Kuhan FM on laajentanut kuuluvuuttaan

Anonyymi-ap

Kuhan FM on näköjään kaikessa hiljaisuudessa laajentanut jo viime syksynä Ouluun. Se on hiljattain myös hyväksytty Radiomedian jäseneksi. Tsemppiä uudelle radiokanavalle 👍

21

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei millään tavalla uhkaa Sea FM:n ja Santun suosiota Oulussa. Hyvä että vie Bauerin ja Kalevan loputkin kolme kuulijaa! :D

      • Anonyymi

        Aika erikoinen kommentti. Miksi sen edes pitäisi uhata jonkun suosiota. Nämähän ovat kaikki täysin erilaisia asemia. Selkeästi omat kuulijakuntansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika erikoinen kommentti. Miksi sen edes pitäisi uhata jonkun suosiota. Nämähän ovat kaikki täysin erilaisia asemia. Selkeästi omat kuulijakuntansa.

        Kaikille ei riitä kuuntelijoita Oulussa. Kaupunki on aika pieni. Sea FM on alueen suosituin ja Saldels kasvaa hyvää vauhtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille ei riitä kuuntelijoita Oulussa. Kaupunki on aika pieni. Sea FM on alueen suosituin ja Saldels kasvaa hyvää vauhtia.

        Mistä minä voin nähdä tilaston Oulun seudun suosituimmista radiokanavista? Kanavien kuunteluosuudet siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä minä voin nähdä tilaston Oulun seudun suosituimmista radiokanavista? Kanavien kuunteluosuudet siis.

        Yle piilottelee niitä. Radio media kertoo omat luvut. Niihin pitää luottaa.


      • Anonyymi

        Kiitos. Mielenkiintoisia kuuntelijalukuja eri kanavista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille ei riitä kuuntelijoita Oulussa. Kaupunki on aika pieni. Sea FM on alueen suosituin ja Saldels kasvaa hyvää vauhtia.

        Näinpä. Itse olen ihmetellyt myös tuota Bauerin Megaa. Siinä vasta harrastetaan, koska uusien kuuntelijoiden löytäminen on varmasti työlästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä minä voin nähdä tilaston Oulun seudun suosituimmista radiokanavista? Kanavien kuunteluosuudet siis.

        Kaupunkien tilastot näkyvät lähinnä tilaajille, eli radioasemille itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Mielenkiintoisia kuuntelijalukuja eri kanavista.

        Oleellisempi juttu on mainoskakku. Kun on enemmän kakusta leikkaajia niin sitä pienempi slaissi siitä riittää omalle lautaselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oleellisempi juttu on mainoskakku. Kun on enemmän kakusta leikkaajia niin sitä pienempi slaissi siitä riittää omalle lautaselle.

        paitsi jotta mainostaja voi samaan aikaan mainostaa useammankin toimijan kanavilla kuin vain yhden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupunkien tilastot näkyvät lähinnä tilaajille, eli radioasemille itselleen.

        Radioasemat lienee saavat tarkempaa tilastodataa. Järviradio ainakin mainostaa tv-kanavallaan olevansa lauantai-iltaisin kuunnelluin radiokanava 30+ ikäluokassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Radioasemat lienee saavat tarkempaa tilastodataa. Järviradio ainakin mainostaa tv-kanavallaan olevansa lauantai-iltaisin kuunnelluin radiokanava 30 ikäluokassa.

        Mikä on järviradion tv kanava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä minä voin nähdä tilaston Oulun seudun suosituimmista radiokanavista? Kanavien kuunteluosuudet siis.

        Kun olet tutkimuksen tilaaja ja/tai osallistut tutkimukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olet tutkimuksen tilaaja ja/tai osallistut tutkimukseen.

        Olen osallistunut tutkimukseen keväällä 2016. Ainakaan silloin ei osallistujalle annettu mitään tilastotietoja kyselyn lopputuloksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on järviradion tv kanava?

        JRTV. Kaapeliverkosta löytyy tuo kanava ja toki järviksen nettisivuilta myös.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­­N­­y­­­m­­­f­­­o­m­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Aito kotimainen radio

      • Anonyymi

        Aito kotimainen ja ihan ok kanava ainakin nyt vajaan viikon kuuntelu perusteella arvioiden


    • Anonyymi

      Laajeni Oulun lisäksi samaan aikaan myös Iisalmeen (1.11.2023)

      • Anonyymi
        UUSI

        Ihan paras radio ja ykkösvalinta. Syksystä asti tätä olen kuunnellut kun alkoi kuulumaan Oulussa. Nymfomaanitkin tykkää tästä varmasti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan paras radio ja ykkösvalinta. Syksystä asti tätä olen kuunnellut kun alkoi kuulumaan Oulussa. Nymfomaanitkin tykkää tästä varmasti.

        Hyvää musiikkia eikä turhaan uutisia Niitä jokanen voi lukea lehdistä jos kiinnostaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe