Vihreät on osoittautunut aktiiviseksi Natsien metsästäjäksi. Rasistisiin kommentteihin puututaan kärkkäästi.
Vihreät on maan ykköspuolue ilmastonmuutoksen vastaisessa taistelussa. Polttoaineen hinta pitää korottaa mieluusti 2,5 euroon. Lihan syöntiä pitää rajoittaa.
Suomi tarvitsee myös ilmastonmuutosta pakeneviä maahanmuuttajia. Venäjän rajat kuuluu olla auki että ilmastopakolaiset pääsee Suomeen turvaan vainoa.
Kehitysmäärärahoja pitää kohottaa tuntuvasti.
Sukupuoliakin saattaa olla jopa satoja.
Mitä muita hyviä puolia keksit sille että Halla-Ahoa äänestäneiden kannattaisi äänestää Vihreiden Pekka Haavistoa.
Miksi Persujen kannattaisi äänestää Kokoomuksen sijaan Vihreitä.
12
218
Vastaukset
- Anonyymi
Pekka Haavisto on persoonana mahtava - ei ylimielinen niinkuin Stubb.
- Anonyymi
Eli pärstäkerroin ratkaisee, ei se millainen ajatusmaailma ja puolue ehdokkaan takana on. Vastaavassa tilanteessa yksikään Haaviston äänestäjä ei äänestäisi Perussuomalaisten ehdokasta, riippumatta siitä kuka on Kokoomuksen ehdokas.
- Anonyymi
Kylmä totuus on se, että Jussi Halla-ahoa ja Olli Rehniä ensimmäisellä kierroksella äänestäneet tulevat ratkaisemaan sen kumpi toisen kierroksen ehdokkaista saa enemmän kannatusta ja tulee näin valituksi Suomen Tasavallan Presidentiksi.
Siis nyt toisella kierroksella, kun varsinaista omaa ehdokasta ei ole, tämä yli miljoonainen äänestäjäjoukko joutuu valitsemaan HINKUYSKÄN JA TUBERKELIN väliltä tai jäämällä kotiin. Näihin edellä mainittuihin sairauksiin on kuitenkin olemassa hyvä lääke, jota voi käyttää jo kevään europarlamenttivaaleissa - sen lääkkeen nimi on Perussuomalaiset.- Anonyymi
Mikko Polvinen ehdokkaaksi ps.
- Anonyymi
Haaviston uroteko oli pelastaa Suomalaiset lapset Al Holin leiritä. Kun joukko Suomalaisia lähti Isis terroristien vääräuskoisten päiden katkaisuvideoiden innoittamana Syyriaan ja Irakiin perustamaan uutta Islamilaista kalifaattia niin Isisin tappio synnytti sotaorpoja.
Perussuomalisistakin kiitettiin Pekkaa kun hän sai Suomalaiset orvoiksi jääneet turvaan ja taisi sieltä tulla äitejäkin.- Anonyymi
Persut eivä koskaan myönnä mitään -syyt on aina muissa.
Kaikkein ruvettynein puolue. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut eivä koskaan myönnä mitään -syyt on aina muissa.
Kaikkein ruvettynein puolue.Onhan se outoa että ihmiset jotka on tullut Suomeen turvaan sodan kauhuja ja vainoa lähtee perustamaan kalifaattia ja synnyttämään lapsia islamisteille.
- Anonyymi
Persut nimi puolueen viralliseksi nimeksi. Sana "suomalaiset" ei oikein istu heidän ideologiaansa. Paremminkin Perusvenäläiset olisi lähempänä totuutta, niin tarmokkaasti he yrittävät hajottaa suomalaista yhteiskuntaa.
- Anonyymi
Persut eivät ikinä äänestä natsien metsästäjää koska itse ovat natseja.
- Anonyymi
Ne hallitsee oikeinkirjoituksen säännöt paremmin.
- Anonyymi
Voi kun oppisi joku päivä kirjoittamaan niin viisaasti ja virheettömästi kuin viisaat ihmiset. Teidät on luotu neuvomaan meitä tyhmiä ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun oppisi joku päivä kirjoittamaan niin viisaasti ja virheettömästi kuin viisaat ihmiset. Teidät on luotu neuvomaan meitä tyhmiä ihmisiä.
Niin on, on hyvä että sinä tiedostat asian, sinulla on vielä toivoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749