Tyhjästä valittava naapuri

Anonyymi-ap

Muutimme avopuolisoni kanssa rivitaloasuntoon n. vuosi sitten, ja seinänaapuri aloitti valitusviestien lähettelyn jo parin viikon asumisen jälkeen. Naapuri siis valittaa kuinka muka metelöimme yötä myöten niin viikonloppuna kuin arkisinkin, vaikka heräämme molemmat aikaisin aamulla töihin. Naapuri koittaa myös estää ettemme saisi kutsua ystäviä kylään, sillä joka kerta kun naapuri näkee ikkunasta vieraiden tulevan, alkaa järkyttävä viesteillä pommittaminen. Mitä tällaisen naapurin kanssa voi tehdä?

7

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noita hulluja on joka paikka täynnä tässä maassa.kerrostaloja myöten.kyylätään kyylätään kun oma elämä on sisälmyksetöntä paskaa niin käytetään aika ja energia muiden kyttäämiseen jne. Aika monessa paikassa on tullut asuttua ja samaa pelleilyä joka paikassa joka kolkassa.kyllä tää yhteiskunta teettää omat hirviönsä.

      • Anonyymi

        Se on seurausta juuri siitä kun ei osata asua yhteisöasumisessa. Minäminäminä elmää. Ei yhtään ajatella miten esim. Illanvietto känniääliöiden kanssa vaikuttaa muihin asukkaisiin. Itse en ole koskaan saanut valituksia häiritsevästä käytöksestä koska en mölyä tai meteloi.


    • Anonyymi

      Jos kerran tiedät että naapurin viestit ovat turhia, niin miksi luet niitä?

    • Anonyymi

      Asiallinen / ystävällinen, mutta tiukka keskustelu voisi auttaa. Älä ainakaan reagoi viesteihin mitenkään ja voithan estää ko. numeron, jos ne tulevat puhelimesta.

      • Anonyymi

        Tätä on kokeiltu, mutta ei auta. Vielä ei olla estetty tätä, koska haluamme että viestit jäävät todisteeksi ja laitamme nämä aina eteenpäin isännöitsijälle. Taloyhtiön tuki on myös puolellamme kun asiasta on keskusteltu, emme ole ensimmäiset asukkaat joilla on tämän naapurin kanssa ongelmia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä on kokeiltu, mutta ei auta. Vielä ei olla estetty tätä, koska haluamme että viestit jäävät todisteeksi ja laitamme nämä aina eteenpäin isännöitsijälle. Taloyhtiön tuki on myös puolellamme kun asiasta on keskusteltu, emme ole ensimmäiset asukkaat joilla on tämän naapurin kanssa ongelmia

        Teidän pitää porukalla häätää ne. Syitä kyllä tuntuu löytyvän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      50
      2440
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      22
      1964
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      51
      1826
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      132
      1676
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1414
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      129
      1331
    7. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1174
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      438
      1080
    9. Olet tosi lapsellinen...

      Ja kiva harrastus tämä palstailu sulla. Lisää uskottavuutta ja luotettavuutta paljon. 🙄 Eipä sillä onneksi enää ole väl
      Ikävä
      44
      975
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      959
    Aihe