Volkswagen ID.7 edusti testissä puolestaan toista ääripäätä. Sen WLTP-arvo on yli 600 kilometriä. Volkkarilla testissä päästiin kuitenkin vain 414 kilometriä. Volkswagenin poikkeama oli siis testin suurin, -31,9 prosenttia.
Norjalaisten talvitestissä pisimmälle meni suomalaisittain tuntematon sähköautomerkki HiPhi Z. HiPhillä mentiin peräti 522 kilometriä ja sen poikkeama WLTP-arvosta oli NAF:n talvitestin pienin, vain 5,9 prosentin negatiivisella poikkeamalla.
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/maailman-suurin-sahkoautojen-talvitesti-on-taas-ajettu-suomessa-tuntematon-sahkoautomerkki-paasi-pisimmalle/
Volkswagen ID.7:lla oli toimintamatkatestissä taas isoin poikkeama WLTP-arvosta.
19
1003
Vastaukset
- Anonyymi
ID.4 se oli viime kerralla se, jolla oli suurin poikkeama. Vw ei osaa tehdä kunnon sähköautoja.
Kakasi todistetta siitä kunka surkea sähköauto on Volkswagen ID.4 kylmässä tai vain nollakelissä.
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/9bb44973-2cbb-43a1-bfb7-b18f44660242
Surkea auto. Volkswagen ID.4. Tässä toinen surkea tulos.
Suomessa niin ikään suosittu Volkswagen ID.4 taas menetti nollakelillä toimintamatkastaan jopa 46 prosenttia, selvitys kertoo.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/selvitys-paljastaa-naiden-sahkoautojen-toimintamatka-karsii-vahiten-nollakelilla-ajettaessa/8823330- Anonyymi
Lämmitysenergian tuotto taitaa volkkarissa on huonolla hyötysuhteella.
- Anonyymi
Ihan yhtälailla teslani ja vaimon kia menetti, että testit on testejä ...käytäntö on eri...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan yhtälailla teslani ja vaimon kia menetti, että testit on testejä ...käytäntö on eri...
Höpön höpön.
- Anonyymi
Kuitenkin ID.7 range on pakkasilla siellä ylärekisterissä vertailussa kaikkiin noihin muihin.
- Anonyymi
Kovin lyhyeksihän tuo jäi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin lyhyeksihän tuo jäi.
Reilu 400km.
- Anonyymi
ja ostaako joku autoa pelkällä kulutuksella kun kumminkin autoja hankitaan tunteella 95%
- Anonyymi
Tuossa ei kerrottu miten missäkin autossa käytettiin lämmityslaitteita ja kerrottiin ettei autoja voi verrata toisiinsa, vaan lähinnä verrata kunkin ilmoittamiin arvoihin.
Toyota ei antanut autoaan testiin viime vuoden heikon menestyksen vuoksi ja testaaja ottivat vuokrayhtiöstä lainaan kyseisen mallin ja sen range oli kovin vaatimaton, yllätyskö?- Anonyymi
"Tuossa ei kerrottu miten missäkin autossa käytettiin lämmityslaitteita ja kerrottiin ettei autoja voi verrata toisiinsa, vaan lähinnä verrata kunkin ilmoittamiin arvoihin."
Johan hauskan lauseen keksit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tuossa ei kerrottu miten missäkin autossa käytettiin lämmityslaitteita ja kerrottiin ettei autoja voi verrata toisiinsa, vaan lähinnä verrata kunkin ilmoittamiin arvoihin."
Johan hauskan lauseen keksit.Luitko tuon artikkelin? Taisi jäädä väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luitko tuon artikkelin? Taisi jäädä väliin.
Volkswageneissa ei ole yhdessäkään kunnon ajoakkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volkswageneissa ei ole yhdessäkään kunnon ajoakkua.
Voi kun oli surkea provo.
- Anonyymi
Mikään muu auto ei ole flopannut toimintamatka ja lataustesteissä yhtä pahasti kuin Toyota, https://www.hs.fi/autot/art-2000009331729.html
- Anonyymi
Eikös tämä ole ID7 ketju. Mistä sinä Tojon tähän keksit lisätä?
Tuon IDn ongelma on umpisurkea vetopito talvella. Sillä ei meinaa päästä liikkeelle oikein liukkaalla vauhtia ei pysty lisäämään. Sama ongelma muissakin ID:eissä.
Neliveto tulee jossain vaiheessa ja sitä odotellessa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tämä ole ID7 ketju. Mistä sinä Tojon tähän keksit lisätä?
Tuon IDn ongelma on umpisurkea vetopito talvella. Sillä ei meinaa päästä liikkeelle oikein liukkaalla vauhtia ei pysty lisäämään. Sama ongelma muissakin ID:eissä.
Neliveto tulee jossain vaiheessa ja sitä odotellessa.."Eikös tämä ole ID7 ketju. Mistä sinä Tojon tähän keksit lisätä?"
Ei voi sinuakaan johdonmukaisuudesta kehua! Mistä keksit vetopidon tähän lisätä kun kyse on toimintamatkatestistä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eikös tämä ole ID7 ketju. Mistä sinä Tojon tähän keksit lisätä?"
Ei voi sinuakaan johdonmukaisuudesta kehua! Mistä keksit vetopidon tähän lisätä kun kyse on toimintamatkatestistä?Tämä on ID.7 asiaa ja kyllä liikkeelle pääsy on aika tärkeä asia. No Yksikään vajaavetoinen ID ei pääse ylämäessä liikkeelle ilman työntämättä.
- Anonyymi
ID7 on sisältä erittäin muovinen, nykyään kuin joku rinpula kia. Aikanaan volkkarilla oli laatua sisällä.
- Anonyymi
Kaikki nämä testit pitäisi muuttaa ja tehdä että kertoo myös kulutuksen kun auto seisoo vuorokauden -20c pakkasessa ilman akun latausta ja lämmitystä sekä laitetaan heti lämmityslaite täydelle ja ajetaan kylmillä laakereilla, voimansiirrolla, jos oli bensa/diesel/kaasu niin myös testi että kylmänä -20c
Kertoo todellisen kulutuksen ja paljonko auton toimintamatka.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818