Miksi Wiccalaisuus on vain teinitytöille vaikka sen perustaja oli kuitenkin aikuinen, sen ajan mittapuulla vanha mies?
Teinityttöjen uskonto?
8
499
Vastaukset
- Anonyymi
koska suurin osa Wiccalaisista ei ota sitä tosissaan valitettavasti...
- Anonyymi
Itse haluaisin olla Wicca mutta kun olen kohta 40 vuotias mies niin ei pysty.
Sama kuin olisi kristitty jossakin äärimuslimien maassa. - Anonyymi
Mistä sen olet lukenu, että se olis vain teinitytöille? Toki, minä olen tutustunut aiheeseen teininä, mutta siitä on jo 20 vuotta aikaa, ja kyllä vielä sanon olevani elektinen wicca/pakana.
- Anonyymi
Onko oltava noita, ei se kiinnosta ihmisiä. Noidasta tulee mieleen karikoitunut kuva rumasta syyläisestä naisesta, jolla on lierihattu päässä ja joka mumisee jotain.
En ymmärrä mikä teitä kiinnostaa pakanuudessa tai wiccaksi ryhtymisessä,
ei teidän loitsunne ole muuta kuin pelkkää vanhuutta, kukaan teistä ei pysty taikomaan mitään, ettekä te pysty parantamaan ketään turhilla sepustuksilla, joita te taioksi nimitätte. Te kuolette vanhuuteen ja olette lopussa vanhainkodissa tai makaatte vuodeosastolla kuten muutkin vanhat ihmiset.
Aikanne täällä maan päällä on ohitse. Ruumiinne on syöty pois mahoinenne. Älkää ryhtykö leikkimään asioilla, joita te ette tunne. Se tie vie kadotukseen...
Jumalan Sana, ANGUS DEI- Anonyymi
Tapa itsesi kristikyrpä.
- Anonyymi
Kannattaa kääntyä Jeesuksen puoleen, sieltä tulee apu. https://www.youtube.com/watch?v=Yd5sBoObPCA
- Anonyymi
Ei tule. Jeesus kuoli jo liki 2000 vuotta sitten, eikä ole heeboa sen jälkeen näkynyt.
Ei todellakaan ole pelkkien teinityttöjen uskonto. Minun vaimoni täytti juuri 50v ja hän harjoittaa Wiccalaisuutta, itse olen 43 ja osallistun hänen kanssaan moniin Wicca seremonioihin vaikka itse harjoitan uussamanismia ja shamaanirummun avulla osallistun hänen Wicca seremonioihin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1981756- 981445
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70904
- 250886