Kieltääkö laki syömästä koiranlihaa?

Anonyymi-ap

Jos joudun tappamaan tuon koirani niin voinko käyttää sen ravintona itse?

9

168

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oman koiran saa syödä, mutta se ei ole suositeltavaa terveydellisesti. Toinen juttu kuka on niin tunteeton jotta voi oman kaverinsa syödä tai edes sitä harkita. Itse en voi syödä edes omia kanoja ja hanhia.

    • Anonyymi

      Millainen terveysriski on tuossa koiranlihassa?

      • Anonyymi

        Koiran lihassa saattaa olla bakteereja, tarttuvia tauteja ja loisia, sekä lääkejäämiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiran lihassa saattaa olla bakteereja, tarttuvia tauteja ja loisia, sekä lääkejäämiä.

        Eikö muiden eläinten lihassa ole niitä? Kuinka niistä pääsee eroon? Kuumuus tappaa.


    • Anonyymi

      Ihmettelen tuossa sitä, että moni suukottelee koiraa ja nukkuu koiran kanssa. Miksi ne pöpöt ei tartu silloin.

      • Anonyymi

        Riippuu pöpöistä.


    • Anonyymi

      Mun nuoruudessa meillä oli monet lemmikit kaniinit, kukko, lammaskin oli välillä ja niistä tehtiin safkaa perheelle.

      Ei meitä haitannut, sitten otettiin uusi lemmikki ja kivaa oli. Kanoja piti kytätä toisinaan, kun tekivät pesän salaisiin paikkoihin.

      Heikosti muniva kotkotes pääsi ruokapöytään nopeasti.

    • Anonyymi

      Jos ei ole varaa enää ruokkia koiraa, miks ei sitä voisi syödä. Liha on kallista.
      Mahdolliset loiset tuhoutuvat kuumennettaessa.
      Paska hallitus kurjistustoimillaan laittaa heikossa asemassa olevat ja lemmikkinsä kärsimään, näkemään nälkää. Vaihtuisipa osat.

      • Anonyymi

        Paska hallitus yrittää korjata vielä paskemman hallituksen tyhmyyksiä ja virheitä. Suomi on lirissä, lisää velkaa pitää ottaa varsinkin kun kansalaiset ei halua osallistua yhteisiin taloustalkoihin vaan lakkoilee. Mitäpä luulet Suomelle käyvän kun velka vaan kasvaa? Hävettää kun ihmiset ei tajua tilannetta!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe