Homot ja perussuomalaiset

Anonyymi-ap

Tällä foorumilla on viime aikoina pohdittu paljon, miksi niin monet homot kannattavat nykyään perussuomalaisia. Väittäisin, että suurin yhteinen nimittäjä heille on islamin pelko.

Ilmiö on yleiseurooppalainen, esimerkiksi Ranskan presidentinvaaleissa 40 prosenttia pariisilaisista homomiehistä äänesti kyselyn mukaan äärioikeiston ehdokasta.

Perussuomalaisten eduskuntaryhmässä istuu kolme avoimesti seksuaalivähemmistöön kuuluvaa kansanedustajaa, kaksi homomiestä ja yksi biseksuaali nainen. Myös tämä on ilmiö on yleiseurooppalainen, esimerkiksi saksalaisen AfD-puolueen varapuheenjohtaja on avoimesti lesbo, vaikka hän vastustaakin sukupuolineutraalia avioliittolakia.

30

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osuit oikeaan. PS on ollut jo vuosien ajan ainoa puolue joka on puolustanut suomalaisia homoja ääri-islamisteja vastaan. YLE:n islamillassa vuosia sitten itähelsiläinen imaami esitti että homot pitäisi Suomessa tappaa. Vihreiden Heidi Hautala oli naama nyrpeänä, mutta ei sanonut mitään. SDP:n edustaja ja nykyinen eduskunnan varapuhemies Filatov sen sijaan purskahti iloiseen nauruun aivan kuin asiassa jotakin hauskaa. Ainoastaan silloin Perussuomalaisia edustanut Simon Elo puolusti suomalaisia homoja muslimisaarnaajaa kohtaan. Valtakunnanapulaissyyttäjä ei ole koskaan nostanut mitään syytettä imaamia kohtaan, eivätkä Hautala tai varsinkaan Filatov ole selittäneet miksi olivat hiljaa tai Filatovin tapauksessa pyytäneet anteeksi sitä että homojen tappaminen oli hänen mielestään hauska ajatus.

      https://www.suomenuutiset.fi/suomeen-sharia-ja-homoilta-henki-pois-demarikansanedustaja-puhkesi-nauramaan/

      • Anonyymi

        PS päässyt huipulle mamutuksen vastustamisella, mutta yhtä nopeasti tulevat alas kun tanssivat ek-häkäpöntön pillin mukaan. Kun maahanmuuttorajoituksia tiukennettu, ei ps tarvita mihinkään, rikkaille riittää paskakokkareet.


      • Anonyymi

        No kai he olisivat puolustaneet ketä tahansa jos olisi uhattu tapolla , sehän on inhimillistä oman maan ihmisten puolustamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS päässyt huipulle mamutuksen vastustamisella, mutta yhtä nopeasti tulevat alas kun tanssivat ek-häkäpöntön pillin mukaan. Kun maahanmuuttorajoituksia tiukennettu, ei ps tarvita mihinkään, rikkaille riittää paskakokkareet.

        No et sitten kommentoinut lainkaan tuota itse asiaa eli sitä miten PS on ironista kyllä ainoa puolue joka tuntuu puolustavan homoja väkivaltaa vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kai he olisivat puolustaneet ketä tahansa jos olisi uhattu tapolla , sehän on inhimillistä oman maan ihmisten puolustamista.

        Niin siis pointtihan oli että vihreä poliitikko ja SDP:n nykyinen eduskunnan varapuhemies eivät puolustuneet homoja kun suomalainen imaami halusi heidät tappaa, sekä vihreät että demarit olivat hiljaa. Demari poliitikko kehtasi vielä nauraa ajatuksella hekumallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et sitten kommentoinut lainkaan tuota itse asiaa eli sitä miten PS on ironista kyllä ainoa puolue joka tuntuu puolustavan homoja väkivaltaa vastaan?

        Silmän lumetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et sitten kommentoinut lainkaan tuota itse asiaa eli sitä miten PS on ironista kyllä ainoa puolue joka tuntuu puolustavan homoja väkivaltaa vastaan?

        Väkivaltaahan vastustaa kaikki ja nyt jo mamutustakin useampi puolue, mamujahan ne musut ovat yleensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis pointtihan oli että vihreä poliitikko ja SDP:n nykyinen eduskunnan varapuhemies eivät puolustuneet homoja kun suomalainen imaami halusi heidät tappaa, sekä vihreät että demarit olivat hiljaa. Demari poliitikko kehtasi vielä nauraa ajatuksella hekumallisesti.

        En ole nähnyt videota aiheesta, mutta suvakkeja musujen väkivalta ei haittaa vaikka kohdistuisi naisiinkin tai kehen tahansa.


    • Anonyymi

      Vaikuttaa siltä että jotkut perussuomalaiset homot yrittää sivuuttaa perussuomalaisten homovastaisuuden.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoisaa muslimi imaami perussuomalainen? Siinä läjässä ei ole mitään suomalaista, ainoastaan voi olla loisimassa Suomessa, järkikin siltä täysin puuttuu kun ei ymmärrä ettei sharia lakikirjoilla pyyhitään Suomessa korkeintaan perse jos muuta ei ole. Minun uskontoni sanoo saraseeneistä ja murjaaneista yhtä mukavaa heistä.
        Kohta on sota ja loiset lähtevät "kotiin".


      • Anonyymi

        Mikset ole vieläkään kertonut missä sinua sortavat, et taida tietää edes sukupuoltasi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset ole vieläkään kertonut missä sinua sortavat, et taida tietää edes sukupuoltasi :D

        Katsele palstoilla miten ps kommentoi homoista
        Niin inhottavia kommentteja homoista ja ivaamista
        Joten Kyllä homo on väärillä jäljillä jos luulee että ps puolustaa heitä.
        Joten avaa silmäsi ihminen kaiki ei Ole klutas mikä kiiltää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsele palstoilla miten ps kommentoi homoista
        Niin inhottavia kommentteja homoista ja ivaamista
        Joten Kyllä homo on väärillä jäljillä jos luulee että ps puolustaa heitä.
        Joten avaa silmäsi ihminen kaiki ei Ole klutas mikä kiiltää

        Suvakit sinua sortaa kun haluavat maan täyteen musuja, ps sortaa kaikkia työläisiä.


    • Anonyymi

      En usko tuohon teoriaan yhtään. Syyt on syvemmällä , ei mikään islamin pelko ole syy äänestykseen , ihmettelen vaan syvästi heidän ajatuksen kulkua mitä tulee äänestykseen .
      Luulin todella hieman enenmmän , ei voi kun ihmetellä

      • Anonyymi

        Ei niitä tarvitse pelätä, mutta ei haluta elättääkään ja kyllähän nuorista hyvin monet joutuu ryöstetyiksi ja pahoinpidellyiksi, vievät vaatteekin päältä. Suvakit ei välitä lapsistaan eikä omasta hengestään, mutta muut välittää omistaan. Ja vaikka mitä kukkakeppejä olisivat niin ei siinä aikuinenkaan yksin pärjäisi.


    • Anonyymi

      Itse olen siirtynyt äänestämään Persuja koska tuntuu, että he ovat ainoa puolue joka edes jossain määrin yrittää pitää suomalaisten puolta. Demarit, vasemmistoliitto ja Vihreät ovat niin kiinni maailmanpelastamisfantasioissaan, ettei heitä tavallisen suomalaisen arki huolineen voisi enempää kiinnostaa. Keskusta, Kokoomus taas ovat arvoliberaali hölynpölystä sekaisin kuin seinäkellot, varsinkin Kepu on pettänyt arvokonservatiiviset kannattajansa perin pohjan. Persut ovat usein aika karkeita ja juurevia ilmaisussaan, mutta ainakin he ovat rehellisesti sitä mitä ovat: tavallistakin tavallisimpia suomalaisia, ehkä vähän juntteja, mutta kuitenkin. Ja kun heidän kanssa oikeasti toimii ja juttelee niin, valtaosaa ei kenenkään seksuaalisuus suuremmin hetkauta. Itse en ole niissä piireissä koskaan kokenut syrjintää, ylenkatsetta tai vihamielisyyttä sen takia että olen homo.

      • Anonyymi

        Eivät enää pidä työläisten puolta, jatkossa en äänestä mitään puoluetta ellei millään puolueella suunta muutu. Muissa maissa työläispuolueetkin vastustaa haittamaahanmuuttoa, Suomessa ovat suvakkifemakkoja, demarit tuhottu täysin.


      • Anonyymi

        Onko sinua näin muuten kiusattu ja syrjitty koska olet homo? Ehkä olet sellainen homo josta sitä ei huomaa. Heitä kohdellaan paremmin. Itseäni solvattiin lukiossa joka päivä homokammoisella nimellä vaikka en ole homo. He olettivat minun olevan.


      • Anonyymi

        Olen hyvin pitkälti samaa mieltä sinun kanssasi ja tuossa on periaatteessa pääsyyt siihen miksi itsekin olen siirtynyt PS:n äänestäjäksi. Välillä tulee tilanteita joissa ei oikein voi ääneen sanoa että kannattaa Persuja koska siitä tulee helposti itselle ongelmia. Ns. suvaitsevat LGBT+++:t saattavat olla yllättäen todella suvaitsemattomia "väärin ajattelevia" kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hyvin pitkälti samaa mieltä sinun kanssasi ja tuossa on periaatteessa pääsyyt siihen miksi itsekin olen siirtynyt PS:n äänestäjäksi. Välillä tulee tilanteita joissa ei oikein voi ääneen sanoa että kannattaa Persuja koska siitä tulee helposti itselle ongelmia. Ns. suvaitsevat LGBT :t saattavat olla yllättäen todella suvaitsemattomia "väärin ajattelevia" kohtaan.

        Nuo sitten kiusaa kaikkia muitakin , vain rikkaat hyötyy nykyhallituksesta tai ei nekään kun lakot puree. Ay-liikkeistä tulisi parhaat puolueet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hyvin pitkälti samaa mieltä sinun kanssasi ja tuossa on periaatteessa pääsyyt siihen miksi itsekin olen siirtynyt PS:n äänestäjäksi. Välillä tulee tilanteita joissa ei oikein voi ääneen sanoa että kannattaa Persuja koska siitä tulee helposti itselle ongelmia. Ns. suvaitsevat LGBT :t saattavat olla yllättäen todella suvaitsemattomia "väärin ajattelevia" kohtaan.

        Suvaitsemattomuutta ei tarvitse suvaita sanoi karl popper.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvaitsemattomuutta ei tarvitse suvaita sanoi karl popper.

        Älkäämme siis suvaitko musuja ja suvakkifemakkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvaitsemattomuutta ei tarvitse suvaita sanoi karl popper.

        Kyllä, Jeesuksemme " karl popper"....


    • Anonyymi

      Kalliolaisille LBGTQ++++ tyypeille tuntuu olevan aina yllätys että Suomessa on paljon ihan perusperushomoja.

      • Anonyymi

        He eivät ymmärrä, että homous ei ole ideologia, vaan seksuaalinen suuntautuminen.


      • Anonyymi

        Koska perussuomalaisilla on arvoristiriita. He eivät ymmärrä miksi homo kannattaisi homovastaista puoluetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska perussuomalaisilla on arvoristiriita. He eivät ymmärrä miksi homo kannattaisi homovastaista puoluetta.

        Perussuomalaisilla homoilla siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska perussuomalaisilla on arvoristiriita. He eivät ymmärrä miksi homo kannattaisi homovastaista puoluetta.

        Suurin osa ymmärtää olla kannattamatta homovastaisia suvakkeja, nehän kannattaa homoja murhaavia islamisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He eivät ymmärrä, että homous ei ole ideologia, vaan seksuaalinen suuntautuminen.

        Tuo oli hyvin kiteytetty. Noinhan se juuri menee. Itse henkilökohtaisesti vihaan näitä nykyisiä wokeja identiteettihöpötyksiä.


    • Anonyymi

      YLE Areenasta löytyy tästä ilmiöstä dokumentti nimeltään SD-homot.

      Ruotsidemokraatteja kannattavat homot on ollut pitkään ilmiö, josta Ruotsissa on vaiettu. Nyt SD-homot tekevät kuitenkin itsensä tunnetuksi yhteiskunnan kaikilla tasoilla aina EU:ta ja Ruotsin valtiopäiviä myöten. Heitä kutsutaan homonationalisteiksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      457
      3358
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      443
      3213
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      133
      2899
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2232
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2090
    6. 182
      1430
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1236
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      85
      1228
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe