Paljonkohan lakkopellejä Jämsästä isolla kirkolla syömässä rokkaa ja huutamassa hallitusta nurin ja Suomea syvempään lamakuoppaan.
Lakkopellet
27
798
Vastaukset
- Anonyymi
Orpo se siellä vikisee.Vai Stuppi.Ei työntekiät ole orjia.Milloin hallituksen palkkoja ja etuja heikennetään.Lisää vaan palkkaa.
- Anonyymi
Kyse on muustakin kuin palkasta, esim lomat
- Anonyymi
Taitaa olla ay pomoilla suuremmat palkat. Niille 5000 kattopalkka katsotaan kiinnostaako isotella duunarin huippupaikalla vai jättääkö hommat kun liian vähän rahaa kiukuttelusta. Ay pomojen palkat 18-22 tuhatta kuukaudessa.
- Anonyymi
Siinäpä yks munkin purijapelle kilahti
- Anonyymi
Tehkää ite paska hommanne. 🤫
- Anonyymi
Mikset tee hähähää sossu pummi
- Anonyymi
OIKEUKSIJAAN PUOLUSTAA PELLE...
- Anonyymi
Osta rillit ja laita se capslock pois päältä PELLE.:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta rillit ja laita se capslock pois päältä PELLE.:D
Oohh taas munkin purija kilahti 🤣😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta rillit ja laita se capslock pois päältä PELLE.:D
EHKÄ TUO EI TIEDÄ MISSÄ SE CAPSLOCK SIJAITSEE.
- Anonyymi
Kahden vkon päästä menevät taas kaalisopalle.
Toisaalta hyvä totutella makuun, koska lakkolaiset syö sitä kohta päivittäin. Meikäpoika vetää tänään metrisen pihvin, ja kopan sandelssia. Ja ei tule sitä päivää että lakkoon rupeisin.- Anonyymi
Et varmaan töihinkään koskaan sekaantunut.
- Anonyymi
Lakkoilijoille kenkää!! Maailma ei lusmuja tarvi.
- Anonyymi
Maailma tarvitsee nimenomaan luumuja,sillä jonkun han on tehtävä ajatustyö.
- Anonyymi
luumuthan on hyviä ja terveellisiä.
- Anonyymi
Mä näin siellä pahvi-Jutan. Sanna oli kuulema jossai reisussa.
- Anonyymi
Kyllähän se on työnantaja joka määrää kuka saa töihin tulla eikä liitot,vittuako ne liitot kieltää työhön menemästä.se on jokaisen oma asia.
- Anonyymi
se on vähän sun oma asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on vähän sun oma asia.
Duunarithan tään maan pyöritään..
Nyt on turha perääntyä...
Maaliin ja votoon riistäjistä.
Kukaan ei nälkään kuole Suomessa. Ukrainan rintamakarkureillekin ruokaa tarjotaan. Kunnon lakko päälle... Viikkoja. 💪 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Duunarithan tään maan pyöritään..
Nyt on turha perääntyä...
Maaliin ja votoon riistäjistä.
Kukaan ei nälkään kuole Suomessa. Ukrainan rintamakarkureillekin ruokaa tarjotaan. Kunnon lakko päälle... Viikkoja. 💪No jos kaikki firmat laittas ovet säppiin ni mihin ne ns. duunarit menis töihin?. Voisiko joku lakkolainen selventää?
- Anonyymi
Sossu pummi kilahti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Duunarithan tään maan pyöritään..
Nyt on turha perääntyä...
Maaliin ja votoon riistäjistä.
Kukaan ei nälkään kuole Suomessa. Ukrainan rintamakarkureillekin ruokaa tarjotaan. Kunnon lakko päälle... Viikkoja. 💪Munkin purijan ulosanti
- Anonyymi
En tiedä. Mutta tommoset muutaman tunnin tai päivän kahden lakot on ihan yhtä tyhjän kanssa. Kunnolla lakkoon niin kauaksi aikaa kunnes hallitus aikoo oikeasti neuvotella. Kaupat ja apteekit+sairaalat rajataan lakkojen ulkopuolelle.
Yleislakko päälle niin luulisi hallituksen ottavan asiat tosissaan. - Anonyymi
Hallituksen heikennyksillä ei ole mitään tekemistä työllisyyden kanssa.
Suuri osa heikennyksistä koskee jo valmiiksi työttömänä olevia ja muuten heikossa asemassa olevia jotka eivät edes pysty työllistymään. - Anonyymi
Kovaa uhoamista mutta nöyryys tulee eteen ja hattu kouraan kun työnantajat kyllästyy ay pomojen kiihkeään politikointiin. Hakisivat politiikkaan ja näyttäisivät että ymmärtävät asioista muutakin kuin jääräpäisen oman aseman ylläpidon. Toivotaan että säilyy työpaikat eikä työnantajat tästä haitanteosta saa tarpeekseen ja lopeta esim pieniä yrityksiä kun ay pomot päättää kuka saa tehdä töitä. Huonolta näyttää tulevaisuus suomessa koko työpolitiikassa.
- Anonyymi
Kyllä meitä kepulaisia siellä näkyi useampia
- Anonyymi
Nyt puhuu ne jotka ei osaa junailla palkka-asioitaan
Te ootte vittu säälittäviä luusereita
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693