OBS studio, vaikeaselkoinen

Anonyymi-ap

Olen tallentanut pelivideoita XBox pelikonsolista kiintolevylle ja tietokoneella tietokoneen omalla tallennus ohjelmalla.
Pelivideoita olen editoinut Magix video editointi ohjelmalla, mutta yksi eroavaisuus on pelikonsolille tallennetun ja tietokoneen ohjelmalla tallennetun pelin välillä.
Pelikonsolilla tallenetussa pelissä ei esiinny mitään "hyppyjä"
Tietokoneella pelatulla ja tallennetussa pelissä sensijaan kun sen tallentaa video editointi ohjelmalle videon editointia varten, niin pelissä esiintyy hyppimistä.
Vaikkapa autopeli, kun et ole autossa, vaan rakennuksessa, niin tulee lyhyitä kohtia, joissa olet auton ratissa, vaikket ole sitä pelividella, kun katsot pelivion suoraan pelitallennuksesta.
Samanlaisia katkoksia ei esiinny pelikonsolilta tallennetulla videolla, jonka olet ladannut video editointi ohjelmaan videon editointia varten.

8

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Unohtui, että kokelin obs studio ohjelmaa näytön tallennuksessa ja pelivideon tallennuksessa, mutta aivan liian vaikeaselkoinen ohjelma.

• Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä, ominisuuksia varmaankin riittäisi minunkin tarpeisiin mutta ohjelman käyttöliittymä hämmentävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä, ominisuuksia varmaankin riittäisi minunkin tarpeisiin mutta ohjelman käyttöliittymä hämmentävä.

OBS studion käyttöliittymä on jotenkin hämmentävä, varsikin se, kun näyttö menee sellaiseksi, että siinä on kymmeniä näyttöjä sisäkkäin ja pienenevät keskustaa kohti,
        https://www.youtube.com/watch?v=TxEjCRGVSRI&t=157s
        Videon kohdassa 3:20 jota tässä tarkoitan, tuo tekee OBS studion hämmentäväksi.
        Helpoin on tallentaa pelamista tietokoneen omalla ohjelmalla, jossa vaan painaa
        Windows+alt+R näppäin yhdistelmää, niin alkaa tallentamaan ja pysäyttää tallennus samalla näppäin yhdistelmällä.

Magix Movie Editor ohjelmaa olen käyttänyt videon editointiin ja se on todella yksinkertainen käyttää verrattuna tuohon OBS studioon, jolla voi myös editoida videoita.
        Meneehän siihenkin toki jonkun verran aikaa, että editointi ohjelman saa haltuun ja oppii sitä käyttämään, mutta tekemällä ja kokeilemalla oppii, vaikkei kukaan ole opettamassa.
        Magix Movie Editorin videon tallennus ominaisuuta tietokoneen näytöltä en ole kokeillut, kuvankaappausta olen.
        Ohjelma on lisäksi suomenkielinen, että sekin on plussaa.

• Anonyymi

Vaatii paljon opettelua. Ei me osata suoraan sanoa

• Anonyymi

Blnder 3D ohjelmaa olen testanut ja sillä voi tehdä animaatioita, mutta se vaatii kyllä paljon opettelua, hieno, monipuolinen ja ilmainen ohjelma, mutta vaikuttaa tosi monimutkaiselta ainakin jos ainimaatioita ajattelee tekevänsä.
        Netissä on kyllä paljon tutoriaalivideoita, mutta ainakin aloittaja on päästä pyörällä, kun ei kerralla kaikeka muista, kai se on kertaus ja toisto, toiston perään paras tapa oppia Blenderiä käyttämään.
        Sitten, kun on pidemmän ajan käyttämättä, niin ei enää muistakaan miten tietyt jutut toimi.

• Anonyymi

Erikoinen juttu vaan, kun tallennat pelaamista Windows10 omalla pelitallennus modilla, niin tietostosta pelivideota katsottaessa ei mitään vikaa, mutta, kun lataan saman tiedoston videon editointi ohjelmalle ja katsot videota, niin alkuosan videolle ilmestyy pätkiä videon lopusta, erittäin häiritsevä asia.
      Videon joutuu siis lataamaan youtubeen suoraan sellaisenaan, kuin on tallentanut, eikä siten voi videota erikseen editoisa.
      Mistähän tuo mahtaa johtua, että video muuttuu, kun sen lataat videon editointi ohjelmalle?

• Anonyymi

Ilmeisesti 10 vuotta vanha Magix video editointi ohjelmassa on häikkää, kun latasin saman videon netistä lataamaani ilmaiseen video editointi ohjelmaan, niin ei kesken videon katselun alkuun ja keskelle videota ilmestynyt vajaan sekunnin pätkiä videon lopusta, eikä videon kuva pätkinyt, vaan editointi ohjelma toissi videon ilman mitään häiriöitä.
      Mitään päivitykisiä ei valmistajan kotisivuilta löytynyt.
      Täytyy varmaan kokeilla poistaa asennus ja asentaa uudelleen ja jos ei toimi, niin hankkia toinen editinti ohjelma tai käyttää netin ilmaisia, vaikkei ne niin hviltä ja selkeiltä vaikuta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      160
      9275
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2859
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      33
      2639
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2541
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1945
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1862
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1816
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1351
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1217
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1211
    Aihe