Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä mieltä te olette?

Anonyymi-ap

Niin, mitä mieltä olette? Onko Stubbilla alkanut mopo keulimaan vähän liikaa? Aluksi mietin hänen äänestämistään mutta en tiedä enää. Jotenkin äijän yleinen habitus on aika ylimielistä ja amerikkalaista, vaikka selkeästi käsketty himmaamaan huomaa. Yksi mikä pistää silmään on se Nato presidentti mitä hän paljon käyttää, eikö hän olekaan hakemassa Suomen presidentiksi? Rehniä minä äänestin ja hän oli rauhallinen ja kokenut mies vähän kuin Niinistö puhui järkeviä. Haavisto taitaa olla lähempänä näitä kahta. Vaikeaksi menee.
Toivoisin asiallista keskustelua, koska muualla menee aina tappeluksi.

9

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ääni on mennyt Haavistolle . Oli alusta alkaen ns kakkosvaihtoehto. Stubbi Etelä-Suomen juppi ,joka tuskin ymmärtää meidän pohjoisemman Suomen asukkaiden ongelmia...ei me tarvita tunnin junaa Turkuun vaan myös Itä- ja Pohjoi-Suomen kehittämistä.

    • Anonyymi

      Minä en äänestä ollenkaan. Tyydyn siihen miten muut äänestävät. Kumpikaan noista ehdokkaista ei vain nyt jotenkin sovi minulle.

    • Anonyymi

      Kahdesta pahasta on paha valita; kolera vai rutto? Itse äänestin vastemielisesti sghowmies stubbia, en pidä hänen ylimielisyydestä vähääkään.
      Kuitenkin tärkeämpää oli estää omalta pieneltä osalta ISIS-terroristeja maahantuoneen haaviston valinta presidentiksi. Hän on presidentin irvikuva. En myös välitä nähdä että että presidentti, suomen kärkikuva maailmalle, esiintyy latino homopuolison kanssa kansainväliselle medialle tai linnanjuhlissa vastaanottamassa arvostettuja henkilöitä.
      Ennekaikkea haavisto on suomen turvallisuusuhka (viittaan mm. terroristien tuontiin) ja uhka taloudellemme, tällä viittaan viherideologiaan jolla tuhotaan maamme taloudellinen kilpailukyky ja meidän tavallisten veronmaksajien talous.

    • Anonyymi

      Äänestän Stubbia, koska Haavisto on vieläkin sinisilmäinen suhtautumisessaan "maahanmuuttajien" mukanaan tuomiin ongelmiin.

    • Anonyymi

      Stubb on sitten se tuleva presidentti.

      Haavisto lähinnä vain ärsyttää monestakin syystä. Ainakin minua.

    • Anonyymi

      Stubb pilasi saumansa tällä ydinpommit Suomeen ja jenkkejä tänne "pelotteen" takia. Liian Nato vouhkaaja. Haluaa olla Nato presidentti siitä puhuu koko ajan. Minun vaakakuppi kallistui Haaviston puolelle. On hyvin aito itsensä ei esitä. Stubb veisi Suomen venäjän kanssa sodan partaalle uhoamisensa takia. Ukrainan sodan loputtua Suomenkin on jonkunlaiset välit Venäjään luotava. Stubb ei siihen pystyisi. Mutta Pekka osaa neuvotella.

    • Anonyymi

      Pekka Haavisto on jo vuosikymmeniä tavannut maailman vaikutusvaltaisia ihmisiä ja johtajia. Ja monessa on Antonio ollut mukana. Eikä ole mitenkään ihmeellisenä pidetty. Kannattaa kattoo netistä missä kaikkialla Pekka rauhan työtä tehnyt. Suomalaiset 26 lastako ois pitänyt hylätä sinne leiriin? Eihän lapsia voi rangaista äitien typeryydestä. En ole kyllä ainuttakaan lööppiä lukenut että nämä lapset äiteineen ois jotain terroritekoja täällä tehnyt.

      • Anonyymi

        Erittäin epärehellinen henkilö. On toki tavannut ihmisiä kun on lentokoneella pyyhkinyt ympäriinsä ja sitten vouhkasee ilmastonlämpenemisestä. Ei ole saanut missään aikaan rauhaa.
        Siksi valintani on Stubb.


      • Anonyymi

        Kannattaa tosiaan kattoo sieltä netistä tosiasioita, jos kuvittelet Haaviston saaneen rauhaa aikaan jossakin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe