Mielipiteitä homoista?

Munpuolesta on aivan sama mikä oot, ja kestä tykkäät, mut nyt menee yli. Kaikialla on tätä Lgbtq+ tai mikä olikaan mainostusta. Käväsin kirjastossa, ja 1/5 osa kaikiksta kirjoista oli homopainotteisia. Kaikenlisäksi lasten kirjoja. Nykyään mielestäni lapsia painotetan olemaan toista sukupuolta, ja homoja yms. Mielipiteitä?

10

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä sitä mainosteta kunhan kerrotaan erilaisista suuntautumuksista ja miten ihmiset voivat olla erilaisia, se on pelkästään hyvä.
      En usko että laskelmasi homopainoitteisuudesta pitää paikkaansa ollenkaan, itse käyn usein kirjastossa, en myöskään usko että lastenkirjoissa pahemmin mainitaan seksiä tai seksuaalisia suuntautumuksia edes.

Millähän tavalla sinusta painostetaan olemaan eri sukupuolta tai olemaan homoja? Olen itse erittäin valveutunut ja luen paljon ja tälläistä en ole huomannut missään.

Tuntuu että olet aika hakoteillä.

• Anonyymi

Ketään ei painoteta olemaan homo tai eri sukupuolta, vaan painotetaan sitä, että jokaisella on oikeus olla sitä mitä on. Mekin olemme olemassa.

T. Lesbo

• Anonyymi

Itse olen alfauros ja pidän myös Homojen puolta.

• Anonyymi

TÄYSIN SAMOJA KOKEMUKSIA ALOITTAJAN KANSSA, OLEN HUOMANNUT TÄMÄN ETENKIN SOMESSA,ELOKUVISSA,TV SARJOISSA😳🙄😮‍💨

• Anonyymi

Olet siltikin väärässä.

• Anonyymi

Mun mielestä homous on ok. Mutta kaikenlainen lapsiin kajoaminen/ahdistelu/painostus on todella raakaa.

• Anonyymi

Siis esim. alle 10v lapselle ei tartte kertoo mikä sen seksuaalisuus on tai edes mikä se voisi olla.

• Anonyymi

Eipä tuollaista painostusta ole Suomessa tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis esim. alle 10v lapselle ei tartte kertoo mikä sen seksuaalisuus on tai edes mikä se voisi olla.

Eiköhän kymmenen vuotias jo ala tietää tykkääkö tytöistä vai pojista.

• Oot ihan oikeessa. Joka paikka on täynnä on täynnä jotain eliitin paska lgtv propagandaa, ja itse pysyn siitä ehdottoman kaukana.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      54
      738
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      672
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      493
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      465
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe