Manneporukka pysähty hevosineen tienvarteen,syömään ja leppäilemään.No alkovat sitten päivänokosille.
Kuinka ollakkaan isämannella rupes suoro tojimaan.Ei auttanu kun könytä Hiljan jalakojen väliin.Kun laakin aika tuli,Valte vetäs hepin reijästä ja roiskautti rasvat piikilanka-aidalle joka oli siinä vieressä.Mälli jäi pyörimään siihen lankaan,niin Valte tuumas:Haii,tuosta ois varmaa tullu hyvä voimistelija.
Mannet
2
5076
Vastaukset
- Anonyymi
Kemi-Tornion käräjäoikeuden mukaan uhri olisi mitä todennäköisemmin kuollut hypotermiaan, jos hän ei olisi löytänyt kesämökkiä. Tuomioistuimen mielestä rikoksen tekijät pitivät tätä varsin todennäköisenä, mistä syystä he syyllistyivät tahallisen henkirikoksen eli tapon yritykseen.
Suoranaista kidutusta
Pisimmän tuomion sai Roni Dimitri Valdemar Schwartz. Hänet tuomittiin kuudeksi vuodeksi kahdeksaksi kuukaudeksi ehdottomaan vankeuteen törkeästä raiskauksesta, tapon yrityksestä, törkeästä vapauden riistosta, laittomasta uhkauksesta, pahoinpitelystä ja vapaudenriistosta. Tuomion pituuteen vaikutti hänen aiempi rikostaustansa.
Käräjäoikeuden mukaan Schwartz oli rikosten suunnittelija ja keskeinen toteuttaja. Hän sai avukseen joukon hänen tahtoaan toteuttaneita ja hänen tavoitteisiinsa sitoutuneita muita nuoria.
”Äärimmäisen julmiin on ryhdytty sen vuoksi, että Schwartz on katsonut asianomistajan (uhrin) puheillaan vaarantaneen hänen parisuhteensa”, oikeus kuvailee. Sen mielestä Schwarzin uhriin kohdistamat pahoinpitelyt olivat poikkeuksellisen julmia, suoranaista kiduttamista. - Anonyymi
Onko Keppi Emmi vielö uskaltanu Kemissä asua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279