Minkälaista on minun ikäisten runkkaaminen?

Anonyymi-ap

Hei. Olen 12v Poika, ja olen kuullut että useat Pojat runkkaavat minun iässä, ja minä en ole vielä Runkannut niin miten minun ikäiset tekevät sitä runkkaamista?

6

943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samanlaista se on kun muun ikäisten runkkaaminen, paitsi et ei välttämättä tule spermaa vielä

• Anonyymi

Ei vaan miten sitä runkkaamista tehdään?

• Anonyymi

Hierot pippelii ja ajattelet jotain tyttöä alasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hierot pippelii ja ajattelet jotain tyttöä alasti

alastonta poikaaki saa ajatella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

alastonta poikaaki saa ajatella

Niin saa ja ajatella että se koskettelee sua just sieltä

• Anonyymi

Hiero pippeliä että tulee kovaksi ja sitten pippelin päästä kiinni ja rullaa esinahkaa niin että se luiskahtaa terskan reunan yli alas. Rullaa esari takaisin terskan päälle ja niin jatkat kunnes alkaa kihelmöidä pippelissä ja se alkaa supistella eli tulee sellainen pissattava tunne sinne. Älä kuitenkaan lopeta siihen vaan jatka kunnes supistelu loppuu tai piopelistä ruiskahtaa nestettä esim vatsalle tai jos varaat talouspaperia tai kertakäyttöiset nenäliinat tms siihen viereen niin voit ohjata nesteen suoraan sinne. Runkkaamista voi tehdä vaikka useamman kerran päivässä jos haluat, se tuntuu hyvältä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      150
      13211
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9641
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      96
      9138
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      20
      7766
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      38
      6754
    6. 148
      6168
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      19
      3145
    8. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      395
      1252
    9. Aikuisten säälittävä käytös

Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1174
    10. YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet

www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutos­neuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl
      Imatra
      89
      1027
    Aihe