Hei. Olen 12v Poika, ja olen kuullut että useat Pojat runkkaavat minun iässä, ja minä en ole vielä Runkannut niin miten minun ikäiset tekevät sitä runkkaamista?
Minkälaista on minun ikäisten runkkaaminen?
6
1026
Vastaukset
- Anonyymi
Samanlaista se on kun muun ikäisten runkkaaminen, paitsi et ei välttämättä tule spermaa vielä
- Anonyymi
Ei vaan miten sitä runkkaamista tehdään?
- Anonyymi
Hierot pippelii ja ajattelet jotain tyttöä alasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hierot pippelii ja ajattelet jotain tyttöä alasti
alastonta poikaaki saa ajatella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
alastonta poikaaki saa ajatella
Niin saa ja ajatella että se koskettelee sua just sieltä
- Anonyymi
Hiero pippeliä että tulee kovaksi ja sitten pippelin päästä kiinni ja rullaa esinahkaa niin että se luiskahtaa terskan reunan yli alas. Rullaa esari takaisin terskan päälle ja niin jatkat kunnes alkaa kihelmöidä pippelissä ja se alkaa supistella eli tulee sellainen pissattava tunne sinne. Älä kuitenkaan lopeta siihen vaan jatka kunnes supistelu loppuu tai piopelistä ruiskahtaa nestettä esim vatsalle tai jos varaat talouspaperia tai kertakäyttöiset nenäliinat tms siihen viereen niin voit ohjata nesteen suoraan sinne. Runkkaamista voi tehdä vaikka useamman kerran päivässä jos haluat, se tuntuu hyvältä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283945Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1391418
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!288759Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8757J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736