nää osaa/halua korjata. YHTÄÄN hanaa ei koskaan missään ole osattu korjata. Aika hyvä saavutus."

• Anonyymi

Minulle täällä v*ttuiltiin "Taidat olla kunnan virkailija kun niin viisaita kirjoitat." vastasin jotakuinkin: "Taitaa olla tehostettu tekoälylle. On silti niin t*llo tekoäly että jaarittelee vain aina."

"...Ootko muuten koskaan miettinyt ettei äitinä olemisessa ole mitään kunnioitettavaa. Se ei vaadi kuin olla se levällään, ei tartte olla edes hereillä. Kakara tulee ulos ja jos sä et sitä hoida, niin sä olet huono mutsi, joka ei ansaitse kunnioitusta.

Jos poliisi ei noudata lakia se on enemmän kuin huono poliisi, se on huonompi kuin normikansalainen, joka rikkoo lakia. Kunnioitus pitää ansaita ja kun sä olet huono viranomaishommissa, niin saat mielummin olla pois."

Sitten mulle taas v*ttuillaan "Erite-Mummo on korkeakoulutettu. Ylioppilaaksi pääsi keltaisessa koulussa. Harva meistä on rautaa"

ja minä siihen myöhemmin jatkokommentoin "...Aijuu eli siis ei minulla ole koskaan ollut mitään keltaista koulua vastaan. Sitä aina haukutaan, mutta haukkujat onkin nyt tätä Orimattilan ***, joka siis ihan huvikseen ja ilokseen kiduttaa pedofilian uhreja... laittaa jopa lapset asialle eli teinit tuolla teidän asialla. Teinit... alaikäiset siellä vainoamassa minua ja kiusaamassa pedofilian uhria. Tätä on Orimattila."

• Anonyymi

""...Aijuu eli siis ei minulla ole koskaan ollut mitään keltaista koulua vastaan."

...tai Tapolaa tai romaneja, jehovantodistajia. Kaikki kaverinikin olivat piipahtaneet psykoatrisella osastolla ja mielisairaissa ne minun parhaat kaverini ovat olleet.

Jotenkin... tää Orimattilan *** ei vain ole ollut tässä joukossa? Mielenkiintoista. Jännä kun se halvin on ihan muualta. Mistäköhän?"

• Anonyymi

"Kertaakaan ei ole mikään fiksuksi määriteltävä vastannut mulle. Ei täällä vastata ja kirjoiteta mitään. Huoltoyhtiö ei ole vastannut mulle vuosiin ja ruokakaupat todellakin lopetti, kun minä en lopettanut (koska vaino jatkui samanlaisena).

Tulee joku päälle muttei sano mitään. Käy joku hullu niskassa kiinni, muttei sano mitään, ei ainakaan mitään ymmärrettävää, joten se nyt oli aivan sama kuin ei olisi sanonut mitään. Vähän kuin lähettää kirje jossa on vain "gu dfjg". Tosi fiksu viesti. Sitä on tuollaisia räpellyksiä yrittänyt oikein koodaus/salakirjoitusmielessäkin aukoa, mutta eihän niissä ole mitään. ei uskalla edes yksinkertaisia sanoja kirjoittaa.

Kun niin pitää VIHJAILLA, niin tietää ettei siellä ole mitään takana. Toivovat vain että se vihje osuisi johonkin elämässäni. Nää ei silti selkeästikään tiedä elämääni ja nää vihjeet saa heidät näyttämään vain entistä t*hmemmiltä.

Lapsuudessani oli se hassu piirre että kun mulla oli joku ongelma jonkun kanssa, niin toinen tuli. Ikinä en sen VARSINAISEN ihmisen kanssa päässyt keskustelemaan. Kun on toisen ihmisen kanssa riita, niin se katoaa maan alle ja tulee taas joku random tyyppi puskista "MUKA" sattumalta keskustelemaan kanssani ja juttu siirtyy näihin riidan aiheisiin. Tosi sattumaa!!

Teen valituksen naapurista ja sitten pyykkituvassa on joku "eksyjä". Se oli muuten se ainoa kerta kun mies yritti lähennellä minua Lahdessa. Sitten kun sama tulee Orimattilassa että niitä seksuaalisiahäiritsijöitä tulee ihan kaatamalle päälle, niin kyllähän sitä ihmettelee. Miten musta just korona-aikanakin tuli niin hottis etten saa rauhassa olla missään?

Aina joku random hämärä-äijä ilmestyy jonnekin. Onko teillä todellakaan yhtään m*naa tulla kuule rohkeasti IHAN ITSE juttelemaan. Laita vaipat, jos pelottaa. Ei nää siis tiedä mitään, niin miksi laittaa sellaiset edes asialle, Miten mikään asia voisi edistyä, kun ei toisella ole niitä kahtakaan aivosolua. Mistä pitäisi puhua? Kun ei nää ole tässä 10 vuoden aikana kyenneet änkyttämään edes sitä että MIKÄ AIHE pitäisi olla kyseessä, niin tulee ihan itse sanomaan että missä kiikastaa.

Arkajalat vain lymyää maan alla eikä uskalla tulla sanomaan mulle mikä on asia.

Aina laitetaan joku toinen asialle. MIKSI??? Tosissaan jos... ton oli muka tarkoitus olla uhkaus, niin ainoahan minkä sä tossa sanoit oli se ettet itse uskalla tulla mulle juttelemaan."

Mä poistin jo rumat sanat. Miksi se taas poistettiin?? Mikä tossa nyt on ongelma, häh? Eikö nyt joku arka kestä totuutta?

• Anonyymi

...On sitä keinoja kommentoida, jos vain uskaltaisitte.

Huomaahan sen että kun alan "oikeammin" täällä kertomaan, niin hädissään ihan kaikki-kaikki poistetaan. Ihan häkellyin tästä että missä se vika nyt sitten oli, kun on.

Huomaahan sen sensuurin, muttei täällä yritetä millään tavalla.

kaikki vain vaiennetaan.
        Mikä TEILLÄ siis siellä on se ongelma, kun ei totuutta kestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...On sitä keinoja kommentoida, jos vain uskaltaisitte.

Huomaahan sen että kun alan "oikeammin" täällä kertomaan, niin hädissään ihan kaikki-kaikki poistetaan. Ihan häkellyin tästä että missä se vika nyt sitten oli, kun on.

Huomaahan sen sensuurin, muttei täällä yritetä millään tavalla.

kaikki vain vaiennetaan.
        Mikä TEILLÄ siis siellä on se ongelma, kun ei totuutta kestä?

...Eihän se minun vikani ole että nää on arkajalkoja. ROHKEA ihminen nyt tulee ja juttelee eikä lähetä asialle jotain tunaria, joka ei edes tiedä mitään. Eihän siitä keskustelusta todellakaan tule silloin mitään.

ROHKEASTI vain sanoo asiansa ja voimme vain ihmetellä, kun ei täällä sakki pysty asiaansa sanomaan ja kyse ei ole edes sensuurista, kun ei paikanpäälläkään, kasvotusten pystytä mitään sanomaan.

Kovikset.

• Anonyymi

"Mä poistin jo rumat sanat. Miksi se taas poistettiin??"

Se löytyi sittenkin. Näkyy olevan nyt kaksi vähän eri versiota. Joku viesti on taas kadonnut niin huomasin vain, kun yritin tätä löytää. Mä käytän nykyään Find:iä joten löydän näitä paremmin, muttei mulla mene aina ihan kirjoitusasu oikein, kun suomea muokataan. Sana sinänsä siis oikein, mutta väärä taivutusmuoto.

Ok, joku puuttuu. Kuka puuttuu? Kamala etsiminen taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mä poistin jo rumat sanat. Miksi se taas poistettiin??"

Se löytyi sittenkin. Näkyy olevan nyt kaksi vähän eri versiota. Joku viesti on taas kadonnut niin huomasin vain, kun yritin tätä löytää. Mä käytän nykyään Find:iä joten löydän näitä paremmin, muttei mulla mene aina ihan kirjoitusasu oikein, kun suomea muokataan. Sana sinänsä siis oikein, mutta väärä taivutusmuoto.

Ok, joku puuttuu. Kuka puuttuu? Kamala etsiminen taas.

Aivot puuttuu. Etsitään niitä siis. Ei näkyny pulitunturilla, liikaa lunta

• Anonyymi

...Ei tartte l*skin l*hmän kaupassakaan vinkua että "mutta kun mä luulin". Ei tartte t*hmän luulla mitään, kun asiat kerrotaan niin kuin ne on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ei tartte l*skin l*hmän kaupassakaan vinkua että "mutta kun mä luulin". Ei tartte t*hmän luulla mitään, kun asiat kerrotaan niin kuin ne on.

...Ei tartte LUULLA, kun kysyy minulta itseltäni. Jo siellä noin 20-vuotiaana siis kotikyläni poika rupesi minun kanssa (minun itseni!!!!) kinaamaan siitä kuka olen. "Niin varmaan?"" Mä todellakin kysyin sulta että mitä mä MUKA olen tehnyt? MÄ olen nyt teiltä s*ntakasoilta kysellyt tässä 20 vuotta lisää eli MITÄ MÄ MUKA OLEN TEHNYT?

Kun mä joka kerta tuolla kenen tahansa kanssa keskustellessa joudun kinaamaan vain siitä että kuka olen, niin oisko.... oisko se vika sitten kuitenkin teissä? Jos minä itse en ole vuosiKYMMENIIN sopinut mitenkään niihin teidän valheisiinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ei tartte LUULLA, kun kysyy minulta itseltäni. Jo siellä noin 20-vuotiaana siis kotikyläni poika rupesi minun kanssa (minun itseni!!!!) kinaamaan siitä kuka olen. "Niin varmaan?"" Mä todellakin kysyin sulta että mitä mä MUKA olen tehnyt? MÄ olen nyt teiltä s*ntakasoilta kysellyt tässä 20 vuotta lisää eli MITÄ MÄ MUKA OLEN TEHNYT?

Kun mä joka kerta tuolla kenen tahansa kanssa keskustellessa joudun kinaamaan vain siitä että kuka olen, niin oisko.... oisko se vika sitten kuitenkin teissä? Jos minä itse en ole vuosiKYMMENIIN sopinut mitenkään niihin teidän valheisiinne.

...Mä olen jo kohta 40, oisko teidän v*jaaälyisten jo ehkä aika nyt nähdä se mitä aina oli ja mitä ei KOSKAAN ollut?

• Anonyymi

Kuka tämä yksinpurjehtija on kun itselleen kirjoittelee ja vastailee. Siinä samalla haukkuu muut horoiksi ja pissspäiksi, niin kauppojen kassat ja vartijat sekä orimattilalaiset, jotka ovat pedofiilejä. Voisiko ko. henkilö joskus olla maltillisempi ja ystävällinen kaikille?

• Anonyymi

No, se itselleen VASTAILIJA olet sinä itse. Ja sinä olet tekoäly.

Muutoin vain minä vissiin olen noita termejä käyttänyt. Me emme ole sama ihminen. Olen käsittääkseni ainoa, joka täällä on edes pedofiileista puhunut enkä ymmärrä miksi taas (ainakin lauserakenteen perusteella) puolustelet heitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, se itselleen VASTAILIJA olet sinä itse. Ja sinä olet tekoäly.

Muutoin vain minä vissiin olen noita termejä käyttänyt. Me emme ole sama ihminen. Olen käsittääkseni ainoa, joka täällä on edes pedofiileista puhunut enkä ymmärrä miksi taas (ainakin lauserakenteen perusteella) puolustelet heitä.

...Eilen laitoin viestiin kohdan "olette sadistisesti kiduttaneet post-traumaattista pedofilian uhria." ja se viesti poistettiin. Postasin saman viestin uudelleen sitaattina ja sitten se sai jäädä siihen. Minulle jäi silti fiilis että oisko toi kohta ollut, jotain jonka esim. tekoäly nappaa viestivirrasta ja hävittää heti viestin automaattisesti.

Oli niin tai näin, niin SINUN* (2025-01-10 15:08:52) on aina pakko laittaa viesti jokaisen omani jälkeen ja tiputtelet niitä tänne ketjujen pohjille randomisti. Syytä en ole keksinyt, mutta peli kuin peli niin halusin vain vielä siis lisätä:

"olette sadistisesti kiduttaneet post-traumaattista pedofilian uhria.",

koska kiukuttaa, kun asiani poistetaan täältä oli syy mikä tahansa. Eilen todellakin kerroin rennommin ja sitten hävisi KAIKKI viestini. Onhan se nyt... ja kun on ollut sellainen mututuntuma ettei noi vartijat tajua "sadistisesti kiduttavansa post-traumaattista pedofilian uhria.", niin haluan niinku selventää asiaa. Harmi että viestini/sanomani sitten poistetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Eilen laitoin viestiin kohdan "olette sadistisesti kiduttaneet post-traumaattista pedofilian uhria." ja se viesti poistettiin. Postasin saman viestin uudelleen sitaattina ja sitten se sai jäädä siihen. Minulle jäi silti fiilis että oisko toi kohta ollut, jotain jonka esim. tekoäly nappaa viestivirrasta ja hävittää heti viestin automaattisesti.

Oli niin tai näin, niin SINUN* (2025-01-10 15:08:52) on aina pakko laittaa viesti jokaisen omani jälkeen ja tiputtelet niitä tänne ketjujen pohjille randomisti. Syytä en ole keksinyt, mutta peli kuin peli niin halusin vain vielä siis lisätä:

"olette sadistisesti kiduttaneet post-traumaattista pedofilian uhria.",

koska kiukuttaa, kun asiani poistetaan täältä oli syy mikä tahansa. Eilen todellakin kerroin rennommin ja sitten hävisi KAIKKI viestini. Onhan se nyt... ja kun on ollut sellainen mututuntuma ettei noi vartijat tajua "sadistisesti kiduttavansa post-traumaattista pedofilian uhria.", niin haluan niinku selventää asiaa. Harmi että viestini/sanomani sitten poistetaan.

Tosi hyvä kirjotus. On varmaan jonkun Orimattilan älymystön edustajan oiva näkemys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi hyvä kirjotus. On varmaan jonkun Orimattilan älymystön edustajan oiva näkemys.

Normi orimattilan persujen höpinää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai persut noin alas ole vaipunu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai persut noin alas ole vaipunu?

Persuilla on sentään jotain rajaa. Tolkun porukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka täällä kokoajan haukkuu toisten kirjoittajien juttuja höpinäksi ja horinaksi!! Oikeasti tuo on törkeää ja aivan selkeästi kielletty Suomi24:ssä. Lue säännöt!

• Anonyymi

Toisaalla multa poistettiin viestejä S-marketin tyypistä, joten laitan tänne oikeaan ketjuun
      "...Siis KUKA sä olet ja miksi sä uhittelet mulle. Miksi sä myös PELKÄÄT minua ja juokset karhuun. Mikä sä *** olet siellä säheltämässä???"

• Anonyymi

...:DDD Se juoksee suoraan karhuun. Typi, mutta ihan hyvä sellainen. Just noin sille kävi! Tää on ollut kuin käänteinen lottovoitto heille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...:DDD Se juoksee suoraan karhuun. Typi, mutta ihan hyvä sellainen. Just noin sille kävi! Tää on ollut kuin käänteinen lottovoitto heille.

...Mä en tosissaan tiedä yhtään kuka tää tyyppi on. Monia pieniä juttuja olen vasta jälkikäteen ajatellut ja yrittänyt ymmärtää. Joku yksi erityisesti siellä silti sekoili aivan järjettömästi. En edes muista muilta sellaista käytöstä. Se uhitteli, mutta just juoksi karKuun muo. Kummassakaan tapauksessa siinä ei ollut mitään järkeä. Miksi se juoksi karkuun minua?? Tai sitten se kun tulen kassalle, niin sitä varten on siinä ihan järjetön määrä muuta henkilökuntaa kerääntyneenä ympärille.

Kadonnut viestini:
        "...Mä tulkitsen tosta sun käyttäytymisestä ja kaikista niistä muista ympärilläsi että olet vissiin aika PALJON puhunut musta *** ja taidat olla sinä siellä mikissä, kun toisille on tullut korvanappiin käskyjä"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Mä en tosissaan tiedä yhtään kuka tää tyyppi on. Monia pieniä juttuja olen vasta jälkikäteen ajatellut ja yrittänyt ymmärtää. Joku yksi erityisesti siellä silti sekoili aivan järjettömästi. En edes muista muilta sellaista käytöstä. Se uhitteli, mutta just juoksi karKuun muo. Kummassakaan tapauksessa siinä ei ollut mitään järkeä. Miksi se juoksi karkuun minua?? Tai sitten se kun tulen kassalle, niin sitä varten on siinä ihan järjetön määrä muuta henkilökuntaa kerääntyneenä ympärille.

Kadonnut viestini:
        "...Mä tulkitsen tosta sun käyttäytymisestä ja kaikista niistä muista ympärilläsi että olet vissiin aika PALJON puhunut musta *** ja taidat olla sinä siellä mikissä, kun toisille on tullut korvanappiin käskyjä"

"...Satuin kerran olemaan S-marketissa just kun toi oli kassalla. Ristiriitainen tilanne, kun en siis tykännyt, mutta minun tilannettani helpotti, kun se alkoi simputtaa sitä jotain toista.

Se tilanne oli minulle avartava, koska olen ITSE aina ollut uhrina ja siinä se surutta vain kuulusteli sitä toista. Ihan reppana, hiljainen se toinenkin asiakas oli. En ITSE olisi ikinä, en ikimaailmassa moista häirinnyt, mutta luulen että se *** juurikin valitsee kaikkea haurasta, koska pelkää kuollakseen että sieltä tulisi koskaan mitään takaisin. Siinä se sitten selkeän KUULUSTELI painostavasti toisen mm. työmatkoja, vaikkei moinen kuulu hänelle mitenkään ja miksi se oli kuin joku rikosoikeudenkäynti??

Siinä se haparoivalla äänelle vastaili toinen, muttei sen olisi ikinä tarvinnut noin röyhkeisiin kysymyksiin vastata! Ei kuulu kassalle toisen yksityisasiat kyllä milläänlailla!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"...Satuin kerran olemaan S-marketissa just kun toi oli kassalla. Ristiriitainen tilanne, kun en siis tykännyt, mutta minun tilannettani helpotti, kun se alkoi simputtaa sitä jotain toista.

Se tilanne oli minulle avartava, koska olen ITSE aina ollut uhrina ja siinä se surutta vain kuulusteli sitä toista. Ihan reppana, hiljainen se toinenkin asiakas oli. En ITSE olisi ikinä, en ikimaailmassa moista häirinnyt, mutta luulen että se *** juurikin valitsee kaikkea haurasta, koska pelkää kuollakseen että sieltä tulisi koskaan mitään takaisin. Siinä se sitten selkeän KUULUSTELI painostavasti toisen mm. työmatkoja, vaikkei moinen kuulu hänelle mitenkään ja miksi se oli kuin joku rikosoikeudenkäynti??

Siinä se haparoivalla äänelle vastaili toinen, muttei sen olisi ikinä tarvinnut noin röyhkeisiin kysymyksiin vastata! Ei kuulu kassalle toisen yksityisasiat kyllä milläänlailla!"

"...Miksi mä pelkäät muo? Tosissaan sä juokset muo karkuun, siis kirjaimellisesti. Oli ihan outo ja hämmentävä tilanne mulle, kun olen vain siinä seisomassa kassalla ja SÄ JUOKSET KARKUUN. Siirryt myöhemmin kassapöytäsysteemin sisäpuolelle ja alat sieltä jotain mulle huhuilemaan? Sä siis oikeasti ITSE uskot olevasi kovakin? Kelle sä feikkaat?

Se asiakas (ASIAKAS!!!!), jota sä kiusasit oli tosi heiveröinen ja arka. Mä en luojapäivänä olisi ikinä itse moiselle lähtenyt kuulustelemaan. Ikinä. Sä et ole normaali."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"...Miksi mä pelkäät muo? Tosissaan sä juokset muo karkuun, siis kirjaimellisesti. Oli ihan outo ja hämmentävä tilanne mulle, kun olen vain siinä seisomassa kassalla ja SÄ JUOKSET KARKUUN. Siirryt myöhemmin kassapöytäsysteemin sisäpuolelle ja alat sieltä jotain mulle huhuilemaan? Sä siis oikeasti ITSE uskot olevasi kovakin? Kelle sä feikkaat?

Se asiakas (ASIAKAS!!!!), jota sä kiusasit oli tosi heiveröinen ja arka. Mä en luojapäivänä olisi ikinä itse moiselle lähtenyt kuulustelemaan. Ikinä. Sä et ole normaali."

"...Ja vielä siis...

Istu *** siinä hiljaa. Ei kiusata asiakkaita ja kun ei uskalleta seistä vieressä kassajonossa, niin ei huudella sieltä myöhemminkään sitten. Teet elämäsi sellaiseksi ettei tartte PELÄTÄ ASIAKKAITA, jotka eivät edes koskaan tehneet sulle mitään pahaa. Ja muut tekee elämänsä sellaiseksi etteivät paapo tuota. Luulisin kaupanväellä olevan muutakin tekemistä kuin pitää kassarouvaa kädestä LAUMANA, jotta *** pärjää ***:tta allensa."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"...Ja vielä siis...

Istu *** siinä hiljaa. Ei kiusata asiakkaita ja kun ei uskalleta seistä vieressä kassajonossa, niin ei huudella sieltä myöhemminkään sitten. Teet elämäsi sellaiseksi ettei tartte PELÄTÄ ASIAKKAITA, jotka eivät edes koskaan tehneet sulle mitään pahaa. Ja muut tekee elämänsä sellaiseksi etteivät paapo tuota. Luulisin kaupanväellä olevan muutakin tekemistä kuin pitää kassarouvaa kädestä LAUMANA, jotta *** pärjää ***:tta allensa."

...(jotain palkatuista vartijoista ja vaipoista)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kelle sä feikkaat?"

...Sä et niinku uskalla seistä mun takana ja karkaat karkkihyllylle, mutta mä en edes tiedä kuka sä niin ku olet edes!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kelle sä feikkaat?"

...Sä et niinku uskalla seistä mun takana ja karkaat karkkihyllylle, mutta mä en edes tiedä kuka sä niin ku olet edes!!!

...Ja se jokin-kuka-lie, joka täältä poistelee viestejä, sulle myös (vaiko olette sama tyyppi), niin kelle te feikkaatte.

KUKAAN ei lue Orimattila-osion viestejä täällä. Tämä oli käytännössä autio, kun tulin tänne, vain p**naukojia eikä keskustelua ollenkaan, niin nyt joku hajoo näihin mun juttuihin täällä? Häh? Mitä haittaa niistä on?

Ilmeisesti niistä on jotain TOSI pahaa jollekin, kun joku näkee vaivaa niitä poistella jatkuvasti... ja hengailla täällä niitä lukemassa. Keksisi parempaa tekemistä elämässä, jos ei kestä Suomi24-kirjoittelua.

On tosi vaikea ymmärtää mitä täällä pitäisi keskuskella, jos aiheena en saa olla MINÄ itse tai ei saa kertoa Orimattilasta. Aika suppeaahan se silloin on, varsinkin pysyä nyt niinku aiheessa :DDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ja se jokin-kuka-lie, joka täältä poistelee viestejä, sulle myös (vaiko olette sama tyyppi), niin kelle te feikkaatte.

KUKAAN ei lue Orimattila-osion viestejä täällä. Tämä oli käytännössä autio, kun tulin tänne, vain p**naukojia eikä keskustelua ollenkaan, niin nyt joku hajoo näihin mun juttuihin täällä? Häh? Mitä haittaa niistä on?

Ilmeisesti niistä on jotain TOSI pahaa jollekin, kun joku näkee vaivaa niitä poistella jatkuvasti... ja hengailla täällä niitä lukemassa. Keksisi parempaa tekemistä elämässä, jos ei kestä Suomi24-kirjoittelua.

On tosi vaikea ymmärtää mitä täällä pitäisi keskuskella, jos aiheena en saa olla MINÄ itse tai ei saa kertoa Orimattilasta. Aika suppeaahan se silloin on, varsinkin pysyä nyt niinku aiheessa :DDD

...Olen todellakin huomannut valtavan eron siinä että kun PUHUN ITSESTÄNI, niin jollain menee hermo. Miksi se on niin kamalaa että kerron KUKA olen ja mitä minä oikeasti olen tehnyt ja ajatellut. Miksi te poistatte kaiken minun elämästäni?

Onko joku henkilökohtainen syy eli henkilökohtaisempi kuin minä ITSE omasta elämästäni?

Huomaan siitä teidän vuosikymmeniä kestäneestä sadistisesta vainosta ja kaikesta mitä teette että ei teillä kyllä ole mitään käsitystä siitä kuka olen. SIKSI olen kokenut tärkeäksi kertoa hiukan itsestäni :D

• Anonyymi

"...Tilannehan menee just silleen että ensin mä ihmettelen ja sitten hiljalleen mä alan ymmärtää.

*** homma menee just päin vastoin. Se ei missään vaiheessa tajua mitään, mutta kun on puhunut *** jostain liian kauan, niin sitten sen pitää toimia.

Kuten mulle siellä peruskoulussa sen pojan piip*-jutun kanssa? [eli tullaan sitten hakkaamaan?]"

"...Se yks kotikylästäni aina muutteli jutut ihan psykoiksi. Kenen syy siis?

S-marketin ***, kuule. Kenelläkään ei ole koskaan ollut mitään syytä pelätä minua. Mistä sä nyt tuollaisen keksit? Oliko OMA vale? Väitätkö sä nyt ihmisille jotain ***?

Myös Supermarketissa kävi niin että yktäkkiä vierelläni oli vain vartija, joka ihmettelee radiopuhelimeensa etten mä ainakaan nyt ole. Niin? Ja olinko koskaan? Siellä taisi hyllyjentäytttäjä "vähän" liioitella eli täysin valehdella ja tarkoituskella usuttaa vartijan mun kimppuun.

Oisko S-marketin *** sen MUUTAMAN kerran *** jauhanut ja laittanut ihmisiä minun päälleni hyökkäämään? Olen siis post-traumaatinen pedofilian uhri ja TÄMÄKÖ sinua nyt niin harmitti? Oletko sä usuttanut ihmisiä ahdistelemaan minua?"

• Anonyymi

"Teillä ei ole mitään ylläpitämään teidän valheellistä käsitystä tästä tilanteesta eikä mitään perustelemaan teidän *** vainoa."

• Anonyymi

Karmiva kato tuolla toisaalla, niin tänne sitten:
      Eka osa jossa piti vain vika sana siistiä:
      "...Harvemmin tuosta puhun - vai olenko edes koskaan? - koska siinä on mukana monimutkaisia elementtejä. No, mutta peruskoulussa mulle kävi näin että ihan random, tytöt rivissä tuli "vetämään muo turpiin". Näin ne sanoi ja isotteli just tota, mitä Orimattila on täynnä. *huh huh*

Oltiin ihan lapsia vielä eli ei siinä tainnut mitään oikeaa väkivallan vaaraa olla, mutta koko tämä(kin) FARSSI on pyörinyt mielessäni. Siinä ei niinku mikään osa-alue ole heillä kunnossa. Siinä sitä selvitellessä kävi ilmi että ne LUULI että mä olisin nähnyt sen yhden niiden tytön poikaystävän "sen.". Ihan outo juttu kaikinpuolin ja TON takiako ne nyt LAUMANA on tulossa hakkaamaan minut??? Siis... joka ikisellä osa-alueella täysin ***"

Toka ja vika osa:
      "...Jo valmiiksi.

Sitten kun asiaa lisäselvitteli, niin kävi ilmi että se mistä ne puhui on yks lapsuuteni tapaus, kun JOO näin tän pojan piip*, kun me oltiin mitälie kerhoikäisiä. *huh huh*

Eli... jos jo niinku pidin ***, niin miten... SIIS MITEN????... ikinä joku tuollainen pieni viaton lasten juttu voi koskaan muuttua näiden juoru** suussa tuollaiseen muotoon? Miten??? Miten toi koko prosessi alusta loppuun asti on vain täysin *** tuottamaa.

Eli...

Ei tää Orimattila ole mulle vieras paikka, mutten tule ikinä tajuamaan miten *** *** olette."

"Moi!

Mä kävin tuolla toisessa ketjussa ihmettelemässä valtavaa määrää poistettuja viestejä. Oletin että omiani olisi poissa, mutta jota kuinkin 5kpl mä löysin, mutta lopetin homman kun tajusin etten tule mihinkään 20kpl pääsemään tätä vauhtia. Suurinosa poistetuista viesteistä on siis jonkun muun tekemiä, ei minun.

Mä myös seuraan ja päivitän tätä säännöllisesti, joten niin kauan kuin täällä itse kirjoittelin ei mitään ollut eli ne poistetut viestit on tulleet sillä aikaa, kun tuossa nukuin.

Tajuatko... joku ihan muu täällä nyt on riehunut. Älä MINUN viestiini siis tule mitään tuollaista kommentoimaan ja uhkailemaan."

"Joo, mutta mun kadonneiden viestien etsintä oli siis kesken.
      "...Ei ole eka eikä vika kerta kun täällä hakataan ihmisiä perättömien juorujen takia.

Tässä on se pointti että noi TIETÄÄ että ne on juoruja. Tätä on ollut kauan, joten kyllä ne siellä TIETÄÄ ettei noi juorut koskaan pidä paikkaansa. Miksi... ne sitten siitä huolimatta menee pahoinpitelemään ketään?

Kuten se tatuoitu *** S-marketissa, niin on vissiin tultu puhuttua *** elämän aikana, kun ei uskalla istua siinä ilman turvalaumaa. Hädissään pieni. Silti... silti isottelee. Menee sinne piiloon ja sieltä alkaa uhitella. Just kun en edes tiedä kuka sä olet. Kuka sä luulet olevasi ja siellä huhuilet mulle yhtään mitään? Oletko sä päästäsi sekaisin?""

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      30
      4277
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      30
      2217
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1750
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1608
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      83
      1446
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      139
      1296
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1096
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1004
    9. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      984
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      971
    Aihe