Hei. Olen 12v Poika, ja olen kuullut että useat Pojat runkkaavat minun iässä, ja minä en ole vielä Runkannut niin miten minun ikäiset tekevät sitä runkkaamista?
Minkälaista on minun ikäisten runkkaaminen?
7
758
Vastaukset
- Anonyymi
Samanlaista se on kun muun ikäisten runkkaaminen, paitsi et ei välttämättä tule spermaa vielä
- Anonyymi
Ei vaan miten sitä runkkaamista tehdään?
- Anonyymi
Hierot pippelii ja ajattelet jotain tyttöä alasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hierot pippelii ja ajattelet jotain tyttöä alasti
alastonta poikaaki saa ajatella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
alastonta poikaaki saa ajatella
Niin saa ja ajatella että se koskettelee sua just sieltä
- Anonyymi
Hiero pippeliä että tulee kovaksi ja sitten pippelin päästä kiinni ja rullaa esinahkaa niin että se luiskahtaa terskan reunan yli alas. Rullaa esari takaisin terskan päälle ja niin jatkat kunnes alkaa kihelmöidä pippelissä ja se alkaa supistella eli tulee sellainen pissattava tunne sinne. Älä kuitenkaan lopeta siihen vaan jatka kunnes supistelu loppuu tai piopelistä ruiskahtaa nestettä esim vatsalle tai jos varaat talouspaperia tai kertakäyttöiset nenäliinat tms siihen viereen niin voit ohjata nesteen suoraan sinne. Runkkaamista voi tehdä vaikka useamman kerran päivässä jos haluat, se tuntuu hyvältä
- Anonyymi
Äiti auttaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268