Haluan rintsikat

Anonyymi-ap

Moi. Oon 13, maaliskuussa 14. Oon melkein vuoden halunnu rintsikat mutta en vain yksinkertaisesti kehtaa sanoa. Olen monesti testannut kaupungilla tyyliin 70A kokoa enkä tiiä onko liian pienet. En siis oo ostanu. Hävettää koska kaikilla muilla on ollu jo varmaa 5lk ja oon nyt 7lk ja ainoo tyttö koko luokalta. Äiti tarjos joskus c kuppi rintsikoita mutta olivat siis aivan liian isot haha. Sen kälkeen ei oo ollu puhetta. Pari kk sitten tarjosi että ostetaan semmoset cubuksen topattu toppi mut sanoin ei sillä oisin halunnu oikeeet rintsikat mutten kehdannut pyytää. MITÄ TEEN😭 Hävettää. Eikä ole siis mitattu! Kavereilta en voi saada apua kun luulevat varmaankin että mul on jo rintsikat. Nuoremmilla kavereillakin jotka ovat vuosia nuorempia niin heillläkin on. Koulu uinnit lähenee parin päivän päästä ja hävettää.

4

421

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysy Poliisilta !

• Anonyymi

Hauska🤓

• Anonyymi

Puhu äidillesi. Sinun asioita ei muut hoida. Sano että on vähän arka asia ja paikka, mutta haluat yrittää puhua siitä.
      Kyllä se siitä hoituu. Rohkeutta vaan pikkusen ja taas on asiat kunnossa.

• Anonyymi

Itse olen 11v tyttö ja sain itse harjotusrintsikat näin ja toimii varmasti myöskin ihan rintaliiveihin: tilattiin mulle vaatteita ja sitten sanoin äitille et "haluisin tälläset" ja näytin sieltä sellaset harjotusliivit. Pikkasen hämmentynyt se kyllä oli mutta tilas kumminkin. Toivottavasti saat rintaliivit:)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      35
      1058
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      848
    3. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      700
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      676
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      188
      530
    6. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      489
    7. jumala ei auta hittojakaan..

kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir
      Sinkut
      204
      463
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      45
      460
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      56
      429
    10. Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä

Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan
      Kuhmo
      6
      427
    Aihe