Kuhan FM on näköjään kaikessa hiljaisuudessa laajentanut jo viime syksynä Ouluun. Se on hiljattain myös hyväksytty Radiomedian jäseneksi. Tsemppiä uudelle radiokanavalle 👍
Kuhan FM on laajentanut kuuluvuuttaan
20
454
Vastaukset
- AnonyymiEi millään tavalla uhkaa Sea FM:n ja Santun suosiota Oulussa. Hyvä että vie Bauerin ja Kalevan loputkin kolme kuulijaa! :D - AnonyymiAika erikoinen kommentti. Miksi sen edes pitäisi uhata jonkun suosiota. Nämähän ovat kaikki täysin erilaisia asemia. Selkeästi omat kuulijakuntansa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Aika erikoinen kommentti. Miksi sen edes pitäisi uhata jonkun suosiota. Nämähän ovat kaikki täysin erilaisia asemia. Selkeästi omat kuulijakuntansa. Kaikille ei riitä kuuntelijoita Oulussa. Kaupunki on aika pieni. Sea FM on alueen suosituin ja Saldels kasvaa hyvää vauhtia. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kaikille ei riitä kuuntelijoita Oulussa. Kaupunki on aika pieni. Sea FM on alueen suosituin ja Saldels kasvaa hyvää vauhtia. Mistä minä voin nähdä tilaston Oulun seudun suosituimmista radiokanavista? Kanavien kuunteluosuudet siis. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mistä minä voin nähdä tilaston Oulun seudun suosituimmista radiokanavista? Kanavien kuunteluosuudet siis. Yle piilottelee niitä. Radio media kertoo omat luvut. Niihin pitää luottaa. 
- AnonyymiKiitos. Mielenkiintoisia kuuntelijalukuja eri kanavista. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kaikille ei riitä kuuntelijoita Oulussa. Kaupunki on aika pieni. Sea FM on alueen suosituin ja Saldels kasvaa hyvää vauhtia. Näinpä. Itse olen ihmetellyt myös tuota Bauerin Megaa. Siinä vasta harrastetaan, koska uusien kuuntelijoiden löytäminen on varmasti työlästä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mistä minä voin nähdä tilaston Oulun seudun suosituimmista radiokanavista? Kanavien kuunteluosuudet siis. Kaupunkien tilastot näkyvät lähinnä tilaajille, eli radioasemille itselleen. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kiitos. Mielenkiintoisia kuuntelijalukuja eri kanavista. Oleellisempi juttu on mainoskakku. Kun on enemmän kakusta leikkaajia niin sitä pienempi slaissi siitä riittää omalle lautaselle. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Oleellisempi juttu on mainoskakku. Kun on enemmän kakusta leikkaajia niin sitä pienempi slaissi siitä riittää omalle lautaselle. paitsi jotta mainostaja voi samaan aikaan mainostaa useammankin toimijan kanavilla kuin vain yhden 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kaupunkien tilastot näkyvät lähinnä tilaajille, eli radioasemille itselleen. Radioasemat lienee saavat tarkempaa tilastodataa. Järviradio ainakin mainostaa tv-kanavallaan olevansa lauantai-iltaisin kuunnelluin radiokanava 30+ ikäluokassa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Radioasemat lienee saavat tarkempaa tilastodataa. Järviradio ainakin mainostaa tv-kanavallaan olevansa lauantai-iltaisin kuunnelluin radiokanava 30 ikäluokassa. Mikä on järviradion tv kanava? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mistä minä voin nähdä tilaston Oulun seudun suosituimmista radiokanavista? Kanavien kuunteluosuudet siis. Kun olet tutkimuksen tilaaja ja/tai osallistut tutkimukseen. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kun olet tutkimuksen tilaaja ja/tai osallistut tutkimukseen. Olen osallistunut tutkimukseen keväällä 2016. Ainakaan silloin ei osallistujalle annettu mitään tilastotietoja kyselyn lopputuloksesta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mikä on järviradion tv kanava? JRTV. Kaapeliverkosta löytyy tuo kanava ja toki järviksen nettisivuilta myös. 

- AnonyymiAito kotimainen radio - AnonyymiAito kotimainen ja ihan ok kanava ainakin nyt vajaan viikon kuuntelu perusteella arvioiden 

- AnonyymiLaajeni Oulun lisäksi samaan aikaan myös Iisalmeen (1.11.2023) - AnonyymiIhan paras radio ja ykkösvalinta. Syksystä asti tätä olen kuunnellut kun alkoi kuulumaan Oulussa. Nymfomaanitkin tykkää tästä varmasti. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ihan paras radio ja ykkösvalinta. Syksystä asti tätä olen kuunnellut kun alkoi kuulumaan Oulussa. Nymfomaanitkin tykkää tästä varmasti. Hyvää musiikkia eikä turhaan uutisia Niitä jokanen voi lukea lehdistä jos kiinnostaa. 

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727337
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845684
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393816
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät153106
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962785
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422760
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132101
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161826
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2431703