Ruskettumista edistävät kapselit ja pillerit

lakana

Heippa kaikille!
Oletteko kokeilleet näitä rusketusta edistäviä tuotteita (en nyt muista ainoankaan nimeä..)? Tehoavatko? Ovatko turvallisia käyttää?

16

9414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pappa

      porkkanaa se auttaa

    • suti

      Ne kapselit sisältävät karoteenia = porkkanaa. Vaikutus näkyy siinä, että jos syöt valtavia määriä näitä kapseleita TAI porkkanaa, iho saattaa muuttua hiukan kellertäväksi. Siinä se "rusketus".

      • assuan

        missään nimessä käyttäkö tuollaisia tuoteita..koska niitähän saa turvallisesti ostamalla esim tässä tapauksessa porkkanaa .ovatko yleensä nuo humpuuki tuotteet terveellisiä olisin muistaakseeni lukenut että on tullut ihan myrkytyksiä.vaarallisia ovat ei tiedä mitä myrkkyä sisältävät ja humpuukia vain ja ainostaaan rahastusta.koska samat aine osaset on saatavilla itse ostettuna.


    • purkista

      Itse olen käyttänyt sekä Vividan aurinkokapseleita että niitä muita. Vivida on paras joskin kallein, suojaa palamiselta ja ruskettaa. Rusketus on aivan normaali ja tulee nopeammin ilman.

      Jos haluat, aloita porkkanan syönti heti alkuvuodesta ja syö säännöllisesti joka päivä. Myös se auttaa.

      Itse olen ottanut Vivida-kuurin (tai vastaavan) jos olen lähtenyt ulkomaille tai lomalle Suomeenkin. Ei aivan niin helposti pala. Kohtuus kaikessa, noudata ohjeita.

    • Tytteli

      Itse käytän Bio-Karoten E nimisiä kapseleita vain ja ainoastaan siksi, että ihoni palaa niin herkästi. Olen huomannut saavani avun tähän ongelmaan. Ohjeissa sanotaan, että näitä kapseleita voi ottaa korkeintaan yhden päivässä. Itse otan yhden joka toinen päivä.
      En alleviivaisi näitä rusketusta edistävinä tuotteina, vaan enemmänkin juuri ihon vastustuskykyä auringolle (ainakin minun tapauksessani) antavina. Toki olen huomannut, että rusketukseni on pysynyt pidempään syksyyn kun olen näitä kapseleita popsinut. Jos et uskalla/halua näitä kapseleita syödä, popsi porkkanaa.

    • Lispe

      ja olen selvästi saanut apua Bioteekin aurinkokapseleista. Aloitin niiden syönnin jo maaliskuussa. Uskon että eivät mitään hirveää myrkkyä ole koska apteekitkin ovat ottaneet myytäväkseen. Yksi kapseli päivässä ja on kohtuulisen hintainen. Ohjeissa lukee että käy vaikka ympärivuotiseksi antioksidantiksi.

    • Marita

      Itse olen kova porkkanansyöjä kaikkien muidenkin vihannesten. Aloitan myös aina keväällä beetakarotiinikapseleiden syönnin. Nyt olen syönyt parin viikon ajan Vividan aurinkokapseleita (muitakin merkkejä olen kokeillut ja Vivida paras)olen todennut, että ne suojaa palamiselta ja myös rusketus tarttuu paremmin. Viime kesän Kreikan matkalleni ostin myös Vividan aurinkosuojavoidetta suojakertoimella 10. Olin myös tähän niin tyytyväinen, että kaapissani on tällä samainen pullo odottamassa heinäkuun 2 viikon Kreikan matkaa. Näillä avuilla en ole palanut enään eikä ole tullut minkäänlaista aurinkoihottumaa.

      • maallikko

        Minä syön beetakaroteenia ihon rasvaisuuden (erityisesti ihomatojen) vähentämiseksi. Kyllä auttaa! Todella moni on ihmetellyt rusehtavaa ihonväriäni talvisaikaan ...


      • bööööm
        maallikko kirjoitti:

        Minä syön beetakaroteenia ihon rasvaisuuden (erityisesti ihomatojen) vähentämiseksi. Kyllä auttaa! Todella moni on ihmetellyt rusehtavaa ihonväriäni talvisaikaan ...

        Mikä on ihomato? kysympä vaan.. itse syön porkkanaa ;D maistuu hyvältä ja saa tasasen rusketuksen, aurinko tarttuu paremmin ja suoli pelaa xD


    • tyytyväinen 1

      Itse käytän ruskettavia tabletteja ja kyllä täytyy sanoa että hyvin on tehonnut ! ihoni on ympäri vuoden mokan ruskea. tykkään & suosittelen ! :)

    • imedeen

      Olen käyttänyt imedeen tan optimizer valmistetta jo vuosia ja on ehdoton ykkönen. Nopeuttaa ruskettumista ja ehkäisee selvästi pigmentti läiskien syntymistä.

    • Rusketusta.edistävät
    • Cardios

      Olen käyttänyt vuosia,multicarosin ja syön porkkanoita.

      • Vinkkimies

        Naama kannattaa värjätä ruskealla lankilla, sen jälkeen sossustakin saa rahaa senkun hakee.


    • Jeppd

      Mytan on ainakin tehokas ja pitoisuus on jepa

      • Mytan

        Mikä mytanin pitoisuus on? En mistään löytänyt


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3065
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2411
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2187
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      156
      1982
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. 166
      1255
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1247
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe