Miten kukaan voi ihailevansa isoja hampaita seuraavat vuodet, stub hylättiin omiensa toimestakin surkeana (kokoomus) aikanaan, eikä sitä olisi iso osa kokoomuksestakaan olisi halunnut ehdokkaaksi. miten tällaista olisi nyt Suomemme presidentiksi
Meitä viedään kuin pässiä narussa
Anonyymi-ap
3
213
Vastaukset
- Anonyymi
onko se myös Bi-seksuaalinen, kun niin väittävät ?
- Anonyymi
Vai oisko niin että me suomalaiset osataan äänestää ihan hyvin mut jos mietimme esim venäjää , pohjoiskoreaa tai lähi-idän valtioita niin siellä ihmisten tyhmyyden takia on päässyt valtaan hullut puolueet &johtajat.
Siellä noissa maissa on kansalaisia viety kuin pässejä narussa. - Anonyymi
hävettää olla suomalainen, ihan kamalaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815