millaisia kokemuksia kaupungista? missä kantsii käydä? miten on viihde-elektroniikan hinnat ,verrattuna suomen hintoihin? ajattelin ostaa MP3 soittimen.
eindhofen
3
509
Vastaukset
- Kuukkeli
Jeps..Google on keksitty.....
http://www.vvveindhoven.nl/int/
..no en ole käynyt kuin ohikulkumatkalla (vaihdoin junaa), mutta ihan mukavantuntuinen asema (heh).
Iso stadion ja Philipsin pääkontuuri sijaitsevat muistaakseni tuolla.
Hyvää reissua ! - tumba
...kokemukset Eindhovenista ovat suoraansanoen huonot. Olen matkustellut siellä useamminkin työasioissa ja nyt heti ei tule montaakaan hyvää asiaa mieleen ko. kaupungista. Tee vaikka päivä matka Utrechtiin, Rotterdamiin, Maastrichtiin tms. sen sijaan että jäisit Eindhoveniin. Eindhoven on tylsä kaupunki, josta et löydä mitään erikoisempaa näkemisten arvoista.
Elektroniikan hinnoista en tiedä mutta katos vaikka http://www.kelkoo.nl sivulta.- Tanja
Hollannissa on useita kauniita kaupunkeja ja paikkoja mutta mielestäni Eindhoven ei niihin lukeudu.. Kyllähän siellä tutustumassa käydä voi jne. mutta sitten se onkin jo käyty. Myös minä suosittelen kaupunkeja kuten Utrecht, Maastricht etelässä, Groningen pohjoisessa jne.jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281518- 371421
- 681233
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541169- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255981Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198976- 73921
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106828