Minnan kanssa touhuilua.

Anonyymi-ap

Tämä on jatkoa jonkun lukijan pyynnöstä aikaisempaan juttuuni "Naisystäväni tytärtä" Joitain kuukausia jälkeenpäin tuosta ensimmäisestä kerrastani naisystäväni tyttären kanssa touhuiluista pääsin Minnan kanssa jälleen kahden kesken juttusille. Hän oli yliopistossa Turussa ja asui noissa mokomissa koirankoppi-soluasunnoissa. Minna oli onnistunut saamaan täysin uuden asunnon juuri valmistuneesta opiskelija-asuntolasta ja hän tarvitsi apua asunnon järjestelemisessä. Hän pyysi minua tulemaan yksin ja etten ottaisi hänen äitiään mukaan tällä kertaa. Saavuin sovittuna aikana paikalle ja ehkä jo hiukan rivoin odotuksinkin. Aika nopsaan havaitsin ettei tällä kertaa taidakaan olla muuta tarjolla kuin työtä. Jossain määrin pettyneenä hoidin kaikki pyydetyt hommat ja tein jo lähtöä kun Minna pyysikin jäämään yöksi. Voisi kuulemma laittaa punkan lattialle toiseen huoneeseen. Hetken mietittyäni, totesin sen olevan järkevämpää kuin lähteä yötä myöten ajamaan yli kolmen tunnin matkan päähän. Joimme iltateet ja menimme sen jälkeen nukkumaan. Minulla oli jo melkoinen seisokki siinä vaiheessa, mutta yksin täytyi mennä nukkumaan. Olin jo nukkunut varmaankin parisen tuntia kun havahduin Minnan tulleen viereeni makoilemaan. Olin hieman ihmeissäni ja todella mielissäni tapahtuneesta. Hän halusi tulla viereen nukkumaan ja minä herrasmiehenä otin hänet viereeni. Minna nukahti suunnilleen saman tein. Jäin hieman harmistuneena hänen viereensä nukkumaan. Olin jo ehtinyt ajatella kaikenlaista kivaa nuoren neidon kanssa. Toiveajattelua totesin ja nukahdin. Aamulla heräsin siihen kun Minna suuteli minut hereille. Hän kertoi tietävänsä, ettei minulla ja hänen äidillään ollut ollut enää vuosiin seksielämää, johtuen äitinsä sairaudesta. Hän oli ajatellut asian niin että jos minulla ei ole ollut mahdollisuutta harrastaa seksiä äitinsä kanssa eikä hän pystynyt erityisherkkyytensä vuoksi solmimaan seksisuhteita, niin ei kai ole keneltäkään poissa jos me sitten kahdestaan nautimme toistemme kosketuksesta ja läheisyydestä. Myönsin hänen olevan täysin oikeassa asian suhteen. Samalla tunsin Minnan sormien kiertyvän ihanasti kaluni ympärille. Tunsin hänen ihanan kiihtyneen olotilansa vartaloani vasten. Riisuin pikaisesti hänen kevyen yöasunsa ja suutelin hänen ihanan kiinteitä rintojansa. Hyväilin hänen todella upeaa vartaloaan kaikkialta ja lopulta päädyin lipsuttelemaan Minnan klittaa kielelläni. Hieman jo ihmetytti hänen äänekkyytensä, mutta aika nopsaan olinkin iloinen hänen puolestaan ja kiihdytin imutteluvauhtiani. Hetken kuluttua hän sanoi haluavansa tutkia kaluani vastavuoroisesti. Sehän vallan sopi minulle ja kalulleni. Oli uskomattoman upean näköistä katsoa oman elimen uppoamista neidon ahnaaseen suuhun. Jonkin aikaa saatuani tuota ihanaa imutusta osakseni, halusin upottaa kaluni häneen. Minna kääntyi selälleen ja pyysi minua upottamaan kaluni hänen pimpsaansa. Tunsin hänen ihanat sormet elimessäni ohjaamassa sen häpyhuulten suudeltavaksi. Pidin terskaani huulten välissä kiusoittelevasti ja upotin sitten hyvinkin miehisen osan itsestäni neidon vartaloon, pimppiin, syvälle.
Vaihtelimme asentoja useaan otteeseen ja olin jo joutunut jossain määrin jarruttelemaan, etten heti tulisi häneen. Onneksi Minna kuitenkin sai orgasminsa ennen minua, joten sain laskea spermani omassa tahdissani hänen sisäänsä. Hetken aikaa rauhoituttuamme, Minna pyysi etten vetäytyisi hänestä, vaan ottaisimme nokoset kaikessa rauhassa sisäkkäin. Nukahdimme arviolta tunniksi, mutta kauanko olimme nukkuneet kaluni pimpsassa, ei koskaan selvinnyt. Lopulta noustessamme ylös, päätimme että tämä touhu ei saa jäädä tähän, vaan meidän pitää jatkaa nautiskelua toisistamme. Olin täysin samaa mieltä ja aamupalan jälkeen siirryimme takaisin punkan puolelle ja Minna kertoi haluavansa minun laukeavan suuhunsa. Hän halusi todella opetella tuntemaan miehisen vartalon salat ja siitä olin tietenkin todella iloinen, halusinhan minäkin tutkia tuon nuoren neidon upeaa vartaloa ja sen suomia nautintomahdollisuuksia. Onneksi niitä vielä joitain tuli tämänkin jälkeen.

3

4569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi hyvää päivää migä kommentteja! Olisiko parempi jättää kokonaan kirjoittamatta?

      • Anonyymi

        Siis mitä, ei migä 🤪


    • Anonyymi

      U­u­s­­i s­­ek­si­­teatteri avautu­u Su­­­ome­­en! Ku­tsu­­­mme kai­kki. Il­­mo­it­tau­­tum­­­ine­n ry­hmä­ämme tä­­äl­­­lä 👉 http://alegroup.info/H/B4d6G2

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1143
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1091
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe