Kenestä pressa

Anonyymi-ap

stubb ainakin petti kansan vuonna 2015 ja nyt on minun vuoro pettää Stubb vaikka persu olenkin. En hyväksy sitä takin kääntöä mitä tämä kiiltokuvapoika teke jatkuvasti, nyt nuollaan mikä keritään ettei 2miljoonaa mene hukkaan. Kokoomuksessa olisi pitänyt äänestää ehdokas yhteisesti mutta Orpo haki Stubbin. Tämä elämässä kaiken saanut pilipali poika menee kotiin kasvamaan ja miettimään. Koko ajan on tenteissä kuin olisi jo presidentti.

9

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä persu minä kommari. Ugh! Olen puhunut. Minä kommarina en voi hyväksyä hinuripekkaa joka valssaa partaisen miehen kanssa. Vaikka pääseekin kakkoselle ei koskaan pääse ykköselle.

    • Anonyymi

      Kiva kysymys.
      Alexander Stubb on puhunut paljon joutunut useasti selittelemään ja jopa pyytelemään anteeksi. Mauno Koivistokin joutui joskus selittelemään, mutta tuskin niin paljoa koko virkakautenaan kuin Alexander Stubb jo puolessa vuodessa.

      Pekka Haavisto olisi ollut mielestäni luonnollisesti uusi pressa. Hän on ollut monissa neuvotteluissa ja neuvotellut vakaasti ja aina sanat löytyneet.
      Mutta puolustaa vakaasti ihmisoikeuksia, varmaan junailisi venäjän rajat auki, paljon muutakin. Pekka osaa puhua ja ehkä jopa painostaa virkamiehiä.

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000006328005.html

      En äänestänyt enkä aio nyt äänestää. Tämä lienee ensimmäinen kerta kun en äänestä vaaleissa.

      • Anonyymi

        oletko sinä oikeasti hetero.
        jos olet, asut vaimoosi kanssa ja tuvassa telmii joukko iloisia lapsia.


    • Anonyymi

      Ei niin suurta merkitystä kummasta pressa. Kaksi hyvää liberaali ehdokasta jäljellä.

    • Anonyymi

      Kaksi mitäänsanomatonta jäljellä. Maailmoja syleileviä pölvästejä, niin kuin ilmeisesti suurin osa kansastakin. Se takaa että Suomi on vain välipala venäläisille kun lähivuosina päättävät tulla kylään. Koko EU on polvillaan silloin ja Nato (Yhdysvallat) ei todellakaan välitä vähääkään. Typerät suomalaiset saavat juuri sen mitä tilasivatkin.

    • Anonyymi

      Suomalaiset äänestivät 100 % arvoliberaaleja.

    • Anonyymi

      Stubb sai vain 1/3 suomalaisten äänistä, joten ei tule hänestä koko kansan presidenttiä tule.

      • Anonyymi

        Tietenkin tulee, ja on tullutkin jo. Multa ainakin tulee. Pääsee sitä sitten levittelemään. Selvä kahden kauden presidentti, olkoonkin että itse en häntä ensimmäsellä äänestänytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin tulee, ja on tullutkin jo. Multa ainakin tulee. Pääsee sitä sitten levittelemään. Selvä kahden kauden presidentti, olkoonkin että itse en häntä ensimmäsellä äänestänytkään.

        Stubb joutuu eroamaan kesken presidenttikautensa, kun ei osaa tehtäviään hoitaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      138
      3972
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      120
      1551
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1392
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1366
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1224
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1111
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1108
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1066
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1018
    Aihe