Mielipiteitä homoista?

Munpuolesta on aivan sama mikä oot, ja kestä tykkäät, mut nyt menee yli. Kaikialla on tätä Lgbtq+ tai mikä olikaan mainostusta. Käväsin kirjastossa, ja 1/5 osa kaikiksta kirjoista oli homopainotteisia. Kaikenlisäksi lasten kirjoja. Nykyään mielestäni lapsia painotetan olemaan toista sukupuolta, ja homoja yms. Mielipiteitä?

10

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä sitä mainosteta kunhan kerrotaan erilaisista suuntautumuksista ja miten ihmiset voivat olla erilaisia, se on pelkästään hyvä.
      En usko että laskelmasi homopainoitteisuudesta pitää paikkaansa ollenkaan, itse käyn usein kirjastossa, en myöskään usko että lastenkirjoissa pahemmin mainitaan seksiä tai seksuaalisia suuntautumuksia edes.

      Millähän tavalla sinusta painostetaan olemaan eri sukupuolta tai olemaan homoja? Olen itse erittäin valveutunut ja luen paljon ja tälläistä en ole huomannut missään.

      Tuntuu että olet aika hakoteillä.

    • Anonyymi

      Ketään ei painoteta olemaan homo tai eri sukupuolta, vaan painotetaan sitä, että jokaisella on oikeus olla sitä mitä on. Mekin olemme olemassa.

      T. Lesbo

    • Anonyymi

      Itse olen alfauros ja pidän myös Homojen puolta.

    • Anonyymi

      TÄYSIN SAMOJA KOKEMUKSIA ALOITTAJAN KANSSA, OLEN HUOMANNUT TÄMÄN ETENKIN SOMESSA,ELOKUVISSA,TV SARJOISSA😳🙄😮‍💨

      • Anonyymi

        Olet siltikin väärässä.


    • Anonyymi

      Mun mielestä homous on ok. Mutta kaikenlainen lapsiin kajoaminen/ahdistelu/painostus on todella raakaa.

      • Anonyymi

        Siis esim. alle 10v lapselle ei tartte kertoo mikä sen seksuaalisuus on tai edes mikä se voisi olla.


      • Anonyymi

        Eipä tuollaista painostusta ole Suomessa tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis esim. alle 10v lapselle ei tartte kertoo mikä sen seksuaalisuus on tai edes mikä se voisi olla.

        Eiköhän kymmenen vuotias jo ala tietää tykkääkö tytöistä vai pojista.


    • Oot ihan oikeessa. Joka paikka on täynnä on täynnä jotain eliitin paska lgtv propagandaa, ja itse pysyn siitä ehdottoman kaukana.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1629
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1361
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1109
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1061
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      3
      964
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    8. 5
      945
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      932
    Aihe