Kylmis nukkuu päivät

Anonyymi-ap

Ja valvoo yöt, jos se muuttais yhdysvaltoihin niin muuttuisiko sen rytmi takaisin? Kylmis pitää pakko työllistää että se saa kunnon kansalaisen vuorokauden rytmin takaisin.

14

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kylmiksen pitäis muuttaa australiaan niin kesätkin muuttuu talveksi.

      Siellä on marketit täynnä halpaa kengurun pihviä nam.

      • Kylmishän lähtee sinne syömään austraalialaista pekonia. Maksaa kuulemma suomessa 40e kilo


    • Anonyymi

      Amerikkalainen Kylmis🤣

      Puhuu leveää Texasin murretta stetsoni päässä. Ajelee Ford f250 picupilla. Siellä saa ihan laillisesti aseista itsensä ovihyökkäyksiä vastaan. Miten tulli suhtautuisi mukaan otettavalla ovipönkkään.

      -Ajatuksia vakiosta

      • Anonyymi

        Pirtua saa 1.75l pullon 40 dollarilla, tosin 95% joissain osavaltioissa kielletty ja kannabista vois Kylmis tuprutella vapaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pirtua saa 1.75l pullon 40 dollarilla, tosin 95% joissain osavaltioissa kielletty ja kannabista vois Kylmis tuprutella vapaasti.

        Tosin terveydenhuolto on vähän huonompaa, mutta kyllä kai joku gettoneke amputoi koivet 20 dollarista ja cräkki ja fentanyyli pitää kovimmat kivut poissa.


    • Anonyymi

      Menetetty tapaus, ei tuosta saa kunnon kansalaista enää kirveelläkään. Tai no sillä ehkä.

      • Anonyymi

        Noin ovat todenneet jo työkkärissä, voitko uskoa, että sairauseläkettäkin ehdotettiin jopa instanssista, jolla valtavat paineet saada ihmiset töihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin ovat todenneet jo työkkärissä, voitko uskoa, että sairauseläkettäkin ehdotettiin jopa instanssista, jolla valtavat paineet saada ihmiset töihin!

        Työkkärillä ei todellakaan ole mitään paineita työllistää ihmisiä, vaan päinvastoin. Jos joku oikeasti haluaa töihin niin se ei työkkärin kautta tule onnistumaan ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työkkärillä ei todellakaan ole mitään paineita työllistää ihmisiä, vaan päinvastoin. Jos joku oikeasti haluaa töihin niin se ei työkkärin kautta tule onnistumaan ikinä.

        Paska laitos sanon ma.

        +Totuuden torvi ja Kylmis


    • Anonyymi

      Suntiona Kylmis saisi kerätä kolehdin sunnuntaisin ja olisi vastuussa ehtoollisviinin säilytyksestä.
      Kauniin kimeällä eunukin äänellä veisatessaan vetäisi kirkon täyteen mummoja ja kahisevaa kolehtihaaviin.

      • Anonyymi

        Mistä ihmeestä tiesit, että Kylmiksen olemus todellakin vetää puoleensa tosi iäkkäitä mummoja?

        :O


      • Anonyymi

        Mitä..a


        Siuntiossa kylmis keräisi rahaa ja ostaisi viiniä.
        Vesisateessa menisi laulamaan ja jahtaamaan kahisevia mummoja.haavillaan.


    • Anonyymi

      ei muuta ku työpajalle, sieltä voi parhaassa tapauksessa löytää juopporemmin jonka kanssa mesota päivät pitkät ihmisten ilmoilla

      • Anonyymi

        Kylmis on käynyt noi kaikki läpi aikoinaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe