Toyota joutuu korjaamaan 320.000 kolaritesteissä flopannutta. Tehtaat kiinni pitkään.

Anonyymi-ap

Toyota joutuu korjaamaan 320.000 kolaritesteissä hylättyä autoa. Autojen ovet eivät aukea kolarin jälkeen eli matkustajat jäävät loukkuun kolaritilanteessa. Ei hyvä jos auto on tulessa.

Arvattavissa oli etteivät suljetut tehtaat pysty aloittamaan tuotantoaan vielä kovinkaan nopeasti. Toyota on nyt virallisestikin pidentänyt tuotantoseisokkia.
Tulee tojoduunareille pitkä kevät syljeskellä kotona kattoon.


https://www.barrons.com/news/toyota-s-daihatsu-recalls-320-000-cars-extends-factory-halt-f7515363

110

727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­N­y­m­­­f­­­o­m­­­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Voi harmi kun kävi Toyotalla käry.

    • Anonyymi

      Miten niitä korjattaisiin? Pohjois-Karjalan tyylilläkö eli uutta peltiä vanhan päälle.

      • Anonyymi

        Ei Toyota niitä korjaa. Ne viedään sellaisiin maihin missä turvallisuus määräyksiä ole lainkaan.


    • Anonyymi

      Joutuvat varmaankin lunastamaan autot takaisin.

      • Anonyymi

        Kun korirakenteissa on ongelmia niin sitä ei pysty jeesus-teipillä korjaamaan.


      • Anonyymi

        Folkkari lunasti USA:ssa autot takaisin, korjasi ja myi edelleen käytettyinä. Menivät hyvin kaupaksi. Toyotalla tuo ei onnistu, kuin dieseleillä, johon moottorin ohjelmiston voi vaihtaa. Puuttuvaa peltiä ei valmiisiin koreihin pysty lisäämään.


    • Anonyymi

      Voi harmi, joku daihatsu kyseessä, ei oikeestaan liity tojoon lainkaan muuten kuin röllin mielessä.

      • Anonyymi

        Saman firman tuotteita. Tehtaat tuottavat monen merkkisiä autoja tarpeen mukaan, kuten Daihatsua ja Toyotaa. Kokoluokka ratkaisee enemmän kuin merkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman firman tuotteita. Tehtaat tuottavat monen merkkisiä autoja tarpeen mukaan, kuten Daihatsua ja Toyotaa. Kokoluokka ratkaisee enemmän kuin merkki.

        Aasian markkinat ovat Toyotalle tärkeät. Niitähän nuo huijaus autot ovat. Toyotan pikkuautojen myynti tyssää joksikin aikaa Aasiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aasian markkinat ovat Toyotalle tärkeät. Niitähän nuo huijaus autot ovat. Toyotan pikkuautojen myynti tyssää joksikin aikaa Aasiassa.

        Aivan sama, mitä daihatsuja jossain aasiassa myydään. Meillä mennään koko maailman ykkösmerkillä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama, mitä daihatsuja jossain aasiassa myydään. Meillä mennään koko maailman ykkösmerkillä!

        Sarjahuijarin valmistamalla Tojolla. Toyota-konserni on jäänyt kiinni ja tuomittu toistuvasti erilaisista petoksista.

        Nyt on tehtaat kiinni. Kun ei mikään muu auttanut niin laitettiin autot ajokieltoon ja Toyotalta otettiin valmistuslisenssejä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarjahuijarin valmistamalla Tojolla. Toyota-konserni on jäänyt kiinni ja tuomittu toistuvasti erilaisista petoksista.

        Nyt on tehtaat kiinni. Kun ei mikään muu auttanut niin laitettiin autot ajokieltoon ja Toyotalta otettiin valmistuslisenssejä pois.

        Jos joku daihatsupaja jossain aasiassa on tauolla niin mitä väliä? Toyotan tehtaita on kaikkialla maailmassa ja merkki ylivoimaisesti koko maailman ykkönen. Se piirtää, kellä on liitua! Haittaakse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku daihatsupaja jossain aasiassa on tauolla niin mitä väliä? Toyotan tehtaita on kaikkialla maailmassa ja merkki ylivoimaisesti koko maailman ykkönen. Se piirtää, kellä on liitua! Haittaakse?

        Toyota on moneen kertaan tuomittu sarjahuijaaja joka on jäänyt kiinni kaikilla mantereilla. Tämä 30 vuotta kestänyt kolaritestihuijaus on vain petos pitkässä taparikollisen listassa.

        Nyt ei voi huijata niin paljon kun vietiin luvat pois ja räppänät ajokieltoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarjahuijarin valmistamalla Tojolla. Toyota-konserni on jäänyt kiinni ja tuomittu toistuvasti erilaisista petoksista.

        Nyt on tehtaat kiinni. Kun ei mikään muu auttanut niin laitettiin autot ajokieltoon ja Toyotalta otettiin valmistuslisenssejä pois.

        Toyota on rehellisin autonvalmistaja. Se on syyllistynyt vähiten huijauksiin. Nekin perin mitättömiä. VW konserni sen sijaan on suur rikollinen. Muutkin on ollut pahempia huijareita kuin Toyota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on rehellisin autonvalmistaja. Se on syyllistynyt vähiten huijauksiin. Nekin perin mitättömiä. VW konserni sen sijaan on suur rikollinen. Muutkin on ollut pahempia huijareita kuin Toyota.

        Toyotan huijaukset ja laiminlyönnit ovat käyttäjilleen hengenvaarallisia! Volkkarin dieselhuijaukset eivät olleet ja nekin korjattiin ennätysajassa.


      • Anonyymi

        Daihatsu=Toyota.


    • Anonyymi

      Miten mahtaa talous kestää?
      Juhlapuheissa tulee koko ajan vallankumouksellisen nerokkaita keksintöjä, mutta tosiasiassa rasktaita takapakkeja ja takaisinkutsuja. Maailman velkaisin velkaantuu lisää, ja kassa kuivuu.

      • Anonyymi

        Vain kalju paistaa enään pinalla Toyotan pomolla, muuten on jo upottu pa*kaan täysin.


    • Anonyymi

      Ei voi olla totta Toyota korjaa autoja? Suomessa Toyota kieltäytyi korjaamasta lämmönvaihtimet. Miten ne nyt korjaa näin ison määrän autoja?
      Uskomatonta!

    • Anonyymi

      Pikkuvikoja on helppo korjata puolivalmisteesta aina jälkikäteen.

    • Anonyymi

      Hyvä ettei Toyota ikinä jätä pulaan maksavia asiakkaita.

      • Anonyymi

        No tässäkin tapauksessa viranomaiset ovat se jotka ovat pitäneet asiakkaiden puolta. Tojota on se rahanahne kusettaja joka ei välitä yhtään asiakkaidensa turvallisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tässäkin tapauksessa viranomaiset ovat se jotka ovat pitäneet asiakkaiden puolta. Tojota on se rahanahne kusettaja joka ei välitä yhtään asiakkaidensa turvallisuudesta.

        Ei Toyota osaa enään mitään muuta kuin huijata.
        Toyota työllistää eniten kuluttajia suojelevia viranomasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tässäkin tapauksessa viranomaiset ovat se jotka ovat pitäneet asiakkaiden puolta. Tojota on se rahanahne kusettaja joka ei välitä yhtään asiakkaidensa turvallisuudesta.

        Toyota on aina pitänyt asiakkaistaan huolta. Tekemällä kevyempiä autoja säästyy polttoainetta huomattavasti. Kaiken lisäksi ne on lähes ikuisia autoja kestävyydeltään. Ne on suunniteltu kestämään ainaki 30 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on aina pitänyt asiakkaistaan huolta. Tekemällä kevyempiä autoja säästyy polttoainetta huomattavasti. Kaiken lisäksi ne on lähes ikuisia autoja kestävyydeltään. Ne on suunniteltu kestämään ainaki 30 vuotta.

        Tuota et usko itsekään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on aina pitänyt asiakkaistaan huolta. Tekemällä kevyempiä autoja säästyy polttoainetta huomattavasti. Kaiken lisäksi ne on lähes ikuisia autoja kestävyydeltään. Ne on suunniteltu kestämään ainaki 30 vuotta.

        Foliopaperi on kevyttä.


    • Anonyymi

      Daihatsu ja Toyota ei oikeastaan kuulu lainkaan yhteen.

      • Anonyymi

        Eipä kuulu Lexuskaan Toyotan kanssa samaan. Aivan kuten Folkkari, Skoda, Audi ja Seat eivät ole mitään sukua keskenään. Enemmänkin ne ovat sukua Lamborghinille ja Bugatille.


      • Anonyymi

        Paitsi, että Toyota omistaa koko puljun.


    • Anonyymi

      Pikkuisen korjaamista Toyotalla mutta niistä tulee ihan hyviä autoja vielä joskus kun ne kasvaa isoiksi ;D

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kertoisiko joku aloittajalle mitä eroa on Toyotalla ja Daihatsulla.
      Ne ovat kaiksi firmaa joilla on omistussuhdekytkös.

      Onko Citikassa oleva vika Stellantiksen vika vai Citroenin tehtaan vika?

      Entä jos Lamborghinissä on vika, onko se Volkkarin vika Lamborghinin?
      Aloittjan mukaan Volkkari on silloin kämmännyt jos Lambossa on vika.

      • Anonyymi

        Kertooko joku sinulle et joukossa on ainakin 22 Toyotan mallia mitä joudutaan korjaamaan.


    • Anonyymi

      Daihatsu ei liity Toyotaan juuri lainkaan paitsi röllin mielessä.

      • Anonyymi

        Koskee 22:ta Toyota mallia. Opettele etsimään oikeaa tietoa.


    • Anonyymi

      "Entä jos Lamborghinissä on vika, onko se Volkkarin vika Lamborghinin?
      Aloittjan mukaan Volkkari on silloin kämmännyt jos Lambossa on vika."

      Tottakai se se on VW-konsernin vika jos Lambo huijaa.
      Pitää olla tosi tyhmä jos ei ymmärrä että emoyhtiö vastaa kaikista tytäryhtiöiden huijauksista.
      Tämä on laki eikä mikään mielipidekysymys.
      Kannattaisi siellä tojoleirissäkin opetella lukemaan.

      • Anonyymi

        Daihatzun omistaa 100 % osake kannalla Toyota.
        Joten kuknka se muuttaa asiaa mihinkään?
        Ehkä sillä tavalla et Toyota on vastuussa ja myös Toyota malleja joudutaan korjaamaan.
        Mitä kohtaa sinä et ymmärrä tästä faktasta?


    • Anonyymi

      Daihatsun ongelma ei ole Toyotan.

      • Anonyymi

        Daihatsun ongelma on 100% Toyotan ongelma koska Toyota omistaa Daihatsun 100% osuudella. Kaikki Daihatsulle määrätyt sakot lähtevät Toyota-konsernin pussista ja osa Toyota-malleista on nyt valmistuskiellossa.

        Tämä on täysin Toyota-konsernin ongelma. Ei kenenkään muun.


    • Anonyymi

      Ei liity Toyotaan.

      • Anonyymi

        VMuistat kai vielä tämän tapauksen? ain 22 Toyotan mallia on niitä mitä korjataan. Ai ei liity? Uskotko jo kohta itse omiin valheisiin?
        https://www.drive.com.au/news/daihatsu-halts-deliveries-amid-safety-cheating-scandal/
        Aiemmin tänä vuonna japanilainen autojätti myönsi muokkaavansa neljän mallin ovipaneeleja – jotka on tarkoitettu kehittyville markkinoille, joilla turvallisuusvaatimukset ovat alhaiset – varmistaakseen, että ne täyttävät hallituksen perusstandardit.

        Noin 88 000 kyseistä ajoneuvoa oli jo myyty, joita markkinoitiin nimellä Toyota Yaris Ativ Aasiassa, Meksikossa ja Lähi-idässä, Toyota Agya Ecuadorissa ja Perodua Axia Malesiassa.

        Myös neljäs malli oli pettänyt turvallisuustestit, vaikka tämä ajoneuvo oli parhaillaan kehitteillä eikä sitä ole tullut myyntiin.

        Autonvalmistajan mukaan selvityksen loppuvaiheessa havaittiin, että joidenkin mallien testauksessa käytettiin erilaisia ​​turvatyynyn ohjausyksiköitä verrattuna asiakkaille myytäviin tuotantoautoihin.

        Nämä koskivat Toyota Pixis Joyta ja Toyota Town Acea, joita markkinoitiin myös nimellä Daihatsu Move ja Subaru Stella, sekä Daihatsu Gran Maxia, Daihatsu Castia ja Mazda Bongoa.

        Daihatsu on valmistanut 1,1 miljoonaa ajoneuvoa vuoden 2023 ensimmäisen 10 kuukauden aikana, joista 660 000 on myyty ulkomaille, mikä on noin 7 prosenttia Toyotan myynnistä, Reuters raportoi.


        Muistatko vielä tämän tapauksen? https://yle.fi/a/3-5621179


    • Anonyymi

      Tojo on Aasian kepu. Kusettaa aina.

      • Anonyymi

        Sanoisin nykytyylin mukaisesti, että ovat Aasian Persuja, pettävät aina.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piikkipaikka pitää ansaita, sääliä saa pyytämättä! Haittaakse?

        Toyota on huijannut kolaritesteissä 30 vuotta. Se ei muutu miksikään selittelyillä.

        Huijari on huijari vaikka voissa paistaisi.


    • Anonyymi

      Kylläpä Trafi sai röllit tolaltaan!🤣🤣

      • Anonyymi

        Tässä vain kerrotaan millainen firma Toyota on.

        Toyota on huijannut kolaritesteissä 30 vuotta. Se ei muutu miksikään selittelyillä.

        Huijari on huijari vaikka voissa paistaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä vain kerrotaan millainen firma Toyota on.

        Toyota on huijannut kolaritesteissä 30 vuotta. Se ei muutu miksikään selittelyillä.

        Huijari on huijari vaikka voissa paistaisi.

        ja 2+v päästöhuijausta. Ja ja ja.. loputon lista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja 2 v päästöhuijausta. Ja ja ja.. loputon lista..

        Tuliko 7 vuotta linnaa vw?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko 7 vuotta linnaa vw?

        Tojota joutuu vastuuseen huijauksistaan niinkuin on ennenkin joutunut.
        Muiden firmojen tekemiset eivät siihen vaikuta. Kaikki huijarit saavat mitä ansaitsevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojota joutuu vastuuseen huijauksistaan niinkuin on ennenkin joutunut.
        Muiden firmojen tekemiset eivät siihen vaikuta. Kaikki huijarit saavat mitä ansaitsevat.

        Nuo Toyotan huijaukset ovat varsin mitättömiä. Tuskin niistä kovin kummoista rangaistusta seuraa. Volkkari sai kunnon rapsut, mutta rikkeet olivat ennen näkemättömän suuret.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo Toyotan huijaukset ovat varsin mitättömiä. Tuskin niistä kovin kummoista rangaistusta seuraa. Volkkari sai kunnon rapsut, mutta rikkeet olivat ennen näkemättömän suuret.

        Hyvä jos ajattelet noin kun katselet asioita Toyota lasien läpi.


    • Anonyymi

      Mitä muuta Toyota tekee kuin korjaa tekemiään suoraan sanottuna susia autoja?

    • Anonyymi

      Miten mahtaa urakka sujua korjauksen osalta? Valvooko joku viranomainen työn laatua et tulee kunnolla tehtyä?

    • Anonyymi

      Hyvän ja tunnollisen autovalmistajan autoja ei tarvitse kprjailla jälkikäyeen.
      Puolivalmisteita tekevän Toyotan autot vaatii aina uudelleenrakennuksen.

      • Anonyymi

        Nuo kannattaisi paalata kun pienillä kilometreillä menevät muutenkin paaliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo kannattaisi paalata kun pienillä kilometreillä menevät muutenkin paaliin.

        Viisi kertaa taas vastasit itsellesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisi kertaa taas vastasit itsellesi?

        Nolla kertaa.__


    • Anonyymi

      Mä olen ihan loppu, mutta teen kyllä parhaani ja puolustan Toyotan kunniaa katkeraan loppuun asti, vaikka mielenterveyteni menisi lopullisesti.

      Toyotan omapoika

    • Anonyymi

      Joku daihatsu kyseessä, ei oikeestaan liity toyotaan lainkaan muuten kuin röllin sairaassa mielessä.

      • Anonyymi

        Daihatsu=Toyota.


    • Anonyymi

      Flop flop.

    • Anonyymi

      Sota Toyotaa vastaan jatkuu taukoamatta, kunnes jokaikinen maailmassa ajaa Teslalla.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kun totuus Toyotan jatkuvista huijauksista tulee vihdon julki, niin Toyotan omapojalle tuli paine keksiä ja kehittää salaliittoteorioita ja uhriutua.
        Toyota tekee kaiken ihan itse ja on melkoinen tuhon ja itsensä häpäisyn yritys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan järkevä teslaa laita, viisaimmat haluavat eroon hinnalla millä hyvänsä.
        https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/1c3cb51f-e87b-462a-aa0f-570f5b90fdb7

        Kovasti Teslaa tuodaan ulkoa vähän ajettuina ja kauppa käy kuumana. Ei tuollainen yksittäinen tapaus joka on ollut tuskainen ja tappiollinen kun joku on joutunut myymään autonsa hätäpäin persaukisuutensa takia tappiolla, ole mitenkään normaalia. Jos tuollakin tyypillä olisi ollut järki päässä, niin ei olisi myynyt autoaan pois, vai oliko tosiaan kassa siinä mallissa, että oli pakko?
        Kiima oli siinä alkuvaiheessa niin kova, että tyhmät ostivat käytettyjä Tesloja reilusti kalliimmalla mitä uudet maksoi ja sitten kun uusien hintojen hinnat alkoivat putoilemaan ja varsinkin kun kiinalaiset alkoivat hintasodan, niin joillekin tuli harmitus kun auton arvo oli pienempi mitä velka. Siitäkin selviää kun ei mene tyhmyyttään hukkaamaan autoaan hukkaamaan, ajaisi vaan ja tilanne tasoittuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti Teslaa tuodaan ulkoa vähän ajettuina ja kauppa käy kuumana. Ei tuollainen yksittäinen tapaus joka on ollut tuskainen ja tappiollinen kun joku on joutunut myymään autonsa hätäpäin persaukisuutensa takia tappiolla, ole mitenkään normaalia. Jos tuollakin tyypillä olisi ollut järki päässä, niin ei olisi myynyt autoaan pois, vai oliko tosiaan kassa siinä mallissa, että oli pakko?
        Kiima oli siinä alkuvaiheessa niin kova, että tyhmät ostivat käytettyjä Tesloja reilusti kalliimmalla mitä uudet maksoi ja sitten kun uusien hintojen hinnat alkoivat putoilemaan ja varsinkin kun kiinalaiset alkoivat hintasodan, niin joillekin tuli harmitus kun auton arvo oli pienempi mitä velka. Siitäkin selviää kun ei mene tyhmyyttään hukkaamaan autoaan hukkaamaan, ajaisi vaan ja tilanne tasoittuu.

        Ei kukaan halua enää teslaa, päin vastoin:
        https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/1c3cb51f-e87b-462a-aa0f-570f5b90fdb7


    • Anonyymi

      Huijaus on verissä.

    • Anonyymi

      Niin millon mahtaa Toyota vata taas tehtaita?

    • Anonyymi

      Vai pysyyks tehtaat kiinni vielä kesällä?

    • Anonyymi

      Daihatsu ja Toyota on vaikea pala röllille. Rölli luulee molempia samaksi autoksi.

      • Anonyymi

        Ei luule, vaan tietää.


      • Anonyymi

        Noita myydään molemmilla nimillä riippuen maasta missä myydään ja Toyotan omistamia ja valmistamia autoja molemmat.


    • Anonyymi

      Daju ja Tojo kaks eri juttua.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen harrastus nostella näitä Toyotan törkeästä petoksesta kertovia topiceja noilla valheilla, Kaikki tietävät että Daihatsu on 100% Toyotan omistama ja sen tehtaissa tehdään Toyotan malleja. Ja niissäkin on huijattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen harrastus nostella näitä Toyotan törkeästä petoksesta kertovia topiceja noilla valheilla, Kaikki tietävät että Daihatsu on 100% Toyotan omistama ja sen tehtaissa tehdään Toyotan malleja. Ja niissäkin on huijattu.

        Kova paikka tuo Toyotan mahti markkinoilla.


    • Anonyymi

      Daihatsu ja Tojo yhdistyy yhdeksi vain pikkuröllin pääkopassa.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen harrastus nostella näitä Toyotan törkeästä petoksesta kertovia topiceja noilla valheilla, Kaikki tietävät että Daihatsu on 100% Toyotan omistama ja sen tehtaissa tehdään Toyotan malleja. Ja niissäkin on huijattu.

        IS:"Törkeä vilppi paljastui – autovalmistaja huijasi turvallisuustesteissä vuosikymmenien ajan
        Testitulosten peukaloinnista kiinni jääneen Daihatsun omistaa suomalaisille hyvinkin tuttu Toyota."

        https://www.is.fi/autot/art-2000010086388.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen harrastus nostella näitä Toyotan törkeästä petoksesta kertovia topiceja noilla valheilla, Kaikki tietävät että Daihatsu on 100% Toyotan omistama ja sen tehtaissa tehdään Toyotan malleja. Ja niissäkin on huijattu.

        IS:"Törkeä vilppi paljastui – autovalmistaja huijasi turvallisuustesteissä vuosikymmenien ajan
        Testitulosten peukaloinnista kiinni jääneen Daihatsun omistaa suomalaisille hyvinkin tuttu Toyota."

        https://www.is.fi/autot/art-2000010086388.html

        Juuri näin. Ja Daihatsu valmistaa Toyotia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Ja Daihatsu valmistaa Toyotia.

        Höpöjuttuja.


    • Anonyymi

      Missä myydään daihatsuja? On huomena tarkotus mennä ostohousut jalassa uutta daihatsua ostaan.

      • Anonyymi

        Toyota-konsernin valmistamia huijausmalleja ei voi nyt ostaa yhtään mistään. 30 vuotta kestäneestä huijauksesta kiinnijääminen johti näiden Toyota/Daihatsu huijausmallien tuotantolisenssin perumiseen.

        Tehtaat kiinni. Ei voi ostaa.


    • Anonyymi

      Kyllä sun täytyy tarkistaa lääkitystä, mitä luulet voittavasi kun jaksat kirjoitella samoja typeryyksiä Toyotan vioista ? Niitä kumminkin tehdään ympäri maailman aika paljon, ja myös ostetaan myös ? Sulla varmaan löytyy tilastoa, missä tehdään huonoimmat Toyotat ?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kai ymmärrät että viranomaiset eivät peruneet Toyotan valmistuslisenssejä nettikirjoituksien takia vaan siksi että Toyota oli huijannut kolaritesteissä 30 vuotta?

        Meillä kenelläkään ei ole mitäään osuutta siihen että Toyotan tehtaat ovat nyt suljettu. Toyota firmana itse päätti tehdä tällaisen törkeän petoksen.
        Nyt sitten on laskun maksamisen aika. Tämä asia on puhtaasti Toyotan ja paikallisen tuomiistuimen välinen asia.
        Täällä Suomessa on aivan turha kirjoittaa nettiin tätä törkeää huijaria tukevia viestejä. Toyota saa tästä törkeästä huijauksesta ansaitsemansa.

        Niinkuin sai tappaja-autoistaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai ymmärrät että viranomaiset eivät peruneet Toyotan valmistuslisenssejä nettikirjoituksien takia vaan siksi että Toyota oli huijannut kolaritesteissä 30 vuotta?

        Meillä kenelläkään ei ole mitäään osuutta siihen että Toyotan tehtaat ovat nyt suljettu. Toyota firmana itse päätti tehdä tällaisen törkeän petoksen.
        Nyt sitten on laskun maksamisen aika. Tämä asia on puhtaasti Toyotan ja paikallisen tuomiistuimen välinen asia.
        Täällä Suomessa on aivan turha kirjoittaa nettiin tätä törkeää huijaria tukevia viestejä. Toyota saa tästä törkeästä huijauksesta ansaitsemansa.

        Niinkuin sai tappaja-autoistaankin.

        Ahaa, no nyt ymmärrän.


    • Anonyymi

      Eipä näy myytävänä daihutsuja eli tyhjää puhetta taas.

      • Anonyymi

        Auttaako se sinua paljon jos isuzu jota myydään suomessa jää kiinni moottoritesteissä huijaamisesta tai kolaritestesteissä huijaamisesta koska sekin kai on Toyotan omistama merkki?
        Näitä huijausautoja on myyty Toyota merkkisinä koeta nyt jo ymmärtää. Asia koskee silloin kaikkia omistajia ja Toyota omistaa ne kokonaan.

        https://www.isuzu.fi/

        ihan turhaa pullikoit vastaan yhtään ettei niitä myydä. On myyty ja on huijattu ja nyt niitä korjataan ja Toyota on vastuussa.


      • Anonyymi

        Onko se tyhjää puhetta jos Toyotan omistama valmistaja joka tekee ja myy autoja myös Toyotan merkillä käryää tuollaisesta huijauksesta jossa asetetaan autoilija hengenvaaraan?
        Tuollaisella autolla kun mällätään USAssa, niin silloin Toyota joutuu miljardien korvausvelvollisuuteen ja lunastamaan jokaisen kyseistä mallia olevan auton itselleen takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se tyhjää puhetta jos Toyotan omistama valmistaja joka tekee ja myy autoja myös Toyotan merkillä käryää tuollaisesta huijauksesta jossa asetetaan autoilija hengenvaaraan?
        Tuollaisella autolla kun mällätään USAssa, niin silloin Toyota joutuu miljardien korvausvelvollisuuteen ja lunastamaan jokaisen kyseistä mallia olevan auton itselleen takaisin.

        Kyllä sitä saa elää kuplassa jos haluaa.
        Mutta ehkä ei sitten kannattas työntää nokkaansa tänne keskustelupalstalle ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä saa elää kuplassa jos haluaa.
        Mutta ehkä ei sitten kannattas työntää nokkaansa tänne keskustelupalstalle ;D

        Toyota on jäänyt kiinni 30 vuotta kestäneestä huijauksesta ja viranomaiset ovat ottaneet tiettyjen mallien valmistuslisenssit pois.
        Hyvin yksinkertainen asia loppujenlopuksi kun katsoo vain faktoja.


    • Anonyymi

      Röllit ei osta daihatsuja.😁🤣😂 Kuulema huijausauto, ei vaan niitä näy!🤭

      • Anonyymi

        Hyvä ei rölleillä ole varaa ostaa Toyotan huijausvehkeitä.


    • Anonyymi

      Autoja on myyty Daihatsun brändin lisäksi myös Toyotan, Mazdan ja Subarun merkkien alla.

    • Anonyymi

      kiva korjausurakka edessä Toyotalla :S

      • Anonyymi

        Tuollaisen automäärän rakenteiden vahvistaminen jälkikäteen on mahdoton rasti.
        Ohjelmalliset huijaukset korjataan jälkikäteen päivittämällä ohjelmisto. Näin teki Volkswagenkonserni. Päivitti kaikki 11 miljoonaa dieselautoa parissa vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisen automäärän rakenteiden vahvistaminen jälkikäteen on mahdoton rasti.
        Ohjelmalliset huijaukset korjataan jälkikäteen päivittämällä ohjelmisto. Näin teki Volkswagenkonserni. Päivitti kaikki 11 miljoonaa dieselautoa parissa vuodessa.

        Eiköhän ne lie romutettu ja 30 miljardia sakkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne lie romutettu ja 30 miljardia sakkoja.

        Ti Toyotalla ole varaa maksaa edes korjauksia.


    • Anonyymi

      Se korirakenne japsiautoissa on kyseenalainen ollut jo kauan , saksalaiseen verraten kaukana kestävästä.

      • Anonyymi

        Korirakenne Toyotassa on tunnetusti kestävin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korirakenne Toyotassa on tunnetusti kestävin.

        Korin pellit on ohuimmat Toyotassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korin pellit on ohuimmat Toyotassa.

        Kaikki jotain autotekniikasta tietävät, tietävät myös ettei koripellin paksuudella ole merkitystä muuta kuin painoon. Kehittyneet tehtaat käyttää kovempaa ja lujempaa terästä ohuempana. Se toki on kalliimpaa. Paksu koripelti kertoo halpuutuksesta.

        En silti usko että korpeltien paksuudessa on juurikaan eroja.


    • Anonyymi

      Miten korjaus tapahtuu ja antaako Toyota sijaisauton omistajille korjauksen ajaksi mikä on sääntöjenmukainen?

    • Anonyymi

      Mitään huijausta ei ole tehty Daihatsu merkillä. Ainakin silloin kun niitä myytiin Suomessa oli aivan ilmiselvää, että niillä ei selviä mistään kolarista jossa vastapuolena on auto tai betoniporsas. Päivän selvää.
      Mutta Toyotasta on tietty vähän eri mielikuva ja odotusarvo. Ja sittten kun Toyota salakavalasti siirtää joidenkin malliensa tuotannon Daihatsun linjalle josta tulee tunnetusti varsin kevytrakenteisia kotteroita, niin kyllähän siinä saattaa ainakin tuntea itsensä huijatuksi.

      • Anonyymi

        Asia koskee 22.ta Toyota merkisinä myytyjä autoja.
        lisäksi Toyota omistaa 100% Daihatsun osakkeista eli on vastuussa omistajana kaikesta mitä siinä firmassa tehdään. Lopeta toi selittely ei se mitään auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia koskee 22.ta Toyota merkisinä myytyjä autoja.
        lisäksi Toyota omistaa 100% Daihatsun osakkeista eli on vastuussa omistajana kaikesta mitä siinä firmassa tehdään. Lopeta toi selittely ei se mitään auta.

        Sarkasmi on vaikea laji. Mutta ei niin vaikea, etteikö tuota pitäisi ymmärtää.


    • Anonyymi

      Kyllä kaSSaKone kilisee?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe