Lakkopellet

Anonyymi-ap

Paljonkohan lakkopellejä Jämsästä isolla kirkolla syömässä rokkaa ja huutamassa hallitusta nurin ja Suomea syvempään lamakuoppaan.

27

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Orpo se siellä vikisee.Vai Stuppi.Ei työntekiät ole orjia.Milloin hallituksen palkkoja ja etuja heikennetään.Lisää vaan palkkaa.

      • Anonyymi

        Kyse on muustakin kuin palkasta, esim lomat


    • Anonyymi

      Taitaa olla ay pomoilla suuremmat palkat. Niille 5000 kattopalkka katsotaan kiinnostaako isotella duunarin huippupaikalla vai jättääkö hommat kun liian vähän rahaa kiukuttelusta. Ay pomojen palkat 18-22 tuhatta kuukaudessa.

    • Anonyymi

      Siinäpä yks munkin purijapelle kilahti

    • Anonyymi

      Tehkää ite paska hommanne. 🤫

      • Anonyymi

        Mikset tee hähähää sossu pummi


    • Anonyymi

      OIKEUKSIJAAN PUOLUSTAA PELLE...

      • Anonyymi

        Osta rillit ja laita se capslock pois päältä PELLE.:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta rillit ja laita se capslock pois päältä PELLE.:D

        Oohh taas munkin purija kilahti 🤣😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta rillit ja laita se capslock pois päältä PELLE.:D

        EHKÄ TUO EI TIEDÄ MISSÄ SE CAPSLOCK SIJAITSEE.


    • Anonyymi

      Kahden vkon päästä menevät taas kaalisopalle.
      Toisaalta hyvä totutella makuun, koska lakkolaiset syö sitä kohta päivittäin. Meikäpoika vetää tänään metrisen pihvin, ja kopan sandelssia. Ja ei tule sitä päivää että lakkoon rupeisin.

      • Anonyymi

        Et varmaan töihinkään koskaan sekaantunut.


    • Anonyymi

      Lakkoilijoille kenkää!! Maailma ei lusmuja tarvi.

    • Anonyymi

      Maailma tarvitsee nimenomaan luumuja,sillä jonkun han on tehtävä ajatustyö.

      • Anonyymi

        luumuthan on hyviä ja terveellisiä.


    • Anonyymi

      Mä näin siellä pahvi-Jutan. Sanna oli kuulema jossai reisussa.

    • Anonyymi

      Kyllähän se on työnantaja joka määrää kuka saa töihin tulla eikä liitot,vittuako ne liitot kieltää työhön menemästä.se on jokaisen oma asia.

      • Anonyymi

        se on vähän sun oma asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on vähän sun oma asia.

        Duunarithan tään maan pyöritään..
        Nyt on turha perääntyä...
        Maaliin ja votoon riistäjistä.
        Kukaan ei nälkään kuole Suomessa. Ukrainan rintamakarkureillekin ruokaa tarjotaan. Kunnon lakko päälle... Viikkoja. 💪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Duunarithan tään maan pyöritään..
        Nyt on turha perääntyä...
        Maaliin ja votoon riistäjistä.
        Kukaan ei nälkään kuole Suomessa. Ukrainan rintamakarkureillekin ruokaa tarjotaan. Kunnon lakko päälle... Viikkoja. 💪

        No jos kaikki firmat laittas ovet säppiin ni mihin ne ns. duunarit menis töihin?. Voisiko joku lakkolainen selventää?


      • Anonyymi

        Sossu pummi kilahti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Duunarithan tään maan pyöritään..
        Nyt on turha perääntyä...
        Maaliin ja votoon riistäjistä.
        Kukaan ei nälkään kuole Suomessa. Ukrainan rintamakarkureillekin ruokaa tarjotaan. Kunnon lakko päälle... Viikkoja. 💪

        Munkin purijan ulosanti


    • Anonyymi

      En tiedä. Mutta tommoset muutaman tunnin tai päivän kahden lakot on ihan yhtä tyhjän kanssa. Kunnolla lakkoon niin kauaksi aikaa kunnes hallitus aikoo oikeasti neuvotella. Kaupat ja apteekit+sairaalat rajataan lakkojen ulkopuolelle.
      Yleislakko päälle niin luulisi hallituksen ottavan asiat tosissaan.

    • Anonyymi

      Hallituksen heikennyksillä ei ole mitään tekemistä työllisyyden kanssa.
      Suuri osa heikennyksistä koskee jo valmiiksi työttömänä olevia ja muuten heikossa asemassa olevia jotka eivät edes pysty työllistymään.

    • Anonyymi

      Kovaa uhoamista mutta nöyryys tulee eteen ja hattu kouraan kun työnantajat kyllästyy ay pomojen kiihkeään politikointiin. Hakisivat politiikkaan ja näyttäisivät että ymmärtävät asioista muutakin kuin jääräpäisen oman aseman ylläpidon. Toivotaan että säilyy työpaikat eikä työnantajat tästä haitanteosta saa tarpeekseen ja lopeta esim pieniä yrityksiä kun ay pomot päättää kuka saa tehdä töitä. Huonolta näyttää tulevaisuus suomessa koko työpolitiikassa.

    • Anonyymi

      Kyllä meitä kepulaisia siellä näkyi useampia

    • Anonyymi

      Nyt puhuu ne jotka ei osaa junailla palkka-asioitaan

      Te ootte vittu säälittäviä luusereita

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe