Alkukesälle varattu ensimmäinen Italian matka, kohde otsikossa. Taorminan ympäristö oli haarukassa, ja koska haluamme että tukikohta on mieluummin meren äärellä ja kaupunkiin + muualle voimme liikkua jalan/julkisilla/vuokra-autolla. Liekö tämä hitti vai huti -saa kommentoida ja siellähän se selviää. Otin all inclusiven mistä varmaan myös tulee "alapeukkua" - todennäköisesti syömme liikkuessamme myös muualla välillä, mutta tuo on sellainen varmistus jos ei hotellilta halua joka aterialla liikkua, ja että matkabudjettia voi käyttää väljemmin muuhun kohteessa - olen kuullut että italia on kallis maa? Ja jotenkin on luotto siihen, että ei kai tuolla voi saada huonoa viiniä edes all inclusivessa? Nyt siis haluan kuulla matkakokemuksia ja vinkkejä - mitä kannattaa nähdä ja kokea viikon aikana? Mistä vuokrata auto jos se ylipäänsä on suositeltavaa, vai liikkua julkisilla? Etna ilmeisesti on sellainen must see. Onkohan siellä kuinka lämmintä kesäkuun alussa, ja tarkeneeko vilukissakin uida meressä? Olemme lähdössä Tuin matkalle.
Letojannin kokemukset ja vinkit
Anonyymi-ap
2
984
Vastaukset
- Anonyymi
Ja aloittaja lisää vielä että hotellimme on Olimpo, huone merinäköalalla. Onko tuossa hotellissa vierailleita täällä kuulolla?
- Anonyymi
Sisilia on hieno saari. Kannattaa vierailla historiallisilla paikoilla koska saari on historian aarreaitta. Etna on korkea toimiva tulivuori, siis sinänsä näkemisen arvoinen mutta silti vain vuori. Sisiliassa on vahva maalaistunnelma vaikka saarella on suurehkoja kaupunkejakin. Saarelta löytyy paljon teollisuuttakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713909- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241608
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191124Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026