Ja valvoo yöt, jos se muuttais yhdysvaltoihin niin muuttuisiko sen rytmi takaisin? Kylmis pitää pakko työllistää että se saa kunnon kansalaisen vuorokauden rytmin takaisin.
Kylmis nukkuu päivät
14
376
Vastaukset
- Anonyymi
Kylmiksen pitäis muuttaa australiaan niin kesätkin muuttuu talveksi.
Siellä on marketit täynnä halpaa kengurun pihviä nam.Kylmishän lähtee sinne syömään austraalialaista pekonia. Maksaa kuulemma suomessa 40e kilo
- Anonyymi
Amerikkalainen Kylmis🤣
Puhuu leveää Texasin murretta stetsoni päässä. Ajelee Ford f250 picupilla. Siellä saa ihan laillisesti aseista itsensä ovihyökkäyksiä vastaan. Miten tulli suhtautuisi mukaan otettavalla ovipönkkään.
-Ajatuksia vakiosta- Anonyymi
Pirtua saa 1.75l pullon 40 dollarilla, tosin 95% joissain osavaltioissa kielletty ja kannabista vois Kylmis tuprutella vapaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirtua saa 1.75l pullon 40 dollarilla, tosin 95% joissain osavaltioissa kielletty ja kannabista vois Kylmis tuprutella vapaasti.
Tosin terveydenhuolto on vähän huonompaa, mutta kyllä kai joku gettoneke amputoi koivet 20 dollarista ja cräkki ja fentanyyli pitää kovimmat kivut poissa.
- Anonyymi
Menetetty tapaus, ei tuosta saa kunnon kansalaista enää kirveelläkään. Tai no sillä ehkä.
- Anonyymi
Noin ovat todenneet jo työkkärissä, voitko uskoa, että sairauseläkettäkin ehdotettiin jopa instanssista, jolla valtavat paineet saada ihmiset töihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin ovat todenneet jo työkkärissä, voitko uskoa, että sairauseläkettäkin ehdotettiin jopa instanssista, jolla valtavat paineet saada ihmiset töihin!
Työkkärillä ei todellakaan ole mitään paineita työllistää ihmisiä, vaan päinvastoin. Jos joku oikeasti haluaa töihin niin se ei työkkärin kautta tule onnistumaan ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työkkärillä ei todellakaan ole mitään paineita työllistää ihmisiä, vaan päinvastoin. Jos joku oikeasti haluaa töihin niin se ei työkkärin kautta tule onnistumaan ikinä.
Paska laitos sanon ma.
+Totuuden torvi ja Kylmis
- Anonyymi
Suntiona Kylmis saisi kerätä kolehdin sunnuntaisin ja olisi vastuussa ehtoollisviinin säilytyksestä.
Kauniin kimeällä eunukin äänellä veisatessaan vetäisi kirkon täyteen mummoja ja kahisevaa kolehtihaaviin.- Anonyymi
Mistä ihmeestä tiesit, että Kylmiksen olemus todellakin vetää puoleensa tosi iäkkäitä mummoja?
:O - Anonyymi
Mitä..a
Siuntiossa kylmis keräisi rahaa ja ostaisi viiniä.
Vesisateessa menisi laulamaan ja jahtaamaan kahisevia mummoja.haavillaan.
- Anonyymi
ei muuta ku työpajalle, sieltä voi parhaassa tapauksessa löytää juopporemmin jonka kanssa mesota päivät pitkät ihmisten ilmoilla
- Anonyymi
Kylmis on käynyt noi kaikki läpi aikoinaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412